Geweldige service

Mijn wilde niet starten terwijl de accu niet leeg was. De volgende dag werd mijn auto opgehaald. Ik kreeg een vervangende auto. De dag erna was hij weer klaar en kon ik hem ophalen.geweldige goede hulp.

Snelle service

Stond ‘s morgens met een lege accu Kevin gebeld en kwam binnen een half uur helpen! Dank je wel Kevin!

Eerste APK van mijn auto, ik kon snel terecht en de service was top!

Geweldig bedrijf goede service

Al 14 jaar betrouwbaar en goede service.

Onze auto al 14 jaar in onderhoud, nooit geen problemen. Goede service, betrouwbaar en een fijne garage waar wij met een goed gevoel onze auto achter laten.

Al meer dan 9 jaar SUPER

Betrouwbaar super goede service

Klant vriendelijk

Heb veel vertrouwen in kefin

Top garage!

Betrouwbare en klantvriendelijke garage!

Een zeer goede ervaring

Mijn zakelijke bus moest gekeurd worden. Werdt netjes gebeld dat er wat aan gedaan moest worden ivm apk ook gaven ze me de prijs wat het ging kosten om alles te maken. Ben zeer tevreden. Aardig personeel zijn duidelijk en vriendelijk.

Heldere informatievoorziening. Transparant.

Wordt altijd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Het bestaat nog, een menselijke knusse garage

onze auto moest op korte termijn apk gekeurd worden en we konden hier terecht , vriendelijke meneer in een garage zonder poespas waar je het klant gevoel nog krijgt . Top garage .

Vakmanschap voor een eerlijke prijs

Ik kom al 10 jaar bij van Haaren voor mijn auto- onderhoud en reparaties. Ik wordt altijd vriendelijk geholpen en er is goed overleg over evt. te verrichten werkzaamheden.

geweldig

Altijd al goede ervaring. Goede service en eerlijk.

goede service vakbekwaam en klant vriendelijk

Klantvriendelijk en goede service

Goede ervaring en tevreden met service

Kleine garage met alle (des)kundigheid!. Doortastend bij bieden van een oplossing. Goede koffie! Eerlijke tarieven.

Vriendelijk, hulpvaardig, vakkundig

Fijne garage die vakkundig, vlot en vriendelijk helpt. Al jaren een trouwe garage voor onze auto’s. Thanx.

Altijd netjes en snel geholpen

Goed advies en fijn personeel

Heel erg fijn geholpen!

Heel fijn geholpen. Ik kon mijn auto dezelfde dag nog brengen. Na een half uur kreeg ik al telefoon met uitgebreid verslag over wat er mis was met de auto. Ik mocht gelijk een leenauto ophalen. Topservice weer!

Super service

Volgens mij al bijna 10 jaar super service aan mijn chevrolet sprak. Kundig en betaalbaar.altijd berijd mee te denken. Kleine,grote beurt en keuring altijd naar tevredenheid! Bedankt Kevin!

eindelijk iemand die mijn storing oplost!

Na drie garages bezocht te hebben in deze regio heeft Kevin eindelijk mijn storing opgelost en ben ik weer gelukkig met mijn auto. Ik kom hier voortaan als vaste klant!

Deskundige vakman!

Kevin wist het probleem met mijn auto snel te vinden en te repareren.

top garage!

Je word goed en snel geholpen! ook denken ze altijd met je mee wat het beste is voor de klant. kortom een super garage.

Snel, goed en redelijke prijs

Zie boven

Over Autobedrijf Van Haren

Al meer dan 65 jaar ervaring in het verkopen en onderhouden van auto's zorgt ervoor dat je als klant altijd professioneel wordt geholpen.