Kennis opgebouwd.

Prettige klassikaal leseen en een docent (Claire) met veel kennis over fitness.

Claire is een topper

Claire legt alles zo duidelijk en op een handige manier uit dat ik alles goed kon onthouden, dit maakte deert van de lessen een stuk makkelijker. Ze is lief, denkt goed met iedereen mee, helpt je echt en heeft er echt verstand van. Hopelijk mijn volgende opleiding ook bij haar volgen.

Super!!

Ik heb mijn FitvakA gehaald bij Sport & People

Dankjewel voor je positieve review. En gefeliciteerd met het behalen van jouw Fitness Trainer A diploma! Veel succes en wie weet tot ziens bij Fitness Trainer B of een andere cursus.

Zoals altijd alles goed geregeld

Inmiddels heb ik bij Sport & People Fitnesstrainer A en B en de verdiepingen Diabetes, Obesitas, Functional Fitness en Kettlebell Pro gevolgd: de communicatie met de opleider verliep altijd prettig en probleemloos en de docenten zijn top en geven vaak meer info mee dan dat ze zouden moeten: je leert een hoop en het is een aanrader!

Hoi Frank, dankjewel voor je review! En goed om te horen dat je het zo positief hebt ervaren. Hier zijn we erg blij mee. Heel veel succes verder!

Erg slechte ervaringen, niet aan te raden

Ik heb telefonisch informatie aangevraagd omdat ik mijn opleiding fitvak A in het buitenland wou starten en in Nederland wou afronden en toetsen. Dit kon allemaal makkelijk! Door het informatie gesprek een groter pakket aangeschaft door 1 van de medewerkers, het pakket bevat 3 cursussen en workshops. Ik kom na 14 maanden terug in Nederland en voordat ik mijn fitvak A überhaupt kan afronden krijg ik vervolgens een mailtje 11 maanden laten. Mijn leeromgeving wordt afgesloten na een jaar? Hier is mij t.z.t. niks over verteld en dit kwam geheel onverwachts. Meteen contact opgenomen en mijn verhaal gedaan. Dat je een jaar de tijd had voor Fitvak A stond blijkbaar in de kleine letters van de welkomsmail. Mijn verhaal nogmaals aangegeven en het enigste wat werd aangeboden is om meer te betalen voor toegang tot de leeromgeving. In 1 woord bizar.

Goede opleiding, leuke docent

Goede ervaring van de opleiding, inhoudelijk goed te doen. Praktijk ook voldoende aandacht aan besteed.

Fijne communicatie

Fijne opleiding met fijne communicatie. Omdat je thuis de opleiding doet is het fijn dat er een aanspreek punt is als je met vragen zit. Ook vaak de gelegenheid voor een zoom meeting.

Erg betrokken en sociale organisatie

Erg leuke tijd tijdens de opleidingsdagen. Betrokken en enthousiaste docent. Maar achter de scherm ook erg goed bezig. Reageren snel en klantbeleving is belangrijk voor deze partij. Je voelt je serieus genomen!

Leuke opleiding!

Leuke opleiding met interessante inhoud en goede afwisseling tussen theorie en praktijk tijdens de lessen.

motiverende opleiding

Fitness A met veel plezier afgerond in 2020 Duidelijk lesmateriaal, motiverende docent in de vorm van Simon Klazinga Op naar fitness B

Niet gevolgd wel betaald

Alles moeten betalen omdat ik de curses niet kon volgen.

Correcte service

Na telefonische contact snelle reactie ontvangen.

Ervaring en deskundigheid

De docenten van Sport & People zijn ervaren en deskundig. Dit brengen zij goed over, waardoor ik veel kan leren. Verder duidelijke communicatie vanuit Sport & People. Ik ga ik de toekomst zeker meer opleidingen volgen.

Sport & People

Een groot aanbod aan geweldige opleidingen, gegeven door vakkundige en enthousiaste instructeurs. Voordat ik bij Sport & People terecht kwam, heb ik al eens dezelfde soort studie gevolgd bij ander bedrijf. Hier was totaal geen begeleiding bij. Sport & People differentieert zich erin door klassikale lessen te geven en begeleiding waar je u tegen zegt. Hier krijg je zoveel meer achtergrond informatie die je elders niet krijgt. Al met al dus zeker aan te raden en vijf sterren is meer dan verdient!

Top opleiding gevolgd.

ik heb een Personal Trainer pakket gevolgd bij Sport&People en ik heb hier veel van geleerd.

Annulering

Vol enthousiasme wilde ik een opleiding volgen maar vanwege omstandigheden kon het niet. Ik heb dit ruim binnen de tijd geannuleerd. Ik heb gelukkig een creditfactuur kunnen krijgen.

goede service en vriendelijk personeel.

Motiveerend docent.

Zeer kundige en professionele organisatie.

• Persoonlijke begeleiding

Sport en people heeft een goeie service en ik vind dat de lessen leuk en duidelijk gegeven worden. Als je ergens moeite mee hebt dan zijn ze bereid om je daarmee te helpen.

• Persoonlijke begeleiding

Interessante en leuke opleiding gehad welke ik nu goed kan toepassen als personal trainer.