Goede service!

Ik heb al een paar keer een opblaasfiguur gehuurd en dat verliep gewoon heel soepel met ophalen, betaling, opzetten en weer terugbrengen. Pop is prima in orde, dus ik heb totaal geen klachten.

Goede service en snelle levering.

Snelle levering van de opblaaspop, duidelijke uitleg en een zeer mooie pop. Goede service via de mail.

Mooie pop en goede communicatie

Iedereen vond de pop geweldig en ik had een fijne communicatie met het bedrijf!

Gewoon top service

Goede snelle service

Pop was goed ingepakt waardoor je hem snel en makkelijk kon opzetten. Super fijn en handig dus !!

Goede ervaring, de pop is ruim op tijd geleverd en had een duidelijke retourinstructie. Super!

Vriendelijke personeel en goede service!

Komen afspaken na en het werkt prima allemaal. Soepele afhandeling.

Deze ondernemer doet wat hij beloofd.

Ik kan alleen maar positief zijn. Wat een service biedt deze ondernemer. De Sarahpop werd i.v.m. de pinksterdagen eerder bezorgd. En dit zonder extra kosten. De pop zelf is van een mooie kwaliteit en reuze simpel op te zetten. Er zit een duidelijke beschrijving bij maar het wijst zichzelf. Zeer goed verpakt en om het weer retour te zenden hoef je alleen maar de sticker, die ook al meegeleverd wordt, zichtbaar in het daarvoor bestemde zakje op de tas te doen en hopla weer terug naar het postkantoor. Echt een aanrader! Ik weet waar ik een volgende keer moet zijn. Mijn complimenten!

Superrrrrr!!

Snelle, duidelijke communicatie. Zeer behulpzaam mbt specifieke wensen en perfecte wijze van levering en retourneren!!

Goede levering, ruim op tijd.

Wij hebben een Sarahpop besteld en deze was ruim voor de afgesproken datum bij ons geleverd. Met een retouretiket voor de terugzending.

Snel en goed geregeld

Snel geregeld, niet moeilijk doen over een dag langer, ruim op tijd geleverd, al met al prima

Snelle levering

Goede afspraken kunnen maken. Doordat het feestje net na het paasweekend viel moest onze pop al wat eerder geleverd worden... dat kon kosteloos en zonder problemen. De pop had veel bekijks bij ons in de buurt. Goede ervaring

Snelle reactie, prijs naar waarde, tijdige levering, makkelijk retour

Prettig mailcontact gehad. Ook telefonisch zeer vriendelijk. Veel keus tegen leuke prijzen. Makkelijk op te zetten en af te breken. Aanrader voor iedereen die een bijzondere dag nog net iets leuker wilt maken.

Alles klopt, levering op tijd, goede communicatie en duidelijk instructie.

Komen afspraak na

Redelijk op tijd de pop besteld. Ondanks overname was de pop beschikbaar op de afgesproken plaats. Tevreden over de kwaliteit van de pop en de luchtpomp was fijn rustig.

Hartstikke leuke, makkelijk opzetbare pop.

Goeiemorgen Eddy, wat ik voornamelijk fijn vind, is dat de pop per Postnl wordt verzonden en dat je hem ook weer gewoon bij een postkantoor in kunt leveren.

Goede levering en heel eenvoudig te plaatsen.

De pop werd zelf een dag eerder bezorgd ivm omstandigheden, de plaatsing was erg eenvoudig. De bijgeleverde retourbon maakte het terug zeden erg gemakkelijk. Wij kunnen iedereen een pop bij opblaasfiguren aanraden. Bedankt!

Toppop!

Gave pop! Heeft voor veel gelach gezorgd. Ruim op tijd ontvangen en super dat ik het met de post kon terug sturen. Ideaal!

Prima geregeld

Het chatgesprek naar aanleiding van mijn vragen verliep soepel en ik kreeg direct reactie. Ook het retourneren ging makkelijk.

Perfect !! Tevreden klant.

Uitgebreide collectie opblaasfiguren, duidelijk bestelproces, goede communicatie via de mail, levering cfr de data-afspraken: alles keurig verzorgd en goed op tijd geregeld. Mooie poppen, duidelijke handleiding: eenvoudig uit te voeren en op te zetten.

Bijna 100% goed!!!

Was perfect op tijd aanwezig, alleen ontbraken de grondpennen. Was makkelijk op te lossen. (Mijn fout was dat ik dit helemaal vergeten ben om dit te melden!) Verder heeft de klussarah de dag een extra feestelijk tintje gegeven. Absoluut voor herhaling vatbaar.👍

Super snelle service, netjes verpakt en goede uitleg.

Hele fijne snelle service. Bedankt!

Was alles online maar zo goed

Prima alles klopte zelfs nog een dag te vroeg opgestuurd zodat je de pop altijd op tijd binnen hebt. Makkelijk op te zetten en weer in te pakken

Prima service, mooie pop.

Goede ervaring! Pop werd ruim op tijd bezorgd. Duidelijke uitleg.

Super service

Geweldige service en goede materialen

Over Opblaasfiguurshop.nl

Filter op Taal