Erg prettige ervaring met Careeradvisor.

Heel professioneel, gemoedelijk, open en verhelderend!

Begeleiding op maat

Geen standaard programma aflopen, maar echt signaleren wat er nodig is om een goede begeleiding te leveren. Ik kon naast mijn coach zelfs met een collega spreken met meer expertise op een bepaald gebied. Dat was een mooie aanvulling!

behulpzaam

ik heb er dingen geleerd waarvan ik dacht die drempel ga ik niet over.

Fijne persoonlijke warme begeleiding

CareerAdvisor, met name Roel Speelman, hebben mij in de afgelopen periode met veel warmte, kennis en persoonlijke begeleiding laten ontdekken waar mijn passies in het werk zitten. Met deze persoonlijke begeleiding heeft Roel mij geholpen te realiseren wat ik te bieden heb en welke ervaringen ik meebreng in mijn (toekomstige) werkzaamheden. Door helder te maken waar ik voor sta en welke ervaringen ik mee breng, is het ons gelukt een baan te vinden die bij mij past en waar ik al mijn ervaring en passie kan inzetten en gebruiken. Ik heb er zin in. Thanks Roel, ik ben je dankbaar.

Heel professioneel

Ik heb heel fijn gewerkt en veel geleerd van mijn geweldige coach Sascha Fokker

Het is een ontzettende hulp geweest. Er werken ontzettend fijne mensen met veel kennis( Carolien ) . In mijn geval hoefde ik ( rappe mijn werkervaring) geen hulp bij het opstellen van een cv etc, maar de support en het advies hebben mij ontzettend goed gedaan en was het heel goed voor je zelfvertrouwen. En dat is zeker minstens zo waardevol in een zoektocht naar een baan. Ik heb hele fijne gesprekken gehad !

Ik werd gezien als persoon

Op mijn vragen kreeg ik duidelijk antwoord met adviezen wat te kunnen doen. We hebben elkaar maar 3x gezien omdat ik weer een baan gevonden heb.

Zeer deskundig en toegankelijk

Mijn ervaring met Barbara als coach zijn erg positief. Zij is zeer deskundig, betrokken en weet de juiste keuze te maken in de coachingaanpak. Iets dat natuurlijk van persoon tot persoon verschilt. Ik heb veel baat gehad van haar begeleiding en hoop de laatste sessies met haar met net zoveel positief resultaat te mogen ervaren. Ik kan en zal haar aanbevelen.

Hele bijzonder en mooie ervaring om je toekomst te verbreden

Cécile de Graaf heeft me enorm bijgestaan in het onderzoeken van een carrière switch. Het is niet alleen iets vinden om te vinden, maar het is ook jezelf leren kennen wat nou echt de juiste beslissing is. Onderzoeken wie je bent en wat je interesses zijn en welke mogelijkheden er zijn. En van daaruit gaan kijken welke opties er zijn. Cécile de Graaf veert mee en heeft echt interesse in je fysieke en lichamelijke toestand, en daar speelt ze op in per moment. Soms een beetje afremmen en soms wat gas erbij. Niet pushen, je niet ergens heen willen laten gaan, maar echt luisteren, meedenken en begrijpen. Hele fijne ervaring en heb er echt heel veel van geleerd. Echt een aanrader!!

Een actief en verbindend traject die meer brengt dan alleen een nieuwe job

Echte intrinsieke motivatie om met pure interesse mensen te coachen is wat ik heb ervaren door coaching periode met CareerAdvisor. Er was al tijdens het intake gesprek al een prima match met Roel. Roel vraagt veel, heeft de eigenschap echt empathisch te kunnen luisteren. Hij toonde inspanning om mijn verhaal te begrijpen. Hierdoor voelde ik betrokkenheid en ontstond een effectieve communicatie. Tijdens de coaching meetings was er voldoende tijd om mezelf volledig te uiten. Door diepere vragen kom je zelf achter onbewuste zaken. Als je dit door hebt komt er weer verdere persoonlijke groei tot stand. Tja je werkgever, het product dat je aan de man brengt of de inhoud van je baan kun je prima onder woorden brengen of ‘verkopen’. Maar verkoop maar eens jezelf en zet maar eens op papier wat je echt zelf leuk vind en waar je goed in bent! Roel begeleidde me daarin en door die bewustwording wordt je weer sterker en klaar voor een nieuwe uitdaging. En welke coach stapt nu bij -4 ℃ op de mountainbike om een ijskoude overleg sessie in het Noord Hollandse duingebied te doen? Roel bedankt man.

Fijne warme persoonlijke begeleiding

Fijne warme persoonlijke begeleiding

Fijne warme persoonlijke begeleiding. Zeer waardevol

Prettige gesprekken en goede adviezen

Zij hebben mij goed geholpen en dat op een prettige manier. Veel lof .

Met name de persoonlijke benadering van CareerAdvisor sprak mij vanaf het begin erg aan

Als na ruim 30 jaar ineens je baan wordt weg gereorganiseerd, dan is het fijn dat je via een outplacement traject je horizon kan verbreden. Bij toeval kwam ik bij CareerAdvisor terecht en na het intake-gesprek met mijn loopbaancoach Vincent Heinink, voelde het meteen goed. Vooral de persoonlijke, maar ook de pragmatische benadering van Vincent gaf me meteen alle vertrouwen dat ik op korte termijn weer een leuke baan zou vinden. En dat is gelukt! Ik wil daarom bij deze Vincent hartelijk danken voor de interessante sessies die we hebben gehouden om erachter te komen welk soort werk het beste bij mij past. Het is voor mij dan ook meer dan logisch om CareerAdvisor aan te bevelen als je advies nodig hebt bij je verdere loopbaan.

Goede waardevolle begeleiding

Ik heb mijn 2e spoor traject bij CareerAdvisor als zeer fijn ervaren. Een veilige omgeving waar ik om mijn gemak werd gesteld, wat ik erg belangrijk vond na een jaar van spanning en onzekerheid over mijn toekomst. Heb meer inzicht gekregen in mijn kwaliteiten en mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Puntje van aandacht soms is de snelheid wat te hoog en ging het traject mij te snel.

Heeft me weer vertrouwen gegeven

Het was een moeilijke tijd na mijn ontslag, met name om me weer te focussen op het vinden van een nieuwe baan. Vincent heeft me weer vertrouwen gegeven waardoor ik weer met veel meer overtuiging aan de slag ging om een nieuwe uitdaging te vinden. Door middel van gesprekken, aanbevelingen en veel geduld is het me uiteindelijk gelukt om weer aan de slag te gaan.. ik heb er zin in Bedankt Vincent voor het altijd aanwezige vertrouwen en overtuiging dat het nog goed komt ik zal de gesprekjes missen je was een fijne en professionele gesprekspartner.

Very professional, empathic, and motivational experience

For the sake of the readers, I will be short and factual. 1. Screening: a very clear and honest offer = did not change during the time. 2. First meetings: very friendly, energetic but also empathic discussions with Vincent Heinink 3. Hunting start: After cleaning up my social media appearance and reviewing the CV(s) and motivation letter layout, we started to look for jobs. 4. Side path: In parallel, as I was expressing a lot of entrepreneurial wishes, our quest went in this direction as well, identifying the areas of expertise and gently pushing to capitalize on them The end of the adventure: 1. I am working for a multinational company. 2. I keep my side business (lucky this is possible, but to my area of expertise and the fact there is no conflict of interest between these two jobs Working with Vincent was great. Even though it did not start voluntarily, I see a tremendously positive thing happening to me after this job "reconversion.".

Goede ondersteuning in een onzekere tijd

Ik ben door 'career advisor' Vincent Heinink uitstekend geholpen in het proces van het zoeken naar een passende nieuwe baan: Wat heb ik in huis aan kennis en ervaring, hoe wil ik dat inzetten in een volgende baan, wat zijn mijn persoonlijke wensen voor die nieuwe baan, wat wil ik vooral niet, enzovoort. Met veel positiviteit en enthousiasme heeft Vincent mij in die zoektocht begeleidt. Met een goed eindresultaat tot gevolg!

Warme, persoonsgerichte en effectieve ondersteuning.

De ondersteuning wordt geboden vanuit een intrinsieke en authentieke interesse in de cliënt, met de insteek complementair te zijn aan wat cliënt (niet) nodig heeft. Daarbij behoort hulp, begeleiding en aanmoediging, maar ook confrontatie. Deze aspecten van aanpak hebben mij geholpen in toenemende mate regie te nemen en houden.

Begeleiding bij wat ik wil doen

Met Roel Speelman ben ik dichter bij mezelf gekomen en daarmee werk kunnen beschrijven wat ik leuk en belangrijk vind. Samen hebben we door middel van goede gesprekken hoofd- en bijzaken van vorig werk gescheiden. Met een beter beeld van werk dat bij mij past, heb ik snel een baan kunnen vinden waarvan ik overtuigd ben dat ik het juiste werk doe.

Warm-inspirerend

Ik had Roel Speelman uitgekozen door zijn persoonlijke verhaal op de website en bleek een perfecte match te zijn. Na 40 jaar in de commercie bezig te zijn geweest gaf een reorganisatie mij de kans een andere weg in te slaan en dit voelde Roel vanaf het begin zeer goed aan. Een jobcoach is in een traject nodig, maar soms is er, zoals in mijn geval, meer behoefte aan een life coach. Het aanvoelen uit eigen ervaring in welke levensfase een persoon zit en welke behoeftes daarbij horen is essentieel. Eerst jezelf terugvinden en dicht bij je gevoel komen is een voorwaarde om dat wat je graag wil te gaan invullen, en daar is moed voor nodig en een goed luisterend en soms corrigerend oor. Dat is meer dan gelukt en ben ik dankbaar voor.

Open en eerlijke communicatie

Vanaf het begin duidelijke uitleg over het traject, zelfreflectie, leuke gesprekken, hele fijne dame om mee te werken. Coach: Barbara Altink

Over CareerAdvisor

CareerAdvisor: regionaal de sterkste! CareerAdvisor zet zich met veel enthousiasme in voor iedere werknemer die ondersteuning kan gebruiken bij het vervullen van een baan waarin hij of zij zich gelukkig voelt en succesvol kan zijn. Dit doen wij aan de hand van outplacement- of re-integratie trajecten, maar ook door loopbaanadvies te geven. Met een mooi team helpen wij dagelijks vanuit onze verschillende vestigingen werkzoekenden aan passend werk. Dat dit in 85% van de gevallen ook daadwerkelijk lukt, heeft alles te maken met de regionale focus die CareerAdvisor nastreeft.