Teleurstellend

Ik heb de auto weggebracht met een probleem aan de remmen. Afspraak gemaakt, auto weggebracht en keurig een telefoontje ontvangen dat er diverse onderdelen vervangen moesten worden. Akkoord gegeven en aan het eind van de dag was de auto klaar. Nadat ik de auto heb opgehaald deed hetzelfde probleem zich diezelfde dag weer voor. Ik heb toen enigszins teleurgesteld gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt om weer langs te komen. Wederom de auto weggebracht en aan het eind van de dag een telefoontje gehad dat de auto klaar was. Toen ik de auto ophaalde kreeg ik nog een rekening gepresenteerd, terwijl ik in de veronderstelling leefde dat dit onder de garantie van de vorige (prijzige) reparatie viel. Geen telefoontje vooraf om te overleggen over de extra kosten en geen begrip voor het feit dat ik mijn verbazing uitsprak over de extra rekening. Als klap op de vuurpijl spraken ze de ‘hoop’ uit dat het probleem nu verholpen was, maar garanderen konden ze dit niet. Ik breng mijn auto’s voortaan naar een andere garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Netjes en correcte service.

Zaten in quarantaine kwamen de auto voor APK onderhoudsbeurt thuis ophalen,helemaal top.

Hulpvaardige kwalitatieve service

Ik voel me zeer welkom met mijn auto-problemen. Er worden heldere afspraken gemaakt en nagekomen. Fijne , communicatieve medewerkers.

• Faciliteiten wachtruimte

Weten hoe je een klant behandeld

Auto voor een APK en onderhoud weggebracht. Afspraak gemaakt waarover wel of niet te bellen met de dame bij de receptie. Werd keurig gebeld m.b.t. APK. aanvullende afspraak gemaakt/toestemming verleend. Later op de dag keurig weer gebeld dat alles in orde was. Bij ophalen van de auto netjes uitgevoerde werkzaamheden en factuur toegelicht. Al jaren een tevreden klant bij Vakgarage Autoservice TIel B.V.

Ben netjes geholpen

Mijn ervaringen van deze vakgarage is zeer positief ben keurig geholpen en ze hebben geduld getoond totdat ik de zaken snel afgehandeld heb.

Vakkundig Betrouwbaar en zeer vriendelijk

Onze ervaring is alleen maar zeer positief . Je krijgt een uitgebreide beschrijving van de reparaties die nodig zijn, zelfs met foto,s aangetoond , ze zijn goudeerlijk , De prijsopgave is altijd duidelijk , je weet waar je aan toe bent , , ze zijn vriendelijk en houden zich aan de afspraak .Kortom een garage die wij als een aanrader willen bestempelen

Prettige afhandeling

Het telefonisch contact voor het maken van een afspraak was heel prettig met Amber wie je het gevoel geeft of je de belangrijkste klant bent in hun bestand. Auto was op tijd klaar en alles afgewerkt. Monteur nog even wat gevraagd waar hij de tijd voor nam om uit te leggen. Kortom, personeel die oog en oor hebben voor de klanten.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima service en deskundigheid

Goede ervaring. Geen onnodige reparatie's.

• Faciliteiten wachtruimte

zeer vriendelijk en goede service .

Vorige week zaterdag testrit gemaakt auto gekocht afgelopen weekend met trein vanuit maasticht naar tiel daar opgehaald door de garagehouder. auto stond klaar mooi gepoetst nieuwe mattenset beurtje . Super

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar en behulpzaam. Inmiddels goede ervaring met meerdere vakgarages.

Betrouwbaar en behulpzaam. Inmiddels goede ervaring met meerdere vakgarages.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijkheid kan niet beter!

Wanneer je ook even aanklopt voor een kleinigheid je wordt direct geholpen, waar vindt je dat nog tegenwoordig. Wat vroeger gewoon was geldt hier nog steeds, echt grote klasse.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn ervaring is zeer positief, problemen worden adequaat opgelost!

Bij onverwachte problemen wordt je probleemloos geholpen, alles wordt in het werk gesteld om je zo snel mogelijk weer mobiel te maken. Vervangend vervoer staat direct voor je klaar zodat je zelf snel verder kan. De service bij vak garage Tiel staat op een hoog niveau . Het vakmanschap is aanwezig om je snel en voor een aanvaarbare prijs weer van dienst te zijn, zeker een aanrader als je onvoorziene problemen hebt, of jouw voertuig moet voor een service of APK.

Top garage

Ik kom al jaren bij deze garage, goede service, vakkundig, vriendelijk personeel en nette prijzen. Had een band die langzaam leeg liep, bleek een spijker in te zitten. Gelijk ter plekke gerepareerd.

Prima garage

Vriendelijke mensen en heel snel geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service en rekening gehouden met mijn werktijden.

Receptie prima voorbereid op de komst. Vooraf aangegeven welke kosten er gemaakt zouden worden en of je akkoord gaat. Auto was in een halve dag klaar met een kleine beurt en APK. Top!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Deskundig,aardig,oog voor het persoonlijke

• Faciliteiten wachtruimte

Goede fijne garage met duidelijke afspraken

Duidelijk in afspraken en nette behandeling

• Faciliteiten wachtruimte

Ben op een nette en volgens afspraak netjes geholpen,ook op andere vragen.

Ben op goede en nette en goede manier geholpen. Ook op een andere vraag was dit in orde. Was er voor Airco service.

De medewerkers van Vakgarage Tiel staan altijd voor je klaar

Er wordt tijd gemaakt om je te helpen. Je wordt vriendelijk ontvangen en het wordt altijd prima opgelost. Hele fijne klantgerichte garage met goede vakkennis.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd even vriendelijk en behulpzaam en tevens goed werk leveren ,toppie dus

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Geweldige service

Altijd goed gemuts. Vriendelijk. Eerlijk prijzen ik ben uiteraard tevreden over de Vakgarage. Alle succes met jullie werkzaamheden.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik rijd er graag die extra kilometers voor naar Tiel

Betrouwbaar, deskundig, luisterend, meedenkend en open.

• Faciliteiten wachtruimte

Voor het eerst bij deze garage zeer goede smaak aan overgehouden.

Een garage waar ik zeker terug zal komen. Na aankoop heb ik na 4 dagen nog een paar kleine probleempjes gevonden ,gebeld en afspraak gemaakt, het is prima opgelost ben heel tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Aardige mensen en een goede service

Een aantal keren geweest voor APK. Alles is daar netjes en verzorgd Je kan echt merken dat ze voor iedere klant hun best doen.

Prima garage. Aardige mensen

Zeer vriendelijk ontvangen toen ik een proefrit ging maken in een Mercedes B Klasse. De auto beviel tijdens de proefrit prima en de deal was snel gesloten. Mijn geduld werd wel twee weken op de proef gesteld omdat de ABS pomp stuk was. Deze moest elders gemaakt worden. Dit is allemaal prima verholpen en afgelopen maandag stond de auto glimmend en wel op mij te wachten. Als enig klein minpuntje kan ik vermelden dat de onderhoudsbeurt zoals afgesproken is verricht maar dat het serviceboekje niet was afgestempeld. Hiervoor moest ik even terug naar de garage. Verder een prima gevoel overgehouden bij deze garage waar je heel vriendelijk ontvangen wordt door de receptioniste.