Ons bedrijfsuitje met Wato Events was een groot succes, ondanks dat het geplande Blokarten niet door kon gaan vanwege het gebrek aan wind. Het team van Wato zorgde voor een geweldig alternatief met boogschieten, knotshockey en Youfu. Deze activiteiten waren heel erg leuk! We hebben als team ontzettend genoten van de diverse spellen. Bedankt, Wato Events, voor een onvergetelijke dag!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Boogschieten, Beachgames

Heerlijke middag gehad bij wato events. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Leuke strandtent met heerlijk eten en geweldig kunnen blowkarten. Klein minpuntje was de windrichting icm het smalle strand.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Leuk event, leuke begeleiding!

Vanwege weinig wind kon blokarten niet doorgaan. Geswitched naar XXL Suppen dat met windkracht 2 perfect rustige zee opleverde. Met 2 subs en groep van 9 personen het water op heel veel lol gehad. Zee temperatuur heerlijk ook om te zwemmen. Dank WATO Events voor organisatie.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: (Mega) Suppen

Leuke dag, goed gegeten

Leuke en enthousiaste medewerkers. Echt een leuke dag gehad met diverse activiteiten en diner daarna. Jammer was wel dat met het blokarten 1 kart stuk ging en er 1 door een andere groep weggehaald bleek te zijn. De begeleiding had daar op moeten ingrijpen. Nu hadden wij voor onze groep (8) nog maar 2 karts ipv 4 waarvoor uiteindelijk ook betaald is. Er werd geen compensatie aangeboden. Ook toen leden van de andere (veel grotere) groep op ons parcours kwamen werd niet ingegrepen. Daardoor werd het veel te druk en gevaarlijker.

• Reden van bezoek Familieuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten, Raften

Fantastisch!

Alles was ontzettend goed geregeld. Fijne, goede en snelle communicatie. Erbij goed meegedacht en we hebben een fantastische vrijgezellendag georganiseerd, waar we mooie herinneringen aan overhouden. Dank voor de goede service!

• Reden van bezoek Vrijgezellenfeestje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Raften

Super medewerking en betrokkenheid

Zondag zijn mijn vriendin en ik gaan Blowkarten bij WATO Events in s’Gravenzande. We hadden de windvoorspellingen voor afgelopen weekend bekeken en we heb op zaterdag vooraf geboekt. De blowkart activiteit is erg populair dus een dag van te voren boeken is wel zo handig gezien ze in de weekenden al gauw vol zitten. Bij aankomst kregen we een duidelijk uitleg van de blowkart en hoe je tov de windrichting moest sturen op het strand. De instructeurs zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Tijdens het Blowkarten was de wind niet helemaal wat ik gehoopt had om wat snelheid te maken. Ik heb veel gewindsurft en Blowkarten werkt technisch deels hetzelfde met de wind en de grote van het zeil. Ik vroeg de instructeur voor een groter zeil en zonder problemen heeft hij een groter zeil op m’n blowkart geplaatst. Tijdens het rijden had hij ook gezien dat een wiel niet lekker draaide en wat vast liep (had hij goed en snel gezien!) en heeft hij het wiel gauw gewisseld (duurde maar 1 minuut). Tijdens het rijden knapte een touwtje van m’n zeil en ook dat zag de instructeur gelijk en had hij in mum van tijd vervangen. De instructeurs zijn super betrokken zijn met alle rijders (stuk of 12 a 15 karts tegenlijk) en helpen iedereen als ze even stil staan of iets defect gaat. Ze zijn erg allert en behulpzaam. Ik was echt onder de indruk van hun inzet en oplossingsgerichtheid. Bovendien zijn de instructeurs erg opgewekte mannen Kortom, het is een absolute aanrader om bij WATO Events te gaan blowkarten!

Aanrader!

Fijne begeleiding, blokarten was heel leuk om te doen! Een korte en duidelijke uitleg en vervolgens vooral veel zelf rijden. Weeromstandigheden hielpen hier ook in mee, maar echt een aanrader!

Leuk en inspannend

Zon op de kop, wind in de haren, lekker scheuren over het strand

Top geregeld

Ondanks extreem weer en het moeten aanpassen van de activiteiten hebben wij een leuke dag gehad, mede dankzij de goede begeleiding en het vriendelijke personeel.

• Reden van bezoek Vrijgezellenfeestje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Bubblesoccer, Shoot Out

gezellig team Wato, hebben onze middag hartstikke leuk begeleid.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Overige

ondanks het weer geweldig leuk

met mijn kleindochter een erg leuk uitje gerealiseerd

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten

Fantastische Teambuilding Dag

Als bedrijfsuitje een sportieve teambuilding dag gehad bij Wato Events! Van een warm ontvangst met koffie en gebak, gestart met de eerste activiteit blokarten. Met veel wind en zon was het karten een mega leuke ervaring! Vervolgens een pauze op het terras, met aansluitend een lunch! Na de lunch gestart met onze tweede activiteit, golfsurfen, er was veel wind aanwezig, waardoor de golven groot waren. Door een goede uitleg en hulp van de instructeurs heeft iedereen heeft echt kunnen surfen, maar ook een hoop zeewater moeten happen door de ruige zee, wat het weer uitdagend maakte! Na een pauze in de zon op het terras, gestart met onze derde activiteit Bubblesoccer, wat een hilarisch spel is dat, veel gelachen, naast voetbal ook nog het spel gespeeld The Last Man Standing. Wato bedankt voor de goede service en de ontzettend leuke dag met ons Team.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Bubblesoccer, Overige

Prettige mensen, goed georganiseerd in leuke locatie.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje

Blokarten en Powerkiten, heerlijk inspannend en ontspannend!

Het team dat ons begeleidde gaf goede instructie, was op een gemoedelijke manier ondersteunend aanwezig, erg prettig!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten

Leuk teamuitje!

Met zo'n 20 collega's hebben we deelgenomen aan het Expeditie Robinson arrangement. We zijn goed ontvangen met een drankje en een gebakje. Daarna was er gelegenheid om ons om te kleden en gingen we richting het strand. We hadden twee leuke begeleiders die de spellen goed wisten uit te leggen. Na de spellen hebben we kunnen genieten van een barbecue. Al met al hebben we een leuke dag gehad met spellen van verschillende niveaus, we hebben gelachen en veel plezier gemaakt. Bedankt Wato Events.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Expeditie Robinson

Heerlijke ontspannen middag

Mijn collega's en ik hebben een heerlijke ontspannen middag gehad op het strand van 's Gravenzande. Sportief, gezellig en lekker gegeten. We begonnen met Expeditie Robinson, vervolgens de hilarische I love Holland Quiz en daarna lekker relaxen bij een goed verzorgde BBQ. Fijn dat er een stuk van het terras speciaal voor ons beschikbaar was en ook met de diverse dieetwensen van collega's werd goed rekening gehouden. Een leuke middag gehad waar nog dagen over nagepraat is. Nadeel is dat het slecht (niet) met het OV bereikbaar is.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Expeditie Robinson, Overige

Super leuk evenement en heel goed geregeld

Alles bij Wato Events was super georganiseerd. Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd. Voor het blokarten waren we afhankelijk van wind en het dreigde niet hard genoeg te waaien. We werden hiervan keurig op de hoogte gehouden en er was ook al een alternatief voorbereid voor als er inderdaad te weinig wind was. Gelukkig konden we toch de blokart in om lekker over het strand te scheuren, echt een aanrader!

Super fijn georganiseerd

Wato-events heeft alle organisatie van ons overgenomen wat erg fijn was. We hoefde alleen maar aan te geven wat we wilde en zij hebben dat met veel passie en vrolijkheid waar gemaakt. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Shoot Out, Overige

Super leuke dag gehad!

Wanneer de weersverwachtingen steeds een beetje tegenvallen en het dan eindelijk 13 jun is, en iedereen met een zonnebril op het strand op komt lopen, weet je dat het een mooie dag gaat worden! Een leuke locatie, mooie strandtent, ideaal met parkeren en ook de loopafstand vanaf de auto. Beginnen met koffie uit de wind en in de zon! Wij waren er klaar voor. Een goed verzorgde en lekkere lunch waarmee iedereen een goede bodem had gelegd. Dan door naar de 6kamp, die niet zo klassiek is als je verwacht. 6 spellen die hilarisch zijn om op het strand te doen en zeker met een stel (net iets te) fanatieke collega's. Helaas werkte de wind niet mee en hebben we het Blokarten niet kunnen doen. In plaats daarvan hebben we kunnen Powerkiten wat nog net wel lukte met de aanwezige wind. Vanwaar er hoge nood was voor een borrel begon die al iets eerder op het terras gedeelte wat we volledig konden gebruiken. Lekkere hapjes en drankjes voorafgaand aan de barbecue. Ook de Barbecue viel bij iedereen erg goed in de smaak. En toen het vlees op was, was een seintje genoeg om dit weer aan te vullen. Na het eten is er nog tot in de late uurtjes door geborreld en ook dat met de wensen die maar gesteld werden. Het materiaal zag er ook allemaal netjes uit, wat dat betreft niets te klagen! En natuurlijk de dames in de bediening en het team op het strand. Allemaal even vriendelijk en geduldig met mij en mijn collega's ;) Als tip om van de 6kamp de standen per spel bij te houden. Dat is wel leuk een eindklassement! Wat ik minder vond is dat ik mijn contactpersoon van WATO niet heb gesproken. Even gedag zeggen bij aankomst/kort doornemen was fijn geweest. Bij het lunch- en dinerbuffet het seintje wel van ons moest komen als er iets op was. (en bij de lunch miste de vega snack) Daarnaast was er geen (drink)pauze ingepland tijdens de 6kamp. Dat is wel echt nodig. Of op zijn minst even een drankje/flesje drinken voor op het strand. Geen grote problemen, gewoon net de punt op de i.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Bubblesoccer, Shoot Out, Boogschieten, Zeskamp

Super locatie en Wato speelt flexibel in op de wensen

Met 50 collega’s van Elsto Drives & Controls op 15 juni een fantastisch leuke dag gehad. Gevarieerde activiteiten zodat er voor iedereen genoeg keuze is en Wato gaat ook flexibel om met wijzigingen in activiteiten dan wel op wens van de deelnemers als de weersomstandigheden. Ook de catering was perfect, relaxte sfeer mede ook door instelling van het personeel en de afsluiting met een goed verzorgde BBQ. Alle collega's waren na afloop razend enthousiast en we hebben heel veel lol gehad met z'n allen.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Bubblesoccer, Raften, Beachgames, Overige

Leuke sfeer, leuk evenement

Het weer was winderig en regenachtig en we waren zeer een zeer ongeoefend divers gezelschap, maar we zijn goed opgevangen. Het keren van een blokart in mul zand ging ons niet goed af. Daar was door Wato op geanticipeerd. Ze hebben ons eindeloos op gang geduwd en overeind gezet. Waarvoor dank.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Leuk en goede organisatie, met prima catering

Voor ons werk deden we het Robinson event. Het was prima georganiseerd door WATO. Leuke games en prima eten/drinken. Het weer werkte niet mee, maar toch was alles prima.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Expeditie Robinson

Really fun

It was really nice and fun to do! We liked our small group and it was easier to do than we thought it would be. Only minus is a small blister.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Mooi om een keer te kunnen meemaken.

Het was leuk om een keer te doen. De baan was wel kort. Zeker als alle karts bezet zijn. Het is wel heel afhankelijk van de conditie van het zand. Bij te zacht zand is de baan te vlug los gereden. Zou het zeker nog een keer willen.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Geweldig georganiseerd en goede service.

We zijn op een goede manier verwelkomd en kregen meteen bij aankomst wat te drinken en gebak. Er volgde een goede en duidelijke instructie over blokarten. Na het blokarten gingen we kitesurfen, wat ook erg goed werd uitgelegd en wat heel leuk was. Ondertussen werden we goed verzorgd met een drankje en een lekkere lunch. Bij de lunch was van alles te krijgen, top! In de middag is een deel van onze collega's op een megasub gegaan. Dit konden we zolang doen als we wilden. We hebben daarna nog heerlijk van het zonnetje kunnen genieten. Er werd nog een beachvolleybalveld opgezet, waar we ook nog gebruik van hebben gemaakt. Als afsluiting hadden we een lekkere barbecue. Voor de vegetarische personen was een heel mooi en uitgebreid bord klaargezet. De drank werd door de hele dag goed verzorgd met aardig personeel.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten, (Mega) Suppen, Beachgames

Verlengde Strandweg 1

2691 KE

Over Wato Events

Lekker scheuren langs de zee in een blokart, of vliegen over het strand bij het powerkiten! Het kan allemaal bij Wato Events. Op het strand in het Westland, bij Scheveningen, Den Haag en Hoek van Holland, verzorgen wij meer dan 20 spectaculaire strand-, water- en indooractiviteiten. Professionaliteit, kwaliteit en veiligheid staan hierbij hoog in het vaandel. En in onze beachclub zijn allerlei handige faciliteiten aanwezig, zoals douches, kleedruimtes en lockers. Super handig voor onze complete bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en andere groepsuitjes.