Niets van gevoeld, geweldig geholpen

Aardige mensen helemaal voor niets bang geweest.

Goede klantenservice en nazorg

Onder narcose gebit latten trekken en prothese geplaatst ; narcose team is een fijn team wat je gerust steld ; nazorg door de tandarts is prima !! Zeer tevreden :

Je wordt netjes geholpen

Commentaar van de anesthesist was niet prettig voor mijn dochter. Voor de rest was het super.

perfect geregeld

Goede vriendelijke mensen met begrip. Behandeling kan ik iedereen aanraden.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Vetrouwen in hun rustig en relaxt

Ondanks mijn grote angst dat er iemand aan mijn gezicht komt en zeker aan mijn gebit ben ik zo blij dat behandeling onder narcose bestaat...... Ben stoer heb nu voor over half jaar een afspraak durven maken voor controle ....dan hoop.ik dat ik daarvoor in de stoel durf te gaan zitten.....en behandeling geen angst daar is evt een narcose voor...

Gebitsprothese na 15 weken

De behandeling en narcose prima. Maar met een prothese die stuk is, 15 weken wachten voor de nieuwe prothese, heeft voor mij te lang geduurd.

Goede ervaring

Voor mijn probleem met een hoog kokhals reflex is dit een prima oplossing. Niets gemerkt tijdens de behandeling (prima geslapen) en de tandarts heeft zijn werk zonder mijn continu braakneigingen kunnen uitvoeren. Soms was het lastiger om via de telefooncentrale contact te krijgen om afspraken te maken of informatie te krijgen, maar altijd vriendelijk te woord gestaan. Wel een aderontsteking van de narcose overgehouden, maar ook dit kan domme pech zijn.

Goed bevallen

Heel prettig behandeld.

Geruststellend

Ik ben afgelopen week onder narcose geweest om alles eruit te halen en tijdelijk gebit te plaatsen. Bij consultatie was alles rustig en duidelijk uitgelegd. Na afloop van de operatie heb ik nog meerdere check up calls ontvangen om te kijken hoe het gaat.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Geweldig, ontspannen en zonder pijn een behandeling.

Aardige mensen. Weten wat ze doen en zorgen ervoor dat je ontspant. Houdt goed rekening met de "patient". Had ik dit maar veel eerder geweten allemaal.

Vakkundig

Na jaren angst een afspraak gemaakt. Werd terug gebeld en direct gerustgesteld. Intakegesprek afspraak gemaakt en die verliep prima met een duidelijke uitleg en voelde me op mijn gemak. Met tandarts de mogelijkheden besproken. Overzicht ontvangen van de behandeling met de kosten. Afspraak gemaakt voor de behandeling onder narcose. Die heeft afgelopen zaterdag plaatsgevonden in Oosterhout. Geen moment angst gevoeld. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Nu paar dagen verder kijk ik uiterst tevreden terug en zal t zeker aanbevelen!

Narcose goed

Geen last gehad van de narcose. Goede voorlichting

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

goede voorlichting en voorstel van wat gaat gebeuren(Smilekliniek)

eerst een prima voorlichting over wat er gaat gebeuren. Daarna nette operatie waarvan van tevoren de keuze kon worden gemaakt tussen plaatselijke verdoving en narcose (roes) Bij 1e nacontrole hechtingen verwijderd en wederom foto gemaakt . Echter wel veel napijn.

Goede en fijne ervaring

Ik heb een goede ervaring met de narcose gehad. Geen pijn gevoeld en niks mee gekregen. Ik kwam op mijn afspraak en voor dat ik het wist was ik onder zeil.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? N.v.t.

Goede begeleiding en nazorg

Het hele traject van intake tot aan behandeling heb ik als zeer prettig ervaren evenals de nazorg. Er is van te voren duidelijk aangegeven welke impact de behandeling zou hebben. Tot op heden klopt dit allemaal. Dit geeft een vertrouwd gevoel en bevestigt ook de deskundigheid.

Een hele goede evaring

Ben hier terecht gekomen aangezien ik een enorme angst voor tandarts heb. Bij de intake gesprek werdt ik goed en rustig ontvangen door sanne ze stelde me op mijn gemak zodat we konden bespreken wat mijn wensen waren. Uiteindelijk gekozen voor een narcose behandeling . Die evaring is mij heel goed bevallen wordt netjes behandeld en op je gemak gesteld. Een fantastische tandarts jeffrey en alles netjes van te voren uitlegt. Daarna is er een goede nacontrole en denken ze echt met je mee. Ik ben zeer tevreden

zeer vriendelijk

Ondanks angst geven de mensen je het gevoel zeer begripvol te zijn en zeer vriendelijk! Ontzettend dankbaar voor de ondersteuning naar een angstvrij tandartsbezoek

Super organisatie

Keurig en snel geholpen. Wordt goed vertelt wat er gaat gebeuren en is gebeurt. Wordt naar paar dagen gebeld hoe het met je gaat. En tijdens de controle erg geïnteresseerd.

Super ervaring

Ze legde alles uitstekend uit

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? N.v.t.

perfecte behandeling

Aardig en zeer vriendelijk team behandelaars waarbij je je gelijk op je gemak voelt.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Goed behandeld en ze namen echt de tijd voor me alleen jammer dat de napijn zo heftig is. Misschien kunnen ze daar een recept voor geven dat je sterkere pijnstillers mee krijgt

professioneel, vakkundig en relax

Er word de tijd voor je genomen, goede communicatie, begripvolle mensen, vakkundig en professioneel. Mondzorg zoals ik nog nooit eerder meemaakte. Wat een verademing.

Veilige en geruststellende omgeving

Ben zeer angstig voor tandheelkundige behandelingen Narcodent biedt de mogelijkheid om behandeling onder narcose plaats te laten vinden Fantastisch Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd Assistentes en tandarts nemen goed de tijd voor je Voor- en nazorg is erg goed Zou het aanbevelen voor een ieder met extreme angst voor de tandarts

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Aan de telefoon zijn de medewerkers erg onvriendelijk. In de praktijk enorm vriendelijk op de telefoon afdeling na. Voor een intake erg meedenkend, vriendelijk. Bij behandeling erg vriendelijk goede uitleg vriendelijk en meelevend. Echter de telefonistes hebben een vriendelijkheids training nodig. Is echt een aandachts punt.

Fantastisch echt waar

Heel erg goed geholpen en werdt echt goed geluisterd na je

Over NarcoDent

Dankzij NarcoDent is een mooi en gezond gebit voor iedereen mogelijk. Een compleet team van tandartsen, assistenten en anesthesiologen verwelkomt u graag op één van de locaties in Zuid-Holland, Noord-Brabant of Gelderland. Door de spreiding van de locaties, kunnen wij mensen uit het hele land behandelen.