Keurig

Netjes uitgelegd wat eraan de hand was en waar ik op kan letten, keurige service

Prima en snel geholpen.

De auto waar ik voor kwam stond al klaar voor een proefrit. Mijn oude auto ingeruild en binnen het uur weg met mijn nieuwe occasion. Alles keurig geregeld en zelfs de vergeten parkeer pas netjes opgestuurd. Prettig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima, goede communicatie en perfecte service

Automaat snel klaar, vriendelijk geholpen, was er voor de eerste keer, na goede verhalen van anderen: helemaal waar!

Geweldige hulp

Ik had 1 dag voor mijn vakantie autopech. Verlaan hielp mij meteen aan een leenauto. Voor een zeer redelijk bedrag ben ik geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Enkele weken geleden een (import)Daihatsu gekocht. Vriendelijk ontvangst en een voertuigje, waar je geen nee tegen zou durven zeggen. In Top staat! Leuk adres, met nette auto\'s en komt absoluut betrouwbaar over. De auto is ook door mijn \'eigen\' garage bekeken en die bevestigde de sublieme staat. Nogmaals bedankt!!!

Een jaar geleden een geweldige Citroen Berlingo gekocht bij Verlaan. Keurige auto van 10 jaar oud met heel weinig kilometers op de teller. Bij de APK keuring dit jaar een compliment gekregen van mijn garage over de super staat van de auto. (Ziet er uit als nieuw)

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer fijne garage waar een klant nog een klant is, vriendelijk en behulpzaam personeel en deskundig.

Geen problemen bij aankoop tweedehands auto; garantieprobleempje werd goed en netjes gerepareerd. Ook daarna teruggekomen voor onderhoud en APK: deskundige mensen, flexibel, óók zonder afspraak word je snel geholpen.

Goed bedrijf ik kom er al jaren