Eerste indruk is top!

Wij kúnnen alleen maar zeggen dat het een zeer prettig verloop is bij deze garage van kijken tot aankoop van onze Volkswagen Tiguan gisteren. De verkoper Bram en eigenaar Bart kwamen voor ons professioneel, en erg klantvriendelijk over. Onze insteek is een goede garage met mooie auto's en aan te bevelen! Top!

• Faciliteiten wachtruimte

Snel geregeld, alles volgens afspraak.

Via Marktplaats kwam ik bij deze garage terecht. Eerder al bij hun voor een andere auto geïnformeerd maar helaas was die snel verkocht. Toen ze deze auto adverteerden heb ik direct gereageerd. Zowel via de mail als per telefoon word vlot gereageerd. Alles online, zonder dat zij onze en ik de nieuwe auto had kunnen bekijken in real live, de koop afgemaakt. Onder voorbehoud dat zowel hun als onze auto aan de beschrijving voldeed. Keurig gepoetst stond de auto voor ons klaar. We werden zeer vriendelijk ontvangen en de beschrijving bleek te kloppen:gewoon twee goed onderhouden en strakke auto's. Na het regelen van de papieren rompslomp lekker op pad met onze nieuwe Nissan Leaf. Zo kan het dus ook, vertrouwen van beide kanten en afspraken nakomen. Deze garage is een regelrechte aanrader!

zeer goed 30 sterren = cijfer 9

Vriendelijk goede koffie goede verkoper bram

Niks aan te merken

Een auto kopen zonder poespas. Eerlijk, transparant, vriendelijk en alles verliep op rolletjes.

• Faciliteiten wachtruimte

Mooue, bijna nieuwe auto, snel eens

Gericht afgekomen op een jonge auto werden we het met Bram snel eens over een 'maatwerk' deal.

Zeer behulpzaam

Uitstekende garage, bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Hele goede service.

Auto gekocht bij Auto Corsten.Wij hadden in het begin, heel veel problemen gehad met onze Citroën c4 Grand Picasso. In overleg is de auto bij ons in de buurt naar 2 verschillende garages gebracht en nageken. Na 2 weken kwamen toch steeds de klachten weer terug, Corsten vroeg de auto terug te brengen en gaf ons een leen wagen mee, na 2 weken konden wij de Citroen weer ophalen, al deze reaparaties waren voor het autobedrijf . Wij geven dit bedrijf 5 sterren, want zij geven echt een hele goede service. Fam. de Swart.

• Faciliteiten wachtruimte

klant vriendelijk en zeer goede vakgarage

Prima en vertrouwd autobedrijf

Een mooie Opel Karl gekocht, vriendelijke mensen en snel een deal gemaakt voor een nette prijs. Wezen kijken naar de auto en meteen meegenomen. Auto was keurig netjes gepoetst, De terugreis van 130 km was meteen een goede proefrit.

• Faciliteiten wachtruimte

Schitterende occasion gekocht voor een eerlijke prijs!

In mijn zoektocht naar een Renault Mégane R.S. kwam ik bij Auto Corsten in Mariahout uit. Op een vrije middag eens langsgereden om de auto die ik online zag te bekijken. De foto's bleken inderdaad een eerlijk beeld te geven van de auto! Tijdens dit bezoek ben ik goed te woord gestaan door Bram, een van de verkopers. Iets meer dan een week later telefonisch de deal gemaakt onder voorbehoud van een proefrit. De Renault stond een aantal dagen later keurig klaar voor deze proefrit en nadien de deal officieel rondgemaakt. Na het weekend de auto opgehaald en nu, 2 weken later, bevalt die nog uitstekend! Samengevat: een behulpzame en geïnteresseerde houding van het personeel, nette en verzorgde showroom en eerlijke prijzen voor eerlijke auto's!

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben geholpen door Gert Sterken echt alles na gekomen wat afgesproken was ik kan met 1 woord zeggen SUPER Gr Marcel Herenmode Heitse

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer tevreden, over de uitleg en ook over de Service!

Zeer scherpe prijzen, op internet gezocht naar dezelfde type auto's maar Vakgarage Auto Corsten had op dat moment de scherpste prijs voor het type auto wat ik zocht. De verkopers nemen rustig de tijd om alles goed door te spreken en uit te leggen, het bedrijf komt solide over en geeft vertrouwen. Het was eigenlijk niet de bedoeling om meteen die dag deze auto te kopen, maar omdat de prijs van de auto en doordat ik ook nog een goede inruil deal van mijn oude auto terug kreeg kon ik dit niet laten schieten! Nadat ik de auto 2x dagen had, constateerde mijn collega op het werk dat (toen de zon er toevallig op scheen) in de rechter voorband een bult zat. Hierop direct per mail contact opgenomen met de betreffende verkoper van de garage en binnen een uur belde hij terug om te zeggen dat ik langs kan komen om het probleem op te lossen, uiteraard kosteloos! Dus mijn ervaring tot op heden is TOP!

• Faciliteiten wachtruimte

Ervaren personeel, en prima service

Deze week onze auto opgehaald, een Nissan qashqai. Heel goed ontvangen en op een plezierige en niet opdringerig behandeld. We zijn geholpen door verkoper Bram van de Houtert. Alles geheel volgens afspraak geleverd, en idd hopen op veel goede en veilige kilometers. Mijn vader heeft al heel lang geleden daar een Opel vectra gekocht en ook het onderhoud laten doen. Was destijds ook tevreden, dus zodoende op internet gesnuffeld en terecht gekomen bij vakgarage Corsten Mariahout.

waardeloze communicatieve service

Heb een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Rijd hier meer dan 100 km voor. Kom op het bedrijf, maakt er net een ander persoon een proefrit die de auto vervolgens ook koopt. Erg teleurgesteld dat ik niet op de hoogte ben gesteld, bespaarde me meer dan twee uur autorijden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Deskundige Klantgerichte Open Eerlijke en Gezellige ervaring

We gingen kijken voor een andere auto, en aangezien de Opel Corsa niet eens in de garage stond, werd deze speciaal voor ons gehaald en mochten we deze auto aanschouwen zoals die op dát moment was. De auto moest nl nog worden nagezien want deze was nét gebracht. Na een testrit waren we verkocht. We kregen onder het genot van een kop koffie rustig alle tijd om na te denken en alles op ons in te laten werken. Een ervaren monteur (Paul) keek ook nog even mee en zei ons dat het een prima auto was, waar we veel plezier van zouden kunnen hebben. Bram van Houtert vertelde ons alles wat we wilden weten over de Opel Corsa en zelfs meer zoals bv hoe te verzekeren. Gaf deskundige uitleg en advies en begeleide ons persoonlijk heel fijn met de aankoop tot en met het moment dat we daadwerkelijk de auto keurig gepoetst, krasvrij en geheel naar onze wens zoals we hadden afgesproken, in ontvangst mochten nemen. Een leuke felicitatie op de ruit maakte dat we echt een fijn gevoel kregen en dat we een veilige auto hadden gekocht.. Garage Corsten,en speciaal Bram van Houtert Bedankt.

Behulpzaam en vriendelijk

Goed geholpen bij de aankoop van de Volvo, alles netjes klaar op de afgesproken datum.

Garage om aan te bevelen

Kwaliteit en vriendelijkheid van het personeel is perfect Service is prima daarom al ruim 45 jaar trouwe klant bij Auto Corsten Fijn en correct geholpen door Frank van Eldonk

Garage om aan te bevelen

Service en kwaliteit van het personeel is perfect Vriendelijkheid is super Daarom al ruim 45 jaar trouwe klant En fijn geholpen door Frank

• Faciliteiten wachtruimte

Heel goed gevoel overgehouden aan de koop van onze auto

We hebben een Renault Clio gekocht bij Bram en dat is ons heel goed bevallen. De interactie en sfeer was erg prettig en de onderhandeling verliep soepel zodat we uiteindelijk snel tot onze keuze konden komen. De auto zag er goed uit na aflevering. We hopen er vele veilig kilometers mee te kunnen gaan rijden.

Top bedrijf

Vriendelijk en vakkundig personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Erg goed en deskundig geholpen door Bram van Houtert bij de aankoop van Audi A3 E-tron. Diverse schades aan velgen en plaatwerk zonder problemen keurig verholpen. Niets dan lof voor deze klantvriendelijke verkoper met oplossingsgerichte mentaliteit die er binnen zijn grenzen alles aan doet om het voor de kopende partij zo aangenaam mogelijk te maken. Zeer aan te bevelen.

We zijn netjes behandeld

We hebben goede medewerking gekregen

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettig verkoopgesprek voor een gebruikte auto met Bram van Houtert. Geen enkel probleem om de auto mee te nemen voor een proefrit. Bij aflevering waren alle kleine details die ik nog gevonden had aangepast. Heel fijn om zo een auto aan te schaffen.

Na een bezoek, en een prettig gesprek met Fran besloten onze nieuwe Opel Corsa 2014 te kopen. Ik moet bekennen dat het verhaal duidelijk en zeer vertrouwd over kwam. Het bedrijf is het mijn optiek een echte aanrader voor de aspirant autokoper. geeft goed advies goeie uitleg en de werkplaats ziet er ook fantastisch uit een groot compliment maar bovendien aan Frank die alle tijd heeft genomen. Nogmaals bedankt groetjes Trudy en Cor

Ik was opzoek naar een Ford fiesta 125 pk met weinig km. Via mp kwam ik bij deze garage terecht. Heel toevallig had mijn moeder ook vorig jaar haar auto daar gekocht. Ook weinig km en voor een goede prijs. Gert Sterken heeft ons geholpen en was erg vriendelijk. Ook gaf hij goede tips om zo lang mogelijk plezier te hebben van de auto. Wat ook een leuke verrassing was, is dat ze 2 nieuwe banden erop hebben laten zetten. Kortom zeker een garage om aan te raden.