Super service!!\r\nKwamen stil te staan met camper door breuk van de kabel van de koppeling.\r\nCamper werd snel opgehaald door garage, nieuwe kabel werd besteld en kon volgende dag geleverd worden.\r\nEigenaar heeft ons met camper naar een mooie kleine camping in Burgh Haamstede gebracht en daar de volgende ochtend ook weer opgehaald. Vervolgens werd de kabel snel vervangen door de eigenaar zelf.\r\nWe waren zeer positief verrast door deze service. Met pech langs de weg komen te staan is niet fijn, maar als het dan gebeurd, graag bij deze garage!\r\nDank voor jullie snelle en super service!!\r\n

Vrijdag KIA stuk en binnen 24 uur gemaakt door vakmensen het was de nokkenas sensor,snel en profesioneel gemaakt door de monteur,en gezien dat ik zelf automonteur ben bij Driessen uit Eindhoven,geef ik deze garage een volle 10.\r\nJullie baas kan trots op jullie zijn collega,s.\r\nJullie hebben onze vakantie gered bedankt daarvoor namens de gehele familie.\r\nMvgr uit Brabant

wij waren op vakantie met onze camper toen we stukken kregen.\r\nWij konden op zaterdag middag om 2 uur terecht en zijn perfect geholpen