Filters

10

Top service!!

Goede service, klantvriendelijk en klantgericht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

Horror ervaring!

Horror ervaring gehad bij de werkplaats van Mekenkamp. Vorig jaar mijn auto hier gekocht. Dat ging prima en zoals je dat verwacht van een bedrijf dat een product verkoopt. Vriendelijk, duidelijk en snel geregeld. Ik had nog garantie en daarom gister de auto afgegeven voor een APK en klein onderhoud. Tijdens de servicecall aangegeven dat ik ivm de hoge onverwachte kosten (van 709 euro) toch alleen een APK, bandenkwissel en afstellen dimlicht (blijkbaar zo gekocht) + huurauto op de factuur wilde zien. Het restant wilde ik graag een maand of 2 uitstellen. ter info: De extra kosten van ruim 500 euro gaat over de volgende werkzaamheden: olie filter, olie verversen, luchtfilter vervangen, 2 bougies vervangen, aandrijfriem vervangen, pollenfilter vervangen, uren van de monteur Na een maand of 2 wilde ik de rest van de werkzaamheden laten uitvoeren. Ik neem aan dat ik als eigenaar van de auto en mijn pinpas dat zelf kan bepalen. De mevrouw van de receptie Els vond alles wel nodig en zei steeds dat een deel van de werkzaamheden al was uitgevoerd, want alles was naar haar mening wel echt nodig. Om de rekening op te lossen had ze met de boekhouder geregeld dat ik wel in 2 termijnen kon betalen. Haar onderbouwing was zodat ik niet meer terug hoef te komen. ALLES ZONDER TOESTEMMING! Ongelofelijk asociaal en klant onvriendelijk. Ik heb officieel een klacht ingediend bij het bedrijf, want dit kan echt niet. Als klant bepaal je niet zelf welke werkzaamheden worden uitgevoerd, maar ze duwen het door je strot. Net als de rekening. Na een gesprek te hebben gevoerd met een andere medewerker willen ze mij 10% korting geven en ruim 100 euro terugstorten. De werkzaamheden waren al uitgevoerd dus kunnen ze niks voor mij doen. Jammer dat je op google niet 0 ster kan kiezen. Ik zal mijn auto hier nooit meer brengen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Prima

Vlot geholpen en geen gedoe!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Grote beurt succesvol.

Mijn auto had hard een grote beurt nodig. Nieuwe remschoenen moesten er ook in. Kostte wat tijd maar voorlopig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

goed

fijne vlotte service. Fijn dat er vooraf gebeld werd over de prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

goede services en vriendelijke hulpvaardige mensen

ik heb 18 auto's gekocht in onderhoud bij Mekenkamp en doe al 10 jaar zaken met ze. tot op heden nog nooit een probleem gehad wat niet netjes is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitstekend geholpen.

Vriendelijk personeel en prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima werk geleverd conform afspraak

Tussentijds telefonisch overleg over uit te voeren werkzaamheden en kostenopgave, zodat je weet wat je te wachten staat

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Prima service

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goede ervaring.

Mijn ervaring was heel goed. De auto was er voor een kleine beurt en olie verversen en dat liep allemaal vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

prima service

Prima service, o.a. het ophalen en weer terugbrengen van de auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Zeer tevreden

Alleen al voor een gezellig praatje

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

mijn ervaring met Mekenkamp auto's is goed

Volgens afspraak op tijd geholpen bij aankomst. Ontvangst was prettig met koffie. Wachttijd volgens planning. Heb vertrouwen in de vak garage Mekenkamp Auto's. Zou wel graag in de garage mee willen kijken als de monteur aan mijn auto werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

top

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima service zelfs bij een "branche vreemde"auto

Correct afgesproken, vriendelijke ontvangst. Fiets stond klaar. Correct gevraagd om gezamenlijk besluit t.a.v. iets grotere reparatie (vervanging). Goed overzicht verrichtte werkzaamheden. Goede afsluiting van de dag

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Altijd goed

Een echte vakgarage met uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Uitstekende service

Goed geïnformeerd over de status van de reparatie. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Snelle service

Zat er ineens een soort grote punaise in mijn voorband. Na overleg naar Mekenkamp gegaan en terwijl mijn kleindochter en ik heerlijke chocomel kregen werd de overmaatse punaise verwijderd en een prop in mijn voorband geschoten. Die loopt niet meer leeg. Dit is nou wat men noemt maandagochtend service,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

prima

top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Top service

Goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Geweldig

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Weer geweldig geholpen, zoals altijd.

De auto werd op tijd gehaald en in de middag weer teruggebracht, helaas iets later als verwacht, maar dat kwam omdat de koerier de verkeerde lamp had afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
1

Offerte niet na gekomen

Ik koos voor Mekenkamp omdat zij de vervanging van de distributieriem en waterpomp offreerden voor 267 euro. Andere offertes waren hoger (625-750). Ik heb gebeld en gevraagd of zij geen fout hadden gemaakt. Dat was niet het geval, werd mij verzekerd Op die basis een afspraak gemaakt. In de ochtend bus gebracht en in de middag telefoontje datbzebhet voorbdat geld niet konden doen. Ondanks mijn aandringen werd de offerte geen gestand gedaan. Na veel heen en weer telefoneren een nieuwe prijs van 650 euro overeen gekomen. Hun machtspositie was dat de bus inmiddels deels uit elkaar lag en zij weigerden er verder nogaan te werken. Het duurde nog 3 volle werkdagen voor de bus opgehaald kon worden. Of de reparatie goed is uitgevoerd kan ik niet beoordelen. Hoop er maar het beste van. Duidelijk is dat ik met dit bedrijf geen zaken meer zal doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Hammink, Spijtig te horen dat uw ervaring met ons bedrijf niet naar wens is geweest. U heeft een offerte aangevraagd voor het vervangen van de distributieriem en waterpomp. Op basis van het door u doorgegeven chassisnummer is er een prijsopgave opgevraagd bij de onderdelen leverancier. Vervolgens heeft u deze aangeboden gekregen in een offerte. Hierop heeft u gereageerd en hebben wij de afspraak met u ingepland. Bij binnenkomst van uw camper en aanvang werkzaamheden bleek dat er een ander type motor in uw camper lag. De bestelde onderdelen waren dan ook niet passend voor dit type motor. De juiste onderdelen bleken een stuk duurder en meer arbeid omdat dit type motor dat vereist. Hierop hebben wij contact met u opgenomen om deze kwestie te bespreken en zijn een prijs overeengekomen voor de totale reparatie. Spijtig dat u dit als negatief heeft ervaren, onze excuses daarvoor.

10

zeer goed

Uitstekende service wederom

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Uitermate tevreden.

Aanrader deze garage, ben al jaren klant en weet nu ook weer waarom ik daar blijf komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd