Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Wato Events

Lekker scheuren langs de zee in een blokart, of vliegen over het strand bij het powerkiten! Het kan allemaal bij Wato Events. Op het strand in het Westland, bij Scheveningen, Den Haag en Hoek van Holland, verzorgen wij meer dan 20 spectaculaire strand-, water- en indooractiviteiten. Professionaliteit, kwaliteit en veiligheid staan hierbij hoog in het vaandel. En in onze beachclub zijn allerlei handige faciliteiten aanwezig, zoals douches, kleedruimtes en lockers. Super handig voor onze complete bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en andere groepsuitjes.