Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goed. Erg behulpzaam en vriendelijk.

• Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager? N.v.t.
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Helmond
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Fijne, prettige en adequate ondersteuning voor m’n vader.

Het contact met Berthine, de contactpersoon, verliep vanaf het allereerste telefoontje heel prettig. De intake bij m’n vader thuis vond in een ontspannen sfeer plaats en heel snel was een Saar, Hilda, gevonden. Het mooie was dat m’n vader en de Saar direct een klik hadden, een super goede match! De Saar kwam drie keer in de week. Het was een grote geruststelling te weten dat die middagen en er een fijn persoon bij m’n vader was die naast het kopje thee, de krant voorlezen etc. ook ondersteunde bij persoonlijke zorg. Ons contact met de Saar verliep prima, via een telefoontje of een appje. Al met al een super goede ondersteuning. Mede hierdoor kon m’n vader, 92 jaar, zo lang mogelijk thuis blijven wonen. Hilda en Berthine, hartelijk dank voor jullie grote betrokkenheid!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Groningen
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Goede service en vriendelijke mensen

Er was al snel een Saar gevonden. De 2e volgde snel waar een zelfs een hele goede klik was met m'n moeder.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Utrecht&Stichtse Vecht
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Fantastisch, wat een empathie en behulpzaamheid, kennis van zaken: een ware verademing.

Doortastendheid van Tine Reinders. Ze weet wat er speelt en staat je met raad en daad bij. Zo’n opluchting in die moeilijke tijd. En dan die geweldige Saar’s Wilma en Mariet. Aan hen ben ik veel dank verschuldigd. Zij zorgden ervoor dat mijn moeder in die moeilijke periode haar waardigheid kon behouden en haar konden opvrolijkten met zang en muziek en natuurlijk het lekkere eten voor haar kookten. Haar behulpzaam waren bij alle ongelukjes op de wc en haar verschoonde indien nodig. Gouden meiden.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Rivierenland
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Fijne bemiddeling en positieve doeltreffende hulp van ‘Saar’

Positief intakegesprek, waarin goed werd aangevoeld wat onze hulpvraag is. We zijn in contact gekomen met een fantastische Saar, die doeltreffend ons heel wat zorg uit handen neemt! We zijn dankbaar voor ‘Saar aan huis’

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Een organisatie die op een liefdevolle manier zorg uit handen neemt.

De afgelopen jaren is mijn 96 jarige moeder met zorg omringd door Saars aan huis, zodat zij in haar eigen huis kon blijven wonen. Ze maakten het gezellig en fijn voor haar door lekker voor haar te koken en mee te eten. Ook werd er voorgelezen, muziek geluisterd en spelletjes gedaan. Alles met de focus op mijn moeder, wat zij op dat moment nodig had, op een warme, liefdevolle en respectvolle manier. De Saars rond mijn moeder vormden een hecht team die garant stond voor zorg die je je dierbare toewenst. Dit alles aangestuurd door de vestigingsmanager die snel en prettig alles rond de Saars regelde zoals de maandelijkse werkschema’s, uitbreidingen en vervanging bij ziekte.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Deventer
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Hele prettige saar die uitstekend geholpen heeft

Vanuit contatc persoon Saar aanhuis heel adequate en prettig geholpen met matelzorg bij het eerste contact waar direct een korte epriode heel veel hulp nodig was. De daarop volgende maanden was de vaste saar een grote hulp en vertrouwd gezicht voor mijn moeder. de hulp en rust die geboden werd is als zeer prettig en effectief ervaren.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Nijmegen
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Een fijne en betrouwbare organisatie.

Mijn moeder (85 jaar) werd vroegtijdig naar huis gestuurd na een gebroken heup en revalidatie. Zij woonde nog in een huis met een trap en zij was er helemaal nog niet klaar voor om alleen thuis te zijn. Van thuiszorg kregen wij geen hulp. Maar Saar aan huis stond meteen voor ons klaar en hebben zeer lieve en kundige mensen zodat mijn moeder alle hulp en assistentie kreeg die zij nodig had en heeft. Wij zijn Saar aan huis dan ook erg dankbaar.

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Blij en dankbaar dat wij in een moeilijke periode zo zijn geholpen!

Twee maanden geleden wisten wij niet van het bestaan van Saar aan huis af. Door persoonlijke omstandigheden zijn wij via de organisatie MEE met jullie organisatie in contact gekomen. Vanaf het eerste gesprek hadden wij er een goed gevoel bij en zijn wij dankbaar dat wij van jullie diensten gebruik mochten maken. Beide Saars hebben ons geweldig geholpen. Wel vraag ik me af hoe het mogelijk is dat vooral ouderen niet op de hoogte zijn van het bestaan van deze tak van ouderenzorg/hulp. Wellicht toch meer bekendheid, publiciteit ???

• Vestiging: Saar aan Huis regio Drechtsteden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Een warme, welkome aanvulling in het faciliteren van welzijn voor mijn vader.

aangenaam en persoonlijk

• Vestiging: Saar aan Huis regio Noord-West Veluwe
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Fantastische extra ondersteuning van mijn vader

Mijn vader werd van de ene op de andere dag hulpbehoevend. Naar buiten gaan stond voor hem gelijk aan vrijheid. Met behulp van Saar aan huis heeft hij wekelijks meermaals uitjes naar buiten gemaakt. Zowel zijn vaste Saar als de eventuele vervanging die moeiteloos werd geregeld, waren geweldig.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Breda
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Persoonlijke aandacht en veel geduld voor mijn dementerende moeder.

Wij hebben een hele fijne ervaring met Saar aan Huis. Wij wonen 100 kilometer bij mijn moeder vandaan, dus het was erg fijn dat we hulp hadden van Saar aan huis bij afspraken in het ziekenhuis. De Saar deed ook leuke dingen met mijn moeder, hier genoot ze altijd van. Saar heeft in die periode een stukje eenzaamheid weggenomen. De Saar (Tanja) heeft het vertrouwen van mijn moeder gewonnen, wat al een prestatie op zich is. Ze hadden een hele fijne band en zelfs nu ze in het verpleeghuis woont, heeft ze nog regelmatig over haar Saar.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zeeland Midden-Noord

Warme menselijke zorg

Ik ben mantelzorger voor mijn aan Alzheimer lijdende partner. Ik moest recent worden geopereerd waardoor ik tijdelijk niet voor haar kon zorgen. Via mijn zorgverzekeraar kwam ik terecht bij 'Saar aan huis'. De regiomanager (Charmaine) organiseerde op korte termijn een kennismakingsgesprek met de 'Saartjes' die ons zouden komen helpen bij ons thuis. Dit gesprek had meerwaarde voor mijn partner en mij en zorgde voor rust. Na de operatie werden de gemaakte afspraken stipt nagekomen. De inzet van Saar heeft ervoor gezorgd dat mijn partner minimale stress heeft ondervonden en ook dat heeft mijn herstel zeker bevorderd. Nogmaals dank voor jullie goede zorgen Charmaine, Wilma en Anja!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Rotterdam-Noord
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Ondersteuning op maat door geweldige vaste Saren

De twee vaste saren die 3 uur aan het einde van de dag komen, maken het voor mij mogelijk om zo af en toe het mantelen aan hen over te dragen, om er heerlijk 1 of 2 weken tussenuit te kunnen. Overdag redt mijn man zich nu nog wel een beetje, maar het boodschappen doen en koken was een probleem. Dat doen de saren nu tussen 17:00-20:00 uur en de saar eet gezellig samen met mijn man.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zaanstreek
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Saar aan Huis is een toegankelijke organisatie, die beloftes waar maakt.

Hele goede ervaring met Saar aan Huis. Goede informatie vooraf, prima bemiddeling. Degene die ingezet is voor het ontzorgen was een heel fijn, aangenaam en betrokken persoon die de juiste zorg heeft geleverd. Wij als familie zijn zeer te spreken over Saar aan Huis.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Bergen op Zoom
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Persoonlijke aandacht en geduld, dat is wat wij hebben gevonden via Saar aan Huis

Onze moeder heeft veel steun aan een paar uurtjes Saar aan Huis. Samen met de Saar onderneemt ze weer dingen, gaat wandelen, boodschappen doen, even lunchen of zomaar lekker praten. Niets moet en veel kan, dat is hoe wij Saar aan Huis ervaren. Na een moeilijke periode was dit nu net wat we zochten, persoonlijke hulp die geduldig is, een luisterend oor bied en onze moeder ook wat uit haar isolement haalt door samen iets te doen. Wij zijn zeer blij met de hulp van onze Saars!

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Perfecte buddy voir mijn dementerende vader

Mijn vader was eenzaam, maar wou nergens heen. Via SAAR een maatje gevonden, die verschillende dingen met hem ondernam, zoaks duofiets, wandelen, kapper, ziekenhuis bezoek als we op vaksntie waren, etc. De klik tussen mijn vader en het maatje was erg goed en ze hield ons goed op de hoogte wat ze gedaan hadden. Ook hield ze zijn gezondheid in de gaten, ze zag meer als de thuiszorg die dageljjks kwam. Dus uitermate tevreden en heeft ons goed ondersteund met de mantelzorg.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Assen

Hulp daar waar nodig

Na mijn operatie was er vanuit de basisverzekering zorg en gemeente helemaal geen hulp voor mijn herstel, niet voor het huishouden en niet voor de zorg van onze drie jonge kinderen. Gelukkig was daar Saar aan Huis die samen met ons in gesprek ging en precies vond wat wij nodig hadden. Heel fijn dat ik op deze manier goed heb kunnen herstellen en nu weer helemaal opgeknapt ben.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Vertrouwde extra zorg voor onze moeder en ontlasting van de kinderen

Een vriendin op de koffie of voor een uitstapje, die ongemerkt ook een oogje in het zeil houdt hoe de koelkast erbij staat. Tot iemand die een lampje verwisselt en heel praktische zaken in huis regelt: boodschappen, corona-prikken enz.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Leiden

Zeer tevreden.

De vestigingsmanager luisterde goed naar mijn wens om de juiste Saar voor mijn moeder te vinden. Het was daarom meteen de juiste match. Hier en ik heel blij mee en daarom gerust dat mijn moeder in goede handen is ij haar.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

De Saars hebben onze mantelzorg op een hele professionele manier vervangen, met veel geduld en liefde voor hun werk.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Leiden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts

Een heel plezierige manier om mantelzorg te geven.

Snelle en deskundige ondersteuning bij het organiseren van de juiste mantelzorg voor mijn vader.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zwolle
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Klant heeft de momenten met de 'Saar' als erg prettig ervaren.

Betrokken, leuke Saar. Gevoel voor humor en rekening houdend met de situatie van de cliënt. Als er geld voor beschikbaar is, is een 'Saar' aan te bevelen. Het geeft wat meer cachet aan het leven als je verder wat eenzaam bent.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zwolle

Plezierig en zinvol.

Ik zag er naar uit dat Dafina in de ochtend kwam en me goed geholpen heeft, zelfstandig, met dingen zoals het bed opmaken, boodschappen doen, koffie zetten en strijken. Maar ook dingen uitzoeken in relatie tot het bezoek aan het ziekenhuis. Erg fijn als jezelf, door een gebroken arm, niet in staat bent omdat zelf te doen en je veel pijn hebt. Daarnaast was het ook nog gezellig en ervaarde ik een erg prettige aansluiting.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Rotterdam-Noord

Prettig

Na intake een goede match gevonden.Altijd prettige contacten,zowel met Saar als met leidinggevende.

• Vestiging: Saar aan Huis regio ’t Groene Hart

Over Saar aan Huis

Wilt u aangenaam blijven wonen en leven in uw eigen vertrouwde omgeving: dan biedt Saar aan Huis uitkomst. Saar aan Huis is gespecialiseerd in particuliere ouderenzorg / aanvullende mantelzorg bij u thuis. Onze Saars ondersteunen inwoners in diverse regio’s met het uitoefenen en begeleiden van hun dagelijkse activiteiten in huis en daarbuiten. Samen met u zorgen wij er voor dat het ouder worden onbezorgd, gezellig en plezierig kan zijn in uw eigen vertrouwde leefomgeving. Onze “Saars” helpen bij lichte huishoudelijke taken zoals het doen van boodschappen, het draaien van een wasje of het voorbereiden van een maaltijd.