klantvriendelijk medewerkers met kennis van zaken

Online afspraak ingepland voor apk en kleine onderhoudsbeurt. Vriendelijke ontvangst, werd keurig gebeld over extra werkzaamheden, die noodzakelijk waren. Direct telefonisch een correcte prijsopgave en tijdindicatie wanneer de auto klaar zou zijn. Keurige sms toen de auto klaar was. Direct opgehaald, prijs betaald, zoals afgesproken en met een fijne gewassen auto weer naar huis. Zou deze garage zeker aan iedereen aanbevelen.

tevreden

apk keuring en reparatie goed uitgevoerd

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service, vriendelijk en brede kennis.

Gastvrijheid en zorgzaamheid

Deze garage heeft Welkome een uitstraling. De behandeling voelt heel persoonlijk. Er is sprake van zorg en de communicatie is top.

Efficiënt en vakkundig

Prima werk en direct opgelost

Mi8jn ervaringen met deze garage zijn goed

Ik werd gebeld over wat extra werkzaamheden, gehaald en gebracht.

top ervaring

top ervaring goed geholpen.

Service was weer super

Dave en het team staan altijd voor je klaar, ben weer top geholpen.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Auto in de soep gedraaid na nieuwe ketting.

Ik had recentelijk een review geschreven over nieuwe distributieketting en dat mijn auto weer als een zonnetje loopt. Nog geen 100 kilometer met de nieuwe ketting, is mijn motor in de soep gedraaid. Waar mijn auto in principe nog minimaal 6000 euro op had moeten leveren, kreeg ik er nu nog 1000 voor van Basic Carfix. Na de vraag of we de kosten van de ketting konden splitten, kreeg ik geen reactie. Nog vervelender als je je eigen auto een paar weken later voor 3750 te koop ziet staan. Ik heb er een naar onderbuik gevoel aan over gehouden. Ik zou deze garage niet aanraden, want zodra er echt iets mis is met je auto, kiezen ze voor winst en kun je op weinig coulance rekenen.

• Faciliteiten wachtruimte

Wij begrijpen de teleurstelling van de klant. Helaas is er een drijfstanglager uitgelopen waardoor de motor stuk gegaan is. Dit heeft niets met de distributieketting te maken die wij vervangen hebben. De auto is in overleg met de klant verkocht aan een opkoper en niet aan ons .

Schade expertise

Schade aan auto door onbekende dader. Auto laten zien en richtbedrag ontvangen. Daarna auto gebracht op instructie van de verzekering voor de expert. Toen werd opeens gezegd dat er al schade was aan de auto, terwijl dit geenzins het geval was. Uteindelijk werden beloftes gedaan dat schaderapport gemaild zou worden. Zitten er nog op te wachten....nooit ontvangen. Mijn ervaring met deze partij is onvriendelijk, onpersoonlijk, gewoon regelrechte comboys. Advies is dan ook NIET heen gaan. Uiteindelijk schade moeten verhalen op eigen verzekering en laten maken bij een betrouwbare merkdealer.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Jammer dat u ons deze beoordeling geeft wij zijn in dit verhaal alleen maar tussenpersoon geweest. De verzekering expert heeft geconstateerd dat dit twee verschillende schades zijn en aangetoond dat de koplamp al gelijmd was. Op 26-05-2020 heeft u het schaderapport ontvangen en als gelezen bevestigd.

Mijn vrouw heeft de auto rond acht uur in de ochtend gebracht voor een APK. Ze had gevraagd te bellen als hij klaar was. De keuring is prima verlopen er waren een paar kleine dingetjes. Ik heb begrepen dat men mij daar over heeft geprobeerd te bellen, maar ik was waarschijnlijk in gesprek. Is verder ook geen probleem. Ik denk dat de auto ook gewassen is want hij zag er erg schoon uit We zijn erg tevreden met de goede service. Alleen jammer dat men ons niet gebeld heeft toen de auto klaar was. Of misschien een keer geprobeerd en daarna niet meer.

Prima service, snel, vriendelijk

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig

Prettige garage

Vriendelijk en behulpzaam

• Faciliteiten wachtruimte

Ik heb de service als prima ervaren. Er werd gedaan wat afgesproken was tegen de afgesproken prijs en ik kreeg hem schoon mee. (want gratis gewassen) Tevens kon ik al binnen 2 dagen terecht. Bij de puntenbeoordeling heb ik showroom en faciliteiten wachtruimte als Nvt aangevinkt omdat ik daar bij mijn bezoek totaal niet op gelet heb.

Matig

Behoorlijk aan de prijs. Controlelampjes branden nog steeds. Geen idee of er daadwerkelijk naar gekeken is. Nieuwe banden te duur en lampjes nummerplaat verlichting ook erg duur. Al met al, nette garage maar te duur.

top service

knipperlicht in spiegel moest vervangen worden. Snel en vakkundig gedaan en ruim binnen de tijd die vooraf was aangegeven. Prijs was zeer netjes.

Prima service.

Auto heeft grote beurt en APK gehad. Kosten werden eerst dourgegeven voordat ze uitgevoerd werden. Een schone glanzende auto bij ophalen als verrassing.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Top bedrijf met snelle service!

Plotseling koppelingproblemen. Zaterdag gebracht, maandag opgepakt en dinsdag rijden! Klasse

Fijn & vriendelijk bedrijf

Zeer vakkundig & correct geholpen

Top geregeld

Kwaliteit

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd goede service en eerlijke prijzen

Ik kom hier al een aantal jaar, nooit problemen of gekke bedragen. Laatst een distributieketting laten vervangen, alles loopt weer als een zonnetje. Ook nazorg is goed, als er na een reparatie iets mis is, kan ik de auto kosteloos laten staan en krijg ik een leenauto mee. In 1 woord, een aanrader!

Altijd fijn geholpen

Prima vakgarage

Prima service maar 1 minpuntje is dat mijn man bij het brengen van de auto de monteur heeft gezegd dat wij het waterreservoir voor de ruitensproeier zelf al hebben bijgevuld, maar toch is er €5.50 in rekening gebracht, wat ik pas ontdekte op de nota bij thuiskomst.

Prima service!

Prima service.