Mijn ervaring is zeer positief, problemen worden adequaat opgelost!

Bij onverwachte problemen wordt je probleemloos geholpen, alles wordt in het werk gesteld om je zo snel mogelijk weer mobiel te maken. Vervangend vervoer staat direct voor je klaar zodat je zelf snel verder kan. De service bij vak garage Tiel staat op een hoog niveau . Het vakmanschap is aanwezig om je snel en voor een aanvaarbare prijs weer van dienst te zijn, zeker een aanrader als je onvoorziene problemen hebt, of jouw voertuig moet voor een service of APK.

Top garage

Ik kom al jaren bij deze garage, goede service, vakkundig, vriendelijk personeel en nette prijzen. Had een band die langzaam leeg liep, bleek een spijker in te zitten. Gelijk ter plekke gerepareerd.

Prima garage

Vriendelijke mensen en heel snel geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service en rekening gehouden met mijn werktijden.

Receptie prima voorbereid op de komst. Vooraf aangegeven welke kosten er gemaakt zouden worden en of je akkoord gaat. Auto was in een halve dag klaar met een kleine beurt en APK. Top!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Deskundig,aardig,oog voor het persoonlijke

• Faciliteiten wachtruimte

Goede fijne garage met duidelijke afspraken

Duidelijk in afspraken en nette behandeling

• Faciliteiten wachtruimte

Ben op een nette en volgens afspraak netjes geholpen,ook op andere vragen.

Ben op goede en nette en goede manier geholpen. Ook op een andere vraag was dit in orde. Was er voor Airco service.

De medewerkers van Vakgarage Tiel staan altijd voor je klaar

Er wordt tijd gemaakt om je te helpen. Je wordt vriendelijk ontvangen en het wordt altijd prima opgelost. Hele fijne klantgerichte garage met goede vakkennis.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd even vriendelijk en behulpzaam en tevens goed werk leveren ,toppie dus

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Geweldige service

Altijd goed gemuts. Vriendelijk. Eerlijk prijzen ik ben uiteraard tevreden over de Vakgarage. Alle succes met jullie werkzaamheden.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik rijd er graag die extra kilometers voor naar Tiel

Betrouwbaar, deskundig, luisterend, meedenkend en open.

• Faciliteiten wachtruimte

Voor het eerst bij deze garage zeer goede smaak aan overgehouden.

Een garage waar ik zeker terug zal komen. Na aankoop heb ik na 4 dagen nog een paar kleine probleempjes gevonden ,gebeld en afspraak gemaakt, het is prima opgelost ben heel tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Aardige mensen en een goede service

Een aantal keren geweest voor APK. Alles is daar netjes en verzorgd Je kan echt merken dat ze voor iedere klant hun best doen.

Prima garage. Aardige mensen

Zeer vriendelijk ontvangen toen ik een proefrit ging maken in een Mercedes B Klasse. De auto beviel tijdens de proefrit prima en de deal was snel gesloten. Mijn geduld werd wel twee weken op de proef gesteld omdat de ABS pomp stuk was. Deze moest elders gemaakt worden. Dit is allemaal prima verholpen en afgelopen maandag stond de auto glimmend en wel op mij te wachten. Als enig klein minpuntje kan ik vermelden dat de onderhoudsbeurt zoals afgesproken is verricht maar dat het serviceboekje niet was afgestempeld. Hiervoor moest ik even terug naar de garage. Verder een prima gevoel overgehouden bij deze garage waar je heel vriendelijk ontvangen wordt door de receptioniste.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage, deskundige vriendelijke benadering

Betrouwbaar, kundig, vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

DE meest betrouwbare garage van Nederland.

Tiel? vanuit Almere? *GEEN* probleem, sterker nog, een plezier, alsof je auto brengen naar de garage vergelijkbaar is met je kind meenemen naar z’n grootouders. Onze relatie met Berry begon tien jaar geleden, toen nog een Honda merkdealer. Ik had net een Honda in Almere gekocht maar mijn vriendin hoorde dat er een betere dealer was in Tiel. Ja, Tiel. Zij kocht precies dezelfde auto als ik geen 10 dagen daarvoor had gekocht. Al tijdens de uitleg over hoe de auto werkte stonden mijn oren te klapperen over alles wat zorgvuldig vast was gemaakt voor de veiligheid, als mede hoe onze beide auto’s eigenlijk werkten wat ik zelf niet had gehoord van de dealer van mijn auto.  Het was zo indrukwekkend dat ik Berry vroeg om alle afleverpunten van mijn auto alsnog na te lopen. Uiteraard waren er punten niet goed die hij heeft opgelost. Natuurlijk had hij in de aanval kunnen gaan over de 1e dealer maar dat deed hij niet.  En dat siert hem als professional en ook als mens. Voor 10 jaar lang waren onze auto’s in onderhoud bij Berry. Toen hij de stap naar zijn nieuwe vakgarage maakte gingen wij gewoon mee zoals vele klanten. Advies? Altijd passend voor onze wensen waardoor wij meer plezier konden hebben van onze auto’s. Interesse? Altijd. Hij houdt details bij van ons als klanten en dat voelt als vriendschap. De monteurs? Ze weten waar ze het over hebben en loop gerust naar de werkplaats het is echt spic en span schoon. Wij hebben de luxe gehad om in van alle zgn A-merken te mogen rijden, maar nergens en dan echt nergens, word je beter behandeld als bij een garage waar Berry de leiding heeft. Of het nou voor onderhoud is van een auto of reparatie van de auto of gewoon advies wij krijgen nergens een beter advies. Wij rijden ruim een uur (enkele rit) voor gewoon het vertrouwde vakmanschap wat hier bij deze garage aanwezig is. En dat zullen wij blijven doen.

Zeer deskundig en zorgvuldig - Topteam

Ik kan alleen maar zeggen: Een top!garage met een fijn team waar je geweldig en vertrouwd wordt geholpen bij het maken van je keuze en een goede occasion rijker bent, zelfs op oudejaarsdag 😃 Een tevreden en trouwe klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service prima vakkundige petsoneel zeer tevreden een hele dikke 10 en verdiend

Ben (Ruud) vandaag weer voor de APK keuring met een kleine onderhoudsbeurt geweest. Wat een sfeervol bedrijf is deze Vakgarage. Ik heb dit bedrijf al eerder een heel positieve omschrijving gegeven, maar niettemin wil ik dat zeker nogmaals doen. Even wat puntjes. Vakbekwaamheid, zeer vriendelijk en je wordt als een klant behandeld waar menig bedrijf een voorbeeld aan zou kunnen nemen. De meeste van de hieronder genoemde punten zal ik dan ook met een 10 waarderen. Omdat ik het er voor over heb kom ik speciaal uit Den Haag mocht er wat met mijn auto aan de hand zijn of voor de APK beurt met de kleine onderhoudsbeurt. Dus locatie is voor mij geen item en zal daarom n.v.t. dienen te vermelden.

Auto is voor de APK keuring afgekeurd i.v.m. duidelijke gebreken. Ondanks de drukte en benodigde onderdelen kon door snelle onderdelen levering en directe reparatie auto goedgekeurd worden waardoor een extra bezoek niet nodig was. Super service!

Mijn vw up weer prima opgeknapt bij de beste garage van ..... Grote beurt,pakking vervangen en spic en span afgeleverd. Klasse.

Ik had een lekke koelmodule (radiateur-airco condensor). Die was al 2,5 jaar geleden vervangen. Men vond dat toch te snel en sprak de leverancier aan. Die leverde een nieuwe voor garantie. € 75,- afgerekend (koelvloeistof airco) i.p.v. € 400 - € 500. Wat een service! En wat een advocaten!

\'s Morgens bevroren ruiten ontdooid met spray. Wilde de verwarming en airco aanzetten, maar helaas de aanjager doet niets, dus ook de airco niet met als gevolg ruiten die blijven beslaan. Direct naar de Vakgarage gereden. Er werd direct gekeken èn gevonden wat het euvel was. Het motortje was kapot. Ze hebben een nieuwe besteld, die werd dezelfde dag geleverd en eind van de dag kon ik mijn auto weer ophalen. Wat een service! Chapeau!

Prima garage, kom er al jaren. Vriendelijk personeel, goed advies, betrouwbaar en kundig.

Ben al jaren klant voor onderhoud, jaarlijkse keuring en reparatie. Loopt allemaal perfect. éen keer was mijn accu leeg en ik moest een half uur later persé bij de school in Tricht zijn. Op de ANWB moest ik een uur wachten. Dan zou ik het dus niet redden. De garage gebeld en die kwamen meteen! Ik was dus nog op tijd bij school. Geweldig.