Top service!!

Besteld van dinsdag tot donderdag en hij was zaterdag al in huis. Super service!

Super bezorging en een hele mooie poo

De pop kwam 2 dagen van te voren al aan. De pop (de motorrijdster) was super mooi. We hebben onze collega hier heel erg mee verrast.

Goed bezig

Goed bezig

SUPER

Heel goede service! Alles op tijd ontvangen, mij dochter die jarig was, heel tevreden!!1

Leuke pop opgehaald in Stroe. Alles perfect geregeld.

Leuke pop opgehaald in Stroe. Alkes compleet en speciale prijsafspraak ivm langere termijnduur.

Wij zijn uitstekend geholpen, ook mochten wij de abraham één dag eerder ophalen omdat het in het weekend viel, zonder extra kosten. Goed bereikbaar!. Vriendelijke mensen!

een zeer tevreden klant

kan niks anders zeggen dat we zeer tevreden zijn over hoe jullie te werk gaan .

Mooie pop,snelle levering

Mooie schone pop,goede levering en makkelijk retourneren.

Keurig nette opblaaspop en goed geregeld

Mooie pop, duidelijke gebruiksaanwijzing en goed georganiseerd

Top!!

Snelle levering, snelle reactie op vragen via email, makkelijk te regelen en super leuk spul !! Aanrader dus !

het was in een woord geweldig!

Het was in een woord geweldig. de pop was op tijd, goed ingepakt en heel eenvoudig op te zetten, kortom, mochten wij nog een keertje een pop willen huren, weten we in ieder geval waar we moeten zijn!.

Goed!

Makkelijk te bestellen en ruim op tijd bezorgd!

Aanrader 👊

Wij hebben de ordinaire Abraham pop besteld voor een slank manneke die 50 jaar werd. Echt een vette Abraham !!! Nu we allemaal tegen de 50 lopen weten wij waar je een geweldige pop kunt vinden en niet te vergeten op tijd geleverd word. 🤗

Prima geregeld, alles verliep zoals afgesproken

De pop was ruim van tevoren aangekomen, opzetten ging ook makkelijk en retourneren ging ook simpel.

Helemaal top!

Goede tijdige levering op ander adres, opzetten is eenvoudig en pop "fastfood" is grappig en precies zoals ik het wilde. Wegbrengen naar Post.nl verzamelpunt is ook eenvoudig. Achteraf betalen zo dat manlief niet ziet wat ik besteld had mocht ook. Dus helemaal top.

Veel keuze in de webshop, ruime ophaal en wegbreng tijden.

Was zeer tevreden.. en ruim op tijd afgeleverd

Goed geregeld, mooi op tijd!! Makkelijk op te zetten. We hebben er veel plezier van gehad!!!

Orginele pop

De pop was een succes. Levering ging goed, makkelijk op te zetten

Super geholpen

Alles was super geregeld.

Heel goed

De Abraham op de motor was een mooie pop. Alle benodigdheden erbij Pomp had Abraham zo de lucht in. Veel leuke reacties hier op.

Top geen enkele klacht

Top geregeld!

Pop was ruim op tijd verstuurd maar Postnl maakte er een zooitje van. Pop werd gelukkig nog op tijd afgegeven. Indien dit niet het geval geweest zou zijn, stond de auto bij Opblaasfiguurshop al klaar om een andere te brengen. Top service!

Netjes en snel geleverd, duidelijk instructie erbij, makkelijk retour enige nadeel is dat we geen bevestigingsmail hadden ontvangen dat de opblaas figuur weer door bedrijf ontvangen was. Hierdoor had ik even twijfel of goed was gegaan

Vrijwel nieuwe, prachtige pop gehuurd.

Ik heb flink rond gekeken maar dit bedrijf levert echt waar voor je geld! Mooie kwaliteit, perfecte handleiding, snel opgestuurd en heel eenvoudig weer terug gestuurd. Hiernaast ook gewone, aardige communicatie. En, ook nog eens veruit het goedkoopst. Hier moet je echt zijn en ik beveel dit bedrijf van harte aan.