Een pijnloze fantastische ervaring!

Ik ben zo dankbaar dat ik jullie gevonden heb en ben zo blij met mijn nieuwe glimlach en gezonde tanden ! Dankjewel! ❤️

Hele slechte ervaring.

Het was een hele nare ervaring. Ik ben vaker onder narcose geweest maar deze tandarts wil gewoon vooral veel mensen tegelijk helpen en aandacht voor de patiënt is ver te zoeken. - geen uitleg over de narcose tijdens toebrengen van middelen - geen rustige plek waar je wakker kunt worden ivm de vrijdagmiddag borrel die op de ok plaatsvindt wat dezelfde ruimte is als de uitslaapruimte (afgezet met kasten) - geen enkele controlevraag gesteld tijdens het hele proces, letterlijk 0 behalve mijn geboortedatum. - geen enkel empathisch vermogen getoond, alleen focus op snel productie draaien. Ze zijn vooral gefocust op zichzelf en hun eigen belangen en hebben geen flauw benul welke doelgroep ze helpen en hoe ze hun dienstverlening naar patiënten centraal stellen. Dit is het toonbeeld van een geldgedreven praktijk waar geld belangrijker is dan patiënten. Zeker omdat het een angsttandarts is vind ik het belangrijk dat mensen ook kritische verhalen kunnen lezen.

Perfecte behandeling en resultaat

Door grote angst veel te lang niet naar een tandarts geweest. Hierdoor ontstond een behandelplan wat 2,5 uur zou duren. De weg ernaartoe ben ik ontzettend goed begeleid door Lisanne die op elk gebied meedacht naar de beste optie/oplossing voor mijn situatie. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behandelen je met respect en hebben begrip voor de situatie. Het enige minpuntje is dat mijn partner tijdens de 2,5 uur wachten maar 1 kopje koffie is aangeboden. Verder is de nazorg en nacontrole super verlopen en ook Lisanne belde nog een keer na om te kijken hoe het was gegaan. Ik ben ontzettend tevreden over het verloop van het gehele traject en kan langzaamaan weer van mijn lach gaan genieten. Duizend maal dank!

Boven verwachting

Boven verwachting en ontzettend snel weer een mooi gebit.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Goede deskundigheid en als prettig ervaren

Duidelijk in uitvoering van behandeling. Deskundig en rustige benadering voor en na behandeling.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Helaas ... niet de ervaring die ik had verwacht

De intake verliep snel... er werden gelijk foto's gemaakt en een afdruk van het huidige gebit gemaakt. Achteraf gezien ben ik totaal niet voorgelicht over het proces na de totale extractie. In de wachtkamer zijn veel geluiden te horen die lijken op die van een boor. Dit is niet prettig wanneer je angstig bent. Op de dag van de behandeling, wilden ze mij tot 2 maal toe paracetamol geven. Terwijl duidelijk aangegeven is, dat ik hier allergisch voor ben. Gelukkig zelf zo helder om dit nog aan te kunnen geven. De verdovingspleister kreeg weinig tijd om in te werken.. het was druk en ik was aan de beurt.. hierdoor deed de pleister niet wat hij zou moeten doen. De uitslaapkamer was vol.... ik werd in een kamertje achteraf gelegd.. na 45 min is mijn moeder maar eens op zoek gegaan naar iemand, wat nu de bedoeling was... ze waren me vergeten... Tijdens de 1e na controle die pas na een kleine week plaats vond... ( inmiddels flinke drukplekken ontwikkeld) werd gezegd dat ik vanaf dat moment het gebit in de nacht uit moest gaan doen. De volgende ochtend wilde het gebit niet meer in. Wat logisch was.. dit is mij niet verteld. Aangezien ik elke keer 190 km moet rijden, heb ik ervoor gekozen om een tandtechnieker bij mij in de woonplaats te zoeken en daar de behandeling verder voort te zetten. De begeleiding en zorg die bij mijn huidige tandtechnieker krijg is een verademing in vergelijking met narcodent. Tevens kreeg ik door narcodent een rekening gepresenteerd voor de narco, die een stuk hoger was dan de daadwerkelijke tijd die ik daar ben geweest. Na veel mailtjes etc is dit uiteindelijk aangepast. Al met al was dit voor mij niet de ervaring die ik had verwacht

Veel eerder moeten doen!

Hele fijne rustige vakbekwame mensen, goede en duidelijke voorlichting, nazorg is prima! Had ik dit maar veel eerder geweten.

Lieve zorgzame mensen

Ben bang voor de tandarts maar hoe deze lieve mensen met me omgingen is met geen pen te beschrijven ! Ze nemen de tijd voor je en leggen het je duidelijk uit ben jullie dankbaar ik kan weer lachend 2023 in!!! Super bedankt

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Ik was bang voor de tandarts en nu niet meer

Ik was bang voor tandarts en het is nu echt een stuk minder

Goed geholpen. Duidelijk.

Helaas wat napijn, maar vooralsnog zeer tevreden over de behandeling.

Erg goed behandeld

Snel en erg goed . Heb bijna geen pijn .

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Ik was heel bang, maar ze hebben me echt gerustgesteld. De behandeling is goed gegaan. Ik ben heel blij dat ik het bij Narcodent heb laten doen. Ik durf nu weer te lachen. Het moet nu nog gaan genezen, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Had na lezen van de reviews beter verwacht

Voor angstige patiënten is de wachtkamer geen oase van rust maar klinkt het continu naar tandarts activiteiten dit vond ik erg onprettig. Behandeling prima verlopen ook de narcose dat is echt goed geregeld! Wat ik nog wel vreemd vond dat er een wattenstaaf in mijn neus bleek te zitten waar je pas na enige tijd achterkomt na uitwerking van narcose/verdoving dit had wel even vermeld mogen worden

Heel fijn

Je wordt erg op je gemak gesteld. Goede begeleiding. Begrip voor je angst

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Van kennismaking tot na de behandeling: alles uitstekend

Fijne mensen, persoonlijk contact, goede en volledige communicatie, mooi resultaat al vanaf direct na de behandeling.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Spijt dat ik het niet eerder heb gedaan.

Super lieve mensen, goede begeleiding. Ik vond het half uur van te voren aanwezig zijn nog het ergste, ivm m’n zenuwen.

Super goede ervaring

Zelf erg angstig voor de tandarts, dus was al een tijd niet geweest, en na aanraden van een kennis toch maar langs gegaan bij de tandarts(narcodent) in Capelle ad IJssel. Na een controleafspraak een narcosebehandeling ingepland aangezien me angst en de hoeveelheid werk, en die behandeling is me zeer goed bevallen. Tandartse is heel rustig en aardig, alles word goed uitgelegd en ze zijn zeer vakbekwaam. Wel spijt van dat ik niet veel eerder langs ben geweest, had aardig wat stress en pijn kunnen schelen. Hoop hiermee iemand zover te krijgen om toch gewoon te gaan als diegene ergens last van heeft, achteraf ben je heel blij dat je toch ben geweest. Mvg.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Pijnloos, maar wel stressvol

de narcose heb ik goed ervaren, heb geen pijn gevoeld tijdens de ingreep. ik zelf heb bepaalde problemen met angst en paniek, van te voren ook aangegeven. maar zodra wij kwamen voor de ingreep zat heel de wachtkamer vol met mensen( dat is al iets wat je niet wilt als je daar bepaalde angsten voor hebt) toen ben ik naar binnen geroepen en onder narcose gegaan, dat ging allemaal goed en snel. naar de narcose werd ik wakker in een redelijk appart kamertje waar 3 andere mensen ook lagen bij te komen van de narcose plus er liepen heletijd mensen op en neer. tevens voelde dat niet heel fijn toen ik wakker werd natuurlijk. daarna rustig wakker te worden werd ik al zowat bijna weer buiten gezet zodra ik me maar een beetje wakkerder voelde, net alsof ik een plekje in bezet hield waar iemand anders zou moeten komen te liggen. (beetje lopende band werk voelde het) en goed van te voren overleggen met de tandarts en het bedrijf die hun facturen regelt hoe het zit met betalen, van te voren was er geen probleem in termijnen (passend op me salaris) maar achteraf kan het max in 6 maanden.. waar je dus al gouw in problemen komt die van te voren niet verteld waren! na dit alles voelde ik me toch een beetje appart aangezien ik niet voor niks naar een angs tandarts ga en van te voren alles duidelijk wil hebben. dit is hoe ik het heb ervaren en hoop dat er wat mee gedaan word voor de volgende mensen met de zelfde klachten. ps. de ingreep is goed gegaan en weinig last gehad dus daar wel Super tevreden over!

Goede vriendelijke geruststellende ervaring

Door zeer grote angst voor tandarts bezoeken veroorzaakt door een zeer sadistische tandarts uit mijn jeugd was ik al jaren niet meer naar de tandarts geweest, echter na het eerste bezoek/gesprek bij Narcodent gaven ze mij een goed gevoel voor een verder vervolg van mijn wensen wat mijn gebit aanging, er werd echt geluisterd naar mijn angsten en uiteindelijk heb ik besloten om de grote stap te nemen en alle tanden in 1 keer eruit te laten halen en 2 protheses te nemen , het is wel even heftig daarna maar dat is denk ik normaal na zo'n flinke ingreep in 1 keer. Ik ben er nog niet maar wel zeer tevreden met narcodent en de behandeling.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Heel goed

Ben heel goed begeleid en voorgelicht. Ook de behandeling was goed en snel verlopen. Tenslotte is ook de nacontrole en opvolging super. Werdt na een aantal dagen netjes gebeld hoe de situatie was en wat ze voor me konden betekenen.

In een woord geweldig.

goede ervaring

Alles wat bij het intake gesprek was verteld is precies zo gegaan. De medewerksters hebben voor mij hun uiterste best gedaan. Top.

Goede zorg

Via social media tandarts Eline gevonden, hierop volgend heb ik contact met haar opgenomen. Zij reageerde heel snel en vroeg of ik het okee vond als ik de dag er na gebeld zou worden voor een kennismakingsgesprek, waarin ik mijn vragen kon stellen en om eventueel een intake te plannen. Deze intake heeft plaatsgevonden, en werd goed geïnformeerd door Rochelle, en in dit gesprek heeft ze mijn goed aangegeven wat de opties en bijhorende begrotingen waren. Tussendoor veelvuldig contact gehad met Carlijn, zij leek nooit moe te worden van al mijn vragen... Hieropvolgend heb ik een maand of 6 (dit was niet de wachttijd, dit was door mijn invloed) later, 1 nov jl, de behandeling laten uitvoeren onder narcose. Bijna een totaal extractie, en o o o wat was ik zenuwachtig en bang. De afspraak stond om 11u, en ik diende om 10.30u aanwezig te zijn. Echter was ik nog eerder, plm 10 min na mijn binnenkomst was ik al onder narcose, en iets meer als een uur later weer bij. De napijn viel reuze mee, en ja een volledige prothese boven is echt niet zaligmakend(nog). Maar ik kan nu na drie weken zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben, en dat de nazorg TOP is. Ik heb al meerdere malen terug mogen gaan voor drukplekken te verwijderen, en het is zo fijn dat ze gewoon tijd voor je maken. De controle afspraak bij Eline was ook fijn en prettig, ook om nog even na te praten over hoe het is gegaan op 1 nov zelf. Voor nu, ga ik zonder angst naar Narcodent Culemborg. Ze zijn allemaal zo ontzettend lief en zijn er echt goed in om je gerust te stellen. Niks is te veel, en geen vraag is vreemd. Ik ga nu zonder angst daar in de stoel liggen, en dat zegt al heel wat. Iedereen van narcodent/mondzorg Culemborg tot nu toe heel erg bedankt, we zijn nog niet klaar, maar ik heb er alle vertrouwen in!

15 jaar eerder..

Al vanaf 2006 ging ik niet meer, parodontitis. Al jaren lachte ik met mijn mond dicht of mijn hand voor mijn mond. Herkenbaar? Totdat er een vulling uit mijn tand brak en ik wist nu moet er iets gebeuren. Ik zei altijd: er ligt daar een leeuw voor de deur. Intake, en 19nov de grote dag. Alles eruit onder narcose en prothese erin. Wat ben ik blij, elke spiegel is voor mij. Ik ben er nog niet, 4 dagen is niks, maar ben op de goede weg en ontzettend dankbaar. Dikke duim voor team Oosterhout!

Goede ervaring.

Ik ben op een meedenkende manier goed geholpen.

Over NarcoDent

Dankzij NarcoDent is een mooi en gezond gebit voor iedereen mogelijk. Een compleet team van tandartsen, assistenten en anesthesiologen verwelkomt u graag op één van de locaties in Zuid-Holland, Noord-Brabant of Gelderland. Door de spreiding van de locaties, kunnen wij mensen uit het hele land behandelen.