Goed en snel geregeld

Was goed en snel geregeld super service

Tegenpartij verzekeraar deed moelijk over uitbetalijg maar poliscounter zat er bovenop is toch goedgekomen thanks jullij daarvoor

Makkelijk en duidelijk online afsluiten van bedrijfswagenverzekering

Snel en duidelijk overzicht. Geen verborgen kosten. Snelle acceptatie. Goede aanvullende opties.

Snel duidelijk

Je wordt snel geholpen.

Snel makkelijk correcte afhandeling

Op internet heb ik poliscounter gevonden en had er mijn twijfels over maar toch kon het geen kwaad om te bellen. Ik zocht een zakelijke auto verzekering en was verast dat er direct opgenomen werd. Het conrad was concreed en makkelijk en geen lange uitleg. Mijn verzekering was snel geregeld voor een scherpe prijs. Top.

Snel, makkelijk...

Snel en gemakkelijk een autoverzekering afgesloten

Ik heb mijn auto zakelijk verzekerd. Alles eenvoudig en snel online geregeld. Polis was snel geaccepteerd. Prijs is OK!

Netjes en snel

Netjes en snel geregeld. Top service!

Dit verzekeringsbedrijf stopt pas als het dossier goed afgewikkeld is.

Super netjes afgehandeld ondanks dat de tegenpartij niet van zich liet horen.

Super i łatwo

Łatwo ,szybko i sprawnie

Goed geholpen

Ben goed te woord gestaan en was snel geholpen . Geen op of aanmerkingen .

bij schademelding, lang traject voor een oplossing, als die al komt

Ik heb op 22-07-2021 een aanrijding gehad, buiten mijn schuld om. Ik krijg om de zoveel tijd een mail met een update. Ik zelf heb ook de clausule rechtsbijstand en nu na 3,5 maand ongeveer nog geen schot in de zaak. Men beroept zich op dat men op een antwoord van de tegenpartij wacht. Ik word, en ben, nu nog steeds gedupeerd van het ongeval. Waarom kan men niet mijn auto laten herstellen en dan via de rechtsbijstand de schade gaan verhalen. Mijn auto rijdt met schade rond,wat dus ook nog eventueel vervolgschade kan opleveren ivm roestvorming rond en de verzekering die op tijd wordt betaald en afgeschreven, wat wel snel kan zet geen stap extra om dit op te lossen. Degene die deze zaak behandelt zou dit eens zelf moeten overkomen, kijken hoe hij/zij dat zou vinden.

Heel snel geholpen! En prijstechnisch geen betere te vinden.

Na een week rond te neuzen op internet voor mijn koerier bus te verzekeren kwam ik hier terecht. Binnen 1 uur kreeg ik al antwoord terug dat het goedgekeurd en verzekerd was. Kwa de kosten heb ik geen goedkopere kunnen vinden! Zeker een aanrader

snel en ter zake

Gebeld met jullie vertegenwoordiger die mij gelijk hielp en mij de antwoorden gaf. Alles snel afgehandeld en rijden maar!

Duidelijk en snel geregeld

Op internet gezocht naar bedrijfswagen verzekeringen Snel gevonden en snel geregeld BVD b Steegers

Super snel geregeld

Nieuwe bus gekocht en ja dan moet je een nieuwe verzekering hebben deze was zeer duidelijk en snel geregeld top

Super service makkelijk af te sluiten .

Telefonisch uitstekend geholpen

Website bood niet veel duidelijkheid maar telefonisch was alles snel en duidelijkheid geregeld.

Top ervaring.

Alles gaat gemakkelijk, snel geregeld ook. Heb geen verdere opmerkingen.

Had nog nooit een aanrijding gehad in de jaren dat ik mijn rijbewijs heb Werd aangereden terwijl ik stil stond heb gelijk bij thuis komst gebeld en ze hebben mij uitgelegd wat ik precies moest invullen op het formulier dus gelijk met tegen partij het afgehandeld Elke keer een update van maatschappij en goede uitleg wat de stappen waren en wat er ging gebeuren top verzekering dus

Paar dagen voordat ik me bedrijfswagen ging ophalen de verzekering geregeld. Super tarief en binnen paar dagen alle documenten al in huis

Zeer duidelijk

Prettig geholpen.

Polis afgesloten met de voorwaarden die ik belangrijk vindt. Zonder oeverloze verkooppraatjes!

Jestem zadowolony.

I just started the policy but so far so good .

• Poleciłbyś nas? Yes

Over Poliscounter

Poliscounter heeft inmiddels 10 jaar ervaring in online verzekeren. Dit met veel passie en een gemotiveerd team.