Wat een heerlijke dag!

Leuke ontvangst door de teamleden, goede uitleg en behulpzaam. Onze groep heeft erg genoten!

Gezellig

Was een leuk uitje, goede uitleg.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten

Absoluut voor herhaling vatbaar

Goede uitleg, begeleiding neemt de tijd en us enthousiast. Materiaal is dik in orde. Vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige activiteit!!

Leuke begeleiding, wij hebben t naar ons zin gehad! Voor herhaling vatbaar!

Heel gaaf!

Blokarten was erg leuk! Duidelijke uitleg van tevoren en aanwijzigingen tijdens de activiteit waar nodig. Het waaide flink waardoor en flink wat zand over het strand vloog. Een bril om het uit je ogen te houden zou wel fijn geweest zijn.

Erg leuke ochtend gehad!

We hadden perfecte weersomstandigheden, dus de blokarts gingen lekker hard. Uitleg was goed en hadden het snel onder de knie. Alleen jammer dat de beachclub er niet was voor een drankje achteraf.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

we hebben een super leuke middag gehad!!!

Zeker aan te bevelen!! Ook opa van 85 heeft even deelgenomen ;)! Goede begeleiding> Helaas zat het zomerseizoen erop en konden we geen gebruik maken van de horecafaciliteiten, desalniettemin TOP!!!

Vet!

Het was echt super gaaf om te doen. Jammer dat het weer niet helemaal mee werkte, want er stond niet de hele tijd wind.

leuk actief uurtje

leuk om kennis te maken met strandzeilen/blokarten, jammer dat de wind af en toe ging liggen

Top middag

wij hebben de activiteiten golfsurfen en raften bij Wato events mogen ervaren. Lekker intensief met het team bezig geweest op een woeste zee, met regen en zon, ideale omstandigheden daarna lekker gegeten en gedronken met elkaar. Wato en Breez Bedankt!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Raften, Overige

Een gezellige middag waarin we goed verzorgd en ontzorgd zijn.

zie voorgaande

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Bubblesoccer, Shoot Out

Geslaagd tot en met!

Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt en heeft heerlijk gegeten. Een hapje en een drankje op tijd en erg lekker. Leuke spellen en leuke mensen.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Kajakken, (Mega) Suppen, Expeditie Robinson

Super leuke dag gehad!

Reservering makkelijk verlopen, fijne communicatie. Vriendelijk ontvangen voor het blowkarten, meteen aangegeven dat het zou kunnen dat de wind niet voldoende zou zijn, dan werd ons een andere activiteit aangeboden. Uiteindelijk toch gaan blowkarten en geen spijt van: met een beetje uitleg kun je snel zelf aan de slag en dit was super leuk! Daarna nog heerlijk geluncht op het strand, zeker een aanrader!

Superleuke middag/avond gehad!

De ontvangst was zeer hartelijk, leuke mensen in de bediening, men doet alles om het naar je zin te maken. De BBQ was zeer geslaagd en met andere wensen is goed rekening gehouden. Wij hebben Expeditie Robinson gedaan heel uitdagend en super geregeld. En wij hadden super weer! dus al met al een geslaagd feest. Een aanrader!!

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Expeditie Robinson, Beachgames

Alles goed geregeld en duidelijk, fijn!

Als familieuitje hebben we het I Love Holland spel gespeeld, was erg leuk gepresenteerd en iedereen werd betrokken. De wijziging van het programma (door slecht weer) was duidelijk en alles was top geregeld.

• Bereikbaarheid
  • Veiligheid activiteiten N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Overige

Super beleving blokarten en eten, goede sfeer en verzorging.

super weertje, leuk team, enthousiaste uitleg en heerlijk gegeten in de aangename standtent

Goed georganiseerde topmiddag

Wij hebben een bedrijfsuitje gehad waarvoor we diverse activiteiten hadden geboekt. We zijn gaan blokarten, en powerkiten. We waren bang dat er teveel wind stond maar de organisatie gaf aan dat het juist een perfecte wind was. Wij hebben van een lunch genoten. Onze indruk was dat het goed verzorgd was met allemaal verse producten en zeer vriendelijke begeleiding. Al met al hebben we een top middag gehad waar nog lang over nagesproken gaat worden.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten, Overige

goede vergadermogelijkheden en sportieve topdag met het team

we hebben met 6 man vergaderd, gesupped en geblokart. Ondanks het mindere weer hebben we ons prima vermaakt. Het zeewater was nog redelijk warm.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, (Mega) Suppen

Goede organisatie, relaxte sfeer

We hadden golfsurfen en shootout geboekt. Het was windkracht 6, het volgens een ging gewoon door. Shootout ging door de harde wind niet door, maar we kregen als vervangende activiteit powerkiten. Dat is bij wato goed geregeld, ze zijn heel flexibel en relaxed. Wel even opletten bij de afrekening of alles goed verwerkt wordt. Maar als dat fout gaat wordt het ook weer snel en zonder problemen opgelost. De klant(beleving) staat hier voorop.

• Reden van bezoek Overige
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Overige

Zeer geslaagde activiteit

Mijn gasten vonden het bijna allemaal geweldig om te blowkarten. Zeker met windkracht 5 was het een leuke nieuwe ervaring.

• Reden van bezoek Overige

grandioos

Niets was een probleem. Enthousiast en deskundig team voor begeleiding. Zeer toeschietelijk en oplettend. De activiteiten (powerkiten, golfsurfen en raften) werden duidelijk uitgelegd en begeleid. Nergens hebben we het gevoel gehad dat de tijd erg belangrijk was, daardoor waren wij heel relaxt. We hoefden ons, aldus de instructeur, als gastvrouw\heer geen zorgen te maken over mensen die iets eerder stopten met de activiteit. Die zouden in Breez door het team opgevangen en verzorgd worden. Daardoor konden wij zelf doorgaan met de activiteit. Dat was fijn en attent. Het materiaal en de accommodatie waren goed op orde. De horeca was erg goed en alert verzorgd en ook hier was niets teveel gevraagd. Hierdoor was er een leuke sfeer en heerlijk eten. Wij hebben een BBQ en een saladebar gehad, echt lekker. Wij komen terug voor een lesje golfsurfen, dat hebben we nog niet geheel onder de knie en bleek heel erg leuk.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Raften, Overige

Hele leuk en gezellige dag gehad!

Voor ons was het een bedrijfsuitje van 5 personen. Hangt een gezellige sfeer in de beachclub. Ook met de activiteiten wordt er zorgvuldig gewerkt, maar wel op een relaxte toon. Iedereen is erg vriendelijk. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Het eten als afsluiter was ook goed.

Superleuke ochtend gehad!

Blokarten & raften was in een woord geweldig. Superleuk om te doen als familie uitje

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Raften

Gezellige begeleiding heldere uitleg

Super leuke dag gehad. Jammer dat de wind aflandig was en een beetje matig dit hadden ze wel mogen vermelden een dag van te voren.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten

De voorbereiding was heel goed. Tijdens bezoek aan locatie werd er op positieve wijze meegedacht aan de inhoud van het programma. Tijdens de middag zelf was de begeleiding heel goed, en de activiteiten erg leuk. Alle deelnemers van het programma waren erg enthousiast. BBQ Prima!

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Boogschieten, Overige

Over Wato Events

Lekker scheuren langs de zee in een blokart, of vliegen over het strand bij het powerkiten! Het kan allemaal bij Wato Events. Op het strand in het Westland, bij Scheveningen, Den Haag en Hoek van Holland, verzorgen wij meer dan 20 spectaculaire strand-, water- en indooractiviteiten. Professionaliteit, kwaliteit en veiligheid staan hierbij hoog in het vaandel. En in onze beachclub zijn allerlei handige faciliteiten aanwezig, zoals douches, kleedruimtes en lockers. Super handig voor onze complete bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en andere groepsuitjes.