Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Vakgarage Auto Corsten

Wij zijn 51 jaar officieël Opel dealer, lid van de BOVAG en VAKGARAGE.Als erkend Opel dealer is uw auto bij ons in goede handen. Wilt u een NIEUWE auto, van een "ander" merk, ook dan kunnen we u deze auto leveren met behoud fabrieksgarantie!!! Opel Dealer Auto Corsten ligt in Mariahout, dit ligt in de driehoek Helmond - Eindhoven - Veghel. (Zuid-Oost Brabant). Ook voor uw occasion kunt u bij ons terecht. We hebben gemiddeld zo'n 150 gebruikte Occasions op voorraad. Onze werkplaats bestaat uit zeer ervaren en deskundige monteurs die allen APK-keurmeester bevoegd zijn. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie en onderdelen, BOVAG en mobiliteits garantie, schadeherstel, taxatie, inruil, inkoop, bemiddeling, export, financiering, verzekering. Ook voor onderhoud en reparatie van uw Airco systeem bent u op het goede adres. Auto Corsten is Stek erkend. Een gratis leenauto bij onderhoud, schade of reparatie behoort uiteraard tot de mogelijkheden. We heten u van harte welkom in Mariahout, de koffie staat klaar!!