Netjes geholpen

Netjes geholpen met een mooie en vooralsnog prima auto.

Fijn bedrijf

Bij de aankoop van een Mercedes zijn wij bijzonder goed en vriendelijk door Ewoud te woord gestaan. Er werd alle ruimte gegeven om ons te oriënteren en aansluitend hieraan, een proefrit te maken. Na aankoop bleken de geconstateerde tekortkomingen verholpen te zijn. De auto is conform gemaakte afspraak, op tijd en datum spik en span afgeleverd.

goede afspraken en perfecte aflevering

Snel tot zaken gekomen, duidelijke communicatie, prima aflevering, pick up bij het station. Wacht nu op extra sleutel die besteld is, maar dat zal vast goedkomen.

We zaten van meet af aan op één lijn.

No nonsense Duidelijk Klantgericht

Aankoop Mercedes C200

Fijn ongestoord en zonder de commerciële autoverkoop praatjes een auto bekijken en met een tevreden inruilprijs voor de vorige auto. Ook mooie originele Mercedes velgen voor de winterbanden mee gekregen. Ze hebben een ruime keuze aan auto's aan te bieden, als je tenminste opzoek bent naar degelijke Duitse merken.

We hebben onlangs een andere auto gekocht en we zijn heel goed geadviseerd

Wij vonden het een fijne ervaring om met Ewoud zaken te doen, enkele wensen die we nog hadden heeft hij prima opgelost

Prima bedrijf

Heb recentelijk een auto gekocht

Prettig zaken doen.

Een man een man een woord een woord.

Nette zaak ,eigenaar neemt alle tijd voor je. Staat je netjes en gemoedelijk te woord. Een echte aanrader.

Fijn geholpen.

Fijn en vriendelijk geholpen, zowel telefonisch maar ook in de winkel.

Top service!

Top service! Heel fijn geholpen!

Zeer schoon gebouw hele schoone ramen om naar binnen te kijken

Eigenaar heel aardig en wat opvalt de schone ramen goed bijgehouden

Helemaal Top

Helemaal TOP

Mijn nieuwe auto hier gekocht vriendelijke verkoper behulpzaam meedenkend.

Prettig

Fijn geholpen en een prettige ontspannen sfeer.

Klantvriendelijk en zonder poespas

Prettige ervaring. Geen poeha. Vriendelijk.

Wij zijn super klantvriendelijk en service gericht geholpen

Wij waren op zoek naar een Mercedes 350 e en hebben een super mooi exemplaar bij t Hoog gekocht. De uitleg van Ewoud en antwoorden op al onze vragen kwamen zeer klantvriendelijk en professioneel over. Na de koop gebeld over klein probleempje daar werd direct goed op gereageerd en actie op ondernomen. Kortom een mooie nette goeie betrouwbare dealer.

Fijne ervaring

Prettig onthaal. Mooie auto afgeleverd zoals afgesproken en op de valreep nog een mooie achterbakmat er bij gekregen. En na een aantal dagen belde hij op of de auto goed beviel, zo sympathiek!

Keurig autobedrijf met ruim aanbod van jonge occasions, prettig geholpen

Auto op de website van Van ’t Hoog Zaltbommel gezien, gelijk gebeld, afgesproken en proefrit gemaakt. Goed te woord gestaan door Ewoud Vroegh die beslist de tijd voor je neemt. Over de condities waaronder een overeenkomst mogelijk was, werd op tamelijk vlotte wijze overeenstemming bereikt. Auto is inmiddels een maand in gebruik en wel tot volle tevredenheid!

Prima geholpen door de vriendelijke eigenaar

Fijn contact en goed geholpen door de eigenaar. Geen nonsens verhalen what you see is what you get.

Prettige sfeer, prima service!

In januari in een ongedwongen sfeer een auto gekocht bij Ewoud. Ik kreeg een goede inruilprijs en de auto werd volgens afspraak spik en span afgeleverd. Nadien goed contact gehouden en een prima service ervaren.

Blij met de aankoop

Het is prettig zaken doen met Ewoud. Na het maken van een proefrit waren we het snel eens over een deal. De auto is werkelijk perfect afgeleverd, precies volgens afspraak. Mijn hartelijke dank!

Wederom erg goed

Dit is mijn tweede auto die ik hier koop. De behandeling en het meedenken is wederom top!

Bedrijf levert wat het in de advertentie beloofd

Na een eerste contact, via e-mail en uitwisselen van foto's, een persoonlijk gesprek met eigenaar in het bedrijf zelf, heeft uiteindelijk geleid tot de aankoop van een mooie wagen. Een zeer redelijk, ook in onze situatie, financieel aanbod gekregen. De afhandeling was volledig naar wens waarbij persoonlijke wensen werden erkent. Ook tijdens de strubbeling met de bank heeft de eigenaar geduld gehad tot de betaling was uitgevoerd.

Deskundig advies perfecte prijs kwaliteit verhouding

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Goede en klantvriendelijke service.