Dinsdag 30 juni een haar- en baardtransplantatie gedaan. Mijn haarlijn is een beetje naar voren gekomen en mijn baard is voller gemaakt. Het was een super lief en zorgzaam team. Ik word telefonisch direct geholpen en de host is echt top. Kadriye is echt een moederfiguur. Ze bleef tot het einde bij me. Voor de rest is het wachten op het resultaat. Ben benieuwd!

Echt super behandeld

Ik ben op 25 juni 2020 behandeld, 2 dagen geleden. Het eerste telefoongesprek voelde heel goed aan waardoor ik de stap genomen heb. Op de dag zelf een warm welkom van het hele team. Eerst bloedprikken voor plasma later toe te dienen op de huid. Tijdens de implantatie was de arts en assistente super zorgzaam en aardig en er zijn 3800 grafts geplaatst Ik was niet echt kaal maar behoorlijk dun aan de voorkant. Hierdoor zit het mooi dicht op elkaar. Na de behandeling super begeleiding. Zo is afgesproken dat ik elke dag foto’s app zodat er goede nazorg geleverd worden. Ik had m’n hoofd gestoten vandaag en kon meteen terecht uit voorzorg. Meteen alles gecheckt en alles was in orde. Ik heb er veel vertrouwen in dat het allemaal goed zal groeien. Echt een aardig en vertrouwd team/organisatie dat echt er alles aan doet zodat je tevreden bent.

Alles goed geregeld !

We kwamen aan op het vliegveld we werden gelijk opgewacht en naar het hotel gebracht perfect dus . Hotel was keurig netjes en goed ontbijt savonds ook in het hotel gegeten kost bijna niks en gewoon goed . Smorgens met de taxi naar het ziekenhuis het ziekenhuis zag er keurig uit en de mensen zijn vriendelijk . De behandeling duurt behoorlijk lang en de spuiten zijn niet prettig maar dat wist ik al van tevoren en ik kreeg ook 4400 crafts dus aardig wat . Dus al met al gewoon goed geregeld en prettige mensen om me heen nu nog wachten op een goed resultaat !

Haar groeit uitstekend!

Op 11 september 2019 heb ook ik mijn eerste haartransplantatie gehad. Nu, zo een 4,5 maand verder is mijn haar al dermate gegroeid dat het (bijna) niet meer te zien is dat ik kalend ben geweest. Ik raad iedereen het aan om de stap gewoon te zetten en een sprong in het diepe te wagen. Bij mij heeft dit iig goed uitgepakt! Met name de haarlijn is met chirurgische precisie geherconstrueerd. Heb de operatie niet als pijnlijk ervaren, maar het stilliggen was ik wel zat na 7uur. In totaal ruim 4200 haren geimplanteerd. Gr, Dinh

Voltreffelijk

Vanaf de eerste intake gesprek tot heden, alles fantatisch! Kadriye is een geweldige hostess in istanbul, nederlands sprekend en goede begeleiding, niks is haar teveel! Reageert meteen op vragen via whatsup! Oznur heeft hier op kantoor alles goed uitgelegd en ook voor vragen kan je altijd bij haar terecht! Goede nazorg ook!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik heb 4 weken geleden een haartransplantatie laten doen bij Medical point. Dit is mij heel erg goed bevallen. Ik werd op het vliegveld opgevangen door een lieve vrouw. Ze heeft me alles uitgelegd over de behandeling en het verloop van de dagen. Tijdens deze dagen verbleef ik in het Green Park Hotel in Istanbul. Dit is een mooi 5 sterrenhotel wat ook vrij kortbij ligt bij het ziekenhuis waar ik behandeld werd. De begeleidster bleef de hele dag erbij in het ziekenhuis. Vertaalde bij eventuele onduidelijkheden, omdat niet alle medisch personeel Engels spreekt. Na een lange dag in het ziekenhuis te hebben doorgebracht, werd ik terug gebracht naar het hotel. De volgende dag heb ik uitgecheckt en werd ik opgehaald om het verband te laten verwijderen en het haar te laten wassen. Hierna krijg je medicatie mee voor de komende week en werd ik afgezet op het vliegveld. Als je hierna nog vragen heb kan je deze stellen via de Whats app lijn. Deze is 24uur per dag bereikbaar. Vanaf dag een was ik al tevreden met het resultaat. Nu nog even afwachten op het echte resultaat. Voor alle mensen die twijfelen zeg ik gewoon doen!

Professioneel, duidelijk en zeer vriendelijk!

Een betrouwbaar bedrijf waar het gelukkig nog om de medische kant gaat en niet zijn door geslagen naar de commerciële zijde. Na een goed en vriendelijk intake gesprek, in Vianen, te hebben gehad over de mogelijkheden werd alles geregeld voor mij inclusief vliegticket. De voorzorg was duidelijk verwoord In nederland maar ook de nazorg in en vanuit Istanbul was zeer overzichtelijk. Ook met vragen via de app werd snel en duidelijk gereageerd door de dames, zowel in nederland als vanuit Istanbul! De artsen en nederlands sprekende begeleidster waren zeer aardig en kundig voor, tijdens en na de behandeling. De kliniek zelf vond ik zeer modern en zeer schoon. Ik heb het als een zeer aangename belevenis ervaren en ben blij dat ik de knoop door heb gehakt om het te laten doen, zelfs mijn haren begonnen te groeien al na twee weken, wat wil je nog meer! Ik zie uit na de controles die nu bij 3, 6 en 9 maanden gaan plaatsvinden, top! Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken en beveel iedereen Medical Point aan die ook een Fue haartransplantatie willen laten doen!

Zeer goede service en behandeling

Alles was goed geregeld tot in de puntjes

11 september geopereerd in Istanbul door Medicalpoint voor haartransplantatie, er was steeds goed overleg met mij voordat ze gingen opereren, om het beste resultaat te krijgen. Ik werd geopereerd door jonge meisjes dus de verdoving werkte snel! Na afloop nog een groepsfoto. Het is was toch wel een van de mooiste vakantie s die ik heb gehad. P.J. Augustinus (roepnaam Marcel)

Ik had dit veel eerder moeten doen

Afgelopen woensdag 23 Oktober ben ik behandeld in Istanbul via Medical Point. Dit is zeer professioneel gedaan door de dokter en assistenten. Ik ben met een goed gevoel terug naar gegaan. Wat word verteld tijdens de consult word 100% in werkelijkheid gebracht in de praktijk. Dus ik raad aan voor iedereen die niet meer kaal wilt zijn niet twijfelen maar gewoon doen. Het is absoluut de moeite waard.

De service is heel goed, hotel prima, ziekenhuis heel goed

Alles is gegaan zoals beloofd. Ik ben zeer tevreden.

ONGELOFELIJK

Ik heb mijn haar laten transplanteren via medicalpoint , vrijdag een app je gestuurd zaterdag ochtend was ik al in Turkije Prive chauffeur heeft me opgehaald en na hotel gebracht vanaf daar is het snel gegaan behandeling van 8 uur en ik ben zeer te vreden zeker een dikke tien Ps: het is pijnloos laat je niets wijsmaken En vee succes Dankjewel medicalpoint

Heel erg blij met het resultaat

Eind januari ben ik naar Istanbul geweest voor de haartransplantatie. Alles wat super goed geregeld. De behandeling van 4200 grafts heeft 8 uur in beslag genomen. Dit was best pittig. De verdoving spuiten waren behoorlijk pijnlijk en het stil liggen was af toe ook lastig. De behandeling zelf heb ik niks van gevoeld. Ik heb zelfs 2 uurtjes geslapen tijdens de behandeling. We zijn nu 7 maanden verder en het resultaat is geweldig. Ik ben super blij dat ik deze stap gezet heb. Via deze weg wil ik medicalpoint nogmaals bedanken.

Een aanrader: Bij twijfel gewoon doen !

Gisteren teruggekomen van mijn haartransplantatie bij Medicalpoint in Turkije. Dit is mij uitstekend bevallen. Ik heb enorm getwijfeld wat te doen: Een dure kliniek in Nederland of een veel goedkopere in Turkijë ? En zo ja, welke? Na mij zeer goed georiënteerd te hebben heb ik gekozen voor Medicalpoint. Zij maakten een totaal niet opdringerige maar gedegen indruk en ten 2e nog goed geprijsd ook. Alles goed geregeld: voorbereiding, all-in trip en informatievoorziening. Dat wekt vertrouwen. In Istanbul werd ik opgewacht door Kadrye, een zeer prettige Turks/NL hostess. Zij heeft mij tijdens de 3 dagen dat ik daar was perfect begeleid. Zij bracht mij naar het Greenparks hotel aan de kust en gaf goede instructies. De volgende dag werd ik vroeg opgehaald om naar het imposante en prachtige VAA priveziekenhuis gebracht te worden. Kom je in Nederland niet tegen. Hier maakte ik kennis met het naar achteraf bleek zeer kundige team t.w. Iljal en Eda en Cihan, zeer lieve en zo bleek zeer ervaren en kundige artsen/assistenten. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer onder de indruk ben van het geduld en precisie waarmee Eda en Cihan werkten. Na het aftekenen en kaalscheren (een moeilijk moment), is er constant gemotiveerd doorgewerkt met even een lunchpauze tussendoor. In totaal zijn 4500 grafts getransplanteerd. De wijze waarop deze geplaatst zijn is zeer vakkundig. Er is goed rekening gehouden met de richting waarin ze moeten groeien. Ik ben verbaasd over de gelijkmatigheid waarmee de grafts uiteindelijk over de transplantatiezone zijn verdeeld. Ook het donorgedeelte ziet er nog goed uit. Ik verwacht dat ook daar de groei weer naar behoren zal zijn. De behandeling nam ca 7 1/2 uur in beslag. Dat is lang. Helaas ben ik niet het type dat dan zo maar in slaap valt... De volgende dag een prima nabehandeling, van iedereen veel aandacht gehad en met een goed gevoel terug. Duidelijk is voor mij dat de keuze voor Turkije,zeker Medicalpoint de juiste was TOP!

Goede service en goed behandeld

Ik ben zondag 9 juni naar Istanbul afgereisd voor een haartransplantatie alles was goed geregeld vanuit medical point werd goed opgevangen bij de aankomsthal door Kadriye de ned/ Turkse hostess. Ze heeft me heel goed begeleid ( super aardige vrouw) vanaf aankomst tot vertrek Ik kon alles vragen aan haar wat ik wou weten of andere vragen waar ik mee zat. Ze stelde mij op je gemak . Ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat er duidelijk wordt gecommuniceerd en afspraken worden gemaakt die besproken worden Ben tot nu toe heel tevreden ook de nazorg wordt bekeken hoe het verloopt. Nu een kwestie van paar weken herstellen ( gaat heel goed) en dan aantal maanden wachten voor het gewenste resultaat. Ook wil ik Oznur heel erg bedanken , ze is er altijd voor je als je ergens mee zit of iets wil weten Top !

Ik heb meegemaakt op een top niveau maar ook op gezillige sfeer

Op vrijdag arriveer ik in istanbul de hostess stond al te wachten met het naambordje. We hebben kennis gemaakt en ik voelde me gelijk op mij gemaak en tevens kon ik met haar vrij praten, zij is zo lief en praat gewoon nederlands. Zij heeft mij naar het hotel gebracht en afspraak gemaakt voor de volgende voor de behandeling. Het hotel was top, leuke mensen , vrindelijk en zeer gastvrij. De volgende dag zaterdag werd ik opgehaald door de hostess en direct naar het ziekenhuis gebracht, daar kreeg ik eerst een gesprek met de doktor en ik gaf haar mijn wens hoe ik eigenlijk wilde hebben. Ik wist van tevoren dat mijn donor haar niet echt top was. De dokter wist precies hoe zij dat moest doen en ik wist honderd procent dat het goed zou komen...tijdens de operatie werd ik goed verholpen door de medewerkers, ze waren professioneel maar ook gastvrij...de hostess kwam regelmatig kijken en vroeg ook hoe het met me gaat dat was heel fijn..na de complete operatie heb ik ff in de spiegel gekeken..het was echt top ik voelde me weer jong. Dat heb ik aan hun ook verteld en hoe blij ik was daarna heb ik iedereen bedankt ook de dokter..ik werd terug gebracht naar het hotel door de hostess..ik had wel veel bloed aan achterkant hoofd maar dat vond ik niet erg want de hostess heeft me dat verteld dat het normaal is en dat volgende dag zal het bloed stoppen. Inderdaad de volgende dag stopte het bloed. Op zondag kwam de lieve hostess me weer op halen , eerst ff naar ziekenhuis om mijn haar te wassen en daarna naar het vliegveld. Ik kreeg heel goed uitleg van de hostess hoe ik verder mijn geïmplanteerd haar moest verzorgen en dat was echt op top niveau.. zondag om 23 uur was ik weer in Nederland.. ik rad iedereen aan om voor medical point te kiezen, zij zijn professioneel, topniveau en ze weten precies wat zij moeten doen want ik had weinig donor haar en zij hebben mijn haar weer volle gemaakt.en nu alleen afwachten voor nieuw haar..ik ben echt super tevreden

Verwarrende trip

Ik ben 15 februari naar Istanbul geweest via Medicalpoint. Een week eerder een intake gehad in Vianen. Dit liep soepel, het verhaal en de argumenten kwamen gewoon goed over. Daarbij kwam wel dat ik eigenlijk met Esteworld wilde gaan,maar zij mijn donor niet geschikt vonden voor een Haartransplantatie. Andere aanbieders waren wat minder enthousiast of laat met reageren. Mede omdat ik snel wilde en voordat ik mezelf weer zou bedenken heb ik toen geboekt. De reis verliep soepel, werd opgewacht door een hostess,Hulya was haar naam. Aardige vrouw, wist veel te vertellen over Istanbul. Afgezet bij een hoed hotel. Enige nadeel is dat ze weinig engels spreken in istanbul, ik was alleen dus dit was af en toe ff lastig. In het ziekenhuis vond ik het erg chaotisch. Alles door elkaar. Haarlijn aftekenen, infuus aanleggen tegelijk. Dan nog ff restant van bedrag afrekenen. Dit alles in kantoor van arts. 3650 grafts genomen uiteindelijk en zonder overleg mijn kruin en een stukje extra niet gedaan. Ja dit kon dan een tweede keer. Betere dichtheid zo zeiden ze. Nu achteraf hadden ze misschien wel gelijk, maar had toch graag overlegd. Volgende dag gewassen en na huis. Na een week thuis toch gebeld met Medical point om mijn verhaal te vertellen, dat ik niet helemaal tevreden was. Dit zou besproken worden in Turkije en ik zou hier nog van horen. Dit is nooit gebeurd, heb enkel nog contact gehad toen ik Hairforte bestelde, maar zelfs toen werd er niks gevraagd over hoe het met mij is of hoe het met de groei gaat. Ook de op de site beloofde nazorg komt niets van. Ik heb nooit meer iets vernomen van Medical point, het is nu bijna 4 maanden geleden. Het groeitnu redelijk, daae ben ik blij mee. Hopelijk zet dit door. Maar ik voel me wel echt een nummer, even snel binnenhalen, cashen en tot nooit meer!

Spannend maar fijn avontuur!

Ik ben op donderdag 2 mei 2019 vertrokken met maatschappij Pegasus naar Istanbul en met iets vertraging daar aangekomen. Daar stond Kadriye mij keurig op te wachten. Met taxi naar hotel The Green Park Pendik hotel & Convention Center. Daar om 23.00 uur nog wat gegeten en toen slapen. Keurig hotel prachtige view over Istanbul. De volgende dag licht ontbeten en daarna werd ik opgehaald voor de operatie. Het ging allemaal voorspoedig ik had zo’n 2.000 grafts nodig. Het enige waar ik wel teleurgesteld over ben, is dat men niet een nette baan geschoren hadden van achteren. Dit heb ik ook als tip meegeven aan Medicalpoint dat ze bij vrouwen hiermee zorgvuldiger omgaan. Lunch was prima en na afronding ingreep terug naar hotel en Roomservice mijn avondeten besteld. Rustig aangedaan en vroeg gaan slapen. Het is toch een intensief dagje geweest. De volgende dag samen met nog een patiënt ontbeten, uitgecheckt en naar ziekenhuis terug voor verwijderen verband en uitleg hoe je je haren moet verzorgen. Daarna ben ik doorgegaan naar centrum Istanbul. Gevaren over de Bosporus, centrum blauwe moskee en bazaar gezien. Natuurlijk kon ik het niet laten om een tas te kopen en leuk gesproken met de winkelmeneer en een kopje Turkse thee gedronken. Had ik in elk geval het gevoel dat ik echt in Turkije was. Daarna terug met voor, metro en taxi naar hotel nog even tijd over en naar een grote markt geweest achter het hotel. Kadriye belde mij keurig op, zat nog even buiten op het terras hotel na te genieten van deze dag en Kadriye belde mij keurig op om te zeggen dat de taxi er aan zou komen. Naar luchthaven en was grappig om te zien, je staat daar niet als enige in de rij met een ondergane Haartransplantatie hoewel ik wel de enige vrouw was. Kortom het was voor mij een spannend avontuur en nu een jaar wachten op het eindresultaat. Ik ben benieuwd.

Tijdens consult in Nederland meteen goed gevoel gekregen over Medicalpoint. Eenmaal in Istanbul zijn we super begeleid door de Nederlands/Turks talige hostess. Ze kwam ons halen in het hotel en was er ook bij tijdens de behandeling. Ze spreken slecht Engels daar dus kon tijdens de operatie en op alle vragen dankzij haar toch goed communiceren. Het hele traject in de kliniek is goed verlopen, enige wat een beetje pijn deed waren de verdoving spuiten. Ook in Istanbul en nu 2 weken na de behandeling konden we medicalpoint in Nederland 24/7 bereiken voor vragen. Krijg echt binnen 2 minuten reactie per whatsapp op me vraag. Dit is echt super. Behandeling is 2 weken geleden en ben echt blij met het resultaat. Nu afwachten hoe het eindresultaat gaat worden maar als ik zie hoe de haartjes er nu uitzien en hoe ze geïmplanteerd zijn dan denk ik dat het echt super gaat zijn. Ik adviseer echt iedereen die deze behandeling wil doen Medicalpoint aan. Sowieso qua prijs maar wat echt geweldig is is de service en begeleiding.

• Persoonlijke aandacht

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Van tevoren zijn wij ontzettend goed ingelicht. En er zijn geen problemen gekomen tot nu toe. Ik ben nog steeds aan het genezen van de operatie dus ik kan niet zeggen of het goed is. Wel ziet het er tot nu toe goed uit !

• Persoonlijke aandacht

Op 02-04-2019 ben ik naar istanbul gegaan om via Medical Point een haartransplantatie te ondergaan. Na keurig opgevangen te zijn op het vliegveld ben ik met chauffeur naar het 5 sterren hotel gebracht om een avondje te ontspannen voor de grote dag. De volgende dag kwam de hostess, die Nederlands spreekt, mij ophalen om naar het ziekenhuis te gaan. De hostess is een hele lieve vrouw die er de gehele dag bij blijft om je te ondersteunen. Erg fijn! Na een korte intake en bepaling van de haarlijn zijn de doktoren aan de slag gegaan. Alles was zeer professioneel geregeld en gaf mij het gevoel dat ik in goede handen was. De verwachting was 4000 grafts maar dit zijn er uiteindelijk ruim 5000 geworden! (Ik had een zeer goed donorgebied) Een heel mooi resultaat! Ik ben nu 5 dagen aan het herstellen en ook dit proces gaat goed en wordt vanuit Nederland begeleidt door Medical Point. De komende maanden wordt het resultaat pas echt zichtbaar maar ik ben nu al enorm tevreden over het proces. Mochten er mensen zijn die een haartransplantatie overwegen ga dan sowieso op consult bij Medical Point!

• Persoonlijke aandacht

Een hele dikke 10. Alles was oke en een hele goede begeleiding. De hostess was erg aardig en begeleidde mij goed. Een lieve vrouw die het goed met mij voor had. Operatie zelf was goed te doen. Al met al was het een goeie ervaring. Zou iedereen het aanraden als je het wil laten doen doe het bij medicalpoint!

• Persoonlijke aandacht

Ik ben gisteren (25-03-2019) terug gekomen van mijn behandeling in Instanbul via MedicalPoint In eerste instantie heb ik via de mail op werkelijk al mijn vragen keurig antwoord gehad. Je bent je aan het oriënteren en door het gemoedelijke en eerlijke contact heb ik besloten op consult te gaan in Vianen.Het was een prettig gesprek waar mijn verdere vragen werden beantwoord en ook mijn donorgebied werd bekeken.Ik had er eigenlijk direct een goed gevoel bij en ik had al snel besloten ook niet elders nog eens op consult te gaan. Toen ik had laten weten dat ik het graag wilde hebben we samen de data bekeken die voor mij het beste uitkwam.Rekening houdend met de vluchttijden heeft MedicalPoint voor mij de reis en een verblijf in een prachtig mooi hotel geboekt dichtbij de luchthaven en de kliniek.Al voor ik mijn aanbetaling had voldaan had ik alle informatie en reisbescheiden al in mijn mailbox.Dit gaf veel vertrouwen.In aanloop naar de dag van vertrek kreeg ik nog regelmatig een bericht met wat tips en info. Op het vliegveld werd ik opgehaald door een vriendelijke Nederlandstalige hostess die me welkom heette en me met een taxi af heeft gezet bij een mooi hotel met alles erop en eraan.De volgende dag werd ik door haar om kwart voor 8 opgehaald om naar de kliniek te gaan. Ik vond het erg spannend maar ze heeft me echt op mijn gemak gesteld door alle stappen steeds van te voren aan me uit te leggen.Omdat er 4200 grafts gedaan zouden worden was het een lange , toch wel pittige dag waar 2 a 3 mensen zo'n 7 uur met me bezig zijn geweest.Haarlijn bepalen, bloedafname, infuus, steriele materialen, lunch, water,het gaf me een goed gevoel. Gedurende de behandeling kwam ze regelmatig polshoogte nemen en me informeren over de voortgang van de behandeling en vroeg ze hoe het met me ging.Volgens haar hadden ze een fantastisch resultaat geboekt, ik ben erg benieuwd!!! Na de behandeling ben ik weer naar het hotel gebracht waar ik wat heb gegeten en verder rustig aan heb gedaan.Ook heeft ze me wat medicatie meegegeven met de uitleg die daarbij hoorde. Doordat de dag erna mijn terugvlucht in de avond was heeft ze een late check out voor me geregeld zodat ik nog wat langer in het hotel kon verblijven, erg fijn. Alvorens we naar de luchthaven gingen zijn we nog een keer naar de kliniek gegaan om het verband eraf te halen en zijn mijn haren gewassen met een speciale shampoo.Ook daar kreeg ik weer uitleg over de nazorg en kreeg ik de speciale shampoo mee voor thuis. Daarna ben ik door een taxi afgezet op de luchthaven en heb ik een relaxte terugvlucht gehad. Ik besef nog maar amper wat er dit weekend allemaal gebeurt is en ben ontzettend benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Het hele traject van begin tot het einde heb ik er een goed gevoel bij gehad. Dus mijn complimenten aan het hele team van MedicalPoint. Greetz David

• Persoonlijke aandacht

Alles is buitengewoon goed gegaan. Ik ben dus ook heel erg tevreden over Medicalpoint. Ik heb eigenlijk geen enkel minpuntje kunnen ontdekken! De begeleiding van Kadrye was fantastisch, het team wat de operatie uitvoerde was uiterst gedreven en bedreven. Ook de begeleiding en service ook nu nog, twee weken na de behandeling, is boven verwachting! Alles tot nu toe een dikke vette 10!

• Persoonlijke aandacht

Ik vond in het beginnen een beetje eng omdat ik helemaal alleen naar Turkije moest vliegen, Naar een land waar ik eerder nooit ben geweest, Ik wist ook niet of de kliniek/ziekenhuis betrouwbaar was, En ik sprak een paciente, Die ook haartransplantatie gedaan, Die vertelde me alleen maar positieve dingen over het ziekenhuis en over de operatie, En de roorsten en hoe ze werd behandeld, Dat ze heel blij mee was, En ik werd ook positief, Ik was wel een beetje bang dacht dat pijnlijke was, Deed best veel pijn maar ik kon wel aan om mooie te worden! Verder viel wel allemaal mee! De mensen waren lieve, Het was een prachtige luxe hotel van 5 ster, Ik ben tot nu toe te vrede met de haartransplantatie! En ik heb geen spijt van! De hostess zijn Nederlanders ze stond met een medisch bord op mij en nog op de andere mensen te wachten op luchthaven, Die ook gingen voor haartransplantatie, ze hebben ons naar hotel gebracht, Ze heeft me geen ellk minuten alleen gelaten, Ze zijn heel aardig en lief, Ze zijn gewoon een hele lieve mensen en betrouwbare! Ik adviseer kennis/vrienden en vriendinnen van mij, Die ook haartransplantatie nodig hebben om daar te gaan!

Over Medicalpoint

Wij zijn een Nederlands bedrijf met vestigingen in Istanbul, Amsterdam, meerdere consult locaties in heel Nederland en klanten over de hele wereld. Ons jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat we in Istanbul met de beste artsen en specialisten werken. Hierin is de kwaliteit, hygiëne en een natuurlijke uitstraling na de haartransplantatie voor ons altijd een leidraad geweest.