Goed geholpen snel geregeld

• Service N.v.t.

Goede, snelle service

Ondanks onze late aankomst namen ze uitgebreid de tijd voor ons. Super bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne goede garage die doen wat ze afspreken

Goed en snel geholpen en de zaken geregeld zoals afgesproken

Prettig

Uitermate klantvriendelijk. Zeer goed geholpen. Leuk familiebedrijf in een klein Brabants dorpje. Opgehaald in Lieshout i.v.m. slecht ov in het weekend. Gezellig en goed contact. Bedankt

Goed geregeld

Alles volgens afspraak

• Faciliteiten wachtruimte

Staan altijd voor je klaar!

Staan altijd voor je klaar!

• Faciliteiten wachtruimte

Je kunt goede afspraken maken die ook worden nagekomen.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service en fijne communicatie

Fijne, persoonlijke service. Ook als de auto al is gekocht wordt er meegedacht en blijft men betrokken en vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

prijs kwaliteit prima. communicatie kan verbeteren.

Enkele opties uit de verkoopomschrijving behoorden niet tot de auto wat bij mij tot fronsende wenkbrauwen leidde. De reactie was nogal bot en uiteindelijk kreeg ik € 50 korting. Bij het afhalen was de uitleg heel summier. De auto zelf is overigens helemaal prima en de prijs ook. Advies voor de kopers om de advertentie goed door te lezen of de info ook klopt met de werkelijkheid.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Beste Ingeborg, bedankt voor de review; Ik wil er wel even een nuance/reactie op geven; U geeft aan dat de verkoopomschrijving niet helemaal juist was; u heeft gelijk, advertenties zijn vaker niet 100% kloppend, dit meestal door RDW-kentekeninformatie, en soms door handmatige fouten, welke we bij de nacontrole meestal eruit plukken, maar zoals eerder aangegeven in ons telefoongesprek was de advertentie al direct aangepast en gecorrigeerd behoudens de lm velgen. Omdat er altijd fouten kunnen voorkomen in de advertenties vermelden we hierom het volgende; "Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die Uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden" Ik heb dit uitvoerig met u besproken, mijn excuses voor de fout aangeboden en direct geopperd dat als u de auto niet wilde u deze gewoon kosteloos mocht annuleren. U gaf aan de auto nog steeds dolgraag te willen hebben, omdat zowel de prijs als de km stand bijzonder interessant (=laag) waren, u heeft zélf voorgesteld 50 euro extra korting te willen hebben. Hier ben ik mee akkoord mee gegaan. Ik vind het jammer dat u nu aangeeft het een botte reactie te vinden maar respecteer uw gevoel. Verder ben ik van mening dat we u super netjes geholpen hebben, ook na de koop, zoals bijvoorbeeld het aflevermoment buiten openingstijd verkoop, het reserveren ivm subsidie RVO, het volladen en na-gepoetsen, etc. Ik wens u verder toch echt oprecht hele fijne km met de Zoë, en we staan gewoon voor u klaar mocht het nodig zijn!

Fijn geholpen bij aankoop andere auto

• Faciliteiten wachtruimte

Tweedehands auto gekocht. Hier bleek 3 dagen later een dingetje mee. Heel adequaat opgepakt en kon bij ons lokaal opgelost worden. Top!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed en betrouwbaar

Je kunt altijd op hun rekenen.

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel familiebedrijf met veel kennis en ervaring.

Mijn bedrijfsauto is hier geweest voor onderhoud. Dat is goed uitgevoerd. Er wordt goed overlegd, en meegedacht. Achteraf nog foto's kunnen zien, van de vervangen onderdelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk personeel Goede afhandeling bij de koop van een auto

Betrouwbaar!

Fijne en kundige mensen, eerlijke prijs en geen addertjes...

Vriendelijk en betrouwbaar

Goede ontvangst ruime keuze vriendelijke en behulpzame verkoper en afspraak is afspraak! Kortom een warme ervaring.

Heel fijn

Alles was snel en goed gedaan

Bedankt

Alles helemaal naar wens!

Vriendelijk en behulpzaam.

Goed zaken doen met Corsten.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen door Frank, duidelijke afspraken

Prima ervaring in de showroom. Ondanks de wirwar aan verschillende pakketten die op de prijs die op internet staat er alsnog bij komen, variërend van € 595 tot € 1.000 als je garantie wilt. In de showroom wordt dit goed uitgelegd, op internet in de advertentie niet. Verder prima tevreden over de afwikkeling

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer klantvriendelijk bij een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Zeer correct geholpen, verkoper dacht goed mee met mijn wensen. De aftersales was zeer goed.

vriendelijk en behulpzaam

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vakkundig

Goede communicatie vanuit het bedrijf via Bram van Houtert. Snelle afwikkeling van de koop. Prima service!!

Attent vriendelijk

Mooi en vertrouwd bedrijf

Mijn zoektocht naar een vervangende auto begon en eindigde bij Autobedrijf Corsten. Heldere uitleg, goed gevoel en vertrouwde sfeer zijn voor mij belangrijk. Het gesprek met de verkopers voelde op alle drie deze punten goed. Een eerlijk, lokaal (met (inter)nationale uitstraling) bedrijf.

• Service N.v.t.

Over Vakgarage Auto Corsten

Wij zijn 51 jaar officieël Opel dealer, lid van de BOVAG en VAKGARAGE.Als erkend Opel dealer is uw auto bij ons in goede handen. Wilt u een NIEUWE auto, van een "ander" merk, ook dan kunnen we u deze auto leveren met behoud fabrieksgarantie!!! Opel Dealer Auto Corsten ligt in Mariahout, dit ligt in de driehoek Helmond - Eindhoven - Veghel. (Zuid-Oost Brabant). Ook voor uw occasion kunt u bij ons terecht. We hebben gemiddeld zo'n 150 gebruikte Occasions op voorraad. Onze werkplaats bestaat uit zeer ervaren en deskundige monteurs die allen APK-keurmeester bevoegd zijn. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie en onderdelen, BOVAG en mobiliteits garantie, schadeherstel, taxatie, inruil, inkoop, bemiddeling, export, financiering, verzekering. Ook voor onderhoud en reparatie van uw Airco systeem bent u op het goede adres. Auto Corsten is Stek erkend. Een gratis leenauto bij onderhoud, schade of reparatie behoort uiteraard tot de mogelijkheden. We heten u van harte welkom in Mariahout, de koffie staat klaar!!