Verwarrende trip

Ik ben 15 februari naar Istanbul geweest via Medicalpoint. Een week eerder een intake gehad in Vianen. Dit liep soepel, het verhaal en de argumenten kwamen gewoon goed over. Daarbij kwam wel dat ik eigenlijk met Esteworld wilde gaan,maar zij mijn donor niet geschikt vonden voor een Haartransplantatie. Andere aanbieders waren wat minder enthousiast of laat met reageren. Mede omdat ik snel wilde en voordat ik mezelf weer zou bedenken heb ik toen geboekt. De reis verliep soepel, werd opgewacht door een hostess,Hulya was haar naam. Aardige vrouw, wist veel te vertellen over Istanbul. Afgezet bij een hoed hotel. Enige nadeel is dat ze weinig engels spreken in istanbul, ik was alleen dus dit was af en toe ff lastig. In het ziekenhuis vond ik het erg chaotisch. Alles door elkaar. Haarlijn aftekenen, infuus aanleggen tegelijk. Dan nog ff restant van bedrag afrekenen. Dit alles in kantoor van arts. 3650 grafts genomen uiteindelijk en zonder overleg mijn kruin en een stukje extra niet gedaan. Ja dit kon dan een tweede keer. Betere dichtheid zo zeiden ze. Nu achteraf hadden ze misschien wel gelijk, maar had toch graag overlegd. Volgende dag gewassen en na huis. Na een week thuis toch gebeld met Medical point om mijn verhaal te vertellen, dat ik niet helemaal tevreden was. Dit zou besproken worden in Turkije en ik zou hier nog van horen. Dit is nooit gebeurd, heb enkel nog contact gehad toen ik Hairforte bestelde, maar zelfs toen werd er niks gevraagd over hoe het met mij is of hoe het met de groei gaat. Ook de op de site beloofde nazorg komt niets van. Ik heb nooit meer iets vernomen van Medical point, het is nu bijna 4 maanden geleden. Het groeitnu redelijk, daae ben ik blij mee. Hopelijk zet dit door. Maar ik voel me wel echt een nummer, even snel binnenhalen, cashen en tot nooit meer!

Spannend maar fijn avontuur!

Ik ben op donderdag 2 mei 2019 vertrokken met maatschappij Pegasus naar Istanbul en met iets vertraging daar aangekomen. Daar stond Kadriye mij keurig op te wachten. Met taxi naar hotel The Green Park Pendik hotel & Convention Center. Daar om 23.00 uur nog wat gegeten en toen slapen. Keurig hotel prachtige view over Istanbul. De volgende dag licht ontbeten en daarna werd ik opgehaald voor de operatie. Het ging allemaal voorspoedig ik had zo’n 2.000 grafts nodig. Het enige waar ik wel teleurgesteld over ben, is dat men niet een nette baan geschoren hadden van achteren. Dit heb ik ook als tip meegeven aan Medicalpoint dat ze bij vrouwen hiermee zorgvuldiger omgaan. Lunch was prima en na afronding ingreep terug naar hotel en Roomservice mijn avondeten besteld. Rustig aangedaan en vroeg gaan slapen. Het is toch een intensief dagje geweest. De volgende dag samen met nog een patiënt ontbeten, uitgecheckt en naar ziekenhuis terug voor verwijderen verband en uitleg hoe je je haren moet verzorgen. Daarna ben ik doorgegaan naar centrum Istanbul. Gevaren over de Bosporus, centrum blauwe moskee en bazaar gezien. Natuurlijk kon ik het niet laten om een tas te kopen en leuk gesproken met de winkelmeneer en een kopje Turkse thee gedronken. Had ik in elk geval het gevoel dat ik echt in Turkije was. Daarna terug met voor, metro en taxi naar hotel nog even tijd over en naar een grote markt geweest achter het hotel. Kadriye belde mij keurig op, zat nog even buiten op het terras hotel na te genieten van deze dag en Kadriye belde mij keurig op om te zeggen dat de taxi er aan zou komen. Naar luchthaven en was grappig om te zien, je staat daar niet als enige in de rij met een ondergane Haartransplantatie hoewel ik wel de enige vrouw was. Kortom het was voor mij een spannend avontuur en nu een jaar wachten op het eindresultaat. Ik ben benieuwd.

Tijdens consult in Nederland meteen goed gevoel gekregen over Medicalpoint. Eenmaal in Istanbul zijn we super begeleid door de Nederlands/Turks talige hostess. Ze kwam ons halen in het hotel en was er ook bij tijdens de behandeling. Ze spreken slecht Engels daar dus kon tijdens de operatie en op alle vragen dankzij haar toch goed communiceren. Het hele traject in de kliniek is goed verlopen, enige wat een beetje pijn deed waren de verdoving spuiten. Ook in Istanbul en nu 2 weken na de behandeling konden we medicalpoint in Nederland 24/7 bereiken voor vragen. Krijg echt binnen 2 minuten reactie per whatsapp op me vraag. Dit is echt super. Behandeling is 2 weken geleden en ben echt blij met het resultaat. Nu afwachten hoe het eindresultaat gaat worden maar als ik zie hoe de haartjes er nu uitzien en hoe ze geïmplanteerd zijn dan denk ik dat het echt super gaat zijn. Ik adviseer echt iedereen die deze behandeling wil doen Medicalpoint aan. Sowieso qua prijs maar wat echt geweldig is is de service en begeleiding.

• Persoonlijke aandacht

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Van tevoren zijn wij ontzettend goed ingelicht. En er zijn geen problemen gekomen tot nu toe. Ik ben nog steeds aan het genezen van de operatie dus ik kan niet zeggen of het goed is. Wel ziet het er tot nu toe goed uit !

• Persoonlijke aandacht

Op 02-04-2019 ben ik naar istanbul gegaan om via Medical Point een haartransplantatie te ondergaan. Na keurig opgevangen te zijn op het vliegveld ben ik met chauffeur naar het 5 sterren hotel gebracht om een avondje te ontspannen voor de grote dag. De volgende dag kwam de hostess, die Nederlands spreekt, mij ophalen om naar het ziekenhuis te gaan. De hostess is een hele lieve vrouw die er de gehele dag bij blijft om je te ondersteunen. Erg fijn! Na een korte intake en bepaling van de haarlijn zijn de doktoren aan de slag gegaan. Alles was zeer professioneel geregeld en gaf mij het gevoel dat ik in goede handen was. De verwachting was 4000 grafts maar dit zijn er uiteindelijk ruim 5000 geworden! (Ik had een zeer goed donorgebied) Een heel mooi resultaat! Ik ben nu 5 dagen aan het herstellen en ook dit proces gaat goed en wordt vanuit Nederland begeleidt door Medical Point. De komende maanden wordt het resultaat pas echt zichtbaar maar ik ben nu al enorm tevreden over het proces. Mochten er mensen zijn die een haartransplantatie overwegen ga dan sowieso op consult bij Medical Point!

• Persoonlijke aandacht

Een hele dikke 10. Alles was oke en een hele goede begeleiding. De hostess was erg aardig en begeleidde mij goed. Een lieve vrouw die het goed met mij voor had. Operatie zelf was goed te doen. Al met al was het een goeie ervaring. Zou iedereen het aanraden als je het wil laten doen doe het bij medicalpoint!

• Persoonlijke aandacht

Ik ben gisteren (25-03-2019) terug gekomen van mijn behandeling in Instanbul via MedicalPoint In eerste instantie heb ik via de mail op werkelijk al mijn vragen keurig antwoord gehad. Je bent je aan het oriënteren en door het gemoedelijke en eerlijke contact heb ik besloten op consult te gaan in Vianen.Het was een prettig gesprek waar mijn verdere vragen werden beantwoord en ook mijn donorgebied werd bekeken.Ik had er eigenlijk direct een goed gevoel bij en ik had al snel besloten ook niet elders nog eens op consult te gaan. Toen ik had laten weten dat ik het graag wilde hebben we samen de data bekeken die voor mij het beste uitkwam.Rekening houdend met de vluchttijden heeft MedicalPoint voor mij de reis en een verblijf in een prachtig mooi hotel geboekt dichtbij de luchthaven en de kliniek.Al voor ik mijn aanbetaling had voldaan had ik alle informatie en reisbescheiden al in mijn mailbox.Dit gaf veel vertrouwen.In aanloop naar de dag van vertrek kreeg ik nog regelmatig een bericht met wat tips en info. Op het vliegveld werd ik opgehaald door een vriendelijke Nederlandstalige hostess die me welkom heette en me met een taxi af heeft gezet bij een mooi hotel met alles erop en eraan.De volgende dag werd ik door haar om kwart voor 8 opgehaald om naar de kliniek te gaan. Ik vond het erg spannend maar ze heeft me echt op mijn gemak gesteld door alle stappen steeds van te voren aan me uit te leggen.Omdat er 4200 grafts gedaan zouden worden was het een lange , toch wel pittige dag waar 2 a 3 mensen zo'n 7 uur met me bezig zijn geweest.Haarlijn bepalen, bloedafname, infuus, steriele materialen, lunch, water,het gaf me een goed gevoel. Gedurende de behandeling kwam ze regelmatig polshoogte nemen en me informeren over de voortgang van de behandeling en vroeg ze hoe het met me ging.Volgens haar hadden ze een fantastisch resultaat geboekt, ik ben erg benieuwd!!! Na de behandeling ben ik weer naar het hotel gebracht waar ik wat heb gegeten en verder rustig aan heb gedaan.Ook heeft ze me wat medicatie meegegeven met de uitleg die daarbij hoorde. Doordat de dag erna mijn terugvlucht in de avond was heeft ze een late check out voor me geregeld zodat ik nog wat langer in het hotel kon verblijven, erg fijn. Alvorens we naar de luchthaven gingen zijn we nog een keer naar de kliniek gegaan om het verband eraf te halen en zijn mijn haren gewassen met een speciale shampoo.Ook daar kreeg ik weer uitleg over de nazorg en kreeg ik de speciale shampoo mee voor thuis. Daarna ben ik door een taxi afgezet op de luchthaven en heb ik een relaxte terugvlucht gehad. Ik besef nog maar amper wat er dit weekend allemaal gebeurt is en ben ontzettend benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Het hele traject van begin tot het einde heb ik er een goed gevoel bij gehad. Dus mijn complimenten aan het hele team van MedicalPoint. Greetz David

• Persoonlijke aandacht

Alles is buitengewoon goed gegaan. Ik ben dus ook heel erg tevreden over Medicalpoint. Ik heb eigenlijk geen enkel minpuntje kunnen ontdekken! De begeleiding van Kadrye was fantastisch, het team wat de operatie uitvoerde was uiterst gedreven en bedreven. Ook de begeleiding en service ook nu nog, twee weken na de behandeling, is boven verwachting! Alles tot nu toe een dikke vette 10!

• Persoonlijke aandacht

Ik vond in het beginnen een beetje eng omdat ik helemaal alleen naar Turkije moest vliegen, Naar een land waar ik eerder nooit ben geweest, Ik wist ook niet of de kliniek/ziekenhuis betrouwbaar was, En ik sprak een paciente, Die ook haartransplantatie gedaan, Die vertelde me alleen maar positieve dingen over het ziekenhuis en over de operatie, En de roorsten en hoe ze werd behandeld, Dat ze heel blij mee was, En ik werd ook positief, Ik was wel een beetje bang dacht dat pijnlijke was, Deed best veel pijn maar ik kon wel aan om mooie te worden! Verder viel wel allemaal mee! De mensen waren lieve, Het was een prachtige luxe hotel van 5 ster, Ik ben tot nu toe te vrede met de haartransplantatie! En ik heb geen spijt van! De hostess zijn Nederlanders ze stond met een medisch bord op mij en nog op de andere mensen te wachten op luchthaven, Die ook gingen voor haartransplantatie, ze hebben ons naar hotel gebracht, Ze heeft me geen ellk minuten alleen gelaten, Ze zijn heel aardig en lief, Ze zijn gewoon een hele lieve mensen en betrouwbare! Ik adviseer kennis/vrienden en vriendinnen van mij, Die ook haartransplantatie nodig hebben om daar te gaan!

• Persoonlijke aandacht

ik vond super goed gegaan,alles was goed na mijn wens!

• Persoonlijke aandacht

ik vond het super goed gegaan,en alles was goed na mijn wens gegaan!

• Persoonlijke aandacht

één woord FANTASTISCH! Ik ben vorige week naar Turkije gevlogen. Ik ben 2 jaar bezig geweest om evt een HT te ondergaan. Ik ben bij verschillende klinieken geweest maar toch nooit echt het 100% vertrouwen gevoel gehad! Dus ik had het eigenlijk opzij geschoven. Ik was toch in december weer gaan googlen en kwam bij MedicailPoint terecht. Ik appte en kreeg gelijk binnen één minuut reactie! Gelijk maar een afspraak gemaakt en een paar dagen erna naar Den Haag gereden. Ik was eigenlijk heel sceptisch over de prijs dacht dat kan nooit voor dat geld. Maar kwam daar aan en er stond een hele lieve vrouw op mij te wachten. Ik was gelijk op mijn gemak. We hebben een heel goed gesprek gehad en alle vragen worden gelijk beantwoord en ze neemt ook alle tijd voor je! Wat het verschil met MedicalPoint is vrijheid blijheid want er word totaal geen druk op je gezet met Bijv. mooie verkoop praatjes en dat had ik wel het gevoel bij de andere klinieken. Maar ik heb het gedaan en ben er super blij mee. De kwaliteit is echt super! Je zou gek zijn om naar hele dure klinieken te gaan want de methode is allemaal het zelfde! Allemaal FUE! Ik ben in het Medical Park Istanbul geweest en mensen daar hebben jaren lang ervaring met HT's. Laat je niet gek maken met allemaal commerciële praatjes van andere klinieken want nogmaals het is allemaal FUE! Het hotel was super en de begeleiding was TOP! Ik wil (Kadriye) nog onwijs bedanken en ook (US)! Deze mensen staan echt maar ook echt 24/7 voor je klaar! Het is nu afwachten voor het resultaat maar daar heb ik 100% vertrouwen in. Ps ik heb nog een tip voor de mensen die een HT laten doen! Ik heb van Samsonite een reis kussen gekocht voor het slapen na de HT. Je krijgt daar een lucht kussen maar je kan beter deze kopen https://goo.gl/RzGzUx Nogmaals onwijs bedankt (Us & Kadriye) Gr Dirk

• Persoonlijke aandacht

ik ben goed begeleid in istanbul. De operatie deed geen pijn. Ik kijk uit naar het resultaat!

• Persoonlijke aandacht

Heel lang heb ik geworsteld met kaal worden. Ik heb nu afgelopen maand mijn haartransplantatie laten doen. Het waren 3200 grafts dat was het maximaal haalbare voor mij wat ze uit het donor gebied konden halen. Ik vind medical point echt super alleen maar liefde voor deze mensen. Ze hebben me super goed ondersteund en begeleid. De behandeling duurde lang maar was niet vervelend, alleen de verdoving is wel pittig maar daar moet je gewoon even doorheen. De vlucht die ze voor mij hadden geboekt was ook helemaal goed had genoeg beenruimte en alles verliep heel soepel en snel wat wel fijn is. Het hotel ligt vlakbij het ziekenhuis het is een mooi schoon en rustig hotel waar je goed kan bijkomenen na de operatie. Voor iedereen die twijfels heeft over de prijs kwaliteits verhouding ik zeg gewoon doen want het is het zeker waard. Na 2 weken ziet het er super goed uit het en ik heb geen klachten ondervonden behalve dan de extreme jeuk.

• Persoonlijke aandacht

Ik had een goeie voorbehandeling met gesprek en advies. Er is naar mijn haren gekeken en daarop hebben ze ongeveer gekeken wat mogelijk was. De vlucht, de 5 ster hotel en de tolk die ons begeleid heeft in Istanbul was allemaal echt top. Het is nu bijna 2 maanden verder en alles is zoals van te voren gezegd ook gebeurd. Ik ga ik het uiteindelijke resultaat over een paar maanden zien!

Afwachten voor resoltat

• Persoonlijke aandacht

Super begeleiding en prijs kwaliteit verhouding de beste die r is! Kan het van harte iedereen met een gerust hart aanbevelen! Goed hotel, goed team, betrouwbaar en zelfs meer crafts gekregen dan ik ooit gehoopt had!!

• Persoonlijke aandacht

Het is heel goed geregeld alles top hotel .aardig mensen alles is top geregeld. Ik ben gisteren terug gekomen helemaal perfect. Geen pijjn helmaal niks nu even af wachten voor resultaat. Ik raad het aan mensen die willen haartransplantatie. Midica ponit is een perfect haartransplantatie. l

• Persoonlijke aandacht

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn ,is dat t meestal niet. In dit geval is het echt zo mooi. Dank aan het proffesioneele topteam v Medicalpoint

• Persoonlijke aandacht

Alles is tot in de puntjes geregeld! Top! Ben gisteren thuis gekomen, maar weet zeker dat ik een super resultaat krijg! Echte vakmensen bij Medicalpoint.

• Persoonlijke aandacht

Ervaring was goed, vooral aangezien de prijs.

• Persoonlijke aandacht

Over het algemeen ben ik uiterst tevreden over de totale service en ingreep tot hiertoe. Ik ben momenteel 2 weken verder na mijn ingreep waarmee ik zeer tevreden ben, op het resultaat moet ik wel afwachten maar ik heb er het volste vertrouwen in. Ik heb in het begin contact gehad met Amber een zeer vriendelijke dame die me via WhatsApp 7/7 met al men vragen bijstond en nog steeds trouwens 😁 uiteindelijk voor de ingreep werd er contact opgenomen met mij door de hostess die me door het hele proces zeer goed heeft bij gestaan! De ingreep zelf werd gedaan door zeer vriendelijke en bekwame dokters/specialisten die hun vak wel duidelijk kennen! De verdoving waren lastige prikken maar verder heb ik niets last gehad, alles werd duidelijk uitgelegt tijdens de ingreep en er word echt rekening gehouden met wat je zelf wil! Ik ben dan ook zeer blij dat ze bij mezelf meer grafts hebben kunnen plaatsen dan dat er gedacht was en ik hoogstwaarschijnlijk niet hoef terug te gaan voor een 2de behandeling aangezien ik toch al behoorlijk kalend was. Het hotel zelf was ook zeer mooi en klassevol wat zeker ook een aanrader is! Hierbij wil ik graag heel het team van service tot dokters bedanken voor de gehele procedure tot hiertoe, aangezien ik nog goed word opgevolgt word er nog contact gehouden natuurlijk, ik kijk alvast uit naar het eindresultaat 😉 !!!

• Persoonlijke aandacht

Begin november voor een haartransplantatie naar Istanbul geweeest. Vooraf per e-mail contact gehad met Amber Jansen. Reageert altijd keurig en constructief. Weet de zorg weg te nemen en je kunt ongelimiteerd vragen stellen (dank hiervoor). Op de dag van vertrek ontving ik een bericht van de hostess ter plaatse zodat ik me ook daar welkom voelde en ik wist naar wie ik moest uitkijken. Prima hotel met ontbijt. De behandeling heb ik als zwaar ervaren maar de begeleiding erg goed. De hostess was de hele behandeling in de buurt of bij mij en vertelde welke stappen er gezet gingen worden. Ik vond dat erg prettig. Mooi ziekenhuis met aardig personeel. Alles wat ik wilde kon en is uiteindelijk ook uitgevoerd. Ik was blij toen alles achter de rug was. Nu me focussen op het herstel. Ook de nazorg is goed. De afgelopen dagen bijna dagelijks contact gehad over verloop van het herstel. Medicalpoint is zeker een aanrader! Nu wachten op het resultaat.

Over Medicalpoint

Wij zijn een Nederlands kliniek met vestigingen in Landsmeer en in Istanbul en klanten over de hele wereld. U kunt zelf kiezen waar u de behandeling wilt ondergaan. Ons jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat we met de beste artsen en specialisten werken. Hierin is de kwaliteit, hygiëne en een natuurlijke uitstraling na de haartransplantatie voor ons altijd een leidraad geweest. Wij willen niet dat u voor verassingen komt te staan, vandaar dat we van tevoren heel duidelijk met u doornemen wat u te wachten staat en welke kosten hieraan zijn verbonden. Uw nazorg wordt in Landsmeer voortgezet en u krijgt van ons uw groeigarantie mee. U bent van begin tot eindresultaat in goede handen. Onze artsen beschikken over jarenlange ervaring, een hoog kennisniveau en zijn betrokken bij uw situatie. Wij bieden zorg van hoge kwaliteit en werken uitsluitend strikt met medische protocollen. Ons team staat 24/7 klaar voor al uw vragen en opmerkingen.