Snel geregeld

Snel geregeld en betaalbaar

Prima geholpen

Korte wachttijd telefoon Keurig geholpen er wordt altijd een oplossing gezocht

Correct en vlot

Zoals ik gewend ben van Poliscounter met de verzekering van mijn 1e auto ook de verzekering van mijn 2e auto super snel en zeer correct afgehandeld en altijd voor de meest concurrerende prijs

Schade aan auto door een ander veroorzaakt snel en correct afgehandeld met de tegenpartij.

Eigenlijk heb ik alleen de schade doorgegeven en voor de rest is alles geregeld door poliscounter.

Goed afgehandeld

Door u is het goed en snel afgehandeld. De verzekering van de tegenpartij duurde wel lang, maar daar kunt u ook niks aan doen. Verder heel tevreden

Betrouwbaar

Betrouwbaar een goedkoop

Net een nieuwe verzekering afgesloten bevalt goed

Kan nog geen ervaring schrijven maar voelt goed

Snel en netjes een verzekering afgesloten.

Snel gehandeld, goede service.

Vergissing snel hersteld

Top geholpen

Goede service goed geholpen

Simpele aanvraag, goede klantenservice en snel geregeld zelfs op vrijdag 5 voor 5, zeker een aanrader

Super goed bedrijf

Telefonisch als op internet is het heel duidelijk, Als je iets nodig hebt, je kan ze opbellen en geven je goed advies erover,

Prima geholpen

Ik ben met mijn schade prima geholpen en hopen dat het snel afgehandeld kan gaan worden.

Was redelijk vlot geregeld.

Vond de site niet echt heel erg makkelijk in het gebruik, maar toen ik eenmaal een keuze gemaakt had was het snel geregeld en kreeg ik ook enorm snel de polis via email. Was niet bepaalt goedkoop uit, maar wel efficiënt afgehandeld.

snel, gemakkelijk en goed

prima en snel een autoverzekering kunnen afsluiten voor een scherpe prijs bij een gerenommeerde maatschappij

corect gehandeld

correct gehandeld

Tof

Begrip tonen, uitleg geven en meedenken: kenmerken van poliscounter :)

Snelle afhandeling. Alles prima geregeld

Snelle afhandeling. Alles prima geregeld

Deskundig en snel geholpen !

Ik ben snel en deskundig geholpen en heb de verzekering verder online kunnen afsluiten. Ga zeker mijn andere verzekeringen ook bij poliscounter onderbrengen.

duidelijke procedures en snelle afhandeling

duidelijke procedures en snelle afhandeling

Prima service, snel geregeld

Snel de verzekering geregeld.

Over Poliscounter

Poliscounter heeft inmiddels 10 jaar ervaring in online verzekeren. Dit met veel passie en een gemotiveerd team.