Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Vakgarage Verlaan

Vakgarage Verlaan is een merkonafhankelijke kwaliteitsgarage die deel uitmaakt van de landelijke Vakgarage organisatie; de enige onafhankelijke franchiseformule voor de particuliere- en zakelijke markt. Sinds 1991 is Vakgarage al het grootste zelfstandige autoconcept in Nederland. Iedere Vakgarage is aangesloten bij de BOVAG en RDW erkend. Samen met 348 andere Vakgarages bieden wij een full-service aanbod aan alle automerken. Onze monteurs zijn uitstekend opgeleid en hebben kennis om alle automerken uitmuntend te onderhouden. Een bijkomend voordeel van Vakgarage is dat wij de originele en A-kwaliteit onderdelen gezamenlijk en dus goedkoper inkopen, en daar profiteert u direct van mee! Vakgarage Verlaan staat garant voor kwaliteit. Voor APK-keuringen, banden, regulier onderhoud én seizoenscontroles bent u bij Vakgarage Verlaan aan het juiste adres. Maar uiteraard bent u niet alleen voor het onderhouden van uw auto bij ons aan het juiste adres. Ook voor de aankoop van een nieuwe auto of een jong gebruikte occasion zult u bij Vakgarage Verlaan gegarandeerd slagen.