Vriendelijk en betrouwbaar

Al jarenlang een vertrouwd adres voor mijn Opel.

• Faciliteiten wachtruimte

Voor de 2e keer een Volvo gekocht bij Auto Corsten. Weer bijzonder en vriendelijk geholpen. Kom zeker voor de 3e keer terug

Super service

Na aankoop bleek dat er een mankement was met de auto. Na telefonisch contact, auto gebracht en er stond een gratis leenauto voor ons klaar. Auto gerepareerd onder garantie. Garage komt alle gemaakte afspraken na. Dus voor ons een super bedrijf en de auto loopt weer als een zonnetje.

• Faciliteiten wachtruimte

UItstekende service, ook na mankement kort na aankoop occassion

In de showroom prima te woord gestaan. Na de proefrit snel tot een deal gekomen en de auto direct meegenomen. Helaas na 4 dagen (en 1 autorit) bleef op zondagmiddag ineens het 3e remlicht non-stop branden. De Wegenwacht kon het helaas niet verhelpen. Maandagochtend Auto Corsten gebeld, 's middags de auto gebracht. Omdat de monteur niet direct de oorzaak kon achterhalen kregen we een leenauto mee. De volgende ochtend werden we gebeld dat de oorzaak gevonden én verholpen was, zonder enige kosten. Een prima service en dit zorgt voor goede klantbeleving!

Deskundig vriendelijk professioneel

Een mooie Opel astra gekocht een week geleden en inmiddels de eerste 900 km erop zitten. Perfect rijdende en fijne auto. Heel de verkoop voelde goed aan van eerste telefonisch contact tot aflevering van de auto. Ben geholpen door Frank van eldonk een eerlijke verkoper waarbij we een goed gevoel hadden. Kortom een professioneel bedrijf waar je je als klant welkom voelt. Zal zeker ooit vergaan bij een volgende auto.

Super service

Hele fijne service, ze luisteren naar wat je wensen zijn en zorgen dat de perfecte auto klaar staat. Hij ziet er super uit, zou hier de volgende keer weer terugkomen.

Geweldige service

Motorblok kapot corsten gebeld deze kwamen meteen kijken en hebben er een nieuwe ingelegd. Deze jammer genoeg een maandag morgen blok en begaf het na 3 maanden. Geen probleem auto werd meteen opgehaald en er werd een lesauto ingezet . Binnen 1 week lag er weer een andere nieuwe motor in. Uiteraard garantie maar wel meteen opgelost.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Fijn gesprek gehad met Gert Sterken. Mooie auto gekocht.

Prima behandeling gekregen. Net correct en gezellig verkoopgesprek. Goede / nette prijs voor mijn inruil gekregen. Was warm en prettig zaken doen. Mooie auto gekocht.

• Faciliteiten wachtruimte

Gewelding geholpen bij deze garage!

De deskundige medewerkers uit de showroom hebben me enorm geholpen bij het vinden van een nieuwe auto. Ook nog eens tegen een scherpe prijs. Mocht ik weer een auto nodig hebben dan kom ik hier graag terug.

Fijne klantvriendelijke garage

Zag twee weken geleden een voor mij passende auto staan. Van te voren even gebeld en dat was al een prettig gesprek Afgesproken om s’middag voor de auto te komen bekijken en even een proef rit te maken. Bij aankomst goede ontvangst en konden de auto uitgebreid bekijken. Hierna werd de auto klaargezet voor de proefrit. Na terugkomst stond de koffie klaar en hebben we de deal rond gemaakt, Een week later stond de auto volgens afspraak keurig netjes klaar, en na een kop koffie zeer tevreden huiswaarts gereden. Week later had ik nog een kleinigheidje en dit is ook zeer netjes opgelost. Zowel directie verkoop en werkplaats erg vriendelijk echt een aanrader. Marcel

Honda gekocht

Auto ingeruild en andere gekocht. Vriendelijke verkoper en alle vragen worden netjes beantwoord. Eerste indruk bedrijf is perfect. Uitstraling ook heel goed.

Eerste indruk is top!

Wij kúnnen alleen maar zeggen dat het een zeer prettig verloop is bij deze garage van kijken tot aankoop van onze Volkswagen Tiguan gisteren. De verkoper Bram en eigenaar Bart kwamen voor ons professioneel, en erg klantvriendelijk over. Onze insteek is een goede garage met mooie auto's en aan te bevelen! Top!

• Faciliteiten wachtruimte

Snel geregeld, alles volgens afspraak.

Via Marktplaats kwam ik bij deze garage terecht. Eerder al bij hun voor een andere auto geïnformeerd maar helaas was die snel verkocht. Toen ze deze auto adverteerden heb ik direct gereageerd. Zowel via de mail als per telefoon word vlot gereageerd. Alles online, zonder dat zij onze en ik de nieuwe auto had kunnen bekijken in real live, de koop afgemaakt. Onder voorbehoud dat zowel hun als onze auto aan de beschrijving voldeed. Keurig gepoetst stond de auto voor ons klaar. We werden zeer vriendelijk ontvangen en de beschrijving bleek te kloppen:gewoon twee goed onderhouden en strakke auto's. Na het regelen van de papieren rompslomp lekker op pad met onze nieuwe Nissan Leaf. Zo kan het dus ook, vertrouwen van beide kanten en afspraken nakomen. Deze garage is een regelrechte aanrader!

zeer goed 30 sterren = cijfer 9

Vriendelijk goede koffie goede verkoper bram

Niks aan te merken

Een auto kopen zonder poespas. Eerlijk, transparant, vriendelijk en alles verliep op rolletjes.

• Faciliteiten wachtruimte

Mooue, bijna nieuwe auto, snel eens

Gericht afgekomen op een jonge auto werden we het met Bram snel eens over een 'maatwerk' deal.

Zeer behulpzaam

Uitstekende garage, bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Hele goede service.

Auto gekocht bij Auto Corsten.Wij hadden in het begin, heel veel problemen gehad met onze Citroën c4 Grand Picasso. In overleg is de auto bij ons in de buurt naar 2 verschillende garages gebracht en nageken. Na 2 weken kwamen toch steeds de klachten weer terug, Corsten vroeg de auto terug te brengen en gaf ons een leen wagen mee, na 2 weken konden wij de Citroen weer ophalen, al deze reaparaties waren voor het autobedrijf . Wij geven dit bedrijf 5 sterren, want zij geven echt een hele goede service. Fam. de Swart.

• Faciliteiten wachtruimte

klant vriendelijk en zeer goede vakgarage

Prima en vertrouwd autobedrijf

Een mooie Opel Karl gekocht, vriendelijke mensen en snel een deal gemaakt voor een nette prijs. Wezen kijken naar de auto en meteen meegenomen. Auto was keurig netjes gepoetst, De terugreis van 130 km was meteen een goede proefrit.

• Faciliteiten wachtruimte

Schitterende occasion gekocht voor een eerlijke prijs!

In mijn zoektocht naar een Renault Mégane R.S. kwam ik bij Auto Corsten in Mariahout uit. Op een vrije middag eens langsgereden om de auto die ik online zag te bekijken. De foto's bleken inderdaad een eerlijk beeld te geven van de auto! Tijdens dit bezoek ben ik goed te woord gestaan door Bram, een van de verkopers. Iets meer dan een week later telefonisch de deal gemaakt onder voorbehoud van een proefrit. De Renault stond een aantal dagen later keurig klaar voor deze proefrit en nadien de deal officieel rondgemaakt. Na het weekend de auto opgehaald en nu, 2 weken later, bevalt die nog uitstekend! Samengevat: een behulpzame en geïnteresseerde houding van het personeel, nette en verzorgde showroom en eerlijke prijzen voor eerlijke auto's!

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben geholpen door Gert Sterken echt alles na gekomen wat afgesproken was ik kan met 1 woord zeggen SUPER Gr Marcel Herenmode Heitse

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer tevreden, over de uitleg en ook over de Service!

Zeer scherpe prijzen, op internet gezocht naar dezelfde type auto's maar Vakgarage Auto Corsten had op dat moment de scherpste prijs voor het type auto wat ik zocht. De verkopers nemen rustig de tijd om alles goed door te spreken en uit te leggen, het bedrijf komt solide over en geeft vertrouwen. Het was eigenlijk niet de bedoeling om meteen die dag deze auto te kopen, maar omdat de prijs van de auto en doordat ik ook nog een goede inruil deal van mijn oude auto terug kreeg kon ik dit niet laten schieten! Nadat ik de auto 2x dagen had, constateerde mijn collega op het werk dat (toen de zon er toevallig op scheen) in de rechter voorband een bult zat. Hierop direct per mail contact opgenomen met de betreffende verkoper van de garage en binnen een uur belde hij terug om te zeggen dat ik langs kan komen om het probleem op te lossen, uiteraard kosteloos! Dus mijn ervaring tot op heden is TOP!

• Faciliteiten wachtruimte

Ervaren personeel, en prima service

Deze week onze auto opgehaald, een Nissan qashqai. Heel goed ontvangen en op een plezierige en niet opdringerig behandeld. We zijn geholpen door verkoper Bram van de Houtert. Alles geheel volgens afspraak geleverd, en idd hopen op veel goede en veilige kilometers. Mijn vader heeft al heel lang geleden daar een Opel vectra gekocht en ook het onderhoud laten doen. Was destijds ook tevreden, dus zodoende op internet gesnuffeld en terecht gekomen bij vakgarage Corsten Mariahout.

waardeloze communicatieve service

Heb een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Rijd hier meer dan 100 km voor. Kom op het bedrijf, maakt er net een ander persoon een proefrit die de auto vervolgens ook koopt. Erg teleurgesteld dat ik niet op de hoogte ben gesteld, bespaarde me meer dan twee uur autorijden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.