Wij hebben een Volvo V50 van 10 jaar oud; 330.000 km. gereden en we willen graag met deze auto doorrijden dus is onderhoud van eminent belang. In Vakgarage Tiel hebben wij onze garage gevonden. Zij hebben voor ons al verschillende reparaties uitgevoerd, naast regelmatig onderhoud en alles met volledige tevredenheid en heel prettig contact. Wij zijn er blij mee.

Wij hebben een Suzuki Swift in april 2015 gekocht. Berry is een eerlijke verkoper die zijn afspraken nakomt. Hij geeft je het gevoel dat je echt klant bent en wil daar alles voor doen.

Service is ook een 9. Hoort er nog even bij.

Heb eerder geprobeerd mijn beoordeling te geven, maar dat lukte niet door technische problemen. Zie nu dat opzet is gewijzigd dus probeer het toch nog eens een keer. Gekocht een BMW 520I in juli 2014. Nog steeds een geweldige auto zonder 1 probleempje. Ook de manier van ontvangst inclusief de vakbekwaamheid en vriendelijkheid deed mij goed. Had je later nog een vraagje dan kreeg je een pirima antwoord en uitleg. Dus ik heb een hele goede ervaring met deze vakgarage gehad.

• Service N.v.t.

Van hetgene wat ik met een 9 en één 10 heb aangekruist is niets overdreven. Berry bent een geweldige verkoper, die niet moeilijk doet, eerlijk is, begripvol en getuigt van service achteraf. De Peugeot die wij kochten is een sublieme auto en rijdt zoals hij er in de showroom uitzag: een juweeltje! Bedankt en (zeker) tot de volgende keer..... Harry en Lianne