super goed

attent, meedenken met levering, snel, simpel, eenvoudig. En een super leuke, super grote pop waar je indruk mee kunt maken.

Goed geregeld en zeer vriendelijk

goed geregeld en zeer vriendelijke klantenservice

Op tijd, mooie poo, kortom top geregeld!

Supergemakkelijk te regelen én goede service!

Op de site makkelijk te bestellen. Filmpjes beschikbaar met allerlei informatie. Telefonisch goed bereikbaar en erg vriendelijk en behulpzaam. De levering via PostNL komt een dag eerder, zodat je de pop zéker in huis hebt. In de tas zit keurig nogmaals alle info voor het opzetten, leeg laten lopen én terugsturen. Na afloop nog een mail of alles goed is verlopen. Super!!!

Goed service en netjes uitgelegd en beschreven hoe de pop op en afgetuigd moest worden.

Goede service!

Koerier kwam het opblaasfiguur keurig op tijd afgeven. Duidelijke communicatie.

Zeer goede service

Eenvoudig bestellen, mooie opblaasfiguur, makkelijk retourneren. Zelfs i.v.m. de drukte van post.nl het pakket met koerier en eerder gestuurd. TOP.

Super service

Zoals afgesproken zo gaat het ook

Top geregeld

snelle reacties, top pop ;-)

Geweldige service alles duidelijk uitgelegd Wbt halen en brengen. Instructies opblazen duidelijk.

Alles uitstekend volgens afspraak

Alles goed door de familie geregeld. Ophalen en afleveren ging heel gemakkelijk’ Met behulp van het begeleidend schrijven was de pop in no time opgeblazen en hebben we er veel plezier van gehad! Zullen bij n volgende gelegenheid zeker weer bij ze aankloppen!

Waanzinnig leuk

Waanzinnig leuk doe het volgend seizoen sept Weer , heel veel leuke reacties, hoe ik daar op kwam ook . Groet

Prima geregeld

Mooi pop en supersnel geregeld, volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Het was een mooie en hoge pop! Alles was duidelijk en de pop kwam mooi op tijd.

geweldig

Wij waren er superrrrr blij mee we hebben geweldig genoten van zo'n mooie pop

Levering enkele dagen voor de feestdag. Geen stress over de bezorging deze is top met goede communicatie over dag en tijdstip levering etc. Retourpunt altijd dichtbij en door de bijgeleverde retourticket ook weer top georganiseerd. De keuze uit opblaasfiguren is reuze dus dat is mss de enige stress die je hebt " keuzestress". Leuk en origineel. Kwaliteit is goed vd pop en met de overduidelijke handleiding kan er niks mis gaan.

Super service !

Heel goed, leuke poppen, gewoon thuisbezorgd en makkelijk op te zetten en weer in te pakken.

Was op en top goed geregeld, mooie pop anders dan anders. Grote verassing voor de ontvanger geen standaard pop maar een leuke pop van deze tijd

Geweldig, goede service, helemaal top!

Het was geweldig alles kwam uit zoals was beschreven. Het opzetten was inderdaad heel eenvoudig. En als je niet met een aanhanger mag of durft te rijden dan is dit de oplossing!

Fantastisch

Fijne mensen om mee samen te werken veel keuzeheer, super geregeld, mooie prijs. Top!!

Geweldig!

De pop was fantastisch. Alles was goed geregeld en stond duidelijk in de beschrijving hoe het allemaal moest in stap voot stap uitgelegd. Het probleem wat ik had met koeriersbedrijf hebben jullie netjes opgelost!

Een super goeie ervaring en een perfecte levertijd met goeie service

Een super goeie ervaring en een perfecte levertijd met goeie service.Kan het iedereen aanraden.

Mooie pop uitstekende service

Erg tevreden qua pop, service en bezorging

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!