Opblaaspop heeft aan onze verwachting voldaan, bezorging op tijd en terugzenden eenvoudig via postnl.

de pop was erg oud, kleuren niet zo mooi

de pop was erg oud, kleuren niet zo mooi

Beste Harrie, Allereerst vinden wij het vervelend dat je het zo ervaren hebt, maar we begrijpen niet waar deze opmerking vandaan komt. De pop is absoluut niet oud, maar heeft inderdaad wel wat fletsere kleuren en iets andere materiaalkeuze dan veel van onze andere poppen. Hier kunnen wij niets aan doen, dit is simpelweg het ontwerp en de vormgeving van de fabrikant. Deze pop is ook exact de pop van op de eerste productfoto op de website. Gelukkig zijn veel andere klanten wel blij met deze specifieke pop (Sarah pop met stok). Nogmaals, ik vind het jammer dat het jouw indruk is, maar wij kunnen je review en cijfer niet goed plaatsen. Hartelijke groet, Eddy Melissen Eigenaar Opblaasfiguurshop.nl

Heel goed geregeld 'netjes op tijd .en ook het routeneren ging super .ik kan het iedereen aanbevelen. Ook is er ruime keuze in opblaaspoppen.

Een verraste dochter

We hadden voor onze andere dochter ook een opblaaspop gehuurd voor haar 18e verjaardag, en nu ook voor onze jongste dochter natuurlijk! Fijne service, bedankt!

Mooie pop en goede service

Goede service en mooie pop!

Service ten top!

Overzichtelijke site, ruime keuze, schappelijke prijzen, prima kwaliteit, maar vooral meedenken met de klant. Een adres om te onthouden!

Snel bezorgd , duidelijke uitleg , denken met je mee!

Echt leuke pop en super service

Mooie pop en een hele leuke verassing voor mijn man

Zeer eenvoudig op te zetten, stekker erin en een beetje begeleiden terwijl de pop omhoog gaat. En dan staat deze. Ook het ophalen en wegbrengen kon gemakkelijk op je eigen tijdstip omdat de pop klaar lag in een ophaalbox. Ik ben zeer tevreden.

Helemaal goed!

Goede service, makkelijk op te zetten en mooie pop

Top geregeld, goede service

Makkelijk bestelproces, meteen opdrachtbevestiging. Netjes optijd geleverd en retour zenden is ook peulenschil.

Alles goed geregeld

Complete pop met instructie in groote tas. Mooie, duidelijke afhal en retourpunt.

Een aanrader!

Alles helemaal goed geregeld!

De Abraham pop lag klaar zoals afgesproken, een compleet pakket. Past in de meeste auto's. We hebben deze eenvoudig op kunnen zetten, op de dag van de jarige Abraham. De pop zelf, een tennisser, is mooi, groot. Als je die neerzet, dan heb je wat staan! Na gebruik, alles weer ingepakt, zodat alles compleet blijft. En terug gebracht in Ede. Echt een aanrader!

Snel, duidelijk en een succes!

Een spontaan idee wat mogelijk bleek dankzij de goede service van Opblaasfiguurshop.nl. Goed geholpen, duidelijke uitleg voor het opzetten, 'afbreken' en retourneren van de pop. Heel tevreden

Top geregeld!

Top geregeld

Geweldig bedrijf

Wat een geweldig bedrijf die met mensen mee denkt.Onze pop kwam al eerder.top.

Goed geregeld en snel

Geweldig, enorm goede klantenservice

Afgelopen week een pop gehuurd, de pop was erg goed, en alles wat nodig was voor het plaatsen van de pop was meegegeven. Klantenservice was erg goed!! Dus echt aan te raden!!!!!

Service is top, afhaal punt en inleverpunt heel handig. En een donkere pop super.

Was geweldig een hele mooie pop

Het is een makkelijk op te blazen en vast te zetten pop en het bord 50 erbij is een mooie finishing touch bedankt hiervoor zal hem zeker aanbevelen bij anderen Met vriendelijke groet Alwin

De dienstverlening van opblaasfiguurshop heb ik als geweldig ervaren!

Het hele oroces van bestelling tot levering en retourneren is zeer goed geregeld. De pop is zeer goed ontvangen door mijn vrouw waar ik de pop voor geregeld had. Groet, Marcel van Noord (een zeer tevreden klant)

Het ophalen was super eenvoudig en we hebben geen moeite gehad met het opzetten en aftuigen van de pop, zeer eenvoudig, een handige plak embleme om op de pop te doen.

goed geregeld

makkelijk ophalen en wegbrengen. Vroeg om de volgende dag pas in te leveren omdat dat beter uitkwam met mijn route en was geen probleem.

Super leuk en meegedacht om te zorgen voor levering op het juiste moment.

Goed verpakt, op tijd geleverd en handig terug sturen. Goed geregeld.

Prima geregeld,alles klopte

Pop was op tijd geleverd en er stond duidelijke instructies bij, ook over t inleveren van de pop

Tolnegenweg 3 A

3776PT Stroe

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!