Vlot, soepel en flexibel

Pas laat een keuze gemaakt, maar bestelling verliep soepel. Zeer makkelijk dat er een kist is voor ophalen en brengen zodat je niet aan een vaste tijd zit.

Bijzonder klantvriendelijk.

Wat ik als bijzonder klantvriendelijk ervaren heb is het feit dat de Opblaasfiguur een extra dag eerder geleverd werd om te late levering door drukte bij de bezorgdienst te voorkomen.

Leuke spullen en geheel volgens afspraak geleverd

Prettig contact, goed geïnformeerd. Afhaal/inlever systeem werkt goed. Leuke pop en helemaal compleet.

Goed geregeld, antwoord snel op vragen.

Goed geregeld, antwoord snel op vragen.

geweldige service

Ik heb dus nog nooit een opblaasfiguur gehuurd maar dit bedrijf is fantastisch Het bleek dat de "ouwe zak" vrijdag niet geleverd was omdat er door onvoorzienbare zaken de koerier de zak niet had ingeladen. Omdat het bij een vriend geleverd zou worden kwam ik daar zaterdag pas achter.... En zondag zou mijn man 50 worden En als ik het goed begrijp is de eigenaar in de auto gestapt om hem persoonlijk te brengen volgens mij was dat enkel al anderhalf uur rijden voor hem Als dat geen GOEDE SERVICE is Chapeau zzo is toch nog een beetje feest aaan de deur geweest

Super! Probeerde echt mee te denken met mijn verhaal!

Ik heb ze gebeld met een verzoek om heel snel een pop te leveren. Ze reageerden snel en fijn. Alles goed geregeld en heel veel plezier gehad met de pop!

Zeer goed geregeld

Netjes geregeld toen ik vroeg of hij nog geleverd kon worden op de dag dat ik hem nodig had

In 1 woord SUPER!!!

Echt van a tot z super geregeld. Hier kan je zeker een mooi opblaasfiguur huren. Niet verder zoeken het is echt een aanrader.

Super geweldig

Super goede service en de pop ruim voldoende op tijd door dat de koerier de pop brengt en met terug sturen alleen maar het post etiket verwisselen en klaar voor opsturen. Super geregeld. En met vragen meteen een goed en fijn contact.

Gewoon prima geregeld

Heb al een aantal poppen besteld en het gaat altijd goed, is prima geregeld en gemakkelijk.

geweldig en goed meegedacht met bezorging i.v.m. drukte top

goede service en goed meegedacht over de bezorg tijd. i.v.m. drukte pakketbezorging

TOP POP!! Groot succes!

De pop “ Sarah met donker haar en een wijnfles in de hand” was een succes voor ons huis in de straat! Mijn vrouw was overdonderd en helemaal in haar nopjes! Makkelijk op te zetten en keurig en op tijd geleverd! Een aanrader!

Superservice, Superfiguur, Superblije jarige!

Het opblaasfiguur is geweldig ..en vooral groot :-) ..en supereenvoudig en snel op te zetten. Naast een blije jarige, was ik ook erg blij met de welgemeende betrokkenheid en service tijdens reservering en updates tot aflevering. Dank je wel! Graag weer bij een volgende gelegenheid.

Mijn vriend slaapt er nog steeds niet van

Wat een super goed en meedenkende levering. Bestelling zou op 2de paasdag worden geleverd maar omdat bedrijven dan niet leveren kwam de bestelling al voor het weekend. Alles supercompact verpakt en een goede beschrijving. Mijn vriend wilde geen Abraham maar kon deze variatie zeker wel waarderen. Echt een heel mooi assortiment.. dank je wel voor deze ervaring

Zeer goede service, goed geregeld. Een aanrader voor iedereen die iets voor een 50 jarige moet regelen. Voor weinig geld veel plezier!!

Snelle levering en duidelijke afspraken

goed meedenken in deze bizarre tijd van uitleveren

Perfecte persoonlijke services en aandacht !!

Goede service en een aparte opblaas abraham

Makkelijk te bestellen,goede service

Super levering en contact

Prima levering. Prachtige pop. Goed contact.

TOP

We kwamen er achter dat de partner van onze Sarah dezelfde pop als ons had besteld. Omruilen voor een andere was geen probleem. We kregen zelfs geld terug omdat die goedkoper was. En logistiek ook super geregeld. Topservice, aanrader voor iedereen!!

Precies goed

Op tijd geleverd, netjes, duidelijke installatie en gebruik. Makkelijk te retourneren.

Alles goed geregeld

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, netjes een mail ter bevestiging. 10 minuten voor bezorging netjes gebeld. Duidelijke uitleg hoe op te zetten. Prima service voor een nette prijs!

Makkelijk en 100% goed.

Inmiddels hebben wij twee keer een pop gehuurd. Alles volgens afspraak, op tijd, makkelijk op te zetten en terug te sturen. Een aanrader als je iemand wil verassen voor haar of zijn verjaardag.

Snelle en klantvriendelijke service!

Leuke diversiteit in poppen en deze zijn van goede kwaliteit. En als je een mail stuurt met een vraag krijg je snel een reactie!