Saar van Zwiebertje zou zeggen...UITSTEKEND!

De eerste ontmoeting met de manager was een prettige ervaring, zowel voor mij als voor mijn vader waarvoor ik op zoek was naar n Saar of n Bram. Alle tijd werd er genomen, er was geen vraag teveel en vooral..... er werd geluisterd! (De kracht van het woord ligt in het luisteren) Het gevoel dat er een passende Bram (in ons geval) gezocht ging worden was fijn. Er moet vooral een "klick" zijn tussen zorgverlener en zorgvrager, anders zoeken we verder, hoe geweldig is dat! Vooral dat is het perfecte voorbeeld van eigen regie in handen houden in mijn optiek en daar gaat het om. Eigen regie, evenwicht, orde, ritme, harmonie en respect naar de zorgvrager toe en geen gevoel hebben dat een rare vraag te stellen is toch fantastisch wanneer je zorg uit handen moet geven? "Elk moment is een plaats waar je nog nooit bent geweest" Ga zo door Saar en Bram!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Ede-Wageningen
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Een fijne samenwerking met geïnteresseerde medewerkers

Miranda en Alice hebben mijn moeder perfect verzorgd. Ze zijn professionele medewerkers die naast zorg ook gezelligheid en afleiding hebben gebracht. Nogmaals bedankt!

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts

Gaan zéér geraffineerd te werk!!

Zou Saar aan huis nóóit aanbevelen want ze gaan zéér geraffineerd te werk!! Ze schrijven oa meer uren dan in het contract staan. - De manager leeft totáál de Coronaregels niet na waardoor ze deze meneer in gevaar heeft gebracht. - Dit betreft een oude man van 84 jaar waar meerdere regels bewust zijn overtreden. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Arnhem
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Hele lieve, attente, flexibele en zorgzame 'Saars' en een goede vestigingsmanager

Linda, vestigingsmanager van Saar aan Huis in Deventer reageert snel, is pro-actief, duidelijk en regelt in een mum van tijd geschikte Saars. De Saars zelf zijn goud waard, ze zorgden uitstekend voor mijn ouders, dachten mee, droegen oplossingen aan en zorgden voor ontlasting en verlichting in de zware tijd.

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

uitstekende service en een geweldig leuke dame

Toen de nood hoog was, heeft Saar aan Huis direct een intake gesprek gedaan en een saar geregeld voor 2 uur per dag voor de hele week. Als je door een noodlottig incident even niet mobiel bent, is dit een geweldige service die je mag ontvangen. De saar was niet allen zeer hulpvaardig maar bovendien verpleegkundige met een groot gevoel voor humor. Wij raden Saar aan Huis bij iedereen aan, en adviseren om de zaken niet eerst aan te zien, maar direct in te schakelen. Je kan altijd snel afschakelen als je herstel goed gaat .....absolute aanrader....

• Vestiging: Saar aan Huis regio Meppel
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Brochure

Lieve, zorgzame en zeer betrokken dames die een grote steun zijn bij de mantelzorg.

De Saren hebben mijn moeder, die Alzheimer heeft, geweldig verzorgd. Een praatje, spelletje, wandelen, lunch verzorgen, afwassen... niets was te gek, alles kon. Zelfs met mijn moeder mee naar de tandarts. De Saren denken mee, zijn heel flexibel, komen hun afspraken altijd na. Kortom; wij geven de allerhoogste score.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Rotterdam-Noord

Meedenkend en meelevend.

Zonder de inzet van de Saars hadden wij het niet opgebracht om mijn moeder thuis te verzorgen. Het was mooi om te zien dat mijn moeder aan het eind van haar leven nog nieuwe contacten legde en dat zij ook zelf voor de Saars nog van betekenis was

• Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website N.v.t.
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Zwolle
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Ben altijd heel blij geweest met alle hulp!

Sinds mei 2019 heb ik via Saar aan Huis hulp gehad voor mijn demente moeder. Mede dankzij Nicole, Marjolein en Odette heeft mijn moeder nog thuis kunnen wonen tot begin februari 2021. Zij kwamen in het begin één keer in de week en de laatste maanden zelfs vijf keer in de week om haar gezelschap te houden. Mijn moeder heeft dit altijd heel prettig gevonden en voor mij was het heel fijn om even tijd voor mezelf te hebben als zij er waren. Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen!

Helemaal geweldig.

Mijn moeder heeft 3 saars gehad. 1 voor s morgens haar ontbijt te maken. 2 saars voor 3 middagen per week. Alle drie waren toppers. Zo hebben we mam nog 7 maanden zelfstandig kunnen laten wonen. Helemaal toppie. Echt een aanrader.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Warme, gezellige, ondersteunende zorg voor mijn moeder in de nacht.

Snel en professioneel geregeld. Mijn moeder vroeg mij door te geven dat ze heel blij was dat de Saars er waren. Na een hectische tijd kon ze eindelijk weer rustig slapen.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Nijmegen

Professioneel, betrokken en liefdevol

Toen de zorg voor onze moeder steeds meer toe nam heb ik contact opgenomen en toegelicht wat de wensen waren. Hier is heel adequaat en professioneel op ingesprongen en er was vrij snel een match gevonden. Het is heel fijn dat er Saars werden gevonden die helemaal bij haar paste en het leuk vonden om met haar op pad te gaan. Daarnaast waren ze ook heel liefdevol naar haar en werd er top voor haar gezorgd en ook meegedacht. Dank voor de fijne samenwerking, liefdevolle zorg en jullie flexibiliteit!

de Saren stonden naast ons

toen we met de handen in het haar zaten omdat we voor onze dementerende moeder geen plek konden vinden in een goede verzorgingsinstelling, kwam ik in aanraking met Saar aan Huis. Via een PGB konden we vervangende mantelzorg inkopen. Een team van vier vaste Saren bood mijn moeder ruim twee jaar lang dagelijkse structuur, waardoor wij als mantelzorgers flink ontlast werden. Heel erg prettig en betrouwbaar.

• Vestiging: Saar aan Huis Utrecht&Stichtse Vecht
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Alles was snel en uitstekend geregeld!

Ik kreeg een heldere uitleg van de mogelijkheden en procedure. De match met de Saar kon niet beter en de dienstverlening was uitmuntend. Ik zou het zeker aanbevelen.

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Adequaat, snel inspelend op veranderde situatie, vriendelijk en meedenkend.?

Ik ben zeer tevreden, er is aandacht voor de cliënt én de achterban. Ik kon met een gerust hart wat afstand nemen in de wetenschap dat cliënt in goede handen was. De zorg wordt verleend door hartelijk, meedenkende Saren. Ook het onderling overleg verloopt erg goed.!

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Snel geleverde professionele zorg met hart voor de client.

Door een crisissituatie waren we niet instaat om als mantelzorgers alle benodigde zorg te leveren. Saar had binnen een week deskundige Saren beschikbaar die heel passend waren voor de situatie. Mede hierdoor hebben mijn ouders nog een fijne tijd samen in huis gehad.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zwolle
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Professioneel, laagdrempelig en betrokken.

Mijn moeder overleed 1,5 jaar geleden. Zij was mantelzorger van mijn vader. Wij, de dochters wonen op flinke afstand. Een dochter woont zelfs in het buitenland. Saar aan huis bleek een waardevolle aanvulling op het netwerk rondom mijn vader. Er werd met ons meegedacht en samen gewerkt om mijn vader zo veilig en zo fijn mogelijk thuis te laten wonen. De Saar sloot naadloos aan bij de hulpvraag. Er werd snel en doeltreffend geanticipeerd bij veranderingen. De inzet van Saar gaf mijn vader en ons de rust die wij nodig hadden. Extra aandacht wil ik geven aan de vestigingsmanager van Flevopolder. Mijn vader verbleef in de laatste weken van zijn leven op een covid afdeling. Zij heeft naast alle coördinerende taken, de was geregeld, kranten naar mijn vader gebracht, mijn zus vanuit buitenland opgevangen en bij gestaan. Dit is zo waardevol voor ons geweest. Heel veel dank!

• Vestiging: Saar aan Huis regio regio Flevoland

Heel erg goed!!

Ha Pauline en Anita, Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat Marjolein de Wit een schot in de roos is, zowel mijn vader als wij de kinderen zijn enorm blij met haar. Mijn vader fleurt elke keer weer op door haar bezoek en inmiddels kijk ik elke wo en vrijdag avond uit naar haar kleurrijke verslag per whatsapp. Ik had weinig tot geen kennis van het niveau van de zorg in Nederland, maar als het in buurt komt van het niveau van Marjolein, dan is Nederland een heel rijk land.

Betrokken en professioneel!

Zowel de lokale vestiging Saar aan Huis als de Saar zelf hebben we als zeer betrokken en professioneel ervaren. Grote pré zijn verder hun flexibiliteit, dat ze snel konden schakelen, niet voor één gat te vangen waren en ons als familie goed op de hoogte hielden. Het gaf me altijd een veilig en rustig gevoel als de Saar bij mijn vader was. De inzet van de Saar (3x per week 4 uur) was voor ons en mijn vader een zeer welkome en noodzakelijke aanvulling op de reguliere zorg en de beperkte zorg die wij als familie konden bieden.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Breda

Fantastisch !

Karin en Vincent zijn mijn aanspreekpunten voor de hulp aan mijn moeder. Ik woon in the USA en heb een groot tijdsverschil tav Saaraanhuis/communicatie in Nederland. Karin/Vincent staan altijd klaar en hebben ook geen probleem mee om 's avonds wat later door te werken om mij te woord te staan. Makkelijk te benaderen en erg betrokken bij de hulp. Geweldig ! Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de hulp die de saarsaanhuis aan mijn moeder geeft en dat is geweldig. Wil en Malou zijn top en het klikt geweldig. Dank jullie wel, Karin Vincent malou en Wil

• Vestiging: Saar aan Huis regio Eindhoven
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts

Heel fijn team met ervaren en lieve zorgmedewerkers

Nadat mijn vader na een ziekenhuisopname met een delier naar huis kwam kwamen we er als snel achter dat de nachten een probleem zouden gaan worden. Binnen een dag was via Saar aan huis de zorg voor de nacht van onze schouders genomen . We kregen lieve zorgmedewerkers die professioneel maar heel vriendelijk de zorg overnamen. Het schakelen naar meer of minder zorg verliep heel soepel. Dames ontzettend bedankt!!!!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Rotterdam-Noord
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Niets dan lof over de organisatie en inzet van de Saars

Vanaf het eerste moment was de begeleiding top. Heel snel was er een rooster voor de inzet van de Saars. Een fijn team van Saars die liefdevol onze (schoon)moeder hebben verzorgd. Het contact met Nicole Verduin was heel prettig. Ook de periode dat er eigenlijk meer medische zorg nodig was werd er op een professionele wijze met onze moeder om gegaan en voor haar gezorgd.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Leiden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Warme en liefdevolle verzorging door alle Saars van onze moeder

Wij als kinderen wisten ons verzekerd dat onze moeder in uitstekende handen was van een select team van lieve Saars waardoor onze moeder in haar eigen vertrouwde omgeving kon blijven wonen.

• Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Informatievoorziening website N.v.t.

Snel en goed

Mijn tante van 98 had na verblijf in het ziekenhuis snel extra begeleiding nodig. Saar aan huis regelde dit in 1 dag. Een fijne Saar heeft mijn tante prima geholpen.

• Vestiging: Saar aan Huis Utrecht&Stichtse Vecht
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts

Behulpzaam, snel inzetbaar, geïnteresseerd.

Het was erg fijn dat er zo snel iemand mee kon helpen. Ik voelde me gehoord. En de zorg voor mijn schoonvader was top!

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Heel fijne hulp in een tijd, dat het nodig was

In een periode van geestelijke en lichamelijke problemen bij mijn zus, was de hulp van Saar erg helpend, ook voor mijn man en mij

• Vestiging: Saar aan Huis regio Eemland
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Over Saar aan Huis

Wilt u aangenaam blijven wonen en leven in uw eigen vertrouwde omgeving: dan biedt Saar aan Huis uitkomst. Thuiszorg Saar aan Huis is gespecialiseerd in particuliere ouderenzorg bij u thuis. Onze Saars ondersteunen inwoners in diverse regio’s met het uitoefenen en begeleiden van hun dagelijkse activiteiten in huis en daarbuiten. Samen met u zorgen wij er voor dat het ouder worden onbezorgd, gezellig en plezierig kan zijn in uw eigen vertrouwde leefomgeving. Onze “Saars” helpen bij lichte huishoudelijke taken zoals het doen van boodschappen, het draaien van een wasje of het voorbereiden van een maaltijd.