Rustig en begrip vol

Ze nemen de tijd leggen uit wat ze gaanden. En stellen je gerust

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10

Toppers

In een woord top was zo bang jullie stelde me gerust en waren zo lief ben zo blij dat ik deze stap heb genomen.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Goede begeleiding. Ze houden echt rekening met je!

Vanaf het begin tot de dag zelf zeer goede begeleiding en oprecht. D-Day zelf zoals ik het noemde ging ook erg vlot en fijn. Voor iemand die absoluut schrik heeft voor de tandarts is dit zeker de oplossing en na afloop even heerlijk gekletst waardoor ik mij echt gehoord voelde van begin tot eind. Top!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Prima geregeld zowel voorzorg als nazorg

Geen prettige ervaring qua ingreep, maar daar kan narcodent helaas niets in veranderen. Zorg, behandeling en nazorg zijn uitstekend.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Geweldig team wat daar staat

Als zeer prettig ervaren

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8

Denken in oplossingen

Fijne benadering

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9

goed gegaan

was angstig heel gerustgesteld

Een aanrader

Duidelijke uitleg, geen lange wachttijden. Een aanrader

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Goed resultaat maar lijdensweg om er te komen.

Na aangegeven te hebben dat mijn trauma bij naalden ligt, is hier niets mee gedaan. Na meerdere pogingen (5) om de infuus naald in te brengen uiteindelijk lachgas gekregen.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Wordt goed geholpen en nemen de tijd voor de persoon die dus erg bang. Zijn.

Ik heb een behandeling gehad van twee uur onder narcose.. Alles gedaan wat nodig was.. Erg blij mee... En ze houden echt rekening met je. Gesteldheid

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 7

geruststellend

Mijn tandarts angst ging erg ver maar toch stond ik eindelijk op het punt om er iets aan te willen gaan doen. Alles was eigenlijk zo geregeld en gepland, geen ellenlange wachtlijsten ect. 16 mei de afspraak voor intake gemaakt op 28 mei. Intake verliep echt heel goed, ik was erg zenuwachtig maar dat was eigenlijk nergens voor nodig want er werd eigenlijk alleen gekeken en gevraagd naar wat mijn wensen waren en daarop is het behandelplan gemaakt. 28 mei aan het eind van de intake gelijk een afspraak kunnen maken voor 15 juni. Ook op deze dag was ik natuurlijk weer hartstikke zenuwachtig en redelijk in paniek. ik wist niet wat ik kon verwachten, ik wist niet of ik pijn zou gaan hebben tijdens de behandeling of erna. De mensen daar zijn zo aardig en begripvol naar je situatie en doen er dan ook alles aan om je zo goed mogelijk op je gemak te voelen. Dit geldt overigens ook voor het anesthesiologen team, erg vriendelijke mensen die hun werk erg goed uitvoeren. Voordat ik het wist was ik in diepe slaap en ging de behandeling van start. 2 uurtjes later was ik weer aan het wakker worden, een beetje suf van de narcose maar niet eens misselijk. Eenmaal thuis heb ik nog een paar uur geslapen en rond een uur of 18.00 was ik weer helemaal wakker en fit. Eigenlijk nagenoeg geen pijn maar dit is natuurlijk ook afhankelijk van wat er allemaal gedaan moet worden. Ik kan niet blijer zijn met het resultaat als wat ik nu ben en achteraf had ik deze keuze heel veel eerder moeten maken, dat had me een hoop stress gescheeld in het verleden. Maar wel alsnog super blij en trots dat het nu dan alsnog allemaal gelukt is. Alles was vooraf aan de behandeling heel duidelijk, nazorg was ook erg duidelijk. Alle formulieren en rekeningen op papier en in mapjes meegekregen. Ik had niet beter geïnformeerd kunnen worden bij deze behandeling. Dank jullie wel voor alles, echt waar.

Goed en vriendelijk personeel

Goed voorbereid Vriendelijk ontvangen en begeleiding Blij met het resultaat

Een goede ervaring

Vriendelijke mensen en ik ben goed geholpen/behandeld .Goede voorlichting /voorbereiding..

Snel en vakkundig

Veel gedaan in vrij korte narcose tijd

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Als ik het kon terugdraaien deed ik het

Ik heb enorm veel spijt van deze keuze. Aan de voorkant wordt alles als makkelijk, "gaat altijd goed", "slechts een behandeling nodig" benoemd. Ik vertel mijn angsten en trauma's, (niet kunnen slikken, kokhalsneigingen, angst om te stikken) en daar uiteindelijk niets mee aangedaan. Ik werd wakker uit narcose met een bitje in mijn mond, ook over heel mijn gehemelte, dat ik 24 uur moest inlaten. Daar is van te voren geen aandacht aan besteed (reactie "oja, sorry, dat later we meestal wel zien..."), waardoor ik 24 uur in een paniekaanval geleefd heb. Extra trauma's en tandartsangst, maar nauwelijks een reactie erop. Het geheel voelt erg als een fabriek waar je doorheen gaat, en er niet naar jou als mens geluisterd wordt. Jammer dat er geen maatwerk wordt geboden en steeds gezegd wordt dat alles wel goed komt, nou dat is bij mij dus niet gebeurt. Het kostte €5000,- en ik heb er een half gebit en een enorm trauma van gekregen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Professioneel en snelle afhandeling

Alles gaat heel vlot in elkaar over, geen lange wachttijden en een duidelijke uitleg.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Goede behandeling & heel fijn personeel

Een paar weken geleden ben ik op gesprek geweest en hebben we een gebitsfoto gemaakt. Toen een plan gemaakt en de behandeling ingepland. Ik heb alle boventanden getrokken en nu een gebitsprothese. Het herstel was echt niet altijd even makkelijk. Maar dankzij een hele goede en aardige tandarts die me helpt met de prothese, ben ik er nu heel blij mee.

Prima,

De behandeling is goed gegaan, en ik heb nergens meer last van

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Positief verrast m.b.t. het eindresultaat!

Zoals hierboven aangegeven is het goed verlopen en het eindresulaat is prachtig. Ben hier zeer gelukkig mee!!

Goed geholpen en duidelijk

Zeer tevreden over de behandeling en t tijdsbestek waarin ik geholpen ben

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

ondanks de complexe ingreep fijn gevoel

Ik heb de behandeling als prettig en weinig pijnlijk ervaren, de persoonlijke behandeling was erg prettig.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Het was oké

Ik was doodsbang voor deze ingreep omdat het bij de andere kant toen niet goed gedaan is. Jeffrey heeft toen gezegd dat hij het wilde proberen en dat is gelukt. Een super tandarts. Bij de intake was het jammer dat ik de tandarts zelf niet gesproken had. De narcose behandeling zelf was niet super fijn ervaren ik kwam binnen en alles werd gelijk gedaan voor mij niet het gevoel wat te kunnen zeggen alles werd gedaan infuus prikken aantal dingen meten etc. En toen ging je al slapen. De mensen van het narcose team en vooral complimenten voor de man die mijn infuus prikte geweldig ☺️. Je wordt wakker in de uitslaap kamer en mag je deken mee naar huis nemen. Ik vondt het alleen super super slecht dat er niet goed verteld werd hoe je de wonden moest behandelen en of je het mocht poetsen enzovoort.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Prettige begeleiding voor en na de narcose

Veel aandacht om je gerust te stellen. Nazorg middels o.a. afspraak en telefoongesprek. Zorgvuldig.

Blij met het eindresultaat

Door een nare ervaring in mijn jeugd heb ik een erge angst voor de tandarts opgebouwd. Na uiteindelijk 7 jaar niet naar een tandarts geweest te zijn en mijn zelfbeeld hier ook onder ging lijden wist ik dat ik moest gaan. Ik wist zeker dat ik niet zou durven als ik er bewust bij zou zijn en zo kwam ik bij Narcodent terecht. De reviews liepen een beetje uit één maar ik ben uiteindelijk wel blij dat ik ook de minder goede beoordelingen gelezen heb. De eerste afspraak was in de praktijk van de tandarts zelf (dit is dus een andere locatie dan waar je behandeld gaat worden). Deze afspraak was heel fijn, je wordt wel meteen geconfronteerd met de geluiden van een praktijk, maar je moet je angst ook onder ogen komen wil je er vanaf raken. Vervolgens word je opgeroepen en mag je in de kamer gewoon op een normale stoel zitten en wordt alles heel goed en kalm uitgelegd. Die dag wordt er ook niks gedaan behalve gekeken in welke staat je gebit op dit moment verkeerd en wat er gedaan moet worden. Tot slot 'kan' je gelijk de afspraak maken voor de behandeling. Een maand later stond mijn behandeling gepland en moest ik naar de behandel locatie in Oosterhout komen. Zoals ik in reviews van andere al gelezen had zou het in narcose brengen wat 'gehaast' verlopen. Dit was ook zo. Toen ik opgeroepen werd ging alles redelijk snel. Omdat ik hier al op voorbereid was vond ik het wel fijn aangezien je door de snelheid ook niet veel tijd heb om je angst ruimte te geven. Eenmaal behandeld kwam ik weer bij in de uitslaapkamer. Nog een beetje duf van de narcose en de verdovingen kwamen ze regelmatig kijken en vragen hoe het met mij ging. Uiteindelijk ook een gesprek gehad over hoe de behandeling ging en kreeg ik wat papieren mee met een recept voor pijnstilling tegen eventuele na pijn. Een week na de behandeling was de laatste afspraak ingepland om even te kijken of alles goed was verlopen. Mijn ervaring met Narcodent is zeer goed. Ik kan nu weer zelfverzekerd lachen en ben goed geholpen.

De Waard 5

4906BC Oosterhout

Over Narcodent

Narcodent is dé narcose tandarts. We zijn een gespecialiseerde tandarts die tandheelkundige zorg verleent onder narcose. Dit betekent dat jij als patiënt door de behandeling heen slaapt, zonder bewust te zijn van wat er gebeurt. Deze aanpak is vaak een uitkomst voor mensen die extreme angst voor de tandarts hebben, een lage pijndrempel hebben, of bepaalde medische of psychische aandoeningen. Vanuit Oosterhout (Noord-Brabant), Culemborg en Capelle aan den IJssel, helpen wij onze patiënten op een persoonlijke, professionele, en geruststellende manier.