Goede opleiding, leuke docent

Goede ervaring van de opleiding, inhoudelijk goed te doen. Praktijk ook voldoende aandacht aan besteed.

Fijne communicatie

Fijne opleiding met fijne communicatie. Omdat je thuis de opleiding doet is het fijn dat er een aanspreek punt is als je met vragen zit. Ook vaak de gelegenheid voor een zoom meeting.

Erg betrokken en sociale organisatie

Erg leuke tijd tijdens de opleidingsdagen. Betrokken en enthousiaste docent. Maar achter de scherm ook erg goed bezig. Reageren snel en klantbeleving is belangrijk voor deze partij. Je voelt je serieus genomen!

Leuke opleiding!

Leuke opleiding met interessante inhoud en goede afwisseling tussen theorie en praktijk tijdens de lessen.

motiverende opleiding

Fitness A met veel plezier afgerond in 2020 Duidelijk lesmateriaal, motiverende docent in de vorm van Simon Klazinga Op naar fitness B

Niet gevolgd wel betaald

Alles moeten betalen omdat ik de curses niet kon volgen.

Correcte service

Na telefonische contact snelle reactie ontvangen.

Ervaring en deskundigheid

De docenten van Sport & People zijn ervaren en deskundig. Dit brengen zij goed over, waardoor ik veel kan leren. Verder duidelijke communicatie vanuit Sport & People. Ik ga ik de toekomst zeker meer opleidingen volgen.

Sport & People

Een groot aanbod aan geweldige opleidingen, gegeven door vakkundige en enthousiaste instructeurs. Voordat ik bij Sport & People terecht kwam, heb ik al eens dezelfde soort studie gevolgd bij ander bedrijf. Hier was totaal geen begeleiding bij. Sport & People differentieert zich erin door klassikale lessen te geven en begeleiding waar je u tegen zegt. Hier krijg je zoveel meer achtergrond informatie die je elders niet krijgt. Al met al dus zeker aan te raden en vijf sterren is meer dan verdient!

Top opleiding gevolgd.

ik heb een Personal Trainer pakket gevolgd bij Sport&People en ik heb hier veel van geleerd.

Annulering

Vol enthousiasme wilde ik een opleiding volgen maar vanwege omstandigheden kon het niet. Ik heb dit ruim binnen de tijd geannuleerd. Ik heb gelukkig een creditfactuur kunnen krijgen.

goede service en vriendelijk personeel.

Motiveerend docent.

Zeer kundige en professionele organisatie.

• Persoonlijke begeleiding

Sport en people heeft een goeie service en ik vind dat de lessen leuk en duidelijk gegeven worden. Als je ergens moeite mee hebt dan zijn ze bereid om je daarmee te helpen.

• Persoonlijke begeleiding

Interessante en leuke opleiding gehad welke ik nu goed kan toepassen als personal trainer.