4 weken geleden

4 weken geleden is mijn vriend hier geweest. Behandeling verliep verder goed. Wel vond ik dat het mega snel ging in 4,5 uur 4000 grafts zeggen ze. Maar dat vind ik op zijn hoofd niet te zien. Ook is de kruin nog erg leeg en heel kaal. En ook zijn haarlijn zit nog ver naar achter. We wachten het af maar heb niet een goed gevoel erover.

Kan dit iedereen aanraden: deskundig personeel die erg vriendelijk zijn en meedenken. Vooraf duidelijke en snelle antwoorden op alle vragen. Het enige wat tegenviel waren de verdovingen maar dit kan per persoon anders zijn. Twijfel niet en maak een afspraak want alles is perfect geregeld!

Was heele fijne kliniek

Heb 4 setember haartransplantatie gedaan was fijn fijn ontvangen 3500 grafs gezet is super gegaan naar afloop nog lekker eten gekregen een echte aan rader top kliniek

Wat een fijn bedrijf, ik voelde me erg op het gemak tijdens de behandeling.

Ik heb 28 juli 2023 een transplantatie ondergaan. Het gehele traject werd mij goed uitgelegd. Ik werd heel prettig te woord gestaan door de medewerkers en de artsen/specialisten. Hier wordt totaal niet moeilijk gedaan over het aantal grafts, men wil gewoon een goed resultaat bereiken. Wat namen ze een tijd, ik kon merken dat ze erg gedreven waren en ook op het laatst, het kostte flink wat tijd, werd er nog een uitvoerig final check gedaan. Voordat ik weg kon, moest ik eerst nog wat eten. Het eindresultaat zal ik te zijner tijd nog doorgeven maar nu, één dag na de behandeling, ben ik erg tevreden. Geen pijn.

Zeer professioneel en het resultaat overstijgt alle verwachtingen

De praktijk is hygiënisch en de medewerkers zeer professioneel. De haartransplantatie is een lange rit maar zeer de moeite waard. Het resultaat is na 6 maanden al fantastisch en overstijgt mijn verwachtingen.

Echt een super goede ervaringe

Top ervaring gehad, heel duidelijk en behulpzaam. Geen pijn en een heel goed resultaat! Echt een aanrader!

Kwaliteit, zorg, professioneel en top artsen

Heb bij Medicalpoint mijn inhammen laten doen. Alles is top gegaan, goede informatie en zorg. Na de 9 maanden controle heeft er aan 1 kant een klein stukje niet helemaal gepakt, ik vond zelf goed en was al zeer tevreden met behaalde resultaat. Alleen Medicalpoint was niet tevreden want ze willen 100% resultaat. Door de garantie die ze afgeven ging ik nog een keer kosteloos onder het mes. Ik wil daar mee aangeven dat de kwaliteit en service enorm hoog ligt met een top locatie en super artsen. Ik raad Medicalpoint 100% aan

Professionele kundige kliniek

Gisteren zijn ze 6.5 uur non stop met me bezig geweest. Tuurlijk je voelt de prikken wel maar verder goed te doen. Half wakend door de nacht maar vanmiddag gaat het prima. Resultaat zie je pas over n tijdje en zal ik hier vermelden maar het ziet er erg goed uit.

Bedenk geen excuus, als je het geld heb, doe het direct ! YOLO

Fijn contact via WhatsApp, eerlijk en direct Super schone kliniek. Tip: neem draadloze oortjes mee om muziek te luisteren. Ontbijt heel stevig wat het is een lange zit. 3500 grafts geplaatst.

Zeer tevreden!..

Ik heb voordat ik bij Medicalpoint kwam meerde consult gesprekken gevoerd bij andere klinieken.. Uiteindelijk viel de keuze voor Medicalpoint, omdat ze vanaf heb begin erg duidelijk, betrokken en eerlijk waren over wat ik kon verwachten.. Ik ben na me haartransplantatie 4 weken geleden net terug geweest voor de nazorg en die verloopt ook erg goed.. Natuurlijk was de prijs ook scherp en duidelijk die zij hanteren zonder bij komende kosten achteraf.. Medicalpoint.. Zeker doen!..

Goede service en nazorg

Heel duidelijk uitleg vooraf en professionele mensen. Nazorg wordt er veel aandacht gegeven. Gewoon doen!

Hele mooie locatie in Landsmeer. Goede service goede begeleiding. Team werkt uitermate professioneel en hygiënisch.

Niet twijfelen maar doen

Op 23 april 2022 heb ook ik mijn eerste haartransplantatie gehad.Ik raad iedereen het aan om de stap gewoon te zetten. Operatie was niet pijnlijk. Het viel allemaal mee. 3250 grafs geimplanteerd. Allemaal vriendelijke mensen en goed service. Nu afwachten voor resultaat Ben goed begeleid en kon met al mijn vragen terecht bij Medicalpoint. De artsen nemen alle tijd om je gerust te stellen tijdens de verdoving en behandeling.

Top Kliniek

Top kliniek, Ben vanaf het begin goed begeleid en kon met al mijn vragen terecht bij Medicalpoint. Ik ben behandeld in hun nieuwe locatie in Landsmeer (Nederland) en het ziet er heel erg hygiënisch en mooi uit. De artsen nemen alle tijd om je gerust te stellen tijdens de verdoving en behandeling en de dames hebben mij goed geïnformeerd over de voorbereiding en nazorg. Nu wachten op een mooi resultaat.

Top Kliniek!

Nadat mijn broers zijn geweest, was ik helemaal verkocht. Top ervaring gehad met top artsen in december 2021. Goede prijs en meedenkende mensen. Ze zijn 24/7 bereikbaar voor vragen.

Nette kliniek en goed werk geleverd

Mijn ervaring is zeer positief .Bij binnenkomst goed ontvangen door een vriendelijke dame die alles goed heeft uitgelegd. Een dame en een jonge heer is 7 uur bezig geweest met mijn haar transplantatie. Wat een vakwerk en kunstwerk hebben ze er van gemaakt. Ben ze erg dankbaar ervoor.

Nooit meer medicalpoint

Naar Turkije geweest waren met zijn tweeën. Alkemaal rommelig, de dag van transparantie hadden geen rekening gehouden met 2 cliënten, maar toch transparantie gedaan.maar geen nazorg wel gebeld maar geen gehoor. Transparantie niet goed gegaan kruin was nog leeg,ook bovenop.daarnaa gebeld voor nazorg geen gehoor uiteindelijk contact gehad met medicalpoint 2 keer naar Amsterdam gereden 1000 euro voor 2de transparantie. Had bloedverdunners 1ste keer niet naar gevraagd maar omdat ik een stent had geen tweede transparantie voor mij nooit meer medicalpoint oplichters

Beste Rob, Het is zeer jammer dat je 2e haartransplantatie niet door kon gaan ivm je gewijzigde medische status. Wij willen uiteraard dat het voor al onze patiënten medisch verantwoord is om de behandeling te kunnen ondergaan. Ten tijde van je eerste behandeling was het wel veilig en helaas is dat nu niet meer het geval. Wij hopen dat je dit vanuit ons kant ook begrijpt want we kunnen de behandeling niet uitvoeren als dit voor jou onveilig kan zijn. Met vriendelijke groet, Team Medicalpoint Clinic

Fijne behandeling

Ik heb gisteren 24 maart de behandeling (haartransplantatie) gehad. Van tevoren wordt er goed gecommuniceerd over wat jij wilt en wat hun adviseren. De behandeling zelf is niet pijnlijk. Alleen de injecties voor de verdovingen voelden wat vervelend. De artsen spreken gewoon Engels, dus als er iets is kun je dit gewoon aangeven. Het duurde ongeveer 4 uren en daarna kreeg ik gratis lunch. Voor en na de behandeling wordt er duidelijk uitgelegd hoe de nazorg eruit ziet en je kunt ze daarna nog altijd bereiken voor vragen via Whatsapp. Het eindresultaat is nog even afwachten, maar de ervaring was zeker positief!

11-3-2022 Eerlijk verhaal en goede prijs in nette kliniek.

Ik vond de behandeling erg pijnlijk vooral het begin ondanks de verdoving, het 2e gedeelte was minder pijnlijk. Ziet er nu netjes uit en nu afwachten wat het eindresultaat wordt. Ben wel blij dat ik Nederland ben gegaan.

Ik ben tevreden

Het is bijna een maand, moeilijke nachten zijn achter de rug, ziet heel goed uit en ik ben benieuwd naar de resultaat. Aardige mensen en zeer professionele dokters

Top ervaring

Goeie service, klant vriendelijk en altijd duidelijk !

Vol vertrouwen !

Vol vertrouwen dat alles er over een jaar prachtig uitziet! Waarom geen 5 sterren? De communicatie via Whatsapp verloopt prima! Op de dag van de behandeling ( is toch een heel belangrijke dag!) was de begeleiding minder . Ontvangst oké ! Een Nederlands sprekende dame die helaas al snel weg ging De behandelaar sprak alleen Turks en de assistente Engels…. Onderling werd er constant Turks gesproken. Zou fijn zijn om iets meer betrokken te worden bij alle gesprekken. Kliniek in Landsmeer ziet er TOP uit! Eindelijk een betaalbare haartransplantatie ook hoor vrouwen!

Top kliniek!

Ik ben goed begeleid. Na een wat lastige start kon de arts rustig z'n werk doen. Ik heb letterlijk tijdens de behandeling zelf niks gevoeld of gemerkt. Als dat wel zo was, kon ik dit gewoon aangeven. Ik ben nu herstellende en ben zeer benieuwd hoe het er over een aantal maanden uit ziet

Zeker een aanrader.

Alles is perfect geregeld, iedereeen is heel aardig en behulpzaam. De nazorg is ook super.

Over Medicalpoint

Wij zijn een Nederlands kliniek met vestigingen in Landsmeer en in Istanbul en klanten over de hele wereld. U kunt zelf kiezen waar u de behandeling wilt ondergaan. Ons jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat we met de beste artsen en specialisten werken. Hierin is de kwaliteit, hygiëne en een natuurlijke uitstraling na de haartransplantatie voor ons altijd een leidraad geweest. Wij willen niet dat u voor verassingen komt te staan, vandaar dat we van tevoren heel duidelijk met u doornemen wat u te wachten staat en welke kosten hieraan zijn verbonden. Uw nazorg wordt in Landsmeer voortgezet en u krijgt van ons uw groeigarantie mee. U bent van begin tot eindresultaat in goede handen. Onze artsen beschikken over jarenlange ervaring, een hoog kennisniveau en zijn betrokken bij uw situatie. Wij bieden zorg van hoge kwaliteit en werken uitsluitend strikt met medische protocollen. Ons team staat 24/7 klaar voor al uw vragen en opmerkingen.