Heeft me weer vertrouwen gegeven

Het was een moeilijke tijd na mijn ontslag, met name om me weer te focussen op het vinden van een nieuwe baan. Vincent heeft me weer vertrouwen gegeven waardoor ik weer met veel meer overtuiging aan de slag ging om een nieuwe uitdaging te vinden. Door middel van gesprekken, aanbevelingen en veel geduld is het me uiteindelijk gelukt om weer aan de slag te gaan.. ik heb er zin in Bedankt Vincent voor het altijd aanwezige vertrouwen en overtuiging dat het nog goed komt ik zal de gesprekjes missen je was een fijne en professionele gesprekspartner.

Very professional, empathic, and motivational experience

For the sake of the readers, I will be short and factual. 1. Screening: a very clear and honest offer = did not change during the time. 2. First meetings: very friendly, energetic but also empathic discussions with Vincent Heinink 3. Hunting start: After cleaning up my social media appearance and reviewing the CV(s) and motivation letter layout, we started to look for jobs. 4. Side path: In parallel, as I was expressing a lot of entrepreneurial wishes, our quest went in this direction as well, identifying the areas of expertise and gently pushing to capitalize on them The end of the adventure: 1. I am working for a multinational company. 2. I keep my side business (lucky this is possible, but to my area of expertise and the fact there is no conflict of interest between these two jobs Working with Vincent was great. Even though it did not start voluntarily, I see a tremendously positive thing happening to me after this job "reconversion.".

Goede ondersteuning in een onzekere tijd

Ik ben door 'career advisor' Vincent Heinink uitstekend geholpen in het proces van het zoeken naar een passende nieuwe baan: Wat heb ik in huis aan kennis en ervaring, hoe wil ik dat inzetten in een volgende baan, wat zijn mijn persoonlijke wensen voor die nieuwe baan, wat wil ik vooral niet, enzovoort. Met veel positiviteit en enthousiasme heeft Vincent mij in die zoektocht begeleidt. Met een goed eindresultaat tot gevolg!

Warme, persoonsgerichte en effectieve ondersteuning.

De ondersteuning wordt geboden vanuit een intrinsieke en authentieke interesse in de cliënt, met de insteek complementair te zijn aan wat cliënt (niet) nodig heeft. Daarbij behoort hulp, begeleiding en aanmoediging, maar ook confrontatie. Deze aspecten van aanpak hebben mij geholpen in toenemende mate regie te nemen en houden.

Begeleiding bij wat ik wil doen

Met Roel Speelman ben ik dichter bij mezelf gekomen en daarmee werk kunnen beschrijven wat ik leuk en belangrijk vind. Samen hebben we door middel van goede gesprekken hoofd- en bijzaken van vorig werk gescheiden. Met een beter beeld van werk dat bij mij past, heb ik snel een baan kunnen vinden waarvan ik overtuigd ben dat ik het juiste werk doe.

Warm-inspirerend

Ik had Roel Speelman uitgekozen door zijn persoonlijke verhaal op de website en bleek een perfecte match te zijn. Na 40 jaar in de commercie bezig te zijn geweest gaf een reorganisatie mij de kans een andere weg in te slaan en dit voelde Roel vanaf het begin zeer goed aan. Een jobcoach is in een traject nodig, maar soms is er, zoals in mijn geval, meer behoefte aan een life coach. Het aanvoelen uit eigen ervaring in welke levensfase een persoon zit en welke behoeftes daarbij horen is essentieel. Eerst jezelf terugvinden en dicht bij je gevoel komen is een voorwaarde om dat wat je graag wil te gaan invullen, en daar is moed voor nodig en een goed luisterend en soms corrigerend oor. Dat is meer dan gelukt en ben ik dankbaar voor.

Open en eerlijke communicatie

Vanaf het begin duidelijke uitleg over het traject, zelfreflectie, leuke gesprekken, hele fijne dame om mee te werken. Coach: Barbara Altink

Met zekerheid uitgevonden wat ik qil

Leuke gesprekspartner gevonden in Vincent

Beste Marianne, Bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe uitdaging. Team CareerAdvisor

Goed begin, slechte afronding, na plaatsen review alsnog goed afgerond.

Start en begeleiding waren zeer prettig en positief. Nakomen van afspraken negatief. Afspraak vergeten, toegezegd contact met een collega nooit uitgevoerd. Er is nooit een officiële afronding geweest van het coachingstraject. Sterker nog, na het laatste gesprek en mijn terugkoppeling is er helemaal geen contact meer geweest. Direct na het schrijven van deze review is er contact met mij opgenomen. Dit heb ik als zeer positief ervaren. Door dit contact heeft de coach ook dezelfde ochtend nog contact opgenomen. Ongelukkige samenloop van omstandigheden is de oorzaak geweest. Nu een vervolg ingezet. Ik vind de wijze waarop met negatieve feedback is omgegaan, zeer positief.

Beste Ingrid, Wat vervelend dat u het zo hebt ervaren. Wij nemen contact met u op. Team CareerAdvisor

Kreeg bevestiging waar ik stond en kijk op toekomst

Na ontslag, en 37 jaar werkervaring, een outplacement traject gestart om te ontdekken of er nog niet ontdekte kwaliteiten en latente verlangens voor toekomst bij mij aanwezig waren. Na diverse gesprekken met Vincent gevoerd te hebben, bleek dat hij bevestigde wat betreft mijn kijk op mijzelf en wat ik verder wilde doen. Het was goed om op deze manier te spiegelen en terug te krijgen hoe naar de toekomst te kijken en dit in te vullen. Het waren ontspannen gesprekken, kreeg diverse handreikingen met betrekking tot profilering, CV en potentiële organisaties om te benaderen. Ook de aangeboden on-line trainingen waren zeer zeker interessant en verrijkend,

Dankzij de hulp van Roel Speelman heb ik snel weer werk gevonden

Mijn coach Roel Speelman heeft mij gedurende een aantal weken begeleid bij het beter leren kennen van mijzelf en bij het gebruik leren maken van mijn kernkwaliteiten tijdens het sollicitatieproces. Hierdoor begon ik met meer vertrouwen met solliciteren, waardoor ik uiteindelijk zeer snel weer een leuke nieuwe baan heb gevonden. Ik ben hem daar zeer dankbaar voor, aangezien zijn bijdrage in het proces onmisbaar is geweest.

Zeer behulpzame en gestructureerde begeleiding naar een geheel nieuwe carriere

Toen ik door corona zonder werk kwam te zitten, wilde ik heel graag een nieuwe richting op, alleen, welke? Career advisor heeft mij goed geholpen bij het verkennen van mijn wensen en capaciteiten en op een hele prettige en systematische manier ondersteund bij het vinden van mijn nieuwe pad. Nu werk ik in het hoger onderwijs en heb ik mijn werkplezier weer terug.

Fantastisch!

Na een lastige periode in mijn leven, heb ik het geluk gehad om een coach traject te mogen starten met Roel Speelman. Tijdens mijn ontdekkingsreis, heb ik mijzelf leren kennen en met behulp van een aantal tips, mijzelf positief kunnen ontwikkelen. Roel is een prettige coach, iemand die goed kan luisteren en weet waar hij over praat. Dit gecombineerd met soms wat persoonlijke voorbeelden, een schot in de roos voor iedereen die opzoek is naar zichzelf en zichzelf wil ontwikkelen.

Zeer fijne ondersteuning

Nadat ik onverwacht mijn baan verloor had ik het heel moeilijk. Tot ik bij Cecile de Graaf terecht kwam, het traject gaf mij veel vertrouwen en het gevoel dat ik aan een nieuwe toekomst aan het werken was. Cecile hielp me met het opnieuw solliciteren en nu ben ik weer aan het werk. Ik kan iedereen dit traject aanraden.

Prettige constructieve samenwerking

Mijn coachingtraject is prettig verlopen. Goede, positieve gesprekken waarin je de spiegel wordt voorgehouden en je stappen maakt in je persoonlijke ontwikkeling. Het heeft mij zeker verder geholpen in mijn zoektocht naar een passende baan!

Goede professionele ondersteuning en goede gesprekspartner.

Ik vond de samenwerking erg prettig tijdens een moeilijke periode. Een goede spiegel werd voorgehouden wanneer dat nodig was. Ik heb Vincent ervaren als een zeer professionele en vakkundiger coach die zich goed kon inleven in mijn situatie. Altijd eerlijk en oprecht.

zeer goede ondersteuning

Vanaf het eerste gesprek had ik een goed gevoel en klik met Cecile de Graaf. Na 13 jaar niet gesolliciteerd te hebben wist ik dat ik hulp nodig had met het sollicitatieproces er zijn zoveel dingen veranderd in dertien jaar. En mijn baanverlies had me erg onzeker gemaakt. Mede door haar steun in deze moeilijke tijd, heb ik weer vertrouwen in mezelf en in de toekomst gekregen. Ik zou CareerAdvisor en Cecile zeker aanraden.

Prima voorbereid op een nieuwe werk uitdaging

Na een reorganisatie en al een tijd wat anders te willen, besloot ik deze kans te grijpen en een nieuwe werkuitdaging te gaan zoeken. Maar waar begin je? Wat wil en kan ik? Het solliciteren en het CV zijn na 34 jaar totaal niet meer hetzelfde?. Ik had bij mijn vasstellingsovereenkomst bewust voor een ouplacement buro gekozen om mij juist hierin bij te gaan staan. Via het internet kwam ik met Career Advisor in gesprek. A.h.v. dit gesprek kreeg ik Roel Speelman als coach toegewezen en dat klikte gelijk dus bleef hij mijn coach. Via hem leerde ik uit te vinden wat mij leuk leek in een baan, maar ook wat ik niet meer wilde en de reden erachter. Kortom je leert daar meer over jezelf, als persoon, je competenties en kernwaarden, hoe zien anderen mij? En komt dit overeen met hoe ik mijzelf zie?. Dit alles met behulp van diverse online testen en persoonlijke gesprekken. Daarnaast ga je samen je CV updaten, als ook linked in, krijg je sollicitatie technieken, en leer je naar advertenties te kijken/zoeken en leer je hoe je een motivatie brief moet opstellen. Dit alles via 1 op 1 gesprekken van 1 uur of langer. Daarnaast kan je je coach altijd bellen of mailen voor hulp en of advies. Persoonlijk heb ik hier heel veel van geleerd en sta zoveel sterker in mijn schoenen, mede omdat ik geleerd heb op te komen voor mijn kwaliteiten en niet te bescheiden te zijn en te beseffen dat je veel meer kan dan je denkt. Uiteindelijk resulteerde dit in een luxe probleem en kon ik uit 2 leuke banen kiezen. Ook bij deze keuze heeft Roel mij bijgestaan en ga ik per 1 nov. Weer aan de slag en kijk er echt naar uit. Ik wil Roel Speelman dan ook hartelijk bedanken, niet alleen als coach maar ook als een zeer warme persoonlijkheid.

sparing partner op en top

Na mijn reorganisatie bij mijn oude werkgever ben ik bij Vincent van Career Advisor terecht gekomen. Wat kwamen er veel vragen en onzekerheden op mij af. Op alles kwam wel een advies of een reflectie of eyeopener. Wat heb ik in die 10 maanden veel gehoord geleerd en mijn voordelen uitgetrokken. Ik heb goed naar mij zelf mogen kijken is soms confronterend maar dit is wel waar ik om gevraagd had en nu heel erg happy ben in mijn nieuwe baan :-)

Fijne begeleiding!

Ik had Vincent Heinink als coach en heb de samenwerking zeer waardevol ervaren. Vincent heeft mij geholpen met mijn CV en sollicitatiebrieven. Hij zorgde ervoor dat ik niet alleen denk aan een nieuwe baan, maar een baan die echt bij mij past. Ik zal zeker Vincent aanbevelen bij vrienden en bekenden.

Persoonlijke en positieve begeleiding door Roel

Via CareerAdvisor kwam ik bij Roel Speelman als coach voor mijn outplacement traject. We hebben teruggekeken op wat is geweest, kernwaarden onderzocht en gekeken wat de toekomst kan brengen. Roel is daarbij een geduldige coach, heeft oog voor jou als persoon, en kijkt waar hij jou echt kan ondersteunen. Verder laat hij je nadenken over jezelf, en hij houdt je ook een spiegel voor. Roel is een hele fijne coach om mee te praten en te sparren, en geeft je tools om verder te onderzoeken. Hij staat je echt bij op weg naar de volgende stap en heeft altijd positieve input te geven. Ik ben onderweg en wens anderen in dit traject een coach zoals Roel.

In mooie stappen naar een mooie nieuwe carrière

Na een intake gesprek met Léon Vastenburg, zijn wij dit traject ingegaan. Een rustige en professionele aanpak, die mij geholpen heeft om erachter te komen wat ik nu eigenlijk wil. Ik wist al wel wat ik niet meer wilde, maar wat dan? Daar heeft Léon op zijn geheel eigen wijze gewezen op de mogelijkheden. Na 56 jaar weet ik nu eindelijk wat ik worden wil als ik later groot ben. Heel bewust gestart met opleidingen om een nieuwe route voor mijzelf te kunnen uitstippelen. Dankzij de sessies met Léon ben ik nog resoluter geworden in het zoeken naar de juiste baan voor mij en in het afwijzen van de functie of bedrijf die niet bij mij passen. De humor die ik heb, ja echt waar, heb ik voor het eerst terug laten komen in mijn CV. Hij motiveert, inspireert en hij luistert naar je. Als je verder wil in je carrière dan kan ik Career Advisor en zeker Léon van harte aanraden.

Goede keuze, met een fijne samenwerking!

Vincent Heinink was mijn coach, we hadden een goede klik bij de intake. Ben blij met deze samenwerking. Het was even zoeken naar de juiste richting en met zijn hulp en de handvaten ben ik er achter gekomen welke richting het beste bij mij als persoon paste. Vincent is een zeer ervaren coach, helpt je na te denken, en verder te komen met als doel te doen wat jij leuk vind en waar jij gelukkig van wordt. Het is gelukt!! Binnenkort mag ik beginnen met de baan die echt bij past! Dankjewel Vincent Heinink!!

Precies wat ik nodig had !

Mijn eerste kennismaking was zeer prettig. Ik heb het gehele traject als plezierig en leerzaam ervaren. Iemand die na 23 jaar zijn baan verliest is geheel onbekend met het geheel omtrent jezelf zo te positioneren dat je weer aantrekkelijk bent voor de markt. Door de deskundigheid van mijn begeleider ( Vincent Heinink ) ben ik staat geweest om een goed beeld te krijgen welke richting ik op wilde gaan. Al met al echt zeer tevreden en zeker aan te raden.

Uitstekende service op maat

In januari benaderde ik CareerAdvisor met het verzoek om advies in het maken van een keus voor de juiste begeleiden. Ik kreeg een vrijblijvende transparante offerte waar ik het geheel traject voor me kon zien. CareerAdvisor komt to the point op alle punten waar dat nodig is. De duidelijkheid vooraf gaf mij al inzage in wat ik mocht verwachten. Vervolgens werd mij een coach toegewezen die na de eerste gesprekken in februari/maart nog meer maatwerk leverde en precies aan de slag ging op de punten die ik nodig had net zoals in de offerte was vermeld. Als een sneltrein ging het coachingsproces naar de nieuwe baan: terwijl ik geboeid zat te volgen welke tools ik straks weer nodig zou hebben merkte ik in juni ineens dat ik gearriveerd was bij de nieuwe baan. Briljant!

Over CareerAdvisor

CareerAdvisor: regionaal de sterkste! CareerAdvisor zet zich met veel enthousiasme in voor iedere werknemer die ondersteuning kan gebruiken bij het vervullen van een baan waarin hij of zij zich gelukkig voelt en succesvol kan zijn. Dit doen wij aan de hand van outplacement- of re-integratie trajecten, maar ook door loopbaanadvies te geven. Met een mooi team helpen wij dagelijks vanuit onze verschillende vestigingen werkzoekenden aan passend werk. Dat dit in 85% van de gevallen ook daadwerkelijk lukt, heeft alles te maken met de regionale focus die CareerAdvisor nastreeft.