Met zekerheid uitgevonden wat ik qil

Leuke gesprekspartner gevonden in Vincent

Beste Marianne, Bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe uitdaging. Team CareerAdvisor

Goed begin, slechte afronding, na plaatsen review alsnog goed afgerond.

Start en begeleiding waren zeer prettig en positief. Nakomen van afspraken negatief. Afspraak vergeten, toegezegd contact met een collega nooit uitgevoerd. Er is nooit een officiële afronding geweest van het coachingstraject. Sterker nog, na het laatste gesprek en mijn terugkoppeling is er helemaal geen contact meer geweest. Direct na het schrijven van deze review is er contact met mij opgenomen. Dit heb ik als zeer positief ervaren. Door dit contact heeft de coach ook dezelfde ochtend nog contact opgenomen. Ongelukkige samenloop van omstandigheden is de oorzaak geweest. Nu een vervolg ingezet. Ik vind de wijze waarop met negatieve feedback is omgegaan, zeer positief.

Beste Ingrid, Wat vervelend dat u het zo hebt ervaren. Wij nemen contact met u op. Team CareerAdvisor

Kreeg bevestiging waar ik stond en kijk op toekomst

Na ontslag, en 37 jaar werkervaring, een outplacement traject gestart om te ontdekken of er nog niet ontdekte kwaliteiten en latente verlangens voor toekomst bij mij aanwezig waren. Na diverse gesprekken met Vincent gevoerd te hebben, bleek dat hij bevestigde wat betreft mijn kijk op mijzelf en wat ik verder wilde doen. Het was goed om op deze manier te spiegelen en terug te krijgen hoe naar de toekomst te kijken en dit in te vullen. Het waren ontspannen gesprekken, kreeg diverse handreikingen met betrekking tot profilering, CV en potentiële organisaties om te benaderen. Ook de aangeboden on-line trainingen waren zeer zeker interessant en verrijkend,

Dankzij de hulp van Roel Speelman heb ik snel weer werk gevonden

Mijn coach Roel Speelman heeft mij gedurende een aantal weken begeleid bij het beter leren kennen van mijzelf en bij het gebruik leren maken van mijn kernkwaliteiten tijdens het sollicitatieproces. Hierdoor begon ik met meer vertrouwen met solliciteren, waardoor ik uiteindelijk zeer snel weer een leuke nieuwe baan heb gevonden. Ik ben hem daar zeer dankbaar voor, aangezien zijn bijdrage in het proces onmisbaar is geweest.

Zeer behulpzame en gestructureerde begeleiding naar een geheel nieuwe carriere

Toen ik door corona zonder werk kwam te zitten, wilde ik heel graag een nieuwe richting op, alleen, welke? Career advisor heeft mij goed geholpen bij het verkennen van mijn wensen en capaciteiten en op een hele prettige en systematische manier ondersteund bij het vinden van mijn nieuwe pad. Nu werk ik in het hoger onderwijs en heb ik mijn werkplezier weer terug.

Fantastisch!

Na een lastige periode in mijn leven, heb ik het geluk gehad om een coach traject te mogen starten met Roel Speelman. Tijdens mijn ontdekkingsreis, heb ik mijzelf leren kennen en met behulp van een aantal tips, mijzelf positief kunnen ontwikkelen. Roel is een prettige coach, iemand die goed kan luisteren en weet waar hij over praat. Dit gecombineerd met soms wat persoonlijke voorbeelden, een schot in de roos voor iedereen die opzoek is naar zichzelf en zichzelf wil ontwikkelen.

Zeer fijne ondersteuning

Nadat ik onverwacht mijn baan verloor had ik het heel moeilijk. Tot ik bij Cecile de Graaf terecht kwam, het traject gaf mij veel vertrouwen en het gevoel dat ik aan een nieuwe toekomst aan het werken was. Cecile hielp me met het opnieuw solliciteren en nu ben ik weer aan het werk. Ik kan iedereen dit traject aanraden.

Prettige constructieve samenwerking

Mijn coachingtraject is prettig verlopen. Goede, positieve gesprekken waarin je de spiegel wordt voorgehouden en je stappen maakt in je persoonlijke ontwikkeling. Het heeft mij zeker verder geholpen in mijn zoektocht naar een passende baan!

Goede professionele ondersteuning en goede gesprekspartner.

Ik vond de samenwerking erg prettig tijdens een moeilijke periode. Een goede spiegel werd voorgehouden wanneer dat nodig was. Ik heb Vincent ervaren als een zeer professionele en vakkundiger coach die zich goed kon inleven in mijn situatie. Altijd eerlijk en oprecht.

zeer goede ondersteuning

Vanaf het eerste gesprek had ik een goed gevoel en klik met Cecile de Graaf. Na 13 jaar niet gesolliciteerd te hebben wist ik dat ik hulp nodig had met het sollicitatieproces er zijn zoveel dingen veranderd in dertien jaar. En mijn baanverlies had me erg onzeker gemaakt. Mede door haar steun in deze moeilijke tijd, heb ik weer vertrouwen in mezelf en in de toekomst gekregen. Ik zou CareerAdvisor en Cecile zeker aanraden.

Prima voorbereid op een nieuwe werk uitdaging

Na een reorganisatie en al een tijd wat anders te willen, besloot ik deze kans te grijpen en een nieuwe werkuitdaging te gaan zoeken. Maar waar begin je? Wat wil en kan ik? Het solliciteren en het CV zijn na 34 jaar totaal niet meer hetzelfde?. Ik had bij mijn vasstellingsovereenkomst bewust voor een ouplacement buro gekozen om mij juist hierin bij te gaan staan. Via het internet kwam ik met Career Advisor in gesprek. A.h.v. dit gesprek kreeg ik Roel Speelman als coach toegewezen en dat klikte gelijk dus bleef hij mijn coach. Via hem leerde ik uit te vinden wat mij leuk leek in een baan, maar ook wat ik niet meer wilde en de reden erachter. Kortom je leert daar meer over jezelf, als persoon, je competenties en kernwaarden, hoe zien anderen mij? En komt dit overeen met hoe ik mijzelf zie?. Dit alles met behulp van diverse online testen en persoonlijke gesprekken. Daarnaast ga je samen je CV updaten, als ook linked in, krijg je sollicitatie technieken, en leer je naar advertenties te kijken/zoeken en leer je hoe je een motivatie brief moet opstellen. Dit alles via 1 op 1 gesprekken van 1 uur of langer. Daarnaast kan je je coach altijd bellen of mailen voor hulp en of advies. Persoonlijk heb ik hier heel veel van geleerd en sta zoveel sterker in mijn schoenen, mede omdat ik geleerd heb op te komen voor mijn kwaliteiten en niet te bescheiden te zijn en te beseffen dat je veel meer kan dan je denkt. Uiteindelijk resulteerde dit in een luxe probleem en kon ik uit 2 leuke banen kiezen. Ook bij deze keuze heeft Roel mij bijgestaan en ga ik per 1 nov. Weer aan de slag en kijk er echt naar uit. Ik wil Roel Speelman dan ook hartelijk bedanken, niet alleen als coach maar ook als een zeer warme persoonlijkheid.

sparing partner op en top

Na mijn reorganisatie bij mijn oude werkgever ben ik bij Vincent van Career Advisor terecht gekomen. Wat kwamen er veel vragen en onzekerheden op mij af. Op alles kwam wel een advies of een reflectie of eyeopener. Wat heb ik in die 10 maanden veel gehoord geleerd en mijn voordelen uitgetrokken. Ik heb goed naar mij zelf mogen kijken is soms confronterend maar dit is wel waar ik om gevraagd had en nu heel erg happy ben in mijn nieuwe baan :-)

Fijne begeleiding!

Ik had Vincent Heinink als coach en heb de samenwerking zeer waardevol ervaren. Vincent heeft mij geholpen met mijn CV en sollicitatiebrieven. Hij zorgde ervoor dat ik niet alleen denk aan een nieuwe baan, maar een baan die echt bij mij past. Ik zal zeker Vincent aanbevelen bij vrienden en bekenden.

Persoonlijke en positieve begeleiding door Roel

Via CareerAdvisor kwam ik bij Roel Speelman als coach voor mijn outplacement traject. We hebben teruggekeken op wat is geweest, kernwaarden onderzocht en gekeken wat de toekomst kan brengen. Roel is daarbij een geduldige coach, heeft oog voor jou als persoon, en kijkt waar hij jou echt kan ondersteunen. Verder laat hij je nadenken over jezelf, en hij houdt je ook een spiegel voor. Roel is een hele fijne coach om mee te praten en te sparren, en geeft je tools om verder te onderzoeken. Hij staat je echt bij op weg naar de volgende stap en heeft altijd positieve input te geven. Ik ben onderweg en wens anderen in dit traject een coach zoals Roel.

In mooie stappen naar een mooie nieuwe carrière

Na een intake gesprek met Léon Vastenburg, zijn wij dit traject ingegaan. Een rustige en professionele aanpak, die mij geholpen heeft om erachter te komen wat ik nu eigenlijk wil. Ik wist al wel wat ik niet meer wilde, maar wat dan? Daar heeft Léon op zijn geheel eigen wijze gewezen op de mogelijkheden. Na 56 jaar weet ik nu eindelijk wat ik worden wil als ik later groot ben. Heel bewust gestart met opleidingen om een nieuwe route voor mijzelf te kunnen uitstippelen. Dankzij de sessies met Léon ben ik nog resoluter geworden in het zoeken naar de juiste baan voor mij en in het afwijzen van de functie of bedrijf die niet bij mij passen. De humor die ik heb, ja echt waar, heb ik voor het eerst terug laten komen in mijn CV. Hij motiveert, inspireert en hij luistert naar je. Als je verder wil in je carrière dan kan ik Career Advisor en zeker Léon van harte aanraden.

Goede keuze, met een fijne samenwerking!

Vincent Heinink was mijn coach, we hadden een goede klik bij de intake. Ben blij met deze samenwerking. Het was even zoeken naar de juiste richting en met zijn hulp en de handvaten ben ik er achter gekomen welke richting het beste bij mij als persoon paste. Vincent is een zeer ervaren coach, helpt je na te denken, en verder te komen met als doel te doen wat jij leuk vind en waar jij gelukkig van wordt. Het is gelukt!! Binnenkort mag ik beginnen met de baan die echt bij past! Dankjewel Vincent Heinink!!

Precies wat ik nodig had !

Mijn eerste kennismaking was zeer prettig. Ik heb het gehele traject als plezierig en leerzaam ervaren. Iemand die na 23 jaar zijn baan verliest is geheel onbekend met het geheel omtrent jezelf zo te positioneren dat je weer aantrekkelijk bent voor de markt. Door de deskundigheid van mijn begeleider ( Vincent Heinink ) ben ik staat geweest om een goed beeld te krijgen welke richting ik op wilde gaan. Al met al echt zeer tevreden en zeker aan te raden.

Uitstekende service op maat

In januari benaderde ik CareerAdvisor met het verzoek om advies in het maken van een keus voor de juiste begeleiden. Ik kreeg een vrijblijvende transparante offerte waar ik het geheel traject voor me kon zien. CareerAdvisor komt to the point op alle punten waar dat nodig is. De duidelijkheid vooraf gaf mij al inzage in wat ik mocht verwachten. Vervolgens werd mij een coach toegewezen die na de eerste gesprekken in februari/maart nog meer maatwerk leverde en precies aan de slag ging op de punten die ik nodig had net zoals in de offerte was vermeld. Als een sneltrein ging het coachingsproces naar de nieuwe baan: terwijl ik geboeid zat te volgen welke tools ik straks weer nodig zou hebben merkte ik in juni ineens dat ik gearriveerd was bij de nieuwe baan. Briljant!

Professionele begeleiding naar toekomstige carrière.

Roel Speelman is de man die je graag de weg wijs naar een nieuwe pad in je carrière, of jezelf aanzet tot het verdiepen van je kennis en vaardigheden. Zo zeg hij “zoek niet naar de beperkingen maar kijk naar alle mogelijkheden”. Ik heb een leerzame ervaring met hem als coach gehad bij mijn outplacement traject bij het vinden van een nieuwe uitdaging op de arbeidsmarkt. Hij luister naar je, hij inspireer je, hij motiveert je en heeft veel kennis van mensen en sociaal vaardigheid. Top professionele coach met zijn kalme, proactief uitstraling. Zeker een aanrader voor iedereen die verder wil met zijn toekomstige carrière.

Roel Speelman heeft mijzelf beter leren ontwikkelen

Na een intake gesprek werd ik door CareerAdvisor aan Roel gekoppeld als begeleidingscoach. Hij heeft mij middels oefeningen, testen en vooral door te vragen me laten denken over welke baan ik echt wil. "Gevoel" stond hierbij centraal. Ik vond dit een leuke en vooral uitdagende manier van coaching. Daarnaast jezelf ontwikkelen en uit je "comfort zone" halen, was ook een prettige manier om dichter tot een baankeuze te komen. CareerAdvisor en Roel hebben mij geholpen tot het maken van een baankeuze en raad deze dienstverlening zeker aan.

Roel Speelman heeft mij geholpen de volgende stap in mijn carrière te zetten.

Via een outplacement traject kwam ik terecht bij Roel Speelman van CareerAdvisor. Na een eerste gesprek waren we er al snel over uit dat ik moet werken aan mijn droom, namelijk het opzetten van mijn eigen onderneming. Roel had een goede aanpak om mij vooral aan het denken te zetten over wie ik ben (persoonlijk) en wat voor type ondernemer ik ben. Nadat we dit inzichtelijk hadden heeft Roel veel tijd genomen om met mij te sparren over ideeën en richtingen. Toen ik eenmaal de smaak te pakken had heb ik een goede start kunnen maken waarbij ik de juiste beslissingen wist te maken op basis van mijn kerncompetenties en kernkwaliteiten. Ook was Roel zo attent om mij de tools te geven om ook op persoonlijk vlak ontwikkelingen door te kunnen maken. Dit heeft mij gemotiveerd om op een specifiek onderwerp te doen aan verdere zelfontwikkeling.

Uitstekend!

Na 16,5 jaar werken moest ik vanwege een reorganisatie opnieuw solliciteren. Manon Stijnen heeft mij daarbij enorm op weg geholpen. Ze is een geweldig coach, zeer betrokken, geduldig en meelevend. Fijne gesprekken en ik kreeg altijd goede adviezen mee waar ik veel aan had. Dankzij Manon heb ik nu meer zelfvertrouwen gekregen en in een mum van tijd een nieuwe uitdaging gevonden waar mijn hart een sprongetje van maakt. Manon, enorm bedankt voor de fijne hulp!

Een prettige persoonlijke benadering

Ik heb een fijne jobcoach toegewezen gekregen, die op een prettige manier samen met je op zoek gaat naar wie je bent en wat je nu echt graag wil. Dit heeft bij mij geresulteerd in het vinden en een baan die bij mij past!

Fijne coach

Prettige coach, die goed naar luisterd en de tijd voor je neemt. Fijn om met Vincent samen dit traject af te leggen. Kreeg altijd antwoord of hielp mij weer verder op weg, als ik even vastliep met mezelf.

Persoonlijk maatwerk met positief resultaat

Na enige scepsis aan het begin (het coaching traject was immers aangeboden én betaald door mijn ex-werkgever) heb ik mijn mening al snel positief moeten bijstellen. Mijn persoonlijke coach Vincent gaf me in het begin alle ruimte om mijn frustratie over een gedwongen ontslag te uiten waarbij hij zich begripvol en volledig onafhankelijk heeft getoond. Al snel wisten we door goede gesprekken en oefeningen mijn negatieve ervaringen om te zetten naar een positieve blik op de toekomst. De hulp en feedback tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan was prettig, ongedwongen en vooral zeer bruikbaar. Feilloos wist hij mij een spiegel voor te houden waardoor ik meer inzicht in mijzelf en mijn mogelijkheden heb gekregen. Dat ik niet ver van een nieuwe baan afzat (ik hoor het hem nog zeggen), daarvan was ik zelf nog niet overtuigd. Alsof het zo moest zijn, tekende ik een week na ons laatste coaching gesprek een contract bij mijn nieuwe werkgever! Hoe? Door dicht bij mijzelf te blijven en door mijn meerwaarde op een goede en overtuigende wijze te presenteren. Het zat gewoon al in me, ik moest het alleen even terugvinden. Het coaching traject heeft me daar zeker bij geholpen. Daarnaast was het ook gewoon prettig om iemand te hebben als steun tijdens een toch wel moeilijke tijd. Vincent, bedankt hiervoor!

Over CareerAdvisor

CareerAdvisor: regionaal de sterkste! CareerAdvisor zet zich met veel enthousiasme in voor iedere werknemer die ondersteuning kan gebruiken bij het vervullen van een baan waarin hij of zij zich gelukkig voelt en succesvol kan zijn. Dit doen wij aan de hand van outplacement- of re-integratie trajecten, maar ook door loopbaanadvies te geven. Met een mooi team helpen wij dagelijks vanuit onze verschillende vestigingen werkzoekenden aan passend werk. Dat dit in 85% van de gevallen ook daadwerkelijk lukt, heeft alles te maken met de regionale focus die CareerAdvisor nastreeft.