Een organisatie die op een liefdevolle manier zorg uit handen neemt.

De afgelopen jaren is mijn 96 jarige moeder met zorg omringd door Saars aan huis, zodat zij in haar eigen huis kon blijven wonen. Ze maakten het gezellig en fijn voor haar door lekker voor haar te koken en mee te eten. Ook werd er voorgelezen, muziek geluisterd en spelletjes gedaan. Alles met de focus op mijn moeder, wat zij op dat moment nodig had, op een warme, liefdevolle en respectvolle manier. De Saars rond mijn moeder vormden een hecht team die garant stond voor zorg die je je dierbare toewenst. Dit alles aangestuurd door de vestigingsmanager die snel en prettig alles rond de Saars regelde zoals de maandelijkse werkschema’s, uitbreidingen en vervanging bij ziekte.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Deventer
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Hele prettige saar die uitstekend geholpen heeft

Vanuit contatc persoon Saar aanhuis heel adequate en prettig geholpen met matelzorg bij het eerste contact waar direct een korte epriode heel veel hulp nodig was. De daarop volgende maanden was de vaste saar een grote hulp en vertrouwd gezicht voor mijn moeder. de hulp en rust die geboden werd is als zeer prettig en effectief ervaren.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Nijmegen
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Een fijne en betrouwbare organisatie.

Mijn moeder (85 jaar) werd vroegtijdig naar huis gestuurd na een gebroken heup en revalidatie. Zij woonde nog in een huis met een trap en zij was er helemaal nog niet klaar voor om alleen thuis te zijn. Van thuiszorg kregen wij geen hulp. Maar Saar aan huis stond meteen voor ons klaar en hebben zeer lieve en kundige mensen zodat mijn moeder alle hulp en assistentie kreeg die zij nodig had en heeft. Wij zijn Saar aan huis dan ook erg dankbaar.

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Blij en dankbaar dat wij in een moeilijke periode zo zijn geholpen!

Twee maanden geleden wisten wij niet van het bestaan van Saar aan huis af. Door persoonlijke omstandigheden zijn wij via de organisatie MEE met jullie organisatie in contact gekomen. Vanaf het eerste gesprek hadden wij er een goed gevoel bij en zijn wij dankbaar dat wij van jullie diensten gebruik mochten maken. Beide Saars hebben ons geweldig geholpen. Wel vraag ik me af hoe het mogelijk is dat vooral ouderen niet op de hoogte zijn van het bestaan van deze tak van ouderenzorg/hulp. Wellicht toch meer bekendheid, publiciteit ???

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Een warme, welkome aanvulling in het faciliteren van welzijn voor mijn vader.

aangenaam en persoonlijk

• Vestiging: Saar aan Huis regio Noord-West Veluwe
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Fantastische extra ondersteuning van mijn vader

Mijn vader werd van de ene op de andere dag hulpbehoevend. Naar buiten gaan stond voor hem gelijk aan vrijheid. Met behulp van Saar aan huis heeft hij wekelijks meermaals uitjes naar buiten gemaakt. Zowel zijn vaste Saar als de eventuele vervanging die moeiteloos werd geregeld, waren geweldig.

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Persoonlijke aandacht en veel geduld voor mijn dementerende moeder.

Wij hebben een hele fijne ervaring met Saar aan Huis. Wij wonen 100 kilometer bij mijn moeder vandaan, dus het was erg fijn dat we hulp hadden van Saar aan huis bij afspraken in het ziekenhuis. De Saar deed ook leuke dingen met mijn moeder, hier genoot ze altijd van. Saar heeft in die periode een stukje eenzaamheid weggenomen. De Saar (Tanja) heeft het vertrouwen van mijn moeder gewonnen, wat al een prestatie op zich is. Ze hadden een hele fijne band en zelfs nu ze in het verpleeghuis woont, heeft ze nog regelmatig over haar Saar.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zeeland Midden-Noord

Warme menselijke zorg

Ik ben mantelzorger voor mijn aan Alzheimer lijdende partner. Ik moest recent worden geopereerd waardoor ik tijdelijk niet voor haar kon zorgen. Via mijn zorgverzekeraar kwam ik terecht bij 'Saar aan huis'. De regiomanager (Charmaine) organiseerde op korte termijn een kennismakingsgesprek met de 'Saartjes' die ons zouden komen helpen bij ons thuis. Dit gesprek had meerwaarde voor mijn partner en mij en zorgde voor rust. Na de operatie werden de gemaakte afspraken stipt nagekomen. De inzet van Saar heeft ervoor gezorgd dat mijn partner minimale stress heeft ondervonden en ook dat heeft mijn herstel zeker bevorderd. Nogmaals dank voor jullie goede zorgen Charmaine, Wilma en Anja!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Rotterdam-Noord
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Ondersteuning op maat door geweldige vaste Saren

De twee vaste saren die 3 uur aan het einde van de dag komen, maken het voor mij mogelijk om zo af en toe het mantelen aan hen over te dragen, om er heerlijk 1 of 2 weken tussenuit te kunnen. Overdag redt mijn man zich nu nog wel een beetje, maar het boodschappen doen en koken was een probleem. Dat doen de saren nu tussen 17:00-20:00 uur en de saar eet gezellig samen met mijn man.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zaanstreek
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Saar aan Huis is een toegankelijke organisatie, die beloftes waar maakt.

Hele goede ervaring met Saar aan Huis. Goede informatie vooraf, prima bemiddeling. Degene die ingezet is voor het ontzorgen was een heel fijn, aangenaam en betrokken persoon die de juiste zorg heeft geleverd. Wij als familie zijn zeer te spreken over Saar aan Huis.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Bergen op Zoom
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Persoonlijke aandacht en geduld, dat is wat wij hebben gevonden via Saar aan Huis

Onze moeder heeft veel steun aan een paar uurtjes Saar aan Huis. Samen met de Saar onderneemt ze weer dingen, gaat wandelen, boodschappen doen, even lunchen of zomaar lekker praten. Niets moet en veel kan, dat is hoe wij Saar aan Huis ervaren. Na een moeilijke periode was dit nu net wat we zochten, persoonlijke hulp die geduldig is, een luisterend oor bied en onze moeder ook wat uit haar isolement haalt door samen iets te doen. Wij zijn zeer blij met de hulp van onze Saars!

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Perfecte buddy voir mijn dementerende vader

Mijn vader was eenzaam, maar wou nergens heen. Via SAAR een maatje gevonden, die verschillende dingen met hem ondernam, zoaks duofiets, wandelen, kapper, ziekenhuis bezoek als we op vaksntie waren, etc. De klik tussen mijn vader en het maatje was erg goed en ze hield ons goed op de hoogte wat ze gedaan hadden. Ook hield ze zijn gezondheid in de gaten, ze zag meer als de thuiszorg die dageljjks kwam. Dus uitermate tevreden en heeft ons goed ondersteund met de mantelzorg.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Assen

Hulp daar waar nodig

Na mijn operatie was er vanuit de basisverzekering zorg en gemeente helemaal geen hulp voor mijn herstel, niet voor het huishouden en niet voor de zorg van onze drie jonge kinderen. Gelukkig was daar Saar aan Huis die samen met ons in gesprek ging en precies vond wat wij nodig hadden. Heel fijn dat ik op deze manier goed heb kunnen herstellen en nu weer helemaal opgeknapt ben.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Vertrouwde extra zorg voor onze moeder en ontlasting van de kinderen

Een vriendin op de koffie of voor een uitstapje, die ongemerkt ook een oogje in het zeil houdt hoe de koelkast erbij staat. Tot iemand die een lampje verwisselt en heel praktische zaken in huis regelt: boodschappen, corona-prikken enz.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Leiden

Zeer tevreden.

De vestigingsmanager luisterde goed naar mijn wens om de juiste Saar voor mijn moeder te vinden. Het was daarom meteen de juiste match. Hier en ik heel blij mee en daarom gerust dat mijn moeder in goede handen is ij haar.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

De Saars hebben onze mantelzorg op een hele professionele manier vervangen, met veel geduld en liefde voor hun werk.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Leiden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts

Een heel plezierige manier om mantelzorg te geven.

Snelle en deskundige ondersteuning bij het organiseren van de juiste mantelzorg voor mijn vader.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zwolle
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Klant heeft de momenten met de 'Saar' als erg prettig ervaren.

Betrokken, leuke Saar. Gevoel voor humor en rekening houdend met de situatie van de cliënt. Als er geld voor beschikbaar is, is een 'Saar' aan te bevelen. Het geeft wat meer cachet aan het leven als je verder wat eenzaam bent.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zwolle

Plezierig en zinvol.

Ik zag er naar uit dat Dafina in de ochtend kwam en me goed geholpen heeft, zelfstandig, met dingen zoals het bed opmaken, boodschappen doen, koffie zetten en strijken. Maar ook dingen uitzoeken in relatie tot het bezoek aan het ziekenhuis. Erg fijn als jezelf, door een gebroken arm, niet in staat bent omdat zelf te doen en je veel pijn hebt. Daarnaast was het ook nog gezellig en ervaarde ik een erg prettige aansluiting.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Rotterdam-Noord

Prettig

Na intake een goede match gevonden.Altijd prettige contacten,zowel met Saar als met leidinggevende.

• Vestiging: Saar aan Huis regio ’t Groene Hart
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Wij zijn Saar aan Huis en de mensen die deze firma vormen erg dankbaar

Begin dit jaar belandde mijn 90 jarige moeder in het ziekenhuis na een val in de badkamer. Haar toestand stond niet meer toe dat ze nog zelfstandig kon blijven wonen. Ikzelf woon in het buitenland en ben enig kind. Deze situatie was uiteraard heel moeilijk, ook nog omdat ik niet zomaar even naar Nederland kan komen om alles te regelen. Via kennissen heb ik Saar aan Huis gevonden om hulp te bieden in deze situatie. De mensen van deze firma begrepen direct wat het probleem was. Achteraf ben ik heel gelukkig met de hulp die ik van hen heb ontvangen. Allereerst werd alles in het werk gesteld om mijn moeder direct, zonder wachten, bij te staan in alles wat ging komen, van de eerste val tot de opname in het verpleeghuis, drie maanden later. Het allerbelangrijkste was de reactie van mijn moeder: zij voelde zich beschermd door de mensen van Saar aan Huis. Ondanks de pijn en het leed heeft ze toch nog aangename momenten mogen meemaken, dankzij. de hulp en de steun van de “Saren”. Uiteindelijk is mijn moeder vijf maanden na de val overleden in het verpleeghuis. Vicky van Saar aan Huis was bij haar tot het laatste moment! Deze gebeurtenis beschrijft duidelijk hoe de “Saren” hun werk doen! Wij, mijn echtgenote Angelina en ikzelf, zijn Saar aan Huis en de mensen die deze firma vormen erg dankbaar. Zij hebben alles gedaan om mijn moeder bij te staan in deze moeilijke tijd. Hartelijk dank aan alle Saren voor deze buitengewone inzet, ook namens mijn moeder. Angelina Peralba Ton en Alexander Beening Jansen Principat d’Andorra

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Door Welzijnskompas Hillegom werd ik geattendeerd op de adempauze regeling voor mantelzorgers en hoe Saar aan Huis  hier invulling aan kon geven kon geven. Gedurende mijn vakantie zou het erg goed uitkomen als een Saar of Bram gedurende enkele avonden de helpende hand zou willen bieden op het gebied van wat boodschappen doen of een avondmaaltijd bereiden. Thuis was het in het begin even wennen aan het idee maar na het prettige kennismakingsgesprek met mevrouw Margot Lutz van Saar aan Huis Haarlemmermeer stonden alle neuzen dezelfde kant op. Bij terugkomst van vakantie bleek de ondersteuning van Saar aan Huis Haarlemmermeer een groot succes. Niet alleen werd de helpende hand geboden met diverse werkzaamheden maar de dames bleken stuk voor stuk zeer prettig gezelschap dat erg op prijs gesteld werd.

Professioneel en inlevend

Goede ervaring en een verrijking om het leven van mijn moeder veelzijdiger te maken. Toppie.

In een woord: geweldig!

Onze moeder heeft ontzettend lieve en zorgzame "Saars" gehad die ons veel uit handen hebben genomen omdat we ver weg wonen. Zowel de vaste Saar als haar waarnemer. Ook de begeleiding van Sterre was fantastisch dus alle lof!

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Erg prettige samenwerking

Een erg fijne en vlotte samenwerking waarbij meerdere cliënten al door een saar aan huis zijn geholpen. Alle cliënten ervaren de samenwerking als fijn. Communicatie verloopt duidelijk.

Over Saar aan Huis

Wilt u aangenaam blijven wonen en leven in uw eigen vertrouwde omgeving: dan biedt Saar aan Huis uitkomst. Saar aan Huis is gespecialiseerd in particuliere ouderenzorg / aanvullende mantelzorg bij u thuis. Onze Saars ondersteunen inwoners in diverse regio’s met het uitoefenen en begeleiden van hun dagelijkse activiteiten in huis en daarbuiten. Samen met u zorgen wij er voor dat het ouder worden onbezorgd, gezellig en plezierig kan zijn in uw eigen vertrouwde leefomgeving. Onze “Saars” helpen bij lichte huishoudelijke taken zoals het doen van boodschappen, het draaien van een wasje of het voorbereiden van een maaltijd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.