Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!