Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Medicalpoint

Wij zijn een Nederlands kliniek met vestigingen in Landsmeer en in Istanbul en klanten over de hele wereld. U kunt zelf kiezen waar u de behandeling wilt ondergaan. Ons jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat we met de beste artsen en specialisten werken. Hierin is de kwaliteit, hygiëne en een natuurlijke uitstraling na de haartransplantatie voor ons altijd een leidraad geweest. Wij willen niet dat u voor verassingen komt te staan, vandaar dat we van tevoren heel duidelijk met u doornemen wat u te wachten staat en welke kosten hieraan zijn verbonden. Uw nazorg wordt in Landsmeer voortgezet en u krijgt van ons uw groeigarantie mee. U bent van begin tot eindresultaat in goede handen. Onze artsen beschikken over jarenlange ervaring, een hoog kennisniveau en zijn betrokken bij uw situatie. Wij bieden zorg van hoge kwaliteit en werken uitsluitend strikt met medische protocollen. Ons team staat 24/7 klaar voor al uw vragen en opmerkingen.