Top service en goed en snel meegedacht!!!

Mooi bedrijf met goede service en klantvriendelijk personeel

Super snel geholpen

Ik kon gelijk de volgende dag terecht, snel gerepareerd en midden op de dag al weer klaar.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedrijf met gemoedelijke sfeer die klant en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.

Geeft goed advies en info als je een vraag hebt. Staat snel voor je klaar als je langskomt en vraag of probleempje hebt, probeert gelijk op te lossen en mee te denken. Veel ervaring met veel merken. Bij aankoop hoef je niet in 5 minuten te beslissen. Gemoedelijke sfeer.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben blij met de bij u gekochte auto

Uw garage heeft mij in januari 2020 voor een goede prijs een prima tweede hands Daihatsu Cuore geleverd. Het is een veilig en zuinig autootje dat precies voldoet aan wat ik van een auto verwacht.

Altijd bereidwillig

Al 14 jaar voor ons een garage waar we altijd het gevoel hebben dat ze blij zijn met je als klant en iedereen een stapje verder voor je wil gaan met het het vinden van de juiste (betaalbare) oplossing. Top!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima Skoda gekocht voor een goeie prijs.

Prettige service. Toen bleek dat er geen cruisecontrol in de auto zat, werd die er voor weinig geld ingezet. Jammer dat de garage in Harmelen zit en ik in Amsterdam woon, anders was ik er voor serviceafspraken blijven komen.

Keurig

Netjes uitgelegd wat eraan de hand was en waar ik op kan letten, keurige service

Prima en snel geholpen.

De auto waar ik voor kwam stond al klaar voor een proefrit. Mijn oude auto ingeruild en binnen het uur weg met mijn nieuwe occasion. Alles keurig geregeld en zelfs de vergeten parkeer pas netjes opgestuurd. Prettig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima, goede communicatie en perfecte service

Automaat snel klaar, vriendelijk geholpen, was er voor de eerste keer, na goede verhalen van anderen: helemaal waar!

Geweldige hulp

Ik had 1 dag voor mijn vakantie autopech. Verlaan hielp mij meteen aan een leenauto. Voor een zeer redelijk bedrag ben ik geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Enkele weken geleden een (import)Daihatsu gekocht. Vriendelijk ontvangst en een voertuigje, waar je geen nee tegen zou durven zeggen. In Top staat! Leuk adres, met nette auto\'s en komt absoluut betrouwbaar over. De auto is ook door mijn \'eigen\' garage bekeken en die bevestigde de sublieme staat. Nogmaals bedankt!!!

Een jaar geleden een geweldige Citroen Berlingo gekocht bij Verlaan. Keurige auto van 10 jaar oud met heel weinig kilometers op de teller. Bij de APK keuring dit jaar een compliment gekregen van mijn garage over de super staat van de auto. (Ziet er uit als nieuw)

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer fijne garage waar een klant nog een klant is, vriendelijk en behulpzaam personeel en deskundig.

Geen problemen bij aankoop tweedehands auto; garantieprobleempje werd goed en netjes gerepareerd. Ook daarna teruggekomen voor onderhoud en APK: deskundige mensen, flexibel, óók zonder afspraak word je snel geholpen.

Goed bedrijf ik kom er al jaren

Over Vakgarage Verlaan

Vakgarage Verlaan is een merkonafhankelijke kwaliteitsgarage die deel uitmaakt van de landelijke Vakgarage organisatie; de enige onafhankelijke franchiseformule voor de particuliere- en zakelijke markt. Sinds 1991 is Vakgarage al het grootste zelfstandige autoconcept in Nederland. Iedere Vakgarage is aangesloten bij de BOVAG en RDW erkend. Samen met 348 andere Vakgarages bieden wij een full-service aanbod aan alle automerken. Onze monteurs zijn uitstekend opgeleid en hebben kennis om alle automerken uitmuntend te onderhouden. Een bijkomend voordeel van Vakgarage is dat wij de originele en A-kwaliteit onderdelen gezamenlijk en dus goedkoper inkopen, en daar profiteert u direct van mee! Vakgarage Verlaan staat garant voor kwaliteit. Voor APK-keuringen, banden, regulier onderhoud én seizoenscontroles bent u bij Vakgarage Verlaan aan het juiste adres. Maar uiteraard bent u niet alleen voor het onderhouden van uw auto bij ons aan het juiste adres. Ook voor de aankoop van een nieuwe auto of een jong gebruikte occasion zult u bij Vakgarage Verlaan gegarandeerd slagen.