Goede service, mooi resultaat

Makkelijk contact te leggen. Snelle reacties. Mooi resultaat. Zeer vriendelijke en behulpzame grasleggers :-)

• Ik beoordeel als: Particulier

Kundig, snel, proactief en communicatief vaardig

Ons kunstgras (RG Lush) ligt er strak bij en heeft een mooie uitstraling. Was binnen drie weken gelegd door kundige medewerkers van Vario Fields. Ook het voortraject verliep naar wens. Er werd snel en uitstekend gecommuniceerd en men was proactief. Zeker een aanrader!

Erg mooi werk geleverd.

Snelw en prima service. Keurig werk geleverd. Heel erg blij met het resultaat.

• Ik beoordeel als: Particulier

Mooie grasmat, snel geleverd en gelegd

We zijn netjes geholpen in de winkel. De grasmat kon al snel geleverd en gelegd worden. In zeer korte tijd is de mat netjes gelegd en afgewerkt. Erg goede service!

zeer goed

vakkundig gelegd door vriendelijke vakmensen

Prima!

Prima service!

• Ik beoordeel als: Particulier

Doen wat ze beloven, leveren vakwerk en communiceren helder en duidelijk.

Zo kan het ook. Van begin tot einde goed geregeld. Wat is de putting green een blikvanger in onze tuin. Telefonisch goede uitleg, daarna mooi ontwerp met offerte en na acceptatie snelle opvolging voor afspraak. Zeer netjes gewerkt en uiteindelijk een super resultaat. Eerste onderlinge wedstrijdjes zijn al gespeeld en er zullen nog vele volgen.

• Ik beoordeel als: Particulier

Prima mensen die het kwamen aanleggen; goede samenwerking en wisten waarmee ze bezig waren

Ik zou iedereen Variogras aanbevelen; je krijgt wat beloofd is en het wordt door professionals aangelegd!

• Ik beoordeel als: Particulier

puttinggreen goed en prettig uitgevoerd

Ik ben erg tevreden met de manier waarop Vario Fields mijn puttinggreen heeft aangelegd.

• Ik beoordeel als: Particulier

Fantastisch resultaat met schitterend product

Wij hadden al ervaring met het kunstgras van Vario dat we in de tuin van onze vorige woning in 2009 hadden laten aanbrengen. Nu we een nieuwe woning gebouwd hebben, wilden we dan ook zeker weer hetzelfde kunstgras erin. Dat de tijd niet stilstaat, zelfs in kunstgras, is wel duidelijk. We hebben een andere soort laten leggen die zo mogelijk nog meer echt gras benadert. Ook nu hebben we Vario het gras laten leggen en het resultaat is weer net zo geslaagd als de vorige keer! Ook de betrokkenheid van de eigenaar is geweldig, er wordt netjes achteraf gebeld of alles weer naar wens is gelopen, kortom complimenten!

• Ik beoordeel als: Particulier

Super tevreden over de service en het resultaat

Leuk contact met Sandra voorafgaand aan het leggen van het kunstgras. Goede service en duidelijke uitleg in de showtuin. Super tevreden met het eindresultaat. Jongens werkten netjes en vakkundig.

• Ik beoordeel als: Particulier

Fijne mensen en een prachtig resultaat.

Prettig bedrijf om mee te werken, komen afspraken na. Mannen die het werk gedaan hebben hebben erg netjes gewerkt. Wij zijn erg blij met het resultaat!

Prima product, klantvriendelijke opstelling

Vanaf start traject goed contact gehad. Geleverd volgens afspraak ook in een door de actuele ontwikkelingen rond het corona virus moeilijke tijd. Mooi product!

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen !

Heldere communicatie en conform opgegeven tijdschema geleverd

niet belangrijk

Hoop uiteraard dat ze het nog snel komen afwerken.

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Hallo Rinus, Hartelijk dank voor je beoordeling! We leveren graag een 100% goed product af, daar hoort voldoende inzanden ook bij, en dit gaat helaas niet goed bij regen. Vervelend dat we het destijds niet direct af hebben kunnen maken, maar gelukkig is dit nu opgelost! Nogmaals veel plezier met jullie splinternieuwe slagkooi!

Ik kan het iedereen aanbevelen!

Er ligt een mooie niet al te groene mat!

Snelle service

Het contact verliep erg vlot, komen snel met een plan en eventuele aanpassingen. Het uiteindelijk aanleggen verliep erg vlot en deskundig, waar overleg nodig was, kon dat. Het resultaat is top.

Meedenkende en vriendelijke mensen

Over de vakkundigheid kan ik zeggen dat het zowel in de voorbereiding als de uitvoering is goed werk geleverd. Enkele praktische dingen hadden misschien iets beter gekund, maar ook hier is adequaat op gereageerd. De afwerking van de omgeving had iets beter gekund vooral de randen onder de struiken konden iets beter afgewerkt worden. Ondanks dat is er een mooi en goed product neergezet.

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Deskundig bedrijf met prettige werknemers

Wij zijn inmiddels in het bezit van een mooie putting green in onze tuin. Het hele traject van offerte tot en met de aanleg is goed verlopen. Goede communicatie, het resultaat is prachtig.

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

Prima service. Hoge kwaliteit

Ik helemaal lk tevreden.

Klantvriendelijk en professioneel

Mooi werk geleverd. Vooraf goed meegedacht, heldere offerte en de beste prijs kwaliteit verhouding. Tevreden.

Goed en professioneel.

fijne en prettige ervaring tijdens oriëntatie en het leggen.

• Ik beoordeel als: Particulier

Wat een super service met een prachtig resultaat

complimenten voor de service. Niet alleen het gras werd super gelegd, maar ook alle zaken eromheen zijn hierin meegenomen. Ook werd er mee gedacht zodat onze kinderen toch buiten konden spelen terwijl de heren aan het werk waren. Kinderen werden ook echt betrokken bij het hele proces. Wij zijn super blij met het resultaat!!!!

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Wij zijn in alle opzichten zeer tevreden.

Wij zijn uitermate tevreden over Vario Grass. De vakkundigheid in zowel de voorbereidings- als de uitvoeringsfase heeft ons verbaasd: dit kom je tegenwoordig zelden meer tegen. De mannen die het gras kwamen leggen waren ook nog eens zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de kwaliteit van het gras is bijzonder: we hebben tien dagen een (jonge) hond als logee gehad die samen met onze twee Golden Retrievers constant op het gras aan t ravotten zijn geweest. Toch ziet alles er nog steeds uit “als nieuw”. Al met al: een 10 met een griffel!

Over Vario Fields

Vario – Fields of Happiness is al sinds 2006 dé specialist voor het compleet inrichten van recreatieve buitenruimten. Hoe kunnen we mensen maximaal laten genieten van uitdagende speel- en sportvelden? Elke dag houden we ons bezig met het ontwerpen én realiseren van kleurrijke, veilige en duurzame projecten in de buitenruimte! Met de projecten die we maken, brengen we mensen in beweging én naar buiten! Wij geven jouw vierkante meters een nieuwe dimensie. Daar staan wij elke ochtend voor op! Vario Fields B.V. Koningslinde 5 7131MP Lichtenvoorde, [email protected] 0544-820440