Het is onbekend maar als je er voor gaat geeft het veel voldoening en verlichting aan je klacht

Zat er lang mee in mijn hoofd zou het wat zijn stijve onderrug en met regelmaat veel pijn maar het werkt echt voel me zelf weer zoveel beter na een aantal afspraken en die naaldjes waarvan je niks voelt werken en dan denk je waarvoor ben ik niet eerder gegaan

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Onderrug
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Met een paar behandelingen zijn diverse klachten behandeld en verholpen.

Ongelofelijk wat acupunctuur in een paar behandelingen kan betekenen voor uiteenlopende klachten. Het is verholpen en 1 klacht zodanig verbeterd dat zelfs door meerdere mensen in mijn omgeving dit werd opgemerkt. Ik ben niet eerder met acupunctuur in contact gekomen en ik ben echt helemaal om! Fantastisch! Hoe het precies werkt kan ik niet helemaal bevatten, maar het werkt. Een aanrader! Acupunctuur Brielle bedankt voor de fijne, discrete en vriendelijke wijze waarop er gewerkt wordt.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Rug- en nekklachten, long en nier.
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Gerichte behandeling met goed resultaat

Goed geluisterd naar de klachten. Behandeling gaf al snel resultaat en werd indien nodig enigszins ge-finetuned op basis van het resultaat van de vorige behandeling. Ik ben momenteel zo goed als klachtenvrij

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Globusgevoel

Super fijn

Wilma is een heel fijn persoon. Een echt mensen mens. Heel kundig, en weet wat ze doet. Ben behandeld voor neuropathie in mijn voeten. Ze is van begin af aan eerlijk geweest. Ze wist niet in hoeverre het zou verbeteren omdat het al 5 jaar geleden is. Maar zo fijn, het is aanzienlijk verbeterd. Ook heeft ze me geholpen een start te maken met afvallen. Ik zou Wilma bij iedereen aanbevelen. Nogmaals dank. Je bent een topper

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Neuropathie, en afvallen

Mijn pijn is verholpen

Vriendelijk en correct

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Rig en schouder

Fantastic

Ik kwam 5 behandelingen geleden met erg veel pijn en klachten in mijn schouder en na twee behandelingen werd de pijn minder en kon ik weer slapen, nu na dus 5 behandelingen kan ik weer normaal functioneren zonder pijn. Bedankt.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Zeer veel pijn in de schouder
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Van veel pijnklachten af door acupunctuur

Hoe vaak ik al niet gehoord had van artsen : "we erkennen dat U pijn heeft, maar wij kunnen de oorzaak niet vinden.... " Manlief had een afspraak geregeld bij Wilma en vanaf dag 1 gaf ze me de hoop dat het goed ging komen. Na een aantal priksessies merkte ze op dat ik beter doorgestuurd kon worden, omdat m'n voeten in een vreemde stand stonden. Na deze "externe" therapie weer bij Wilma terug gekomen en zij heeft me daarna van heel veel klachten afgeholpen. Ik heb nu ook beter inzicht waar het restant van mijn klachten vandaan komen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? pijn op vele plekken

Prettige ervaring!

Wilma is eerlijk en duidelijk en een luisterend oor. Je weet precies wat je kunt verwachten en legt alles uit.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Meerdere verschillende klachten

Gewoon goed

Goed naar mijn geluisterd, tot rust komen en een gezellige praatje

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Algeheel
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Een bijzondere behandeling, het heeft mijn lijf een soort reset in de basis gegeven.

Zoals ik schrijf, is het even wennen dat je naalden in je lijf op je drukpunten krijgt. Mijn lijf reageert altijd op de drukpunten en zeker ook op de acupunctuur. Is heb altijd een reactie daarna en mijn lijf moet dan even weer bijkomen. In de basis voel ik me weer herstellen en meer weerstand krijgen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Chronische blaasontsteking

heel vriendelijk.,en heel kundig

Mijn rug is versleten ..de pijn tot onder mijn knie. Slapen ging heel slecht Wilma zei kan het wel behandelen ,maar weg krijg ik het niet helemaal,, maar wel een stuk verlichting bij eerste behandeling s'nachts goed geslapen . Ben heel tevreden met minder pijn Bedankt Wilma

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Voor me vesleten rug erg pijn in mijn in naar mijn been been

Tevreden

Hele lieve mevrouw die mij erg heeft geholpen met mijn klachten van schouder- nek- en hoofdpijn.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Spierpijn
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Ongekend wat Wilma met een paar naalden kan doen!

Na vijf behandelingen zijn mijn klachten voldoende danwel volledig hersteld.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Nek, schouder en rug klachten
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

acupunctuur vind ik mooie aanvulling op de reguliere geneeskunde

Fijne begeleiding en duidelijke uitleg, helaas was mijn lichaam niet in staat de kruidenthee te verdragen en zijn niet alle pijnklachten weg. Wel nog advies voor nadere behandeling ontvangen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? fibromialgie
  • Mijn klachten zijn hersteld onvoldoende

KLASSE

Met een aantal vragen weet Wilma snel tot de kern van het probleem te komen. Als je geïnteresseerd bent in de achterliggende theorie, wil ze dat graag uitleggen. Zo niet, geen probleem. Vaak geeft ze er nog wat voeding tips bij. Tijdens de behandeling lig je in een rustige kamer met een relaxte sfeer en de naalden doen het werk. Het prikken doet geen pijn, de plek waar geprikt wordt is een beetje gevoelig, maar daarom weet Wilma ook dat dat de goede plek is!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? langdurige verkoudheid, rillerig blijven en moeheid
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie, Acupunctuur
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Erg prettige en effectieve behandelingen

Zeer fijne praktijk! Wilma neemt echt de tijd voor je om je klachten te bespreken en werkt direct doelgericht. Na een behandeling of drie zat ik al veel beter in mijn lijf. De (spier) spanning was verdwenen en voelde me ‘opgelucht’ en energieker. De regelmatige migraine aanvallen welke ik normaal gesproken heb op vakantie, bleven dit keer zelfs weg.. Als het nodig is dan ga ik absoluut weer terug voor een behandeling!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? (Spier) spanning, vermoeidheid, migraine, darmen
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Niks hielp mij behalve acupunctuur, super!!!

Ik was onwijs moe en bij allerlei dokteren en artsen al geweest, iedereen zei dat t niks was waardoor je aan jezelf gaat twijfelen maar dankzij acupunctuur van mijn vermoeidheid af!!!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Vermoeidheid
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

het heeft mij niet geholpen

mijn behandelingen heb ik toch nog prettig ervaren , op het moment dacht ik ja het helpt , de volgende dag was het weer weg . van alles geprobeerd maar jammer genoeg geen resultaat . volgende stap , naar het ziekenhuis .

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? rug en benen
  • Mijn klachten zijn hersteld onvoldoende

Al meerdere malen na één of meerdere behandelingen waren mijn klachten verholpen

Je kan snel terecht voor een behandeling. Je krijgt alle aandacht en er wordt goed naar je geluisterd.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Schouderklachten
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Wilma is duidelijk, eerlijk en weet wat ze doet!

Ik ben bij Wilma terechtgekomen ivm klachten over slapeloosheid. Van te voren een duidelijk behandelplan opgesteld. Na 3x geen resultaat? Dan stoppen we! Niet het gevoel dat je aan het lijntje gehouden wordt of beterschap wordt beloofd. Duidelijk en eerlijk. In het begin merkte ik veel verschil, bizar hoe ik op een voor mij onbekende plek ineens als een blok in slaap viel. Het probleem is nog niet over, maar ook niet in 1 dag ontstaan. Over het geheel gezien merk ik zeker verschil.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Slapeloosheid
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie, Acupunctuur, Beide
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Niemand had erger hookoorts dan ik. Nu geniet ik van iedere dag!

20 jaar had ik last van hooikoorts. Ik ben zelfs een keer opgenomen geweest met ernstige ademhalingsproblemen. Ik durfde niet meer naar buiten zodra ik zag dat het gras ging bloeien. Een vriend van mij vertelde over acupunctuur en hooikoorts. Ik was heel sceptisch. Hoe kunnen een paar naalden en kruiden mij van mijn hooikoorts afhelpen? Ik had alles al geprobeerd: pleisters op mijn rug, immuuntherapie, honing, neussprays en voor veel anti-histamine. Hierdoor was ik 2 maanden doodmoe. Maar ik had niets te verliezen want 2 weken geleden begon het weer. Ik kan het bijna niet geloven maar na een aantal behandelingen en voedingssupplement speciaal voor mijn klachten (allemaal zeg maar) ben ik nu bijna klachtenvrij!! Zeer profesionele therapeut die mij met humor ook van mijn angst voor naalden heeft afgeholpen. Ik kan het echt iedereen aanbevelen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? hooikoorts
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Ben blij dat ik geweest ben…

Al bij de 1 e behandeling merkte ik verandering. Na vijf behandelingen zeker vooruitgang geboekt. Bijzonder dat door een aantal naalden te zetten er effect in het lichaam optreedt. Fijne vrouw die haar vak verstaat.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Nek, schouder en arm klachten.
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Zo fijn dat ik deze behandeling heb gedaan,dank

Na 4 behandelingen en een week verder zo blij. Mijn pijnklachten zijn 98% verminderd en vol vertrouwen verder.mijn dank is groot

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Rug
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Veel baat bij de behandeling

Omdat ik rugklachten had, ben ik naar Wilma gegaan. Binnen een aantal behandelingen zijn mijn klachten verdwenen. Heel blij mee

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Rugklachten
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Vakkundige behandeling in een prima sfeer.

Ik ben gelukkig kennis gemaakt te hebben met deze vorm van klachtenbehandeling. En ik ben beslist van plan bij eventuele klachten hier terug te komen. Behalve de behandeling heb ik ook goede tips gekregen om thuis het herstel te ondersteunen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? nekklachten

Van der Fuyckstraat 11 3232AL Brielle

Over Pijncentrum Acupunctuur Brielle

Ik bied al meer dan 15 jaar behandelingen aan volgens de Chinese geneeskunde. Mijn specialisaties zijn Pijnbestrijding, Interne Klachten en Cosmetische Acupunctuur. De praktijk en ik zijn aangesloten bij beroepsvereniging ZHONG. Vanuit de aanvullende verzekering worden de behandelingen vergoed. Er wordt wel een Eigen Bijdrage gevraagd. Acupunctuur kent een geschiedenis van duizenden jaren, kent geen of nauwelijks bijwerkingen en werkt snel en effectief. De Chinese Geneeskunde vormt een goed alternatief voor allerlei gezondheidsklachten waarbij ik de medische kant beslist niet uit het oog verlies. Zie ik jou binnenkort in de praktijk?