Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De antwoorden op de bovenstaande vragen gebruiken we voor online reviews. Dankzij uw mening kunnen wij onze kwaliteit en dienstverlening voortdurend monitoren en waar mogelijk verbeteren.

De antwoorden op de hierna volgende vragen gebruiken we enkel intern.

Hoe beoordeelt u...

Personeel, Hoe beoordeelt u...

Overig

Wilt u niets laten publiceren, dan vult u bij alle onderstaande gegevens anoniem in. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie en wordt niet gepubliceerd.

Persoonlijke gegevens

Over NarcoDent

Dankzij NarcoDent is een mooi en gezond gebit voor iedereen mogelijk. Een compleet team van tandartsen, assistenten en anesthesiologen verwelkomt u graag op één van de locaties in Zuid-Holland, Noord-Brabant of Gelderland. Door de spreiding van de locaties, kunnen wij mensen uit het hele land behandelen.