Scherpe prijs, nette aflevering

Wij kwamen naar deze garage voor een specifiek exemplaar EV. Een proefrit was op afspraak snel geregeld. Verkoper Frank had snel door hoe hij ons kon helpen met wat extra's, zoals een thuislader. Alle afspraken zijn nagekomen, al was het naleveren van een missende hoedenplank niet gelukt. Over de beperkte kans daarop was hij op voorhand duidelijk. Wij kochten de auto zonder garantie, maar die wordt door de fabrikant nog geboden tot deze vijf jaar oud is, dus prima zo! Wij zijn tevreden.

Erg goede service

Goede en zeer klantvriendelijke service, met dito uitleg en gericht op het maken van de juiste afspraken ook in het belang van de klant

goed, professioneel en snel

ging naar garage voor klein herstel aan auto. Goed en zeer vriendelijk geholpen. Tijdens wachten rondje door showroom gelopen. Ook daar vriendelijk te woord gestaan zonder 'opdringerigheid' van verkoper die je vaak bij autodealers aantreft. Direct vertrouwd gevoel van lokaal autobedrijf. Prima !

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een echte vakgarage

Super,

Super autobedrijf, waar ik al vanaf 1991 graag kom als klant!

Top bedrijf

We zijn vanuit Denhaag naar Mariahout gereden, omdat we op de site van autobedrijf Corsten een opel crossland zagen staan, We werden vriendelijk ontvangen door Bram van Houtert. Na dat we overeen waren gekomen over de prijs van onze inruil auto Hebben we de mooie opel crossland gekocht (zonder dat we een proefrit hebben gemaakt zoveel vertrouwen straalt dit opel bedrijf uit) Wij kunnen iedereen aanbevelen om daar eens te gaan kijken voor een andere auto echt een aanrader en de moeite waard Rom & iefke kolthof

Zeer prettig en redelijk

Een prettig bedrijf met vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

Prima en snelle hulp.

Zie hier boven.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer correct en goed geholpen door Ger goed gevoel bij de gekochte auto.

Zeer goed geholpen door Ger. Een goed gevoel bij de gekochte auto.

Zeer vriendelijk ontvangen

Laatst een Opel Mokka ben hun gekocht, erg vriendelijk ontvangen en een prima offerte van hun ontvangen.

Heel goed geholpen

Superfijn en vriendelijk geholpen.hele goede service was ook heel fijn.

• Faciliteiten wachtruimte

VRIENDELIJK personeelsleden! Bedankt hiervoor..

Zie bovenste reactie

Netjes en korrekt geholpen

Ik vond het vakbekwame service

Zeer prettig

Gesprek met de verkoper als zeer prettig ervaren en informatie wordt snel doorgestuurd

Zeer snel en correct.

Ze staan altijd meteen voor me klaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk advies en concurrerende prijzen

Goed advies en service voor een prima prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Groot bedrijf dat overkomt als een klein bedrijf, in positieve zin

Bij Auto Corsten een mooie auto gekocht en mijn voorgaande auto ingeruild. Afspraken worden nagekomen en de auto wordt in nette staat opgeleverd. Als klant word je goed geholpen en er is geen stress om zoveel mogelijk auto's te verkopen. Zelfs de oprichter van het bedrijf is nog aanwezig en straalt plezier uit in het uitoefenen van zijn voormalige beroep. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen over de auto en de zaken zijn niet mooier voorgedaan, maar eerlijk aangegeven. Ik heb de auto heel recent gekocht maar ik heb het volste vertrouwen in de aftersales service, mocht er toch iets aan de hand zijn.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Mooi bedrijf met een goudeerlijke verkoper (Frank)

Via via bij vakgarage Corsten terecht gekomen. Daar stond een prachtige Opel Astra te koop. De ontvangst was hartelijk en een proefrit was zo gemaakt. De Astra had wat gebruikerssporen, maar ja.. het was ook geen nieuwe auto hé. Vervolgens fijn gesproken met verkoper Frank. Wat een fijne man is dat zeg. Hij vertelde mij eerlijk wat mijn huidige auto (Astra uit 2008) nog waard was. Hiermee akkoord gegaan. Op mijn verzoek regelde Frank dat 2 losgeraakte rubbers in de achterklep, vast werden gemaakt. Ook werden de voor- en achterbanden gewisseld, omdat de voorbanden meer profiel hadden. Nadat de koop definitief was, kreeg de auto een nieuwe APK. Helaas constateerde ik dat na een aantal dagen de auto koelvloeistof lekte, waardoor ik meteen naar mijn vaste monteur in Arnhem moest. Bleek dat er een scheur zat in het expansievat. Deze had men niet op voorraad. Deze is wel besteld. Tot die tijd kan ik nog wel rijden, mits ik het allemaal goed in de gaten hou. Ook bleek dat de voorste remschijven en remblokken behoorlijk versleten waren. Ook dit maar meteen besteld, net als remblokken voor achter, want ook die zitten eraan te komen. Ook maar meteen nieuwe ruitenwissers voor de voorruit besteld, omdat de rechter ruitenwisser hard piepte. Al met al een flinke tegenvaller. Frank nam hier kennis van en voelde zich echt rot. Op zijn verzoek zal ik volgende week foto's maken van de vervangen onderdelen. Wellicht zou vakgarage mij tegemoet kunnen komen in de kosten. Toen ik dit hoorde, was ik blij verrast. Dit is echt een topgarage. Frank, bedankt voor alles, jij bent een topper.

Deskundige betrouwbare garage

Goed geholpen. Snel overschrijven van auto. Mooie prijs kwaliteitsverhouding

Uiterst prettig en hulpbereid

Er werd goed geluisterd naar onze opmerkingen en adequaat gehandeld. Het aankoopgesprek verliep in een prettige sfeer. En een meer dan ruime keuze, zowel financieel als het aantal occasions.

Altijd goed

Ben al bijna 50 jaar klant bij Corsten dat zegt genoeg

• Faciliteiten wachtruimte

Beter te voet lopen dan een auto kopen bij Auto Corsten

Ik kocht op 16 november 2023 een Ford Gran C Max uit 2017 met 79.000 km zonder garantie. Na een week ging het ABS kapot en betaalde Autocorsten de reparatie. In januari had de tweede cilinder een elektrisch probleem. Deze keer zei Autocorsten dat ik moest betalen (€ 413). In februari deed zich een ernstiger probleem voor. Ik bracht de auto voor de eerste keer naar Autocorsten..(150 km van mijn huis). Na 4 dagen belden ze mij om te vertellen dat de auto klaar was. Ik ging en kwam thuis, het probleem was hetzelfde. Ze hebben mij geen factuur gegeven voor deze klussen. Na ruzie met hen die mij vertelden dat ik moest betalen omdat de auto geen garantie had, vertelden ze mij dat ze het zouden repareren. Ik heb de auto eind maart naar Autocorsten gebracht en zij hebben mij een vervangwagen gegeven omdat ik de auto nodig heb voor mijn horecabedrijf. Gisteren, 11 juni, ben ik dan eindelijk de auto gaan ophalen. Ze hebben de motor vervangen, maar ook deze keer geven ze me geen factuur. Op de terugreis hoor ik een metaalachtig geluid in het linkerwiel. Gelukkig lukt het mij om thuis te komen. Vandaag ga ik naar een Bovag-monteur vlakbij mijn huis en hij vertelt mij dat degene die de motor heeft gemonteerd een aantal fouten heeft gemaakt en dat ik door zo te rijden echt veel risico heb genomen. Ik heb Autocorsten gebeld en zij vertelden mij dat ik voor dit probleem moet betalen omdat ik de auto zonder garantie heb gekocht. Nadat ik eindelijk mijn Ford had opgehaald... hoorde ik tijdens de reis een geluid uit het linkerwiel. Ik wilde dit niet geloven. Ik was ook bang. Na 3 maanden wachten heeft mijn auto nog steeds problemen. Dag 12.06 Met de auto van Bovag naar Wormerveer. Het linkerwiel bewoog. Ik verliet de auto. Ik heb een werkdag gemist. ook deze keer zei meneer Bram dat ik moest betalen!!!! Moet ik boeten voor hun fout???? De volgende dag heb ik de auto opgehaald. Ik ben dit allemconclusie: beter te voet lopen dan een auto kopen bij Autocorsten

Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijke ontvangst; duidelijke uitleg; duidelijke voorwaarden; vlotte afhandeling. Recent auto ( BMW i3) bij U aangeschaft.

Vlekkeloze service

Voor het eerst ben ik zo zeer tevreden met de service van een autohandelszaak. Het personeel is sympathiek, houdt rekening met je eigen belangen en legt alle onduidelijkheden goed uit. Ik zal het zeker overwegen om in de toekomst nogmaals langs te komen.

Zeer Goed

Mijn ervaring met garage corsten is zeer goed. ik ken garage corsten al 60 jaar. De monteurs zijn ook zeer goed en betrouwbaar. receptie ook heel goed. En de directie ook zeer goed, het is een aanrader om eens een bezoek te brengen aan deze garage. En vergeet de verkopers niet het zijn prima jongens die het vak kennen. In een woord het is een zeer goede en betrouwbare Vakgarage Auto Corsten

Mariastraat 64

5738 AK Mariahout

499422 176

Over Vakgarage Auto Corsten

Wij zijn 51 jaar officieël Opel dealer, lid van de BOVAG en VAKGARAGE.Als erkend Opel dealer is uw auto bij ons in goede handen. Wilt u een NIEUWE auto, van een "ander" merk, ook dan kunnen we u deze auto leveren met behoud fabrieksgarantie!!! Opel Dealer Auto Corsten ligt in Mariahout, dit ligt in de driehoek Helmond - Eindhoven - Veghel. (Zuid-Oost Brabant). Ook voor uw occasion kunt u bij ons terecht. We hebben gemiddeld zo'n 150 gebruikte Occasions op voorraad. Onze werkplaats bestaat uit zeer ervaren en deskundige monteurs die allen APK-keurmeester bevoegd zijn. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie en onderdelen, BOVAG en mobiliteits garantie, schadeherstel, taxatie, inruil, inkoop, bemiddeling, export, financiering, verzekering. Ook voor onderhoud en reparatie van uw Airco systeem bent u op het goede adres. Auto Corsten is Stek erkend. Een gratis leenauto bij onderhoud, schade of reparatie behoort uiteraard tot de mogelijkheden. We heten u van harte welkom in Mariahout, de koffie staat klaar!!