Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Vario Fields

Vario – Fields of Happiness is al sinds 2006 dé specialist voor het compleet inrichten van recreatieve buitenruimten. Hoe kunnen we mensen maximaal laten genieten van uitdagende speel- en sportvelden? Elke dag houden we ons bezig met het ontwerpen én realiseren van kleurrijke, veilige en duurzame projecten in de buitenruimte! Met de projecten die we maken, brengen we mensen in beweging én naar buiten! Wij geven jouw vierkante meters een nieuwe dimensie. Daar staan wij elke ochtend voor op! Vario Fields B.V. Koningslinde 5 7131MP Lichtenvoorde, [email protected] 0544-820440