Zeer vakkundig en klantgericht

Jeroen geeft uitstekende informatie over de behandeling en is zeer nauwgezet voor wat betreft het resultaat.

Snel en betrouwbaar, ook in coronatijd

Prettig, vakkundig en betrouwbaar

Top, ben heel goed geholpen door Jeroen.

Ben een zeer tevreden klant.

Prettig contact duidelijke afspraken.

Gaat voor kwaliteit.

Goede Service

Afspraak is afspraak. Prettige sfeer. deskundig advies.

Topbehandeling

Was eerst wel wat bang. Inplantaten gekregen voor een brug voor het ondergebit. Het zit goed en strak. Kan weer alles eten kauwen. Even doorzetten omdat bij het nieuwe gebit bollere vlakken zitten. Maar na 4 weken gaat het steeds beter.

Praktijk die goed naar je luistert.

Is mijn 2de gebit. Ben er prima te spreken over. Vind de praktijk een fijne omgeving lekjer knus en klein.

Hele goede ervaring, mijn kunstgebit is top. Kan altijd terecht als er iets aan moet gebeuren. Ben zeer tevreden

Heel snel een afspraak en binnen 1 uur gerepareerd.

Correcte behandeling in een nette praktijk.

Geen

Slecht

Nog nooit zo een slechte tandarts en assistent meegemaakt!

Professionals aanpak en duidelijke uitleg.

Goede planning en vriendelijke omgang. Snelle afspraak.Bekwame technicus.

aandacht en tijd

Jeroen neemt altijd volledig de tijd om de problemen op te lossen,hij doet niks overhaast en met het eind resultaat ben ik altijd prima te vreden.

Werd prettig geholpen

Prothese van mijn moeder gebracht. Zelfde dag al kunnen ophalen.

Vriendelijk, duidelijk uitleg gewoon top

Ik ben zeer tevreden

Ondanks mijn angst, was ik heel goed en vriendelijk behandeld

Goed geholpen

Heel erg bedankt.

ik heb mijn tandarts veranderd

echt slechte tandarts in delft

Goed evenals ons vorige gebit

Alleen jammer dat jullie geen kontract hebben met Univé waardoor een deel voor eigen rekening komt, toch jammer als je er vanuit gaat dat alles wordt vergoed

Zeer professioneel vriendelijk en legt alles goed uit

Ben zeer goed geholpen ondanks mijn angst voor de tandarts. Rustige man. Hij neemt echt de tijd voor je..

Goede service met uitstekend resultaat.

Jeroen geeft goede persoonlijke behandelingen met een uitstekend resultaat.

Goede ervaring en er goed aandacht aan besteed

prima voorlichting en duidelijk

ik zag erg op tegen het dragen v een kunstgebit maar ben het nu gewend en hoor regelmatig dat mijn tanden er niet uit zien als prothesetandjes ze voelen helaas wel nep maar ben blij dat ik ze heb mvg D de vroege, delft

Gewoon zoals ik verwachte. Vriendelijk en betrouwbaar.

Zie eerder commentaar.

Over Hoenstok Tandprothetiek

Hoenstok Tandprothetiek is een Tandprothetische praktijk waar u nog persoonlijke aandacht krijgt. Wij bieden tandprothetische zorg voor jong en oud. Alle behandelingen vinden plaats in onze eigen praktijk. Onze organisatie bestaat uit ervaren tandartsen, implantologen, tandprothetici, mondhygiënisten en tandtechnici. We streven continue naar het hoogste niveau van service en kwaliteit.