Ik vind dat is goed ook snel mogelijk antwoord over als

Zeer behulpzaam

Als ik bel met een vraag of iets anders wil informeren word ik altijd duidelijk en vriendelijk geholpen

Top service snel geregeld

Snelle acceptatie en direct verzekerd

Altijd snel alles geregeld.

Wij hebben er 4 auto’s bij verzekerd en 3 scooters.

Uitstekende service

Makkelijk online afgesloten en geaccepteerd

Snel geregeld

Goede site, makkelijk alles te vinden en snel afgehandeld

Top ervaring

Ging een nieuwe bus toevoegen en na 5 minuten werd ik gebeld uit gelegd dat de ouwe nog even in de verzekering bleef omdat ik deze nog moest leeg huizen etc Mnr zij dat die ouwe verviel en voor een maand op mijn nieuwe mee was verzekerd top service !

Een verzekeringsmaatschappij welke staat voor zijn klanten

Een super goede verzekerings agent aan de telefoon een die meer doet voor je dan dat je vraagt een probleem is er niet een oplossing wel zij denken in oplossingen iets wat ik nodig heb bij mijn onderneming

Zeer klantvriendelijk en goed geholpen

Zeer beleefde en goed meedenkende collega. Mijn vraag werd snel beantwoord en daardoor mijn vertrouwen ook. Een aanrader!

gewoon goed

Verliep allemaal soepel

Dacht geen persoonlijk contact te krijgen. Werd toch even gebeld om enige zaken te controleren. Daarna meteen verzekerd.

Altijd goed

Perfecttt

Super goede service

Verzekering motor wordt binnenkort verlengd en poliscounter komt met een voorstel voor een andere goedkopere, met dezelfde voorwaarden. Gebeld en andere motor ook hier te laten verzekeren, Binnen 15 minuten helemaal geregeld. Top

snel beoordeeld

snel geholpen met een aanvraag van verzekering en op de mail worden vragen ook snel beantwoord!!

Goed prima geholpen

Mij goed geholpen

Perfekt

Ik kreeg meteen bericht.

Scherpe tarieven, snel geregeld!

Ik zocht een verzekeraar die voor mij snel en tegen een scherp tarief mijn bestelbus kon verzekeren. Via Poliscounter kon ik snel en zorgeloos onderweg!

Correct geholpen

Snel een verzekering kunnen afsluiten

Snel en gemakkelijk online een autoverzekering kunnen afsluiten.

Snel geregeld en snel antwoord

Zijn nog bezig met stage vrije jaren overnemen

Ben super geholpen

Voor mijn paardenwagen keurig geholpen om een verzekering af te sluiten..... Snelle en vlotte afhandeling..... met een super communicatie

Snelle service

Mijn nieuwe verzekering snel geregeld.

Goed en betrouwbaar.

Klantvriendelijk.

Zeer makkelijk en snel.

Erg gemakkelijk. Snel en goed geholpen.

Over Poliscounter

Poliscounter heeft inmiddels 10 jaar ervaring in online verzekeren. Dit met veel passie en een gemotiveerd team.