• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service prima vakkundige petsoneel zeer tevreden een hele dikke 10 en verdiend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben (Ruud) vandaag weer voor de APK keuring met een kleine onderhoudsbeurt geweest. Wat een sfeervol bedrijf is deze Vakgarage. Ik heb dit bedrijf al eerder een heel positieve omschrijving gegeven, maar niettemin wil ik dat zeker nogmaals doen. Even wat puntjes. Vakbekwaamheid, zeer vriendelijk en je wordt als een klant behandeld waar menig bedrijf een voorbeeld aan zou kunnen nemen. De meeste van de hieronder genoemde punten zal ik dan ook met een 10 waarderen. Omdat ik het er voor over heb kom ik speciaal uit Den Haag mocht er wat met mijn auto aan de hand zijn of voor de APK beurt met de kleine onderhoudsbeurt. Dus locatie is voor mij geen item en zal daarom n.v.t. dienen te vermelden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto is voor de APK keuring afgekeurd i.v.m. duidelijke gebreken. Ondanks de drukte en benodigde onderdelen kon door snelle onderdelen levering en directe reparatie auto goedgekeurd worden waardoor een extra bezoek niet nodig was. Super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vw up weer prima opgeknapt bij de beste garage van ..... Grote beurt,pakking vervangen en spic en span afgeleverd. Klasse.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een lekke koelmodule (radiateur-airco condensor). Die was al 2,5 jaar geleden vervangen. Men vond dat toch te snel en sprak de leverancier aan. Die leverde een nieuwe voor garantie. € 75,- afgerekend (koelvloeistof airco) i.p.v. € 400 - € 500. Wat een service! En wat een advocaten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \'s Morgens bevroren ruiten ontdooid met spray. Wilde de verwarming en airco aanzetten, maar helaas de aanjager doet niets, dus ook de airco niet met als gevolg ruiten die blijven beslaan. Direct naar de Vakgarage gereden. Er werd direct gekeken èn gevonden wat het euvel was. Het motortje was kapot. Ze hebben een nieuwe besteld, die werd dezelfde dag geleverd en eind van de dag kon ik mijn auto weer ophalen. Wat een service! Chapeau!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, kom er al jaren. \r\nVriendelijk personeel, goed advies, betrouwbaar en kundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant voor onderhoud, jaarlijkse keuring en reparatie. Loopt allemaal perfect. éen keer was mijn accu leeg en ik moest een half uur later persé bij de school in Tricht zijn. Op de ANWB moest ik een uur wachten. Dan zou ik het dus niet redden. De garage gebeld en die kwamen meteen! Ik was dus nog op tijd bij school. Geweldig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede Vakgarage , een probleempje aan mij auto konden ze bij de merk dealer niet oplossen , toen naar deze vakgarage en het probleem is direct door Jochem dassen opgelost , dus weer een tevreden vaste klant erbij !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probleem met koppeling / schakelen snel gevonden en verholpen, binnen de tevoren gegeven prijsopgave. Restprobleempje ook snel gefikst, gratis, als service. \r\nPrima vaklui vaklui in deze vakgarage ! Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde en ik zou niet weten wat er aan de service beter kan. Kortom: een tevreden klant, al jaren; aanbevolen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig ervaren. In juni 2017 een Volvo v50 gekocht bij Auto service Tiel. Zeer scherpe prijs en super service. Auto werd zo goed als nieuw afgeleverd en dat voor bouwjaar 2010! Rijdt nu meer dan een half jaar en geniet er nog elke rit van. Volgende auto ga ik eerst kijken in Tiel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede service en je wordt snel geholpen. Persoonlijke benadering en eerlijkheid staat voorop. Zeker een aanrader voor iemand die een betrouwbaar adres zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het vertrouwen is hier zo sterk en we worden altijd echt heel goed geholpen, eerlijk en goed advies .\r\n\r\nDit bedrijf is echt een aanrader voor uw auto, die is hier in goede handen .\r\n\r\nWij zijn erg blij hier klant te zijn .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 2 maanden geleden een grote beurt gehad te hebben bij de dealer van mijn auto, kwam er in eens een tikkend geluid uit de motor. Aangezien de dealers tegenwoordig een beleid hanteren van er kan nog meer bij, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief in de buurt.\r\n\r\nNa veel recensies te hebben gelezen kwam ik uit bij Vakgarage AST.\r\n\r\nBen de volgende morgen even er naar toe gegaan. en werd hartelijk ontvangen. Door de eigenaar. Het probleem voorgelegd en gelijk kwam zijn monteur een kijkje nemen. nam daarvoor ook alle tijd. Gelijk besloten om een afspraak te maken. Het probleem bleek reuze mee te vallen. (multiriem) tevens bleek de waterpomp iets te lekken. Gelijk maar besloten om de distributie en de waterpomp te vervangen. Kreeg een vervangende auto mee. en de dag later was alles perfect hersteld. Voor een zeer redelijke prijs voor de werkzaamheden.\r\n\r\nIk ben ten zeerste te spreken over de service en alle aandacht die men aan je besteed. Eigenlijk zoals het overal zou moeten zijn.\r\n\r\nBerry en Jochem nogmaals dank jullie wel !!\r\n\r\nJullie zijn een klant rijker

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij deze garage mijn 15 jaar oude ford focus wagon laten repareren en APK laten keuren na een afkeuring door de Ford Garage en een belachelijk dure reparatie offerte (4.000 !!); Ik ben bij deze garage fantastisch geholpen tegen een zeer reële prijs; men komt beloftes 100% na. Deze garage is een absolute aanrader!! Mij zullen ze in ieder geval als trouwe klant gaan terugzien.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week mijn Renault twingo hier gekocht. Toen we aankwamen werd ik meteen vriendelijk geholpen en kon ik een proefritje maken. Lang op zoek geweest naar een betrouwbare auto garage! Geen opdringerig gedoe, goede service en een fijne sfeer. Zeker een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Normaal ben ik niet zo van de reviews, maar dit moet je meemaken: Ik dacht namelijk dat het niet meer bestond in de autobranche. Een bedrijf dat snapt wat je wilt en waar ik in korte tijd enorm vertrouwen in heb gekregen! Dat is echt even een maatje beter dan die (dure) merkdealers waar ik voorheen binnenliep. Van Vakgarage Tiel heb ik inmiddels twee auto\'s gekocht. Met volledige (merk) garantie uitstekende auto\'s!! Of ik nu binnenloop om een opgelopen schade te laten repareren of advies over andere zaken nodig heb: moeiteloos en vriendelijk word ik geholpen, door de filiaalhouder zelf of een monteur. Ik deed altijd wat schamper over Vakgarage maar nu heb ik echt een volwassen autobedrijf gevonden waarvan ik weet dat zij mijn auto\'s uitstekend onderhouden. Een aanrader dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakgarage Auto Service Tiel B.V. bestaat uit een deskundig en supervriendelijk team. Zij hebben veel verstand van Honda\'s en daarom breng ik mijn auto daar graag naartoe voor onderhoud, reparatie en APK. Het wisselen van banden is daar ook ideaal omdat zij een eigen opslag hebben. En als je auto dan ook nog gewassen en wel klaar staat bij ophalen, kan mijn dag niet meer stuk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar keer problemen gehad met 13 jaar oude auto. Alle keren goed opgelost. Je kunt zo naar binnen lopen en ze hebben altijd even tijd. Berry is een prettig mens die zich goed kan inleven in jouw situatie. Jochem is een van de beste monteurs die ik in 50 jaar garagebezoek ben tegen gekomen. Kortom ik ben hier niet meer weg te branden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op oudjaarsdag hadden wij een kapotte bobine. Om 13:00 heeft de verkoper deze persoonlijk vervangen. De monteur was al vrij. TOP SERVICE !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correcte en klantvriendelijke benadering. Goede service en oprecht en eerlijk. Wij zijn zeer tevreden over de auto en de manier waarop deze aankoop verlopen is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, goede service, goed personeel en erg klant vriendelijk. \r\nStaan gelijk voor je klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een Volvo V50 van 10 jaar oud; 330.000 km. gereden en we willen graag met deze auto doorrijden dus is onderhoud van eminent belang. In Vakgarage Tiel hebben wij onze garage gevonden. Zij hebben voor ons al verschillende reparaties uitgevoerd, naast regelmatig onderhoud en alles met volledige tevredenheid en heel prettig contact. Wij zijn er blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een Suzuki Swift in april 2015 gekocht. Berry is een eerlijke verkoper die zijn afspraken nakomt. Hij geeft je het gevoel dat je echt klant bent en wil daar alles voor doen.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Autoservice Tiel B.V.