supergoed geholpen

na een tijdje zoeken kwam ik de mercedes glc tegen die mekenkamp te koop had een smetteloos nette wagen, echter ik had mijn ford transit custom in te ruilen,ik werd gebeld door de eigenaar dat het niet echt hun handel was en of ik wat foto,s kon sturen waarop ik daarna gebeld werd dat mijn bus wel een erg mooi exemplaar was en of ik langs wilde komen zodat ik kon proefrijden met de mercedes en het verkoopteam zich kon buigen over de ford, na een kortstondige onderhandeling waren we het eens met elkaar, waarop ik de bus op 31 januari heb gebracht en onze mercedes heb opgehaald naar tevredenheid, Charis is een gepassioneerd verkoper die niet van stoppen weet met feitjes en weetjes mbt de auto en over het wel en wee van het mooie bedrijf,sterker nog ik heb nu nog app contact met hem,kortom een fijn bedrijf met toffe medewerkers.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima, vriendelijke service die rekening houdt met de bijzondere omstandigheden van de klant

Vriendelijke ontvangst en zeer competente hulp. Door mijn handicap kan ik niet fietsen. De werkzaamheden in de werkplaats werden aangepast zodat ik onder het genot van een kopje koffie kon wachten. Bedankt

geweldig gedaan.

Goede middag heren, Na mijn wat vreemde uitleg over ABS, ESB of zoiets zijn jullie zelf maar aan de slag gegaan. Het resultaat is dat ik me weer voorzichtig in het verkeer kan wagen, die weer loopt als een zonnetje en blij was dat hij weer in vertrouwde handen was.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig en belangrijk denken mee met de klant

Al jaren klant bij Mekenkamp tot volle tevredenheid. Niet alleen het vakmanschap maar ook de extra service is een standaard binnen deze garage. Altijd goede informatie over de werkzaamheden en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Top vakgarage!!

Goede service, professioneel, vriendelijk en denkt mee met de klant. Al met al weer tevree over de service!!

Absoluut geweldig.

Perfect service en de klantvriendelijkheid is ongekend. Echt super.

Zeer positief

Geweldige service, persoonlijke benadering, ben heel blij met dit bedrijf en de goede sfeer die er heerst.

Uitstekend geholpen

Vervelende elektronische storing snel opgelost

Fantastisch bedrijf

Deze week een gebruikte auto geleverd gekregen. Alles ( en meer ) volgens afspraak uitgevoerd. Zeer prettige communicatie met verkoper Charis Zachariadis.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima haal en breng service

• Faciliteiten wachtruimte

Ik wacht nog steeds tot er iemand terug belt

Ivm storing STC melding langs geweest, stc sensor zou besteld kunnen worden, maar ik zou gewoon kunnen doorrijden. Vervolgens ABS, rem, motor storings lampjes op de snelweg, geen aanduiding snelheidsmeter, ( ik ca 100 achter een vrachtwagen maar meter zei 0), niet functionerende km teller. Melding storing remmen stop zsm.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Klant is koning

Men denkt met je mee. Bij kleine reparatie kun je wachten in de mooie showroom. Het bedrijf is goed gesitueerd. Ook een ruime keuze in de gebruikte auto's

Echte Vakgarage

Wordt altijd uitstekend geholpen om mijn VW TIGUAN in top conditie te houden.

Snel, correct, vakkundig geholpen

Snel, correct, vakkundig geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Top service en snellen en adequate hulp!

Top service en snelle adequate hulp!

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldig, garage en de mensen die er werken, fantastisch

Ik ben zeer onder de indruk van alles wat ze voor ons gedaan hebben. We zijn hier al zeer vele jaren klant en we gaan echt nooit meer naar een andere garage. Absolute TOP

TOP GARAGE

Betrouwbaar, altijd mooie auto's te koop, een aanrader !

Snel en goed geholpen.

Bij binnenkomst meteen auto mee genomen, kopje koffie gekregen en binnen een half uur weer onderweg.

Top service!!

Goede service, klantvriendelijk en klantgericht!

Horror ervaring!

Horror ervaring gehad bij de werkplaats van Mekenkamp. Vorig jaar mijn auto hier gekocht. Dat ging prima en zoals je dat verwacht van een bedrijf dat een product verkoopt. Vriendelijk, duidelijk en snel geregeld. Ik had nog garantie en daarom gister de auto afgegeven voor een APK en klein onderhoud. Tijdens de servicecall aangegeven dat ik ivm de hoge onverwachte kosten (van 709 euro) toch alleen een APK, bandenkwissel en afstellen dimlicht (blijkbaar zo gekocht) + huurauto op de factuur wilde zien. Het restant wilde ik graag een maand of 2 uitstellen. ter info: De extra kosten van ruim 500 euro gaat over de volgende werkzaamheden: olie filter, olie verversen, luchtfilter vervangen, 2 bougies vervangen, aandrijfriem vervangen, pollenfilter vervangen, uren van de monteur Na een maand of 2 wilde ik de rest van de werkzaamheden laten uitvoeren. Ik neem aan dat ik als eigenaar van de auto en mijn pinpas dat zelf kan bepalen. De mevrouw van de receptie Els vond alles wel nodig en zei steeds dat een deel van de werkzaamheden al was uitgevoerd, want alles was naar haar mening wel echt nodig. Om de rekening op te lossen had ze met de boekhouder geregeld dat ik wel in 2 termijnen kon betalen. Haar onderbouwing was zodat ik niet meer terug hoef te komen. ALLES ZONDER TOESTEMMING! Ongelofelijk asociaal en klant onvriendelijk. Ik heb officieel een klacht ingediend bij het bedrijf, want dit kan echt niet. Als klant bepaal je niet zelf welke werkzaamheden worden uitgevoerd, maar ze duwen het door je strot. Net als de rekening. Na een gesprek te hebben gevoerd met een andere medewerker willen ze mij 10% korting geven en ruim 100 euro terugstorten. De werkzaamheden waren al uitgevoerd dus kunnen ze niks voor mij doen. Jammer dat je op google niet 0 ster kan kiezen. Ik zal mijn auto hier nooit meer brengen.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vlot geholpen en geen gedoe!!

Grote beurt succesvol.

Mijn auto had hard een grote beurt nodig. Nieuwe remschoenen moesten er ook in. Kostte wat tijd maar voorlopig

• Faciliteiten wachtruimte

fijne vlotte service. Fijn dat er vooraf gebeld werd over de prijs

• Deskundigheid N.v.t.

Rumpsterweg 19