maken waar wat ze zeggen

zeer vlot en geen poes pas

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Mooi sportveld waar leerlingen heerlijk kunnen sporten!

Er is een mooi sportveld geplaatst, de complimenten van externe partijen krijgen we al binnen en de leerlingen maken er gretig gebruik van. Een prima en duidelijk contact over de plannen. Afspraken zijn volledig nagekomen en eventuele kleine verbeterpunten worden opgepakt. Zeer tevreden!

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Supermooie voetbalkooi waar onze leerlingen nog jaren plezier van zullen hebben!

Op onze school Yuverta vmbo Amersfoort is een prachtige voetbalkooi van 10x20 meter gerealiseerd door Vario fields. In een prettige vlotte afstemming met Vario fields is een mooi 3D ontwerp gemaakt dat goed tot de verbeelding spreekt. Realisatie is prima verlopen en in het hele proces is goed meegedacht. De prijs is niet gering, maar dan staat er ook echt wat. Onze leerlingen zijn heel enthousiast over het resultaat, maar ook de (gym)docenten zien veel mogelijkheden :-)

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Top service en een fijne communicatie,

Gezonde, vitale en vrolijke medewerkers. Dat is wat wij heel belangrijk vinden. Na enkele jaren twijfelen hebben we de stap genomen om een sportveld te maken op de plek waar onze medewerkers wonen. In Vario Field vonden wij een geschikte partner en wij zijn trots op het behaalde resultaat.

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Van persoonlijk gesprek tot offerte tot uitvoering - complete ontzorging!

Het hele traject van vervanging van het kunstgras van het voetbalveld en de ondergrond rondom de speeltoestellen op het kleuterplein is zeer prettig verlopen. Vanaf het eerste gesprek tot aan de oplevering is sprake geweest van een open en transparante communicatie. De werkzaamheden op het plein zijn zeer voorspoedig verlopen. Het team heeft meegedacht en net werk afgeleverd. Complimenten!

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Zeer betrouwbare partner voor de buitenruimte!

Vario Fields heeft in onze gemeente een schitterend natuurlijk pannaveld aangelegd. Vario Fields bleek een zeer betrouwbare partner, ze komen hun afspraken na, communiceren helder en op tijd. De klant is koning! Als voorbeeld; het bestaande ontwerp werd zonder probleem aangepast op onze situatie met daarin een oplossing voor aandachtspunten vanuit de wijk. Resultaat: tevreden opdrachtgever én bewoners.

perfecte samenwerking met Vario Fields

zeer professionele aanpak van ons verzoek t.a.v. de aanleg van 'n puttinggreen. Dit geldt zowel voor het voortraject, de uitvoering als de nazorg.

Geweldig resultaat

Van begin tot eind heel content, toppers aanrader !

Zeer prettige & professionele organisatie

Vakkundige, behulpzame en harde werkers

Top bedrijf!

Veel kunstgrasmatten afgenomen voor een grote bekende sportschoolketen. erg tevreden.

Uiterst tevreden over Vario Fields

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering heb ik de medewerkers van Vario Fields als zeer vriendelijk en professioneel ervaren. Alle afspraken zijn nagekomen en het resultaat is boven verwachting.

Uiterst tevreden over Vario Fields

• Ik beoordeel als: Particulier

Perfect geregeld en goede communicatie!

Ons schoolplein is prachtig geworden. Mede door de snelle communicatie en de goede informatievoorziening zijn wij zeer tevreden over het eindresultaat! Heel erg fijn.

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

We hebben weer een super strak gazonnetje

De mannen van Vario Fields hebben zeer professioneel een mooi stukje werk geleverd. Alles goed georganiseerd, netjes gewerkt, gelet op niet beschadigen van huis of andere paden etc. en tot slot ook alles schoon en opgeruimd achter gelaten. Kortom: super tevreden!

• Ik beoordeel als: Particulier

Hallo Henny, Goed om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Geniet van jullie gazon! - Team Vario Fields.

Super prettige firma om zaken mee te doen.

Met Vario Fields kun je goede afspraken maken over hoe er te werk gegaan wordt en dat met een strakke planning. Wij waren zeer onder de indruk van het vakwerk dat door de medewerkers van Vario Fields is verricht. Vanaf het eerste gesprek met Yaëll tot en met de realisering van onze prachtige grasvelden is alles in goede harmonie verlopen. Succes gewenst voor de toekomst.

• Ik beoordeel als: Particulier

Hallo Eep, Hartelijk dank voor je enthousiaste review. Geniet van jullie gazon. Met vriendelijke groet, Team Vario Fields

Geweldig werk door een betrouwbare partij

We hebben een prachtig multicourt gekregen. Vario levert kwaliteit en komt beloftes en planningen na. Resultaat hiervan is een mulitcourt waar we jaren plezier van gaan hebben. We zijn zeer tevreden over de samenwerking, van harte aanbevolen!

perfect resultaat

vakkundig gelegd door prettige medewerkers, goede communicatie met het kantoor. kortom TOP

• Ik beoordeel als: Particulier

Goedemorgen Albert, Hartelijk dank voor je positieve review. 😉 - Team Vario Fields

Vakmensen!

Van begin tot einde was alles goed geregeld. Afspraken worden snel gemaakt en nagekomen. De passie voor het vak/product komt bij iedereen tot uiting. Bedankt Vario Fields voor het leggen van een schitterende kunstgrasmat!

Hallo Bjorn,, Bedankt voor deze positieve review! 😃 - Team Vario Fields

uitmuntend

De afspraken met de binnendienst van Vario Fields werden direkt bevestigd en keurig nagekomen. De mannen van de buitendienst die de aanleg verzorgden leverden keurig werk en ruimden alles - tot de laatste zandkorrel - op. De door Vario Fields gebruikte apparaten en machines zijn zo specifiek voor het aanleggen van kunstgras, dat ik me niet kan voorstellen dat een hovenier zonder deze apparatuur dezelfde kwaliteit zou kunnen leveren. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk.

• Ik beoordeel als: Particulier

Goedemiddag Bean, Hartelijk dank voor je enthousiaste review.😀 Geniet van jullie nieuwe gazon! - Team Vario Fields

Mooie samenwerking met kwalitatief goede spullen!

Ons Pannaveld is in mei 2022 aangelegd. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat en ook over de manier waarop dit tot stand is gekomen. Afspraken zijn nagekomen, er is altijd goed overleg geweest en de levertijd was ook conform afspraak.

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Dank je wel voor jullie enthousiaste review! 😁

Professioneel bedrijf met oog voor klant en resultaat

Vario Fields heeft een stuk van ong. 90 m2 met kunstgras gelegd bij een tuin van de Dorpskerk in Santpoort. De communicatie met Vario Fields verliep erg goed, zowel via de telefoon als via de mail. Het project qua tijd opgeleverd en er is netjes en vakkundig gewerkt.

Hi Joyce, Hartelijk dank voor je enthousiaste review! 💪 - Team Vario Fields

Vakkundig en fraai aangelegd kunstgras.

Grasmat is vakkundig en zeer fraai aangelegd. Heren van Vario hebben keurig werk geleverd en alles ook weer spik en span achter gelaten. Ziet er prachtig uit en krijg ook veel positieve reacties. Ben zeer tevreden!

Hoi Erwin, Bedankt voor je enthousiaste review! 😉 - Team Vario Fields

zeer goed bedrijf

Zeer goede communicatie en zeer snelle reactie via email. Het gras is door de jongens perfect en vakkundig gelegd. Wij zijn erg tevreden.

• Ik beoordeel als: Particulier

Hi Manuela, Bedankt voor je enthousiaste review! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. - Team Vario Fields

Prachtige kwaliteit, net echt gras!

Goed geholpen. In een dag klaar. Ligt er mooi bij, net echt gras! Netjes achtergelaten.

• Ik beoordeel als: Particulier

Goedemiddag Willemijn, Bedankt voor je enthousiaste review. 😀 - Team Vario Fields

Goed werk geleverd van begin tot eind.

Wij zijn door Yaell, verkoopster, prettig ontvangen aan het bedrijf. We hebben goede uitleg gehad van het product. De beslissing om over te gaan op kunstgras was door ons dan ook snel genomen. Ook prettige en deskundige jongens welke het project hebben uitgevoerd. Alles super netjes achter gelaten. Kortom, kwaliteit geleverd van begin tot eind.

• Ik beoordeel als: Particulier

Hallo Jan, Bedankt voor je enthousiaste review. Geniet van jullie prachtige kunstgras mat. 😁 - Team Vario Fields

Over Vario Fields

Vario – Fields of Happiness is al sinds 2006 dé specialist voor het compleet inrichten van recreatieve buitenruimten. Hoe kunnen we mensen maximaal laten genieten van uitdagende speel- en sportvelden? Elke dag houden we ons bezig met het ontwerpen én realiseren van kleurrijke, veilige en duurzame projecten in de buitenruimte! Met de projecten die we maken, brengen we mensen in beweging én naar buiten! Wij geven jouw vierkante meters een nieuwe dimensie. Daar staan wij elke ochtend voor op! Vario Fields B.V. Koningslinde 5 7131MP Lichtenvoorde, [email protected] 0544-820440