Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Kruidentherapie
Acupunctuur
Beide

Persoonlijke gegevens

Over Pijncentrum Acupunctuur Brielle

Ik bied al meer dan 15 jaar behandelingen aan volgens de Chinese geneeskunde. Mijn specialisaties zijn Pijnbestrijding, Interne Klachten en Cosmetische Acupunctuur. De praktijk en ik zijn aangesloten bij beroepsvereniging ZHONG. Vanuit de aanvullende verzekering worden de behandelingen vergoed. Er wordt wel een Eigen Bijdrage gevraagd. Acupunctuur kent een geschiedenis van duizenden jaren, kent geen of nauwelijks bijwerkingen en werkt snel en effectief. De Chinese Geneeskunde vormt een goed alternatief voor allerlei gezondheidsklachten waarbij ik de medische kant beslist niet uit het oog verlies. Zie ik jou binnenkort in de praktijk?