Door dit team overwin ik mijn angst

Ik was al ruim 2 jaar niet meer bij de tandarts geweest door een nare evaring. Ik heb gegoogeld en kwam hier terecht. Met zenuwen erheen maar zodra ik in gesprek kwam met de assistente Karlijn voelde ik me op mijn gemak. Er moest veel gebeuren aan mijn gebit onder algehele narcose. Zo bang ik was toch de stap gedaan en ook nog wel op vrijdag de 13de . Nadat ik geholpen was was ik zo blij en hoe de tandarts Jeff me geruststelde voor het gebeuren. Nu ruim een week later gaat het de goede kant op en gaan we terug naar de mondhygiënist. Ik kan alleen maar zeggen wat een geweldig team daar is.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Zoals ik me eigen nu voel kan het niet beter nu 5 weken geleden alles heb laten trekken onder narcos

Ik geef jullie een dikke voldoende een echte 10, ik ben zo blij dat alles er nu uit is. Nu 5a6 weken verder kan ik gewoon al alles eten met mijn nieuwe tanden. En ook echt bijna geen na pijn gehad. Dus echt top werk afgeleverd. Dank jullie wel, kan nu eindelijk zonder schaamte voor rotte tanden lekker lachen met een breede lach. Echt dank jullie wel.

Erg goed

Al mijn tanden getrokken onder narcose en gelijk gebit in , dacht de eerste paar dagen dit is mooi klote, ben al een paar keer terug geweest om het gebit aan te passen en het gaat steeds beter, ben er blij mee.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Fijne service, uitkomst voor mijn probleem.

Fijne ervaring gehad, goed geholpen en eerlijke antwoorden, duidelijke prijs op voorhand en geen ongemak van de behandeling.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Fijn dat ik onder narcose geweest ben.

Alles laten trekken in 1 keer is wel wat. Dus is het heel fijn dat dit kan. Iedereen is heel lief en behulpzaam.

Een behandeling zonder angst

Onder narcose zijn er 4 kiezen getrokken. De medewerkers waren allemaal lief en betrokken. Heb me van begin tot eind op mijn gemak gevoeld.

Goede ervaring narcose

Ik ben onder narcose geholpen door kiezen te laten trekken en vanaf het moment dat ik binnen kwam tot ik naar huis ging verliep alles goed Ik ben bang voor het normaal trekken van tanden. Onder narcose leek de uitkomst. De mensen zijn vriendelijk, je bent zo weg en ook zo weer naar huis. Ik werd wakker in een relax stoel in het bijzijn van mijn begeleiding en toen ik weer kon staan mocht ik al weer naar huis. Kreeg de medicatie voorschrijving mee en kon deze zo ophalen Alles naar tevredenheid

Proffesioneel en duidelijk

Goede voorlichting van wat te wachten stond ,vriendelijk en goede nazorg

Prima behandeld

Heb een prima behandeling gehad. Heel tevreden

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Goede communicatie, prijsopgave vooraf, keurig op afgesproken tijd geholpen, goede nazorg

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Vriendelijk, kundig, en gehoord worden

Was ontzettend bang en zenuwachtig. Iedereen was erg aardig en namen de tijd voor me. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Wist waar ik aan toe was en kon verwachten. Alle lof voor jullie

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Goede service Iedereen vriendelijk en rustgevend

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Prettig dat het onder algehele narcose kon

Goede ervaring. Van de behandeling niets gemerkt.Ook zeker bij de tandtechnieker heel goed geholpen. Klein puntje van aandacht....de patiënten na de behandeling schoonmaken. Ik zat helemaal onder het bloed. Mijn handen,gezicht en kleding.

Indrukwekkend en confronterend

Algehele indruk was goed, zoals de informatie, wat rouw op ons dak viel, dat de begeleider niet werd geïnstrueerd wat hem te wachten stond bij de eerste contact bij het bij komen, ik ben me rot geschrokken van mijn vrouw!!! Wij zijn niet goed geïnformeerd dat je rekening moet houden met hechtingen, ook niet na de behandeling.

Prima! Eerder moeten doen

Na jaren geen tandarts bezoek gedaan te hebben door angst, was ik op zoek naar een oplossing, daar mijn gebit er niet beter op werd. Afspraak gemaakt, intakegesprek gehad en foto’s gemaakt. Heldere afspraken gemaakt en men houdt echt rekening met t feit dat je angstig bent. Dan de dag zelf; Ik had de “pech” dat de behandeling in de middag was, en op een zaterdag, toen ik wakker werd, ging alles wat mij betreft allemaal wel iets te snel, had wel een klein idee dat t narcose team graag naar huis wilde. (Klein kritisch pintje, begrijpelijk aan t einde van een werkdag) Ik vond de napijn best pittig, de twee paracetamolleties die ik kreeg dekken de lading niet, werd iets misselijk wakker, gelukkig kreeg ik daar iets voor, waardoor dat snel weg was. De tandarts zelf (even haar naam kwijt) is echt super aardig en luistert goed naar je, denkt met je mee en stelt je op je gemak, daarbij komt dat ze mijn tanden, zo lijkt, echt netjes heeft gerepareerd en schoon heeft gemaakt. Ook de nacontrole en effe tussendoor t slijpen van een vulling voelde relaxed. Ik ben dan ook blijvend patiënt geworden. Al met al super tevreden en goed geholpen, als je angstig bent en een flinke ingreep moet aangaan is onder narcose echt een uitkomst en dat kan hier! Houd wel rekening met t feit dat je zorgverzekeraar de narcose vaak niet dekt en dat je dat zelf dient te betalen, dit hoeft dan ook niet in 1 keer gelukkig, maar dat was t wat mij betreft waard!

Fantastisch

Ik heb extreme angst voor de tandarts en zo fijn geholpen alles werd duidelijk uitgelegd en er was zoveel respect voor mijn angsten.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Fantastisch voor angstige mensen zoals ik

Alles werd zo goed geregeld en stap voor stap werd je meegenomen in het proces zo ook de nazorg

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Liever fijne sfeer & onwijs lief personeel

Vanaf het moment dat ik binnenkwam door de vrouw achter de bali tot de goede services toen ik klaar was met me behandeling. Super ! Het is zijn stuk voor stuk allemaal lieve en begrip volle mensen. Ik heb geen slecht of verberter punt voor narcodent. Het was nu de 2e en hopelijk laatste keer dat ik onder narcose ging door mijn angst. Ik ga nu echt 3 maanden voor controle om het ‘ normaal ‘ te laten worden & geen angst meer te hebben. Ik raad het iedereen 10000% aan, ik weet zeker dat iedereen zich daar op zijn of haar gemak voelt.

Geweldig geholpen gedult lief

Was erg zenuwachtig. Maar werd gelijk gerust gesteld Heel lief alles zeggen wat ze ging doen. Tien jaar tegen aangekeken had het maar eerder gedaan super.

Trek en go

Na twee jaar ellende. Pijn.bang om te tandarts te gaan. Binnen tien minuut opgelost. Als of grapje Slaapt met pihn en angst. Waker worden alles weg... Dank u wel narco dent ik ben zeer dankbaar u

Super tandarts Eline En de na controle was ook super met Eline en haar collega

Goede ervaring

Voelde me begrepen en niet "flauw". Allemaal fijne mensen met kennis van zaken, die je je op je gemak laten voelen.

Het was zo voorbij

Moeilijk te verwijderende kies laten trekken Onder gehele narcose Niks van infuus prik gevoeld en was zo vertrokken. Geen napijn verder gehad enige wat een irritant gevoel gaf was de hechtingen En een bloedneus van de pijpjes die in de neus zaten en thuis wat misselijk van narcose.

Goed geholpen door een super team. Vooral tandarts Eline

Ik beveel het zeker aan voor mensen met angst voor tandarts. Een geweldig team je voelt je gelijk op je gemak. Heb onder narcose gehele gebit laten trekken. Heel minimaal pijn na 5 dagen. Kortom een aanrader.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Na jaren eindelijk samen met mijn man de beslissing genomen om zowel onder als boven alles te laten trekken onder narcose. De behandeling is eigenlijk zo gebeurd, nadien natuurlijk wel de naweeën. Maar dat is logisch. We zijn erg blij dat we voor narcodent gekozen hebben. Zeer vriendelijke vakmensen.

Over NarcoDent

Dankzij NarcoDent is een mooi en gezond gebit voor iedereen mogelijk. Een compleet team van tandartsen, assistenten en anesthesiologen verwelkomt u graag op één van de locaties in Zuid-Holland, Noord-Brabant of Gelderland. Door de spreiding van de locaties, kunnen wij mensen uit het hele land behandelen.