Super uitje!!

Erg genoten, fijne uitleg en begeleiding. Zon en wind maken het helemaal af. Super...

Superleuk

We waren nogal zenuwachtig omdat daags ervoor de omstandigheden niet zo goed waren.We wonen niet om de hoek nl,maar vandaag waren het prima omstandigheden . De ( vooral) mannen en een dappere vrouw vonden het geweldig om te doen. We werden door Bart-Jan leuk ontvangen en naar zijn collega (sorry naam vergeten) begeleid die de bedoeling goed uitlegde. De een heeft nu eenmaal meer talent dan de ander en dat heeft beide tot lachsalvos aan de kant geleid. De dames bij Breez waren ook zeer behulpzaam en aardig. Doen? Ja!!

Absolute aanrader

Heel leuk familie uitje

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Een zeer geslaagd vrijgezellenfeest!!

Op 30 maart hadden wij een uitje geboekt bij Wato, bestaande uit powerkiten, flyboarden en boogschieten. We wilden eigenlijk blokarten, maar daar stond te weinig wind voor, echter werd er door de organisator een prima alternatief voorgesteld. De ontvangst was heel warm en de uitleg van de instructeurs heel duidelijk. Ook de bediening van beachclub Breez was erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een hele geslaagde middag. We komen graag nog eens terug om te blokarten :)

• Reden van bezoek Vrijgezellenfeestje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Boogschieten

Wat een leuk uitje is dit zeg! We hebben met ons gezin genoten van het Blokarten. Gaan we zeker nog eens doen en ook nog eens een heerlijke lunch in het strandpaviljoen.

Fantastische dag

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten

Goede begeleiding.

Het was voor ons de eerste keer en een hele toffe ervaring. We werden goed begeleid en de beide instructeurs waren erg betrokken. Ze keken en dachten met je mee. Ik zal dit zeker aanraden.

Super ervaring

Het blokarten was een super ervaring om te doen, mede door de goede begeleiding kon iedereen het snel oppakken. Vooraf hadden we een duidelijke instructie gekregen waar we moesten zijn en wat we konden verwachten. Al met al, een goede ervaring met Wato Events.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

We hebben met z'n vijven over het strand gevlogen, wat super om te doen! Volop wind, dus lekker snel. We wisselden af met de blokarts en dat was fijn, even bijkomen en kijken hoe anderen het doen. Een aanrader dus.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

We hebben een hele leuke tijd gehad.

Vanwege het weer werd er goed meegedacht naar een oplossing en dat is goed gelukt. De cocktailworkshop was ook er leuk. En het eten in eetcafezout. Was uitstekend. Een dikke 5 sterren voor jullie. Bedankt. Team PI Lelystad

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten

Blokarten is helemaal geweldig!

Met 2 van mijn zonen (11 en 14 jaar) en man wezen blokarten. Na een korte instructie, we hadden het al eens een keer eerder gedaan, konden we losgaan. De mannen hadden het al snel onder controle, ik als vrouw was wat meer aandacht nodig ;). Uiteindelijk streden we met z'n vieren. Manlief stond nog een keer midden in de zee (en deze was brrrrr...niet warm) en zelf eindigde ik nog met een enorme klapper horizontaal met zeil. Gelukkig was daar het gordeltje om mij in bedwang te houden en een vriendelijke jongeman van WATO events voor wat extra aandacht. Top ervaring, bedankt. PS: Ook mijn man is door dezelfde vriendelijke jongeman uit zee geholpen.

De perfecte strandbeleving

Vriendelijke instructeurs, laagdrempelig en dus voor iedereen goed te doen. Na een korte instructie alle tijd om het blokarten onder de knie te krijgen. Aanrader!

Erg leuk!

Leuke ervaring om met mijn pubers te doen. Er stond genoeg wind en dat uur is voorbij gevlogen. Ik kom zeker nog een keer terug!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

super leuk met goede begeleiding

Wij hebben een leuke blokart ervaring gehad. We boften ook met het weer (zonnetje en wind). Goede begeleiding en uitleg. Aan te raden en voor herhaling vatbaar!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Leuke, sportieve activiteit voor het hele gezin.

Enkele keren verplaatst i.v.m. het weer; geen probleem. Vriendelijk personeel, denkt mee. Uitleg kort en duidelijk. Ook voor kinderen van een jaar of 10 goed te doen. Jammer dat de beach-club dicht was, maar na een strandwandeling elders wat drinken was ook prima.

Een geslaagde middag

Blokarten met windkracht 4. Wel een beetje spannend, want het gaat het snel, en er zijn (iets te) veel karretjes om je heen. Maar dankzij de goede uitleg en hulp van het Wato team gaat alles erg goed. De combinatie met eten in de strandtent is perfect. Het eten daar was lekker en de bediening erg vriendelijk.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Erg leuke activiteit als er veel wind is.

• Horeca N.v.t.
  • Sfeer en beleving N.v.t.
  • Reden van bezoek Vrijgezellenfeestje

Gaaf Event.

Goede begeleiding. Flexibel en goede afstemming ivm weer.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Raften

Verassende bezigheid

Perfecte begeleiding van een leuk team. Leuke actieve bezigheid welke eigenlijk nog redelijk onbekend is bij het grotere publiek

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Super gave ervaring en top begeleiding met voetballen in grote ballen

Als teamuitje mochten wij voetballen in de grote ballen. Het is een lastig maar heel leuk spel, dankzij de goede begeleiding kon iedereen op zijn of haar eigen niveau mee doen.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Bubblesoccer

Super leuk!

Met collega's een ontzettend leuke middag gehad. leuke activiteiten die werden begeleidt door enthousiaste mensen. We hebben genoten met elkaar. Voor iedereen was het leuk om mee te doen, van jong tot oud.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Boogschieten

Écht even buiten met het hele gezin

De locatie was moeilijk te vinden (twee adressen op google maps en geen borden die de weg wezen). Bij aankomst werd er goed voor ons gezorgd in het restaurant; de tafel was gedurende het hele uitje gereserveerd vanwege de borrel achteraf. Na een korte uitleg mochten we de gauw karts in stappen. Hoewel er aanvankelijk niet veel wind stond en de wind ervoor zorgde dat we korte ritjes heen en weer konden maken ipv lange halen, was het erg leuk. Opa en oma en de kleinkinderen keken vanaf de kant toe en konden zich vermaken op het strand. Wat begeleiding/verbeterpunten/aansporing tijdens het karten had leuk geweest. Ook het omhoog en vooruit helpen van stilstaande karts mocht wel iets vaker/vlotter gebeuren. Desondanks raad ik het zeker aan en waren het aardige mensen die ons hielpen en bedienden. Bedankt!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Een super feestje op een geweldige locatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De gasten hebben erg genoten, van zon, strand, eten en drinken en dus wij ook. Wij kregen veel complimenten van onze gasten. Dat het ook nog geweldig mooi weer was maakte het extra feestelijk.

• Bereikbaarheid
  • Veiligheid activiteiten N.v.t.
  • Begeleiding aciviteiten N.v.t.
  • Beleving activiteiten N.v.t.
  • Reden van bezoek Overige
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: N.v.t.

Opnieuw een geweldige dag aan strand en zee.

Ik kom al jaren bij Wato Events en Beachclub Breez. Altijd goed toeven daar en een geweldige service met top personeel en organisatie. Ook nu kijken we weer terug op een fantastische dag.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Raften

Over Wato Events

Lekker scheuren langs de zee in een blokart, of vliegen over het strand bij het powerkiten! Het kan allemaal bij Wato Events. Op het strand in het Westland, bij Scheveningen, Den Haag en Hoek van Holland, verzorgen wij meer dan 20 spectaculaire strand-, water- en indooractiviteiten. Professionaliteit, kwaliteit en veiligheid staan hierbij hoog in het vaandel. En in onze beachclub zijn allerlei handige faciliteiten aanwezig, zoals douches, kleedruimtes en lockers. Super handig voor onze complete bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en andere groepsuitjes.