• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

De behandeling en alles eromheen was top, info achteraf had beter gemogen.

Goed en duidelijk geholpen, echter was er vermeld dat ik een BEETJE nalast zou kunnen hebben aangezien de kies er niet normaal uit ging. Dit beetje had wel wat beter uitgelegd mogen worden aangezien in 2 weken niks heb kunnen eten en op internet iedereen de zelfde klachten ervaart. Dus dit had bekend moeten zijn en was ik graag van te voren over ingelicht ipv er zelf achter te komen!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Mijn ervaring is echt top Zeer vriendelijk iedereen Ze hebben echt alles voor me gedaan Zodat het toch door kon gaan Raad het echt iedereen aan Is echt topteam

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Narcose en behandeling waren prima

Alleen vind ik dat er begeleiding en meer info moet zijn als t intake gesprek plaats vind Bv over de consequenties en t daarna En sommige zoals ikzelf hadden t gevoel iets van mezelf te zijn kwijt geraakt Het is een heel proces toen ik voor de 2e keer kwam werd ik goed opgevangen maar had t liever in een gesprekje van te voren geweten dat dit zou kunnen gebeuren De begeleiding is verder super LIEVE MENSEN

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 7
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Ondanks mijn angst als zeer goed ervaren

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Super goede vakmensen geen napijn na het trekken van al mn tanden geen medicatie nodig gehad en zeer vriendelijk personeel

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Top, goede begeleiding ook na de behandeling

Met veel angst en beven op 23 maart onder narcose een algehele extractie gehad. Prima uitleg en veel geduld, en ook na de behandeling goede nazorg. Ik kan het voor iedereen met angst voor de tandarts aanbevelen.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Vanaf het moment dat ik de keuze voor een behandeling via Narcodent had gemaakt ben ik prima begeleid. Ook de behandeling zelf is goed verlopen. Een week later nog de nazorg en het gehele traject zat er al weer op. Ik had deze keuze veel eerder moeten maken!!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Verliep snel ,en pijnloos.

De nazorg had wat mij betreft. Wel intezer mogen zijn.vooral veel pijn bij drukpunten van de protesten.

Supergoed geholpen!!

Vanaf de intake al een duidelijk verhaal hoe en wat. Zeer goede begeleiding, de mensen snappen goed het angstprobleem en helpen je op een rustige manier manier naar de behandeling toe. Ook de nazorg zeer goed ervaren. Telefoontje om te informeren hoe het gaat bijvoorbeeld.

Ruim boven verwachting

Geen spijt dat ik deze stap heb genomen. Wij zijn super begeleid en geholpen Het resultaat is zeer goed

Communicatie kan beter

Kan nog niet echt zeggen wat ik ervan vind want ik heb nog geen eindresultaat. Graag zou ik nog horen wat jullie precies hebben gedaan tijdens de behandeling en wat er 2 april precies gaat gebeuren

Zeer vakkundig geholpen

Goede service en uitleg

Prettig ervaren

Ik vond de behandeling zeer rommelig, geen uitleg ter plaatse over hoe-en-wat er precies ging gebeuren. Verder was het toedienen van de narcose vloeistof in mijn hand, zeer pijnlijk. De behandeling was verder goed gegaan.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Echt super fijn om niets mee te hoeven maken van de behandeling zelf. Zeker voor mensen met angst voor de tandarts is dit echt een aanrader.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Ik ben al zo lang bang voor de tandarts En ging niet meer Na 2 jaar pijn innme mond en kiezen laten trekken in het ziekenhuisnmet traumatische ervaringen kwam ik hier terecht Onder narcose is er nog 1 kies uit gehaald en al min tanden hersteld Deze mensen verstaan hun vak Ook de mensen aan de telefoon Met me nacontrole was ik maar een beetje zenuwachtig Echt ik raad het iedereen aan

Fijn dat dit zo kan

Super! Geen wachttijden je behandeling kan snel plaatsvinden. “Je gaat slapen en als je wakker wordt is alles gedaan” Voor mij was dit de stap om vanaf nu weer naar de reguliere tandarts te durven gaan!

High Quality

Afgelopen zaterdag geholpen door een fijn en professioneel team Vanaf binnenkomst tot en met ontslag een duidelijke uitleg En van de behandeling niets gemerkt (Was een behandeling van 5 kiezen trekken) En met goede pijnstillers tot op heden geen complicaties

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Hele fijne ervaring met Narcodent. Na 2 x een behoorlijk pijnlijke wortelkanaalbehandeling aan dezelfde bij mijn eigen tandarts, contact opgenomen met Narcodent Culemborg. Na een week al een intake gesprek en mijn angst besproken. De week erop is onder narcose de wortelkanaalbehandeling opnieuw gedaan en in 1x afgemaakt. Super fijn dat dit zo kan. Geen pijn en geen stress.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Spannend, maar goed geholpen.

Het was erg spannend, maar de mensen waren heel lief en zorgde ervoor dat ik er vertrouwen in kon hebben.

Super geholpen, vriendelijk personeel. TOP

Goed ervaring

Nvt

Duidelijk

Duidelijk en kijken naar oplossingen

Goede uitleg

Ziet er netjes uit ze leggen goed uit hoe ze te werk gaan. Gaf mij een gerust gevoel . Ik raad aan om daar te gaan .

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Ontzettend aardig en meelevend personeel. Na 18 jaar weer naar de tandarts en nergens meer last van gehad. Had het jaren eerder moeten doen.

Over Narcodent

Narcodent is dé narcose tandarts. We zijn een gespecialiseerde tandarts die tandheelkundige zorg verleent onder narcose. Dit betekent dat jij als patiënt door de behandeling heen slaapt, zonder bewust te zijn van wat er gebeurt. Deze aanpak is vaak een uitkomst voor mensen die extreme angst voor de tandarts hebben, een lage pijndrempel hebben, of bepaalde medische of psychische aandoeningen. Vanuit Oosterhout (Noord-Brabant), Culemborg en Capelle aan den IJssel, helpen wij onze patiënten op een persoonlijke, professionele, en geruststellende manier.