Fijne trainers, mooie gym en een mooi resultaat in negen maanden tijd!

Voordat ik ging trainen bij DtL was ik ontevreden over hoe ik eruit zag. De traingers gaven mij een stok achter de deur om hier iets aan te doen. Met kennis en zekerheid hebben zij mij ertoe gezet om in negen maanden tijd hier aan te werken. En dat is gelukt! Ik ben trots over mijn fysieke gesteldheid en heb meer energie. Ik eet stukken gezonder, weet nu hoe ik dat het beste kan doen en vind dat ook nog eens heel makkelijk en lekker om te doen. Zonder dieet, maar met een aanpassing van mijn leefstijl. In deze periode had ik behoefte om training van verschillende trainers te krijgen, zo kon ik van iedereen iets anders leren. Ik ben blij dat ik dat heb gedaan, want van Karel, Ruben en Thiago heb ik veel geleerd. En dat ook nog in een mooie gym. Dank voor de fijne PT!

• Wat is je leeftijd? 22
  • Wat doe je voor werk? Student & ICT-consultant

Uitstekende begeleiding op maat

Ik kwam terug uit Shanghai na een aantal jaren daar gewoond te hebben en was een beetje out of shape. Met Karel gaan trainen en een voedingsprogramma opgesteld. Na een half jaar had ik nog maar 10% lichaamsvet en behoorlijk wat spiermassa erbij.

• Wat is je leeftijd? 46
  • Wat doe je voor werk? Ondernemer

Zeer professionele en op het individu afgestemde begeleiding

In de periode die ik bij Karel en zijn collega's heb getraind, heb ik veel geleerd. Zo heb ik ontzettend veel nieuwe oefeningen geleerd én weet ik nu hoe deze op de juiste manier uit te voeren. Dit maakt dat ook na het DTL avontuur met goede vertrouwen zelf de sportschool in durf te duiken. Karel en zijn collega's zijn daarnaast erg prettig in de omgang en weten je op de juiste manier te stimuleren en motiveren. Ze zijn erg betrokken en er wordt voor ieder individu een passend schema samengesteld, waar ook rekening gehouden wordt met drukke werkschema's. Kortom: fijne ervaring!

• Wat is je leeftijd? 26
  • Wat doe je voor werk? Arts

Persoonlijke aandacht en maatwerk

Deze personal trainer denkt echt met mij mee en levert maatwerk. Ik vind het erg prettig dat hij goed naar mijn wensen luistert en ik zie elke week vooruitgang. Dat zie ik in het trainen, maar ook mijn dagelijkse bewegen en tennissen. Daarnaast heb ik ook de voedingssessie's gevolgd, voornamelijk in de beginperiode. Dat in combinatie met het wekelijkse trainen heeft ervoor gezorgd dat ik 8,5 kilo ben afgevallen. Een mooie bijkomstigheid. Conclusie: ik kan Dedicated to Life echt aanraden!

• Wat is je leeftijd? 43
  • Wat doe je voor werk? Operational Auditor

Erg persoonlijk en motiverend!

Ik kwam met de reden om een stok achter de deur te hebben, inmiddels is het al langzamerhand een levensstijl aan het worden; het doel wat ik destijds voor ogen had. De trainers blijven me aansturen op betere houding en vooruitgang, DTL is echt een aanrader als je je levensstijl en je mentale en fysieke gezondheid wilt verbeteren!

• Wat is je leeftijd? 27
  • Wat doe je voor werk? IT Consultant

Fijne omgeving, oprechte aandacht en deskundig advies

Voor ik begon aan een traject bij Dedicated to Life, had ik last van toenemende spanningsklachten, zoals rugpijn en problemen met ademhaling. De noodzaak werd steeds groter om te sporten, maar ik voelde mij nooit comfortabel om te gaan sporten, omdat dit nooit echt mijn ding is geweest. De stap om te beginnen was dus groot, laat staan voet zetten in een reguliere sportschool. BIj Dedicated to Life voel ik mij echt thuis. Door de oprechte aandacht zowel bij binnenkomst - altijd lekkere espresso - en de duidelijke instructies tijdens de trainingen. Maar vooral door de fijne sfeer die hangt - veilig, ontspannen en ongedwongen - in de luxe - prive - personal training studio. Door de deskundige begeleiding en advies voel ik mij nu - bijna een jaar later - vol zelfvertrouwen (tijdens het sporten) en zijn mijn rugklachten en spanningsklachten verholpen!

• Wat is je leeftijd? 31
  • Wat doe je voor werk? /

Een leerzaam traject bij een professionele trainer

Ik ben gestart met personal training omdat ik al jaren trainde maar met weinig resultaat. Ik was op zoek naar een trainer die ook gespecialiseerd was in voeding. In een korte periode heb ik veel geleerd over training, voeding en kan ik dit makkelijk in mijn dagelijks leven toepassen. Ik raad het iedereen aan die een langere periode aan zijn lifestyle wil werken en voor een blijven resultaat wil gaan.

• Wat is je leeftijd? 26
  • Wat doe je voor werk? Receptioniste

Samen gericht en effectief je persoonlijke doelen bereiken

Gerichte training waarbij je doelen worden gerealiseerd. Tijdens de training word je goed begeleid, wordt er directe feedback op bijvoorbeeld je houding gegeven en word je goed gemotiveerd waardoor je zelf tot het uiterste gaat. Na anderhalve maand al zichtbaar resultaat; zowel qua uiterlijk als het fitte gevoel. Echt een topervaring en zeker een aanrader voor iedereen die erover nadenkt het te gaan doen!

• Wat is je leeftijd? 28
  • Wat doe je voor werk? Pedagogisch medewerker

Energie!

Toen ik bij Dedicated to Life begon met trainen leken de eerste weken de oefeningen weinig effect te hebben. Deze oefeningen zijn nu vast onderdeel van de start van mijn dag. Ik doe ze elke ochtend als warming up. Ik heb er niet altijd zin in maar aan het einde van de oefeningen barst ik van de energie en heb ik het gevoel dat ik stalen balk krom zou kunnen buigen.

• Wat is je leeftijd? 49
  • Wat doe je voor werk? Ondernemer / DGA

Fresh & sharp!

Fijne ervaringen, kwalitatief hoge trainingslocatie, prettige sfeer en het resultaat mag er zijn. Ondanks dat ik weinig tijd heb blijf ik toch gemotiveerd! Karel en zijn team zijn behalve dedicated to life ook dedicated aan hun klanten.

• Wat is je leeftijd? 31
  • Wat doe je voor werk? Catering

Erg positief, gevarieerd programma en deskundige begeleiding

Door personal training traject voel ik me fitter dan voorheen, minder kilo's en ook nog eens meer spieren en minder vet. Ik ben zelfs weer gaan voetballen, mijn grote passie tot mijn 35-ste. Naast gevarieerd trainingsprogramma, met name in de startfase ook veel gehad aan voedingsadvies.

• Wat is je leeftijd? 52
  • Wat doe je voor werk? Registeraccountant

Ontzettend veel geleerd en veel progressie gemaakt

Ik heb lang een verkeerde houding aangehouden, waardoor ik scapula alata had ontwikkeld. Karel had de juiste kennis om mij hierin te helpen. Dankzij Karel heb ik de juiste houding aangeleerd, en daarbij ben ik nog eens veel sportiever geworden ook!

• Wat is je leeftijd? 29
  • Wat doe je voor werk? Verpleegkundige

Werken aan een betere en gezondere ik

In een jaar tijd ben ik in totaal 20 kg afgevallen door de combinatie van krachttraining, het voedingssuccesplan, en meer bewustwording van mijn eigen gedrag en gewoontes die gewichtsverlies in de weg stond. De begeleiding die je krijgt is op maat gemaakt voor jou, frequent en behulpzaam.

• Wat is je leeftijd? 23
  • Wat doe je voor werk? Medisch student

Sporten en bezig zijn met mijn doel voelt nu als een avontuur, een spel waar ik invloed op heb.

Ik kwam bij Karel - Dedicated to life terecht nadat ik gezocht had op google 'personal training & coaching'. Dit omdat ik ondervonden had dat je wel kunt afvallen door te sporten en met je voeding bezig te zijn maar als je niet begeleid wordt op emotioneel vlak, je ook snel weer terug valt in oude patronen en je nog steeds niet snapt waarom je zo slecht voor jezelf zorgt. Ontzettend blij met de keuze die ik destijds gemaakt heb om bij Karel een traject te volgen. Ik ben nu niet alleen ruim 10 kilo kwijt, ik zit veel lekkerder in mijn vel, ben veel bewuster bezig met wat ik eet en waarom ik eet, heb een vast ritme met sporten wat natuurlijk heel veel rust geeft! En ook niet onbelangrijk, ik zie het sporten en bezig zijn met mijn doel veel meer als een avontuur, als een spel waar ik invloed op heb.

• Wat is je leeftijd? 29
  • Wat doe je voor werk? Eigenaar van Geiten- en zorgboerderij

Geweldig!

Karel is doortastend en voelt goed aan wat past en wat niet. Hij stelt goede vragen, vraagt ook door. Hier heb ik wat aan Super!

• Wat is je leeftijd? 53 jaar
  • Wat doe je voor werk? Zelfstandig ondernemer

Pijnvrij bewegen!

Karel heeft mij met een gerichte aanpak van mijn voortdurende rugklachten bij het wielrennen en hardlopen (en achter een bureau zitten) afgeholpen. Vooral door aanpak van bovenlichaam en rug zodat een en ander weer in evenwicht is. Daarnaast heeft hij er met een gestructureerde aanpak voor gezorgd dat ik op een makkelijk vol te houden manier 5 kilo kwijt ben (and counting) en op gewicht blijf.

• Wat is je leeftijd? 49
  • Wat doe je voor werk? Interim manager

‘Dedicated to Life helpt mij om daadwerkelijk op een duurzame manier te veranderen’

Ik had een dikke buik en daar wilde ik vanaf. Daarnaast had ik een scheve houding. Karel heeft mij geholpen door begeleiding op het gebied van voeding en heeft mij geleerd anders te bewegen waardoor ik meer rechtop loop. Door dit alles zit ik lekkerder in mijn vel. De Personal Training is een stok achter te deur en geleidelijk aan leer ik iedere dag weer iets bij. Het helpt mij om daadwerkelijk op een duurzame manier te veranderen voor de lange termijn.

• Wat is je leeftijd? 38
  • Wat doe je voor werk? HR Adviseur

Iedere sessie een stap vooruit, zowel in kracht als in kennis.

Het personal training traject bij Dedicated to Life ben ik aangegaan omdat ik zelf ambitie heb om als Personal Trainer te werken. Toen ik contact opnam was ik net klaar met mijn opleiding tot personal trainer. Daar leer je een hoop theorie, om deze kennis aan te vullen coacht Karel mij nu met praktische handvatten en inzichten uit de praktijk. Karel is open en geeft duidelijke instructies, waardoor je snapt wat je moet doen en waarom. Door zijn solide theoretische kennis kan hij iedere keuze die hij maakt onderbouwen. Bij de training wordt er eerst gewerkt aan een goede houding en goed bewegen. Daarna ga je pas belasten, zodat je zo effectief mogelijk traint en het risico op blessures zo klein mogelijk maakt. Iedere sessie is een stap vooruit, zowel in kracht als in kennis.

• Wat is je leeftijd? 36
  • Wat doe je voor werk? Personal trainer

Ik sta zoveel positiever in het leven, geniet van eten en drinken en bereik nog steeds mijn doelen.

Voordat ik begon aan mijn traject zag ik er enorm tegenop om te veranderen, ik was bang om mezelf tegen te komen en bang om mezelf teleur te stellen. Na een maand trainen zat ik al stukken beter in mijn vel, ik was energieker en haalde voleding uit de trainingen. Eten was mijn grootste uitdaging en stressbron, ik voelde mij schuldig als ik iets gegeten had wat ik van mijzelf niet mocht. Ik had verwacht dat ik een standaard voedingsschema zou krijgen voorgeschoteld, helaas dat viel even tegen (dacht ik). We werkte aan kennis en vaardigheden rondom voeding en gedrag. Zoals Karel altijd zegt: “je aan een voedingsschema houden is als auto rijden, in de theorie heel makkelijk, maar zonder oefening weet je zeker dat je binnen een korte tijd crasht”. Door de voedingsbegeleiding weet ik nu niet alleen wat ik moet doen, maar ook hoe ik dit vol kan houden binnen een leuk leven. Momenteel train ik bijna een jaar bij Dedicated to Life en ben ik al meer dan 10kg afgevallen. Eten voelt niet meer als een straf, iets waar ik stress van krijg of obsessief mee bezig ben. Tegenwoordig eet ik zonder schuldgevoel een frietje, drink ik zo nu en dan een wijntje en bereik ik nog steeds mijn doelen. Ik sta zoveel positiever in het leven, bij dagelijkse activiteiten voel ik mij fitter en sterker en op het werk merk ik dat veel meer energie heb om door te zetten.

• Wat is je leeftijd? 33
  • Wat doe je voor werk? customer support

Veel meer energie en bewuster omgaan met voeding :-)

Als ondernemer is de uitzondering vaak de norm. Bewegen en gezond was hierbij vaak niet de prioriteiten. Voordat ik aan het trainen onder begeleiding van Karel/Dedicated to Life begon was ik voor mijn doen te zwaar en merkte ik ook dat de gewichtstoename niet goed voor me was. Momenteel volg ik wekelijks een training , We kijken ook regelmatig naar handige tips op het gebied van snel maar vooral gezond koken en toch genieten van heerlijk eten. Inmiddels ben ik 6 kg afgevallen, wat veel belangrijker is, is dat ik me veel beter voel en meer energie heb! Door de dynamiek in mijn leven heb ik voor aanvang niet altijd zin om te gaan trainen. Karel zorgt voor de juiste sociale "controle" en ik weet inmiddels dat ik me na een training altijd weer vol energie de deur uit loop. Ik raad iedereen van harte aan om bij Dedicated to Life te gaan trainen, het werkt!

• Wat is je leeftijd? 51

Energie voor 10!

Mijn leven als ondernemer eist een hoop van me. Sporten schoot er daardoor vaak bij in. Voordat ik aan het traject begon met personal training voelde ik mij vaak uitgeblust en had ik niet de energie om maximaal te presteren. Momenteel volg ik een efficiënte trainingsopzet van twee keer 30 minuten per week. Na 4 maanden ben ik 13kg afgevallen en heb ik energie voor 10. Door mijn drukke leven heb niet altijd zin om te trainen, maar het enthousiasme van Karel en Ruben sleept mij er altijd doorheen. Na een training ga ik altijd vol energie de deur uit. Klaar voor alles wat op mijn pad komt. Ik kan iedereen aanraden om bij Dedicated to Life een traject te beginnen. Karel & Ruben, keep up the good work!

• Wat is je leeftijd? 43
  • Wat doe je voor werk? Ondernemer

Goede inzichten! Professioneel, deskundig en betrokken

Voordat ik aan het traject begon trainde ik al meerdere keren per week. Ik was op zoek naar een balans tussen de manier van trainen en de juiste voeding om het gewenste resultaat te behalen. Door de deskundigheid en betrokkenheid van Karel ben ik in staat om veel effectiever te trainen. Ook is het voor mij nu veel duidelijker wat de achterliggende gedachte is van bepaalde oefeningen zodat ik precies weet waar ik mee bezig ben. Ik heb nog steeds dagelijks profijt van het gevolgde traject en kan het iedereen aanbevelen.

Super!

Datgene waar ik niet goed in ben, kan ik oefenen, trainen, maar wel met de juiste begeleiding. Ik ben nog maar net begonnen, maar ben nu al blij met het eerste resultaat.... meer vertrouwen in mijn lijf, meer kracht!

Karel is een gedreven professional met veel kennis van zaken

In de relatief korte periode die ik bij Karel getraind heb, heeft hij mij professioneel begeleid. Zijn gedegen theoretische kennis werd goed vertaald naar de praktische uitvoering en naar de door mij gestelde doelen.

Deskundige en oplossingsgerichte insteek!

Om mijn gezondheid te doen verbeteren, meer te gaan bewegen kwam ik bij Karel terecht. Bij het intake gesprek werd er op een rustige en verhelderende wijze uitleg gegeven. Karel nam alle tijd en gaf me weer wat overzicht en adviezen mee. Dank voor je genomen moeite en het fijne gesprek!