Geen

Slecht

Nog nooit zo een slechte tandarts en assistent meegemaakt!

Professionals aanpak en duidelijke uitleg.

Goede planning en vriendelijke omgang. Snelle afspraak.Bekwame technicus.

aandacht en tijd

Jeroen neemt altijd volledig de tijd om de problemen op te lossen,hij doet niks overhaast en met het eind resultaat ben ik altijd prima te vreden.

Werd prettig geholpen

Prothese van mijn moeder gebracht. Zelfde dag al kunnen ophalen.

Vriendelijk, duidelijk uitleg gewoon top

Ik ben zeer tevreden

Ondanks mijn angst, was ik heel goed en vriendelijk behandeld

Goed geholpen

Heel erg bedankt.

ik heb mijn tandarts veranderd

echt slechte tandarts in delft

Goed evenals ons vorige gebit

Alleen jammer dat jullie geen kontract hebben met Univé waardoor een deel voor eigen rekening komt, toch jammer als je er vanuit gaat dat alles wordt vergoed

Zeer professioneel vriendelijk en legt alles goed uit

Ben zeer goed geholpen ondanks mijn angst voor de tandarts. Rustige man. Hij neemt echt de tijd voor je..

Goede service met uitstekend resultaat.

Jeroen geeft goede persoonlijke behandelingen met een uitstekend resultaat.

Goede ervaring en er goed aandacht aan besteed

prima voorlichting en duidelijk

ik zag erg op tegen het dragen v een kunstgebit maar ben het nu gewend en hoor regelmatig dat mijn tanden er niet uit zien als prothesetandjes ze voelen helaas wel nep maar ben blij dat ik ze heb mvg D de vroege, delft

Gewoon zoals ik verwachte. Vriendelijk en betrouwbaar.

Zie eerder commentaar.

Goede, snelle en vakkundige behandeling

Goede, snelle en vakkundige behandeling

Zeer goed geholpen.

Prettige ervaring, als ik vragen had dan werd daar de tijd voor genomen.

Hele aardige en behulpzame mensen.

Hele positieve ervaring. Samen uitdenken wat nu het beste is. Wacht nu op mijn implantaten voor het onder gebit.

Aardige tandarts. Goed geholpen.

Je wordt hier keurig geholpen.

Ik ben door mijn zus hier naar toe gestuurd. Ik zou iedereen adviseren om naar Hoenstok toe te gaan.

Je wordt heel goed behandeld en hebben geduld met de personen die bij Hoenstok komen. Zijn heel kundig en je kan alles vragen over een behandeling.

Goed gehoplen

Ik ben nu al jaren klant, en ben altijd zeer te spreken over de geleverde zorg! Ga zo door!

zeer slecht

boven gebit paste niet en moet maar plakmiddel gaan gebruiken en het onder gebit terwijl ik drie keer gezegd had dat de voor tanden van dit gebit niet naar voren mocht gezet worden en hij dat toch heeft gedaan, waarop hij kwaad op mij werd als of ik dat gebit gemaakt had en hij ook weigerde om zijn fout te herstellen heb ik het gebit geweigerd, dus ik zou er als ik jullie was nooit heen gaan

Uitstekend geholpen.

Evenals in eerdere ervaringen was ik ook deze keer content met de behandeling.

Over Hoenstok Tandprothetiek

Hoenstok Tandprothetiek is een Tandprothetische praktijk waar u nog persoonlijke aandacht krijgt. Wij bieden tandprothetische zorg voor jong en oud. Alle behandelingen vinden plaats in onze eigen praktijk. Onze organisatie bestaat uit ervaren tandartsen, implantologen, tandprothetici, mondhygiënisten en tandtechnici. We streven continue naar het hoogste niveau van service en kwaliteit.