Goed geregeld

Ze doen wat beloofd. Netjes geregeld en duidelijk.

Super makkelijk en veel keus.

Ruime keus en mooi op tijd bezorgd. Goede instructies waardoor het opzetten zo gepiept was.

Goed contact Goede service en mogelijkheden

Superservice

Keurig geregeld! Duidelijk aangegeven wanneer chauffeur komt

top

alles super goed geregeld

Hoe alles is omschreven , metname via levering en retourzending post.nl , verliep het allemaal volgens plan Voor een volgende keer zekers en vooral een aanrader .Prima service

Erg blij dat het zo perfect geregeld is.

Makkelijk bestellen , zeer goede service en makkelijk te retourneren. In 1 woord top.

Prachtige pop. Goede service

Goede service. Op tijd geleverd en makkelijk om terug te sturen

Helemaal prima

Ruime keuze goede begeleiding en tips Denken mee met je Kortom, een aanrader

mooie pop, voldeed aan de verwachting transport duidelijk en netjes geregeld.

netjes en correct volgens afspraak en flexibel

Super geregeld en precies zoals op de foto!

Heel fijn dat je je pop op jou moment kunt komen halen en geen rekening hoeft te houden met tijden. Het was erg gemakkelijk om de pop op te zetten! Super geregeld! :)

Geweldige keuze aan mooie poppen

Mijn man werd 50 maar een standaard pop vond ik niet echt leuk maar toen ik de pop met de wielrenner zag was ik verkocht.we kregen ook ontzettend leuke reacties van mensen die langskwamen. We hebben genoten.

Supper easy

Alles was snel en makkelijk geregeld

Geweldige ervaring.

Mooie pop, prima levering, goed bereikbaar. goede service. Duidelijke beschrijving

Opblaasfiguur werd ruim op tijd geleverd en was in uitstekende conditie. Zeker voor herhaling vatbaar!

Alles is heel gemakkelijk en goed verlopen

Heel makkelijk op te zetten, alles was tip top in orde!

Perfect geregeld

Gegarandeerd plezier

Geweldig!

Waanzinnige pop! Perfecte levering! Mooie reacties!

Wat een service. Bezorging was op tijd. Duidelijke instructies bij de pop hoe op te zetten. Een zeer geslaagde en leuke abraham pop.

Geweldig!

Manlief werd 50 en ik wilde niet zo’n stomme traditionele pop in de vorm van een dikke kale man met bier. Dat past zo niet bij ons. Enfin toen kwam ik jullie site tegen met de frisse leuke schilder en dat was een schot in de roos! Deze pop kwam keurig op tijd aan. Was voor mij en mijn twee dochters goed op te zetten en dé verrassing was geslaagd. In pakken en terug sturen ging ook goed. (Wel zwaar) Dus een dikke pluim en hartelijke dank namens de feestcommissie.

Perfect en zorgzame behandeling

Fantastische behandeling, zorgzaam en met beleving. Is echt aan te raden.

Zo fijn dat ik een trekker voor het huis kon zetten. Mijn man als loonwerker verdiende dit zeer zekers. Fijn dat het met de postnl kon

Goed geregeld

Ik vond het echt super geregeld. Duidelijke afspraken en mooi dat ze al nagedacht hadden omtrent de betaling. Pop was perfect zo

Compleet, makkelijk en mooi

Mooie pop compleet, schoon en goede omschrijving

Geweldig!

Heb de pop ver vantevoren gekregen, dit was erg fijn. Ook het opzetten, afbreken en terugsturen ging erg makkelijk. Heb mijn moeder blij verrast met dit kado. Hele fijne samenwerking!

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!