Uitstekend geholpen en aardige verkopers!

Hele mooie auto gekocht

• Faciliteiten wachtruimte

Tijdens onze vakantie hadden we problemen met onze auto. We konden snel langs komen en het probleem was snel duidelijk en verholpen tegen een nette prijs.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

niet echt tevreden

kunnen het probleem niet vinden maken iets wat eigenlijk helemaal niet kapot is toch weer paar 100 euro aftikken en heel vriendelijk waren ze niet

Prima garage

Bij aankoop Hyundai Kona prima geholpen. De persoonlijke aandacht gaf de doorslag om juist daar deze auto te kopen!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Spijker in mijn band. Binnen een kwartier geholpen. Monteur was top.

• Faciliteiten wachtruimte

Super service!! Kwamen stil te staan met camper door breuk van de kabel van de koppeling. Camper werd snel opgehaald door garage, nieuwe kabel werd besteld en kon volgende dag geleverd worden. Eigenaar heeft ons met camper naar een mooie kleine camping in Burgh Haamstede gebracht en daar de volgende ochtend ook weer opgehaald. Vervolgens werd de kabel snel vervangen door de eigenaar zelf. We waren zeer positief verrast door deze service. Met pech langs de weg komen te staan is niet fijn, maar als het dan gebeurd, graag bij deze garage! Dank voor jullie snelle en super service!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vrijdag KIA stuk en binnen 24 uur gemaakt door vakmensen het was de nokkenas sensor,snel en profesioneel gemaakt door de monteur,en gezien dat ik zelf automonteur ben bij Driessen uit Eindhoven,geef ik deze garage een volle 10. Jullie baas kan trots op jullie zijn collega,s. Jullie hebben onze vakantie gered bedankt daarvoor namens de gehele familie. Mvgr uit Brabant

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

wij waren op vakantie met onze camper toen we stukken kregen. Wij konden op zaterdag middag om 2 uur terecht en zijn perfect geholpen