Geweldig!

De behandeling bij Narcodent Culemborg was geweldig. Het rustig na kunnen denken over de behandeling en de goede zorg voor en na de behandeling zijn geweldig.

Prefect

Geduldig zorgzaam een veilig gevoel gevenen respecteren wat de patiënt vraagt en nodig heeft

Super!

Het eerste contact, de eerste afspraak, de behandeling, de na-controle, ik heb het verschrikkelijk fijn ervaren, superlieve tandarts desi, en ook de assistentes rn het verdere personeel zijn heel vriendelijk en het voelt veel positiever als bij mijn eigen tandarts!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Zeer tevreden en goede nazorg.

Zeer aardige mensen welke je op je gemak weten te stellen. De nazorg is erg goed en begeleiden je goed. Je kunt altijd bellen. Enige minpunt is dat men moeilijk bereikbaar zijn telefonisch.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

De behandeling bij NarcoDent heeft mij weer een zekerder gevoel gegeven over m'n gebit.

Ik ging naar NarcoDent omdat ik vanwege schaamte en angst al een hele poos niet naar de tandarts was geweest en ik bang was voor de omvang van de behandeling. De tandarts en assistente stelden me op m'n gemak en gaven heldere informatie en een plan van aanpak. De (pijn na de) behandeling zelf is me alles meegevallen en ik voel me nu weer zekerder over m'n gebit en zie het weer zitten om zelf naar de tandarts te gaan.

het ging helemaal goed

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? N.v.t.

Goede behandeling

Goede introductie gegeven goede behandeling netjes voorbereid

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Geweldig en vooral deskundig team

Na jarenlang angstvallig overwegen uiteindelijk toch de stap gemaakt naar 'de beslissing'; ik wilde van mijn slechte/kwetsbare gebit af, en met een prothese eindelijk rust in het hoofd krijgen. Want ook de angst voor de tandarts hielp niet echt. Elke dag zorgen om het gebit; wanneer komst die dag dat ik niet meer kan maar moet? De angst was zo groot dat ik de pijn van afgebroken kiezen niet eens voelde. Bij NarcoDent schakelde men na mijn contactverzoek heel snel. Ik kon vrijwel direct langskomen voor een intake dokter Profitlich, die vrijwel direct mijn vertrouwen kreeg door de rust en zekerheid die hij uitstraalde. Ik besloot ik direct te happen voor de prothese en de behandeling z.s.m. (onder narcose) te laten uitvoeren. De afspraak staat. En dan de grote dag. Ik herinner me een gezellig praatje wat ik nog had met de anesthesist ... opeens werd ik wakker. Ik had naar mijn idee alleen maar met mijn ogen geknipperd en de hele behandeling was klaar. Niets van gemerkt. Geen pijn. Wel gevoelig en verdoofd. Maar verder niets. Ik was zo blij, zo opgelucht, en de volgende dag zat ik al trots in de stoel voor de nacontrole. Ik heb weer een prachtig gebit, ik durf weer breeduit te lachen en de rust in mijn hoofd is onbetaalbaar. Behalve dokter Profitlich werd ik fantastisch begeleid door een uiterst vriendelijk en professioneel team die ik heel dankbaar ben.

Zo fijn geholpen!

Met de warme en fijne begeleiding van Karlijn en Rochelle is naar de tandarts gaan een eitje. Sowieso is de interactie met iedereen daar heel fijn! Voorheen was ik voor geen goud bij een tandarts in de buurt te krijgen en nu loop ik daar lachend naar binnen. (en naar buiten!)

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Wordt netjes en correct behandeld

Kan kort zijn; van receptie t/m de behandeling keurig netjes afgehandeld

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Top mensen met alle aandacht voor jou.

Ik ben in Culemborg bij NarcoDent terecht gekomen door mijn huidige tandarts< Ik ben zelf totaal geen fan van een tandarts en er moest helaas nog wel wat gebeuren. Bij binnenkomst word je netjes opgevangen en tijdens de behandeling nemen ze alle tijd voor je. OP de dag van de behandeling zelf proberen ze je maximaal op je gemak te stellen en ze met alle rust te behandelen. Ik zal NarcoDent aan een ieder die een bepaalde angst voor de tandarts heeft aanraden.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Ik zag er echt tegen op ! Maar ben zo fijn behandeld. Echt top! Het is mij allemaal 1000% mee gevallen. Heel blij dat ik het gedaan heb.

Goed, positief!

Ik was heel zenuwachtig. Maar de vrouw die me te woord stond was heel rustig en begripvol. Dat stelde me wat gerust. Het enige wat minder prettig was, was dat ze het infuus niet geprikt kregen.(pure pech denk ik) Voor de rest ben ik heel fijn geholpen en zou ik jullie iedereen aanbevelen! Uitleg was duidelijk en prettig. Al met al durf ik te zeggen dat ik me voor niks zo druk heb gemaakt!

Geweldig personeel

Naar verwachting

Goed geholpen.

Een rustig gevoel om zo geholpen te kunnen worden.

Geweldig, echt top

Lieve narcodent tandartsen en medewerkers te Culemborg Nogmaals heel erg bedankt voor de geweldige behandeling en zorg. Dankzij jullie durf ik weer lachend te genieten en te leven. En te gaan voor een nieuwe start in mijn leven. Voor de echte angstpatienten lezers van dit bericht, ik hoop dat jullie er iets aan hebben en dat dit jullie over de streep trekt om iets aan die enorme angst te laten doen. Geloof mij als ik zeg dat jezelf weerhouden van de tandarts uit grote angst en schaamte voor je inmiddels slechte en pijnlijk gebit, echt zonde is van je gebit. Je verliest kostbare tijd, die je nooit meer terug kan krijgen, en dit omdat je, jezelf liet leiden door angst. Geloof me als ik zeg dat wenste dat ik dit tig jaren eerder had gedaan. Ik heb na veel pijn en angst, Narcodent in Culemborg gevonden. Na veel research heb ik zo een goed vertrouwd gevoel gekregen bij Narcodent Culemborg tandarts Eline van Veen. En na de intake die eerst enorm spannend en eng was voor mij, was de angst weg. Ik hoorde van de tandarts " we gaan het weer helemaal mooi maken" En dat voelde zo vertrouwd dat mijn angst opeens weg was. Ik heb nog plaatsgenomen in de tandartsstoel voor eem tijdelijke voortand die was afgebroken na een val op straat. Ik was verbaasd dat ik dat ook gewoon durfde, waar was die angst opeens? En weken later toen ik de narcose behandeling had, na heel veel jaar van geen tandartsbezoeken, werd ik wakker met een voller mooi gebit. En de manier waarop je werd ontvangen tot aan het moment van vertrek na de behandeling, was zo warm en professioneel. Ik woon zelf in zaandam maar ik reis graag voor zo een goede tandarts naar Culemborg, het is het elke seconden meer dan waard. En er word zo goed met je meegedacht! Hier hebben ze nog echt liefde voor hun vak. Ik ben blij en dankbaar dat ik hier zo geweldig geholpen ben en trots en blij dat ik het dit ben aangegaan. Een nieuwe kans in t leven met een beter en mooier gebit! Bedankt Narcodent

Kundig

Vriendelijke mensen, ze stelde me gerust en werkte snel zodat voor ik het doorhad al onder narcose was en de operatie kon beginnen.

Netjes behandeld

Ben boven en onder geholpen heb nu een boven en ondergebit en de nazorg is heel goed.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Al mijn tanden moesten getrokken worden ivm parodontitis. Narcodent heeft mij goed en snel onder narcose gebracht. Deze mensen weten wat de angst kan doen en zijn getraind om snel en zorgzaam te handelen. Ik ben erg blij dat ik niks heb gemerkt. Top team!

Superfijn team

Er werd de tijd genomen en je wordt op je gemak gesteld. Door zowel de tandarts als tijdens de intake.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

ik zou iedereen narcodent in Oosterhout aanraden.

ik heb gebeld voor een intakegesprek dan wordt je al op je gemak gesteld super aardig en een hele goede begeleiding in 1 woord SUPER en dan komt de dag wanneer je wordt geholpen ook dan wordt je heel goed begeleid tot dat je weer naar huis mag.

Goede ervaring, fijn geholpen

Zag er best tegenop, maar het is me heel erg meegevallen. Vriendelijk en deskundig personeel, goede zorg!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Vanaf de intake ben ik steeds keurig op de hoogte gehouden De telefoniste René was super lief en meelevend Ook de dag dat ik onder narcose ging De tijd erna was ook keurig netjes Zou iedereen die angstig is jullie aanbevelen Dus alleen maar zeer tevreden over jullie

Prima en aardig personeel

Prima gegaan, duidelijke info vooraf. Mis wel achteraf wat info. Waarom gezicht blauw, gehecht en hoe is het gegaan?

Over NarcoDent

Dankzij NarcoDent is een mooi en gezond gebit voor iedereen mogelijk. Een compleet team van tandartsen, assistenten en anesthesiologen verwelkomt u graag op één van de locaties in Zuid-Holland, Noord-Brabant of Gelderland. Door de spreiding van de locaties, kunnen wij mensen uit het hele land behandelen.