Top! service is erg goed en produkt is kwalitatief dik in orde

ophalen en terug brengen is praktisch en handig ingericht. zo kon ik de pop al om 5 uur in de ochtend ophalen. het was wel spannend om de pop op te zetten, je denkt altijd zou het wel goed zijn? maar de pop was netjes, de juiste en was in no-time opgezet. compleet en wel.

super leuke pop

Veel leuke reacties ontvangen. ook de ontvanger was zeer enthousiast.

Alles tot in de puntjes geregeld.kwam op tijd .en alles was mooi schoon.

Veel keuze en een super handig afhaalsysteem

Alles top geregeld. Vooral het contactloos ophalen/terugbrengen, op een moment dat mij uitkomt vond ik erg praktisch!

super goed

de levering prijs en artikel super zeer netjes zoals het verzorgd is door jullie

Goede service en mooie poppen

Kwaliteit en prijs zijn goed. Mooie pop, makkelijk op te zetten

Super tevreden! Van bestellen tot levering. Zeer ruime keuze ook.

Top of top

Top service

Alles op een top

Goede service, makkelijk op te halen en weg te brengen, makkelijk op te zetten

Goede service, ruime afhaal en terugbrengmogelijkheden.

Prettig contact gehad, makkelijke website en bij het afhalen lag de pop klaar op hun locatie in een kast buiten en terugbrengen kon ook in een kast. Prettig dat je dan niet perse aan tijdvensters vast zit.

Geweldige opblaasfiguur. Verder alles top voorbereid.

Flexibele regeling voor ophalen en brengen.

alles goed geregeld en afspraken klopte

zie boven

super mooie popen en netjes

Heel veel keus echt voor iedereen wat leuks te vinden. Zijn echt heel mooi. En makkelijk op te helen en weg te brengen.

Op tijd geleverd en makkelijk retourneren

De pop was een succes. Precies zoals de foto. We waren er blij mee.

Zeer flexibel

Super goed geregeld!!!

Ik heb bij opblaasfiguurshop.nl een pop besteld voor de 50e verjaardag van mijn man. Simpel te bestellen en te betalen via de zeer uitgebreide site. Ik kreeg netjes een bevestigingsmail met uitleg over hoe en wanneer ik de pop in Ede kon ophalen. Ze reageren ook heel snel op vragen via de mail. In één woord SUPER!!!

Goede communicatie en meedenken

Een Sara besteld voor verjaardag. Goede afstemming over een een vervroegde ophaaldag. De pop lag klaar in de locker zodat je anafhankelijk van tijd kunt halen en brengen. De pop was goed van kwaliteit en duidelijke instructies. Hier naar tevredenheid en met veel enthousiame uit de buurt ontvangen. Zeer goede prijs prestatie. Zeker aan te bevelen en fijn dat er prettige communicatie was.

Goed geregeld

Pop was perfect op tijd binnen. Ivm Pasen zelfs een paar dagen te vroeg. Super makkelijk terugsturen.

Perfect!!

Alles perfect geregeld

Perfect Service

I am extremely happy with the professionalism that you have showed! Everything was working as it should and the organization was very easy!

Leuk en gemakkelijk

Veel keuze in poppen. Het plaatsen is gemakkelijk, mede door de filmpjes op de website. Het ophalen en terugbrengen is ook gemakkelijk. Vriendelijke mensen als je mailt met een vraag. Tevreden.

Hele mooie poppen

Hele mooie poppen en makkelijke communicatie. Ook het zelf afhalen en terugbrengen in Ede was super geregeld

Supergoed geregeld!!!

Gewoon super goed geregeld. De pop werd een dag eerder bezorgd omdat jullie zelf.aangaven dat ivm drukte de pop anders misschien te laat zou komen. Alles zat keurig in de grote tas. Ook het retourzenden ging super makkelijk. We zullen jullie zeker onthouden en graag weer gebruik maken van jullie diensten.

uitstekende service

Echt een goede service, pop op tijd ontvangen. Makkelijk te plaatsen met een duidelijke beschrijving. Ook het retourneren was gemakkelijk geregeld.

Van A tot Z perfect geregeld.

De website was duidelijk en het bestellen ging eenvoudig. Continu keurig informatie gekregen van de status. De bezorger was keurig op tijd. De pop zag er 'verzorgd' uit en alles was compleet. Zelfs inclusief scheerlijnen en grondankers. Retour met verzendlabel was ook ideaal.

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!