
Goede en vriendelijke benadering.
onze beide auto's weer prima in orde
Ik ben al langer dan 10 jaar een zeer tevreden klant, bijvoorbeeld: bij een weleens tegenvallende hoge rekening kan deze in samenspraak altijd in 2 of 3 termijnen worden voldaan. Bij problemen wordt er met je mee gedacht om het probleem naar tevredenheid op te lossen. ik ben en blijf een zeer tevreden klant "groeten W van Putten" bij aanschaf van een nieuwe auto is destijds Hans met mij mee geweest aangezien het mij aan kennis ontbrak dit heb ik zeer gewaardeerd.
Goede prijs met uitstekende vakkennis
Op een hele goede manier geholpen met het verkrijgen van winterbanden op velgen
Ik had om 13.00 uur een afspraak om een APK-keuring te laten uitvoeren. Ik kon op die keuring wachten onder het genot van een kopje koffie en het lezen van vakbladen. Rond 13.45 uur werd de goedgekeurde auto weer voorgereden. De kosten vielen alleszins mee.
Zeer vriendelijke service. Nemen de tijd om te overleggen en af te stemmen op vragen en wensen. Vakkundig!
fijne ontvangst die ook oprecht overkwam. Na goed advies een andere auto aangeschaft dan waarin we hadden gereden. De aflevering ging goed en duidelijk. Ik kan nog wel zoveel opschrijven, het gevoel is meer dan goed. Deze garage is zeker een blijvertje voor ons!
Altijd weet je waar je aan toe bent, geen vraag te veel !!
Erg jammer dat ik nu voor de leenauto moet betalen. Daardoor in verhouding en stuk duurder dan eerst. Genoeg garages geven nog wel gratis leenauto mee.
Dit is een garage waar de monteurs bij problemen nadenken voor ze wat doen; en als ze vervolgens tot een aanpak besluiten, is dat tot nu toe altijd goed doordacht. Ik heb al een paar keer schijnbaar onoplosbare problemen gehad en ze gaan hier net zo lang door tot ze de oplossing gevonden hebben. En dat blijkt dan - ook jaren later nog - de beste oplossing te zijn geweest. De problemen komen niet meer terug. De kosten vallen vervolgens ook nog mee.
Ook al kom ik onaangekondigd met een probleem of vraag. Ik wordt altijd vriendelijk en goed geholpen. Zeer tevreden !
Conform afspraak. Er wordt netjes gewerkt Goede uitleg over wat er gebeurd is.
Fijne zaak. Goede monteurs.
Auto voor onderhoudsbeurt geweest. Netjes tussendoor gebeld over de kosten. Auto vervolgens vroeg in de middag weer op kunnen halen...
Goed overleg over te verhelpen gebreken en bijbehorende kosten, Duidelijke vriendelijke communicatie
Goed en vriendelijk geholpen door de receptie medewerker
Snelle service, duidelijk over uit te voeren reparaties en prijs. Klantgericht
Ik heb een nare ervaring met de nieuwe firma. Ik woon tien jaar in Leiderdorp en kom al tien jaar bij vakgarage Creyton, zie dat de naam veranderd is, er wordt ook nog steeds verbouwd. Bij Creyton werd ik altijd prima behandeld door "Hans" de baas. Mijn ervaring nu is dat de service heel slecht is. Voor APK en kleine beurt heb ik mijn Vw golf fox voor een kleine beurt gemeld. Daar werd geen enkele aanmerking over gemaakt. Om 9 uur stond mijn auto in de garage en werd geen enkele opmerking gemaakt over de kleine beurt. Om tien over drie werd ik gebeld dat de kleine beurt een grote beurt moest zijn maar dat ik de auto dan niet dezelfde dag terug kreeg. Had dat niet eerder gemeld kunnen worden? Volgende dag had ik een afspraak. Om half vijf was opeens de auto klaar. Ik werd keurig opgehaald met mijn eigen auto om naar de garage te gaan om te betalen. Motorisch zal het best in orde zijn. Maar bij thuiskomst zag ik pas wat een puinbak het in de auto was. Ik ben gedeeltelijk invalide en 86 jaar, ligt kaart in de auto, de achter stoelen stonden nog overeind, de dekens voor de rollator zaten achterin gepropt, niets was op zijn plaats. Dat is bij Hans nog nooit voorgekomen in al die tien jaar niet. Dus met Creyton was ik altijd heel tevreden, maar de eerste keer bij Leyton niet. Ik moet wel zeggen dat Hans niet aanwezig was, dus daar niets van heeft meegekregen.
Prima vaklieden, snel met afspreken en afhandeling van eventuele reparaties en heel klantvriendelijk! Hopelijk blijft dit zo! De aanhef van deze mail zou wat zorgvuldiger kunnen door hem te richten aan de heer en/mevrouw in plaats van alleen een achternaam te schrijven.
Prima
Een geweldige garage, bellen je altijd over wat het gaat kosten. En als ze nog iets aan de auto ontdekken wat niet in orde is bellen ze ook even met je. Geen onverwachte rekening! En vriendelijk en bekwaam personeel.
een kleine reparatie welke door omstandigheden een grote werd door open en helder communicatie uiteindelijk opgelost
Altijd goed!
Goed werk voor een goede prijs.
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.