Garage om aan te bevelen

Kwaliteit en vriendelijkheid van het personeel is perfect Service is prima daarom al ruim 45 jaar trouwe klant bij Auto Corsten Fijn en correct geholpen door Frank van Eldonk

Garage om aan te bevelen

Service en kwaliteit van het personeel is perfect Vriendelijkheid is super Daarom al ruim 45 jaar trouwe klant En fijn geholpen door Frank

• Faciliteiten wachtruimte

Heel goed gevoel overgehouden aan de koop van onze auto

We hebben een Renault Clio gekocht bij Bram en dat is ons heel goed bevallen. De interactie en sfeer was erg prettig en de onderhandeling verliep soepel zodat we uiteindelijk snel tot onze keuze konden komen. De auto zag er goed uit na aflevering. We hopen er vele veilig kilometers mee te kunnen gaan rijden.

Top bedrijf

Vriendelijk en vakkundig personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Erg goed en deskundig geholpen door Bram van Houtert bij de aankoop van Audi A3 E-tron. Diverse schades aan velgen en plaatwerk zonder problemen keurig verholpen. Niets dan lof voor deze klantvriendelijke verkoper met oplossingsgerichte mentaliteit die er binnen zijn grenzen alles aan doet om het voor de kopende partij zo aangenaam mogelijk te maken. Zeer aan te bevelen.

We zijn netjes behandeld

We hebben goede medewerking gekregen

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettig verkoopgesprek voor een gebruikte auto met Bram van Houtert. Geen enkel probleem om de auto mee te nemen voor een proefrit. Bij aflevering waren alle kleine details die ik nog gevonden had aangepast. Heel fijn om zo een auto aan te schaffen.

Na een bezoek, en een prettig gesprek met Fran besloten onze nieuwe Opel Corsa 2014 te kopen. Ik moet bekennen dat het verhaal duidelijk en zeer vertrouwd over kwam. Het bedrijf is het mijn optiek een echte aanrader voor de aspirant autokoper. geeft goed advies goeie uitleg en de werkplaats ziet er ook fantastisch uit een groot compliment maar bovendien aan Frank die alle tijd heeft genomen. Nogmaals bedankt groetjes Trudy en Cor

Ik was opzoek naar een Ford fiesta 125 pk met weinig km. Via mp kwam ik bij deze garage terecht. Heel toevallig had mijn moeder ook vorig jaar haar auto daar gekocht. Ook weinig km en voor een goede prijs. Gert Sterken heeft ons geholpen en was erg vriendelijk. Ook gaf hij goede tips om zo lang mogelijk plezier te hebben van de auto. Wat ook een leuke verrassing was, is dat ze 2 nieuwe banden erop hebben laten zetten. Kortom zeker een garage om aan te raden.

Wij hebben vandaag onze tweedehandse auto opgehaald. Mijn man zag de auto enkele weken geleden op internet en heeft contact gehad met Bram van Houtert. Zonder dat we de auto in het echt hebben gezien dit omdat we in Enschede wonen zijn we toch tot koop over gegaan. Dit hebben we dus op basis van reviews en vertrouwen gedaan wat tijdens het telefonisch gesprek naar voren kwam. De punten wat besproken is zijn netjes nagekomen. We werden ter plekke ook erg vriendelijk behandeld en namen ook rustig de tijd.

Vriendelijke eerlijke verkoper, Bram. Geen poespas.

Via Autotrack in uitgekomen bij Corsten voor aankoop Kia Picanto. Geholpen door Bram van Houtert. Zonder enig voorbehoud: prima verkoper. Geen poespas, eerlijk, vriendelijk, to the point, uitstekende presentatie. Ook nazorg door hem voortreffelijk. Onmiddellijke reactie op vragen. Auto gekocht zonder enige vorm aanvullende garantie. Klein gebrek desalniettemin direct en keurig opgelost. Hulde!

Klantvriendelijk en servicegericht

Heel tevreden. Super service, kwaliteit en prijsverhouding.

Zeer vriendelijk geholpen tijdens aanschaf gebruikte auto. Auto netjes afgeleverd prettige ervaring om hier een auto te kopen.

Topbedrijf met vakkundig- en klantvriendelijk personeel.

Zeer correct geholpen door de verkopers. Ook het stukje service en nazorg staat hoog in het vaandel, en wordt ook perfect nageleefd. Een bedrijf om zeer zeker aan te bevelen.

Wij hebben zeer goede ervaringen met dit bedrijf.zeer goede service vriendelijk personeel

Ik kwam voor controle van de voorwiel ophanging, nadat ik een trottoirband had geraakt. Geheel kosteloos werd hier tijd voor vrij gemaakt en de auto gecontroleerd.

Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik terecht bij Auto Corsten Opel Dealer te Mariahout. Op hun site stond een prachtige lichtblauwe Ford Ka Cool&Sound uit 2012. Contact opgenomen en gesproken met Gert Sterken. Na een zeer prettig gesprek waarin ik een goed advies heb gekregen, heb ik met een goed gevoel afgesproken dat ik de auto wilde kopen. Zonder de auto in het \"echt\" gezien te hebben, heb ik besloten om het koop contract digitaal af te sluiten. Zaterdagmiddag ben ik mijn nieuwe auto gaan halen. Daar werd ik super vriendelijk ontvangen en was alles al geregeld. De auto zag er in het \'\'echt\'\' veeeeel mooier uit als op de foto. Nadat alles afgehandeld was, ben ik helemaal gelukkig met mijn nieuw autootje naar huis gereden. Auto Corsten Opel Dealer is een geweldige en mooie garage. Het personeel geeft goed advies, is heel gastvrij en super vriendelijk. Mijn dank gaat vooral uit naar Gert. Als ik ooit weer een nieuwe auto nodig heb, ga ik zeker weer terug naar deze geweldige auto dealer. Ik kan hem ook zeker iedereen aanraden!

Prima. Meedenken in oplossingen. Bedrijf dat vertrouwen geeft.

Vorige week een hier een auto gekocht en gisteren afgehaald.perfecte service.Perfect afgeleverd,zelfs zonder dat ik het met de verkoper over heb gehad nieuwe banden en nieuwe accu gemonteerd. Aanrader

Een goed bedrijf vriendelijk geholpen , nemen de tijd voor je en wat ze adverteren is waar we hebben een prachtige opel vectra gekocht super