Boven verwachting

Heb jarenlang zitten twijfelen of ik een behandeling zou doen onder narcose. Is toch een spannend iets om onder narcose te gaan . Maar omdat ik last van van extreem kokhalzen, en ik al jaren niet meer naar de tandarts ben geweest. Heb ik toch besloten om er voor te gaan. Nou het is allemaal erg meegevallen en het resultaat is geweldig. Mijn tanden zien er weer fantastisch uit. Enkele facings geplaats. Alles weer goed nagekeken en schoongemaakt. Alles netjes recht gemaakt. Heel aardige mensen daar. Vooral tandarts Eline, was zeer een hartelijk en meelevend. Kortom heel erg tevreden.

Ontzettend goed geholpen

Vrijdag 1-12-2023 een narcose behandeling ondergaan. Er moest veel gebeuren. Zoals, 2 kiezen trekken en een wortelkanaalbehandeling. Wat een geweldig team aan mensen hebben ze bij narcodent in culemborg! Met de intake al erg goed geholpen ivm angst al 3,5 jaar niet naar een tandarts geweest. De narcose dag was erg spannend maar wat een lieve mensen die je erg geruststellen. De behandeling is goed gegaan. Eventjes napijn gehad in de nacht maar vanaf zaterdag geen pijn meer. Je voelt dat er wat gedaan is maar dat is normaal dat hoort erbij. Ik kan dit alleen maar aanbevelen. Wat een top team en wat ben ik ze ontzettend dankbaar!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9

Boven verwachting

Heel uitgebreid intakegesprek waar alles goed werd besproken en uitgelegd. Heel tevreden over de complete behandeling zowel de gebitsbehandeling alsook de narcose. Vriendelijk en zorgzaam. Echt geweldig.

Dankbaar

18 november volledige extractie gehad onder narcose. Was al 8 jaar niet meer bij de tandarts geweest en kreeg daar te horen dat ik ernstige parodontitis had dus alles trekken was de enigste optie. Extreem bang geweest maar nu enorm blij met m'n nieuwe glimlach. Praten, drinken en eten opnieuw leren maar geen moment spijt gehad. Dankbaar aan het team van Narcodent Oosterhout en met name tandarts Michael .

Wat een top service

Eindelijk weer blij met me gebit na een goed consult met behandeling onder narcose en goede na zorg

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Ik ben zelf heel erg bang voor de tandarts, veel nare ervaringen meegemaakt qua omgang. Toen ik hier binnen kwam werd ik niet behandeld als nummer maar als mens. Uiteindelijk onder narcose 4verstandskiezen laten trekken, 1 normale en een wortelkanaalvehandeling alles ging goed. Ik kreeg veel uitleg maar kon ook alles vragen niks was gek!. De nazorg ging ook vlekkenloos en kon na het weekend gelijk komen voor een check up. Ik ben blij dat dit bestaat. Nu 2maanden verder zelfverzekerd met een mooi gebit. Dankjewel!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Behandeling heeft nog niet plaatsgevonden

Behandeling heeft nog niet plaatsgevonden!!!!!! Het heeft dus geen zin mij deze e-mails te blijven zenden. Ik kan dit alleen als slecht beoordelen. Dit heeft niets met de tandarts te doen alleen met de wijze van benadering.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Mijn leven is compleet veranderd! Ben zo blij!

Zeer deskundig geholpen en ontzettend blij met resultaat!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Geruststellend personeel, veel aandacht voor patiënt

Er wordt duidelijk uitgelegd wat er op het moment gedaan wordt. Veel rust bij angst. Liefdevolle en begripvol personeel.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10 (zeer waarschijnlijk)

Vriendelijk meedenkend geduld

Ik ben zelf heel erg angstig, ik kwam daar om een kunstgebit te plaatsen ik ben heel vriendelijk geholpen ze luisteren naar je wensen, ze nemen veel tijd voor je, ze stellen je gerust. Ik kan weer lachen en gelukkig zijn door een top team

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Ik was heel bang , als ik nu terug kijk , denk ik nou voor dit. Was fantastisch, ben goed opgeknapt , geen last gehad

Super relaxed

Zo goed en alles ging zo gemoedelijk alsof je er al jaren komt,en zeer professioneel, heb een gebitprothese gekregen en heb er niks van gevoeld, wel gespannen maar me eigen niet bang gevoeld Ben super behandeld zou het iedereen aanraden die bang is voor de tandarts

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Vriendelijk personeel, ik werd op mijn gemak gesteld.

Door de vriendelijkheid en goed uitleg, werd ik snel afgeleid van mijn stress en ging ontspannen onder narcose gebracht.

Heel erg tevreden.

Lang gewacht maar als ik dit eerder had geweten was ik al lang geweest.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Wat een lieve,aardige mensen.

Narcodent heeft mij zeer goed geholpen om een traumatische ervaring vanuit het verleden te verwerken. Ben er nog niet maar dit gaat lukken. Fantastisch opgevangen door iedereen waar ik mee te maken had bij Narcodent.

Super !!

Mijn vrouw en ik zijn samen onder behandeling geweest, bij mijn vrouw was dit alleen cosmetisch wat erg mooi geworden is ! Bij mij was er meer aan de hand,veel ontstekkingen en een slecht gebit. Om mijn gebit weer gezond te krijgen ben ik onder narcose geweest, dit was fijn omdat er veel moest gebeuren. Voor iemand die nog nooit narcose heeft gehad is het mij erg mee gevallen,napijn en ongemak horen erbij en gaan over !! Hierna doorgepakt naar het cosmetische deel en dit is boven verwaching mooi geworden. Ik /wij hebben dan ook alle lof voor Eline en ieder die er verder bij betrokken was ! Wat ik persoonlijk erg prettig vond is dat alles zo lekker no nonses gaat, je merkt en hoort dat alles om je heen gewoon doorgaat ! Veel mensen vinden dit wellicht niet fijn maar je bent onderdeel van en niet zozeer patient ! Al met al een goede ervaring en een (nieuw } leven met een mooi gebit !!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Goed geholpen onder volledige narcose

Vanwege een heftige kokhalsreflex ben ik moeilijk te behandelen. Onder volledige narcose heb ik een wortelkanaalbehandeling ondergaan, een kies laten vullen en twee verstandskiezen laten trekken. Alles volgens plan verlopen en prettig geholpen.

Over het algemeen goed

De behandeling onder narcose ging heel snel. Voor ik het wist sliep ik al. Dat was aan de ene kant heel prettig want weinig tijd om me druk te maken, maar aan de andere kant vervelend, want ik had geen idee wie de tandarts was Di me ging helpen. Ook de tandarts zelf gaf bij de nacontrole aan het vervelend te hebben gevonden dat ik al sliep toen zij de behandelkamer in kwam. Ook daarna ging het allemaal erg gehaast, is was nog geen 3 seconden wakker, moest toen al verplaatsen naar een andere ruimte en na 20 minuten kwam de anesthesist al kijken of ik naar huis kon. Ok had ik het prettig gevonden als de anesthesist meer uitleg had gegeven zoals het aansluiten van het infuus met slaapmiddel, dat was al gebeurd voor ik er erg in had. Dus de narcose kwam alsnog vrij onverwacht. De nazorg is echt prima, tandarts en technicus nemen ruim de tijd om me gerust te stellen, gebit aan te passen en vragen te beantwoorden. Heel fijn!

goed en vakkundig geholpen

door extreme angst voor de tandarts heb ik gekozen voor een behandeling onder narcose. Hierin ben ik goed begeleid

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 7

Prima geholpen

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Deskundig advies en prettige mensen

Zeer goede ervaring. Vriendelijke mensen.

Bevredigend

Met een gerust hart ervaren

Soepel gegaan, heel tevreden

Er moest een heleboel wortels verwiderd worden uit mijn mond, daarom koos ik voor een behandeling onder narcose. Die is heel goed gegaan, ik weet van niks. Ook na de narcose geen last gehad, en verrassend weinig pijn. Dus met de behandeling ben ik heel tevreden. Aan de prothese is nog even wennen, vooral vanwege de gehemelteplaatje. Spreken is nog steeds moeilijk, maar na een week gaat het wat beter. De enige minpunt die ik op wil merken is de wachttijd in de wachtkamer. Die zou een stuk korter kunnen zijn.

Zoveel angst

Eindelijk kon ik de stap nemen om contact op te nemen met narcodent, al vanaf de kinderjaren heb ik zoveel angst en zoveel ellende meegemaakt. Ik merkte aan mijn gezondheid dat er iets moest gebeuren. Intake gehad met de aller liefste en meest begripvolle assistente ooit. Dat gaf al rust. Daarna ging het snel want een week later lag ik 2.5 uur onder narcose en werd ik wakker met mooie tanden en zijn alle ontstekingen aangepakt. Napijn was aanwezig maar dat neem ik voor lief. Zo'n opgelucht gevoel en er is een last van me afgevallen. Nu een traject in om weer vertrouwen te krijgen bij de tandarts. Ik ben erg blij dat ik de stap genomen heb om bij deze praktijk dat traject aan te gaan. Wat ik wel jammer vind is dat ik de tandarts die het uitgevoerd heeft niet gezien heb voor en na de behandeling. Even voorstellen of vragen hoe het gaat was prettig geweest.

Als goed ervaren!

Tot nu toe heel goed begeleid en behandeld !

Over Narcodent

Narcodent is dé narcose tandarts. We zijn een gespecialiseerde tandarts die tandheelkundige zorg verleent onder narcose. Dit betekent dat jij als patiënt door de behandeling heen slaapt, zonder bewust te zijn van wat er gebeurt. Deze aanpak is vaak een uitkomst voor mensen die extreme angst voor de tandarts hebben, een lage pijndrempel hebben, of bepaalde medische of psychische aandoeningen. Vanuit Oosterhout (Noord-Brabant), Culemborg en Capelle aan den IJssel, helpen wij onze patiënten op een persoonlijke, professionele, en geruststellende manier.