Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Uw Vestiging

Persoonlijke gegevens

Over Saar aan Huis

Wilt u aangenaam blijven wonen en leven in uw eigen vertrouwde omgeving: dan biedt Saar aan Huis uitkomst. Saar aan Huis is gespecialiseerd in particuliere ouderenzorg / aanvullende mantelzorg bij u thuis. Onze Saars ondersteunen inwoners in diverse regio’s met het uitoefenen en begeleiden van hun dagelijkse activiteiten in huis en daarbuiten. Samen met u zorgen wij er voor dat het ouder worden onbezorgd, gezellig en plezierig kan zijn in uw eigen vertrouwde leefomgeving. Onze “Saars” helpen bij lichte huishoudelijke taken zoals het doen van boodschappen, het draaien van een wasje of het voorbereiden van een maaltijd.