Van kennismaking tot na de behandeling: alles uitstekend

Fijne mensen, persoonlijk contact, goede en volledige communicatie, mooi resultaat al vanaf direct na de behandeling.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Spijt dat ik het niet eerder heb gedaan.

Super lieve mensen, goede begeleiding. Ik vond het half uur van te voren aanwezig zijn nog het ergste, ivm m’n zenuwen.

Super goede ervaring

Zelf erg angstig voor de tandarts, dus was al een tijd niet geweest, en na aanraden van een kennis toch maar langs gegaan bij de tandarts(narcodent) in Capelle ad IJssel. Na een controleafspraak een narcosebehandeling ingepland aangezien me angst en de hoeveelheid werk, en die behandeling is me zeer goed bevallen. Tandartse is heel rustig en aardig, alles word goed uitgelegd en ze zijn zeer vakbekwaam. Wel spijt van dat ik niet veel eerder langs ben geweest, had aardig wat stress en pijn kunnen schelen. Hoop hiermee iemand zover te krijgen om toch gewoon te gaan als diegene ergens last van heeft, achteraf ben je heel blij dat je toch ben geweest. Mvg.

Pijnloos, maar wel stressvol

de narcose heb ik goed ervaren, heb geen pijn gevoeld tijdens de ingreep. ik zelf heb bepaalde problemen met angst en paniek, van te voren ook aangegeven. maar zodra wij kwamen voor de ingreep zat heel de wachtkamer vol met mensen( dat is al iets wat je niet wilt als je daar bepaalde angsten voor hebt) toen ben ik naar binnen geroepen en onder narcose gegaan, dat ging allemaal goed en snel. naar de narcose werd ik wakker in een redelijk appart kamertje waar 3 andere mensen ook lagen bij te komen van de narcose plus er liepen heletijd mensen op en neer. tevens voelde dat niet heel fijn toen ik wakker werd natuurlijk. daarna rustig wakker te worden werd ik al zowat bijna weer buiten gezet zodra ik me maar een beetje wakkerder voelde, net alsof ik een plekje in bezet hield waar iemand anders zou moeten komen te liggen. (beetje lopende band werk voelde het) en goed van te voren overleggen met de tandarts en het bedrijf die hun facturen regelt hoe het zit met betalen, van te voren was er geen probleem in termijnen (passend op me salaris) maar achteraf kan het max in 6 maanden.. waar je dus al gouw in problemen komt die van te voren niet verteld waren! na dit alles voelde ik me toch een beetje appart aangezien ik niet voor niks naar een angs tandarts ga en van te voren alles duidelijk wil hebben. dit is hoe ik het heb ervaren en hoop dat er wat mee gedaan word voor de volgende mensen met de zelfde klachten. ps. de ingreep is goed gegaan en weinig last gehad dus daar wel Super tevreden over!

Goede vriendelijke geruststellende ervaring

Door zeer grote angst voor tandarts bezoeken veroorzaakt door een zeer sadistische tandarts uit mijn jeugd was ik al jaren niet meer naar de tandarts geweest, echter na het eerste bezoek/gesprek bij Narcodent gaven ze mij een goed gevoel voor een verder vervolg van mijn wensen wat mijn gebit aanging, er werd echt geluisterd naar mijn angsten en uiteindelijk heb ik besloten om de grote stap te nemen en alle tanden in 1 keer eruit te laten halen en 2 protheses te nemen , het is wel even heftig daarna maar dat is denk ik normaal na zo'n flinke ingreep in 1 keer. Ik ben er nog niet maar wel zeer tevreden met narcodent en de behandeling.

Heel goed

Ben heel goed begeleid en voorgelicht. Ook de behandeling was goed en snel verlopen. Tenslotte is ook de nacontrole en opvolging super. Werdt na een aantal dagen netjes gebeld hoe de situatie was en wat ze voor me konden betekenen.

In een woord geweldig.

goede ervaring

Alles wat bij het intake gesprek was verteld is precies zo gegaan. De medewerksters hebben voor mij hun uiterste best gedaan. Top.

Goede zorg

Via social media tandarts Eline gevonden, hierop volgend heb ik contact met haar opgenomen. Zij reageerde heel snel en vroeg of ik het okee vond als ik de dag er na gebeld zou worden voor een kennismakingsgesprek, waarin ik mijn vragen kon stellen en om eventueel een intake te plannen. Deze intake heeft plaatsgevonden, en werd goed geïnformeerd door Rochelle, en in dit gesprek heeft ze mijn goed aangegeven wat de opties en bijhorende begrotingen waren. Tussendoor veelvuldig contact gehad met Carlijn, zij leek nooit moe te worden van al mijn vragen... Hieropvolgend heb ik een maand of 6 (dit was niet de wachttijd, dit was door mijn invloed) later, 1 nov jl, de behandeling laten uitvoeren onder narcose. Bijna een totaal extractie, en o o o wat was ik zenuwachtig en bang. De afspraak stond om 11u, en ik diende om 10.30u aanwezig te zijn. Echter was ik nog eerder, plm 10 min na mijn binnenkomst was ik al onder narcose, en iets meer als een uur later weer bij. De napijn viel reuze mee, en ja een volledige prothese boven is echt niet zaligmakend(nog). Maar ik kan nu na drie weken zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben, en dat de nazorg TOP is. Ik heb al meerdere malen terug mogen gaan voor drukplekken te verwijderen, en het is zo fijn dat ze gewoon tijd voor je maken. De controle afspraak bij Eline was ook fijn en prettig, ook om nog even na te praten over hoe het is gegaan op 1 nov zelf. Voor nu, ga ik zonder angst naar Narcodent Culemborg. Ze zijn allemaal zo ontzettend lief en zijn er echt goed in om je gerust te stellen. Niks is te veel, en geen vraag is vreemd. Ik ga nu zonder angst daar in de stoel liggen, en dat zegt al heel wat. Iedereen van narcodent/mondzorg Culemborg tot nu toe heel erg bedankt, we zijn nog niet klaar, maar ik heb er alle vertrouwen in!

15 jaar eerder..

Al vanaf 2006 ging ik niet meer, parodontitis. Al jaren lachte ik met mijn mond dicht of mijn hand voor mijn mond. Herkenbaar? Totdat er een vulling uit mijn tand brak en ik wist nu moet er iets gebeuren. Ik zei altijd: er ligt daar een leeuw voor de deur. Intake, en 19nov de grote dag. Alles eruit onder narcose en prothese erin. Wat ben ik blij, elke spiegel is voor mij. Ik ben er nog niet, 4 dagen is niks, maar ben op de goede weg en ontzettend dankbaar. Dikke duim voor team Oosterhout!

Goede ervaring.

Ik ben op een meedenkende manier goed geholpen.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Aanrader voor angstige patienten.

Voor renovatie van mijn gebit bij Narcodent terecht gekomen. Goede uitleg over behandelplan, overzichtelijk kostenplaatje. Vriendelijk personeel wat je op je gemak kan stellen. Stap voor stap uitleg voor de behandeling. Het zou een 10 kunnen zijn, als je als angstige patiënt niet hoeft te wachten.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Het is fijn dat je geholpen wordt onder narcose .

Op een prettige manier geholpen en iedereen die daar werkt allemaal even vriendelijk .in capelle aan de ijsel , alleen jammer dat ik verkeerde informatie kreeg in oosterhout ,dat ik echt terug moest naar capelle om de hechtingen te laten verwijderen.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Ik ben geweldig geholpen door jullie

Als ik van te voren had geweten dat het zo makkelijk zou zijn,had ik het veel eerder laten doen door jullie

Toch beetje tegengevallen

Hoihoi mijn ervaring is niet geheel positief ,ben onder narcose geweest want er moesten een paar tanden eruit ,wat vullingen een wortelkanaalbehandeling .Nu 6dagen geleden en veel last van mijn keel ,plus nog gevoelig in mijn mond de tanden die gevuld zijn .En ik ben vaak onder narcose geweest in het ziekenhuis maar deze keer het meeste last .Oké alles is gedaan maar had niet verwacht om nu nog last te hebben....

Heel relaxed!,,

Kon er zo tegenop zien, een behandeling bij tandarts en/of mondhygiënische. Met de jaren is dat erger geworden met als gevolg een niet al te best onderhouden gebit. Via een golfmaatje van me kreeg ik te horen over NarcoDent. Contact gezocht, een prettig intake gesprek, uitleg, begroting van de kosten en een afspraak voor behandeling onder narcose. Alles op een heel prettige wijze. NarcoDent/ medewerkers, bedankt!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Had ik veel eerder moeten doen..

De narcose behandeling voor het verwijderen van 8 kiezen verliep soepel en proffesioneel. Nu 10 dagen na behandeling geen enkele last van pijn of ongemak. De nacontole na 6 dagen verliep spanningsloos. Dank Eveline en team. Tot over 4 maanden voor een controle bezoek.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Je word op je gemak gesteld door hele aardige en en vakkundige mensen,

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Op tijd geholpen. Op mijn gemak gestelt door zeer vriendelijk personeel. Weinig napijn gehad.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Ik ben blij dat ik voor jullie gekozen hebt . Super aardig iedereen , echt op mijn gemak gesteld .

goed geholpen

bovengebit getrokken, kunstgebit er in, 1.5 uur narcose maar dat was het waard

Top tandartsen

Ben altijd mega bang geweest voor de tandarts het heeft me uiteindelijk mede daardoor mijn eigen gebit gekost maar sinds ik bij narcodent ben gekomen raad ik iedereen met zo'n zelfde Situatie als die van mij aan patiënt te worden bij narcodent wat een top team en wat er ook is je kan altijd terecht en bij hun is je angst verleden tijd kan nu eindelijk als alles is genezen gaan genieten van een stralend gebit want ook voor protheses raad ik iedereen aan als het nodig is laat hem ook bij narcodent maken. Kortom de beste stap die ik heb kunnen maken en die ik iedereen aanraadt!!!

zorgzaam en begripvol personeel

super goede ervaring, en lief personeel. ik was 15 jaar niet bij de tandarts geweest door angst en geld problemen, uiteindelijk toch de stap gemaakt, nu zo blij met mijn tanden ik durf weer te lagge zonder dat ik mij hoef te schamen voor mijn tanden. het personeel is erg vriendelijk en begripvol voor de situatie. het enige wat echt veel pijn deed was de rekening. maar daarnaast ook zeker het geld waard nu ik weer durf te lagge

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Niets van gevoeld, geweldig geholpen

Aardige mensen helemaal voor niets bang geweest.

Goede klantenservice en nazorg

Onder narcose gebit latten trekken en prothese geplaatst ; narcose team is een fijn team wat je gerust steld ; nazorg door de tandarts is prima !! Zeer tevreden :

Over NarcoDent

Dankzij NarcoDent is een mooi en gezond gebit voor iedereen mogelijk. Een compleet team van tandartsen, assistenten en anesthesiologen verwelkomt u graag op één van de locaties in Zuid-Holland, Noord-Brabant of Gelderland. Door de spreiding van de locaties, kunnen wij mensen uit het hele land behandelen.