Geweldige hulp

Ik had 1 dag voor mijn vakantie autopech. Verlaan hielp mij meteen aan een leenauto. Voor een zeer redelijk bedrag ben ik geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele weken geleden een (import)Daihatsu gekocht. Vriendelijk ontvangst en een voertuigje, waar je geen nee tegen zou durven zeggen. In Top staat! Leuk adres, met nette auto\'s en komt absoluut betrouwbaar over. De auto is ook door mijn \'eigen\' garage bekeken en die bevestigde de sublieme staat. Nogmaals bedankt!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een jaar geleden een geweldige Citroen Berlingo gekocht bij Verlaan. Keurige auto van 10 jaar oud met heel weinig kilometers op de teller.\r\nBij de APK keuring dit jaar een compliment gekregen van mijn garage over de super staat van de auto. (Ziet er uit als nieuw)

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne garage waar een klant nog een klant is, vriendelijk en behulpzaam personeel en deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen problemen bij aankoop tweedehands auto; garantieprobleempje werd goed en netjes gerepareerd.\r\nOok daarna teruggekomen voor onderhoud en APK: deskundige mensen, flexibel, óók zonder afspraak word je snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf ik kom er al jaren

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Verlaan