Deskundig

Goed geinformeerd. prima planning

Goed geholpen

Ik ben heel tevreden met de behandeling Dankjewel!

Fantastisch !

Zeer betrouwbaar en erg precies met het maken van een nieuwe prothese, duidelijk in woord een daad. Kortom een echte aanrader!

Meer dan tevreden

Jeroen neemt uitgebreid de tijd voor zijn klant en geeft heldere tekst en uitleg over het product. “Mijn” product, een frame, voldeed prima, echter na een aantal maanden brak de voortand, deze is kosteloos gerepareerd.

SNEL, EFFECTIEF, GOED EN VRIENDELIJK !

WERDEN ZEER SNEL EN TOT VOLLE TEVREDENHEID GEHOLPEN.

Deskundige vakmensen met name Jeroen

uitgebreide voorlichting door Jeroen, de implantoloog was ook zeer vakkundig en de assistentes heel vriendelijk. Inmiddels 3 jaar geleden en alles zit nog als gegoten.

Zeer vakkundig en klantgericht

Jeroen geeft uitstekende informatie over de behandeling en is zeer nauwgezet voor wat betreft het resultaat.

Snel en betrouwbaar, ook in coronatijd

Prettig, vakkundig en betrouwbaar

Top, ben heel goed geholpen door Jeroen.

Ben een zeer tevreden klant.

Prettig contact duidelijke afspraken.

Gaat voor kwaliteit.

Goede Service

Afspraak is afspraak. Prettige sfeer. deskundig advies.

Topbehandeling

Was eerst wel wat bang. Inplantaten gekregen voor een brug voor het ondergebit. Het zit goed en strak. Kan weer alles eten kauwen. Even doorzetten omdat bij het nieuwe gebit bollere vlakken zitten. Maar na 4 weken gaat het steeds beter.

Praktijk die goed naar je luistert.

Is mijn 2de gebit. Ben er prima te spreken over. Vind de praktijk een fijne omgeving lekjer knus en klein.

Hele goede ervaring, mijn kunstgebit is top. Kan altijd terecht als er iets aan moet gebeuren. Ben zeer tevreden

Heel snel een afspraak en binnen 1 uur gerepareerd.

Correcte behandeling in een nette praktijk.

Geen

Slecht

Nog nooit zo een slechte tandarts en assistent meegemaakt!

Professionals aanpak en duidelijke uitleg.

Goede planning en vriendelijke omgang. Snelle afspraak.Bekwame technicus.

aandacht en tijd

Jeroen neemt altijd volledig de tijd om de problemen op te lossen,hij doet niks overhaast en met het eind resultaat ben ik altijd prima te vreden.

Werd prettig geholpen

Prothese van mijn moeder gebracht. Zelfde dag al kunnen ophalen.

Vriendelijk, duidelijk uitleg gewoon top

Ik ben zeer tevreden

Ondanks mijn angst, was ik heel goed en vriendelijk behandeld

Goed geholpen

Heel erg bedankt.

ik heb mijn tandarts veranderd

echt slechte tandarts in delft

Over Hoenstok Tandprothetiek

Hoenstok Tandprothetiek is een Tandprothetische praktijk waar u nog persoonlijke aandacht krijgt. Wij bieden tandprothetische zorg voor jong en oud. Alle behandelingen vinden plaats in onze eigen praktijk. Onze organisatie bestaat uit ervaren tandartsen, implantologen, tandprothetici, mondhygiënisten en tandtechnici. We streven continue naar het hoogste niveau van service en kwaliteit.