Geweldig kan niet beter

Geweest voor de APK, super goed geholpen door het vriendelijke persoon. Een echte aanrader

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Het is niet voor niks dat wij naar Verfaille blijven gaan. Al is het inmiddels wat verder rijden voor ons brengen we onze auto's toch naar hun. Ze zijn altijd behulpzaam Maken netjes tijd als dat nodig is Zijn duidelijk in wat er gaat en moet gebeuren Inmiddels 3 autos gekocht via hun en de 4e gaat daar vast ook vandaan komen

Goed bedrijf

Vriendelijke, goede en snelle service

Doorgaan zo

Al jaren klant en al jaren dik tevreden

Goede snelle service

Een vriendelijk bedrijf met goede service

Vriendelijk personeel en goede service

Ik ervaar autobedrijf Verfaille heel positief. Vriendelijk personeel en een goede service

Duidelijk, positief, oplossend en meedenkend !

Reeds lange tijd bij deze betrouwbare garage als klant, en dat zal zo blijven ook ! Richard en team dank !

Goed overleg

Prima adres

Alleen maar positief, vakkundig en prettig persoonlijk

Super geholpen zo vlak voor mijn vakantie. Bedankt!!

Goede en snelle service. In 1 woord top!

Fantastische service

Altijd klantvriendelijk

Prima garage

Al jaren klant en erg tevreden,vriendelijk personeel

Goede, snelle service

geweldig

Zoals verwacht goed geholpen, uitstekend hun best gedaan, en zeer snel klaar.

Ik heb een goede ervaring heel klant vriendelijk en je kan altijd terecht

Je krijgt goede uitleg en ze zijn klant vriendelijk ik kan het bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Vol vertrouwen ga ik naar uw garage.

Met zeer veel vertrouwen ga ik naar uw garage en dat betekent veel voor mij. Via een vriendin, Tiny Miedema, ben ik aan uw adres gekomen en ik ben er nog steeds heel blij mee.

Altijd goed!

Altijd behulpzaam, altijd meedenken in mogelijkheden en oplossingen en altijd vriendelijk geholpen. Problemen worden vakkundig opgelost en daardoor altijd met een goed gevoel weer de weg op.

Goede en snelle service. Ik kon de auto dezelfde middag nog ophalen. Top!

Ik kon meteen terecht voor een afspraak. Dezelfde middag nog m’n auto opgehaald. Super!

super

Vriendelijk en deskundig

Al jaren kom ik hier voor de onderhoud van onze auto's. Altijd vriendelijk, kennen hun klanten , proberen eigenlijk indien mogelijk meteen te helpen en zijn zeer deskundig. Van de week starte mijn auto niet, breng sleutels langs , zeg dat het geen haast heeft want ik heb de auto die dag niet nodig, uurtje later worden de sleutels weer thuis gebracht, auto is gemaakt en staat weer voor de deur, toppers!

Altijd top service!

Zeer vriendelijk personeel! Altijd snelle service. Goed geregelde service ook halen van je auto en het terug brengen. Duidelijk uitleg wat er precies gedaan is.

Uitstekende service en (klant)vriendelijke,een thuisgevoel!!

Meedenkend en prima service!! Vriendelijkheid en vertrouwen is een mooie basis om mijn auto te laten maken of een andere auto te kopen bij verfaille!

Al meer dan 10 jaar onze vaste garage!

Uitstekende servive

Super goede service bij Autobedrijf Verfaille

Super goede service, mooie ruime werkplaats en goede communicatie vanaf kantoor bijv. over de prijsopgave. Dit zijn echt vakmensen! Je bent hier aan het juiste adres.

geweldig altijd goed geholpen staan altijd voor je klaar.

goede service meestal staat er een leenauto voor je klaar, er staat meestal een monteur voor je klaar en anders wordt er een oplossing gezocht in het kort een goede garage, dik te vrede.(ook de dames op kantoor)