Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over CareerAdvisor

CareerAdvisor: regionaal de sterkste! CareerAdvisor zet zich met veel enthousiasme in voor iedere werknemer die ondersteuning kan gebruiken bij het vervullen van een baan waarin hij of zij zich gelukkig voelt en succesvol kan zijn. Dit doen wij aan de hand van outplacement- of re-integratie trajecten, maar ook door loopbaanadvies te geven. Met een mooi team helpen wij dagelijks vanuit onze verschillende vestigingen werkzoekenden aan passend werk. Dat dit in 85% van de gevallen ook daadwerkelijk lukt, heeft alles te maken met de regionale focus die CareerAdvisor nastreeft.