Reset

De gesprekken met Sascha hebben mij goed geholpen om opnieuw te kijken naar mijn keuzes in werk. Door de juiste vraagstelling ben ik mij weer bewust van mijn passie. Deze reset heeft mij inzicht en richting gegeven waar ik mee verder kan. Tijdens de coaching heb ik een leuke nieuwe baan gevonden. Sascha is een Topcoach. Dank!

Inspirerend en waardevol

Vorig jaar gestart met mijn loopbaantraject om even los te komen van de race waar ik op dat moment uit kwam. Tijdens de gesprekken ga je eerste even terug naar wie je bent en wat je belangrijk vindt. En vanuit dat vertrekpunt reis je door naar de onderwerpen die je leuk vindt of waar je blij van wordt. Zo ontstaat de richting waar je heen wil en dat voelt goed! Met de hulp van Careeradvisor investeer je in jezelf. En dat is de beste investering die je kan doen!

Volledig aansluitend bij mijn ontwikkelingsbehoeften!

Als 64-jarige had ik er weinig vertrouwen in om weer die nieuwe mooie baan te vinden. De persoonlijke begeleiding, de belangrijke tips én complimenten, de aangeboden training LinkedIn en het daadwerkelijk meezoeken naar dat passende werk hebben mij dat vertrouwen weer teruggegeven. En ... hebben ertoe geleid dat ik die droombaan toch weer gevonden heb! Mandy, bedankt!

Professioneel met kennis van zaken

Direct vanaf de intake had ik een klik met de coach Cecile en een goed gevoel bij Careeradvisor. Haar rust en doortastendheid zorgt dat je focus komt op je kwaliteiten. Daarnaast stuurt ze je subtiel de juiste richting op. Door haar kennis en kwaliteiten, ben ik mijn eigen talenten gaan ontdekken en daardoor heb ik nu een tijdelijke baan gevonden waar mijn kwaliteiten tot uiting komen. Door dit traject heb ik kennis opgedaan die ik in de toekomst goed kan gebruiken.

Een inspirerende reis

Door Vincent werd ik me weer bewust van mijn kwaliteiten en capaciteiten. Hij liet me nadenken over wat ik wil en kan maar ook over wat ik niet wil. Mede door zijn begeleiding ga ik nu iets doen wat ik al heel lang wil maar waar het nooit het goede moment voor leek te zijn. Hij leerde me om te gaan voor wat belangrijk is.

Het klikte meteen. Door de persoonlijke benadering ben je meteen op je gemak. Er wordt maatwerk geleverd. Dankzij duidelijke doelstellingen en een vinger aan de pols heb ik mijn doelstelling binnen de gestelde termijn gehaald: Een nieuwe baan!

Zeer proffesssioneel

Na onverwacht ontslag, mijzelf aangemeld via de site voor informatie. De aanmelding is binnen 24 uur behandeld met als gevolg dezelfde week een kennismaking met Vincent Heinink. Ik kan wel zeggen dat het duwtje in de rug en het mij scherp houden vanuit Vincent snel resultaat gegeven heeft. Ik zou dit traject met deze coach iedereen wensen die zijn/haar baan kwijt is of een nieuwe stap wil zetten in zijn/haar carrière en nog niet precies weet hoe of wat.

Onmisbare ondersteuning in mijn 'reis' naar een nieuwe toekomst!

Het contact met Vincent Heinink heb ik als zeer prettig ervaren. Vincent kon mijn gemoedstoestand en wat ik nodig had goed in kaart brengen. No nonsens, communicatie als 2 gelijken! Het is Vincent gelukt om mij te activeren om met mezelf aan de slag te gaan. Door deze 'reis' ben ik veel dichter bij mezelf gekomen. Wie ben ik, waar sta ik voor. Je neemt jezelf toch altijd mee, ongeacht het werkveld waar je in terecht komt. Voor mij persoonlijk was het dus niet zozeer het uitzoeken wat er qua werk goed bij mij past, maar om als persoon (werknemer, vader, vriend, zoon) veel meer in balans te komen. Dit is door dit traject goed gelukt en weet ik waar ik in de toekomst op bedacht moet zijn!

Persoonlijk traject met geweldige uitkomst

Na een aantal jaar in het buitenland gewoon en gewerkt te hebben, zocht ik een partner met kennis van de huidige arbeidsmarkt in Nederland om mij te begeleiden naar een passende volgende baan. Marike heeft me de perfecte balans gegeven van goede gesprekken waarin ik nog beter helder heb kunnen krijgen wat voor mij belangrijk is, met goede tips om mij te kunnen differentiëren van andere kandidaten. Ik heb het als zeer waardevol ervaren en zal bij een eventuele toekomstige zoektocht absoluut opnieuw gebruikmaken van de hulp van Marike.

Vincent helped me to see new perspectives

During these sessions I was guided on many aspects, not just on professional career, but on personal level as well. Between a regular 'job administrator' and a 'psychotherapist' there are enough roles for an advisor to step into, and help you accordingly. Behind the advisor, I didn't see just the person that wants to find me another boat (job) and sail away, but also I could identify the friend that wants you to succeed in your new job. I was helped with understanding many aspects regarding how to focus better, networking, dos-and donts of Dutch working culture in particular and so on; and of course, I was presented with enough jobs to choose from. Maybe we are tempted to think that of finding a 'new job' is not such a big deal after all. It may be so for some people, but finding the 'right job' is a big deal for all of us (because you want to be happy at work too). Either way, when a friend is by your side encouraging and energizing you all the way, grasping the right job becomes much more feasible. This makes quite a difference. Thank you for the journey, Vincent!

• Would you recommend us? Yes

Vincent geeft veel vertrouwen in je eigen kunnen

Na een gesprek met Vincent ga je altijd met een positief gevoel naar huis. Hij helpt je inzicht te krijgen in hoe je ervoor staat en helpt je je eigen verlangen in een baan invulling te geven. Stap voor stap en gewoon klein beginnen vanuit je eigen netwerk. Voor mij was belangrijk dat Vincent zelf ook een switch maakte in zijn carrière en vanuit zijn eigen ervaring kon praten. Dat hielp me bij het accepteren dat het soms ook echt even niet leuk mag zijn. Vincent gaat vanuit jouw energie, kwaliteit en talent om zo samen de weg te vinden naar de baan die echt bij je past. En zo fijn is dat Vincent daar ook echt in gelooft. En zo is het ook. Het kan allemaal!

Vincent legt de focus op een positieve mindset

Helaas heeft CareerAdvisor mij als niet aan een andere baan kunnen helpen, maar het was prettig om een enthousiaste coach te hebben, die met je meedenkt, die je bijpraat over de actuele ontwikkelingen op de arbeidsmarkt, die je adviseert hoe je de contactpersonen bij potentiële werkgevers het beste kunt benaderen en die je leert omgaan met teleurstellingen en hoe je je het beste kunt profileren op de arbeidsmarkt.

Persoonlijk en menselijk

Mijn idee was dat een traject zoals deze objectief en zakelijk wordt benaderd, maar dit bleek heel anders te zijn. Er is veel aandacht en advies vanuit menselijk oogpunt. Sterker nog, ook vanuit de kant van de adviseur kwamen persoonlijke verhalen en voorbeelden waardoor je duidelijk praktijkervaring hoort en niet een ingestudeerd verhaaltje. Ik ben erg tevreden over de manier waarop je wordt begeleid. Terwijl je je verhaalt doet wordt er goed geluisterd en geanalyseerd waar je plus- en minpunten liggen, maar ook in welke branche je het best kan gedijen.

CareerAdvisor (Leon) zit er boven op

Leon voelde mij goed aan en sloot daarbij aan. Ik voelde mij vrij om te vragen en zeggen wat ik wilde. Ook wist hij mij te stimuleeren zodat ik ‘de kantjes’ er niet vanaf kon lopen. Prettige begeleiding. Koos zijn woorden zorgvuldig en straalde rust uit. Geen 5 sterren omdat Leon soms iets te snel wilde maar dat kan bij iedereen anders zijn. Ben inmiddels weer aan het werk CareerAdvisor bedankt voor alles!

Weer een blij man!

Zeer happy met deze begeleiding niet het gevoel een nummer te zijn maar er wordt weer eens een keer echt naar je geluisterd. Wel mochten de gesprekken iets sneller achter elkaar, het gevoel dat het iets te langzaam ging. Voordeel van CareeRAdvisor is hun ongelofelijk grote netwerk.

Blij met mijn nieuwe baan.

Ik ben prima begeleid naar een nieuwe baan waarin vooral gekeken werd naar mijn mogelijkheden en de onontdekte mogelijkheden waarvan ik geen weet had. Ik kon met al mijn vragen terecht en als dat nodig was werd er snel geschakeld. Dank je wel daarvoor!

ik ben van niets gegaan naar iets

was behoorlijk aangeslagen na 19 jaar trouwe dienst en zomaar weggegooid door nieuwe directeur en managers na een aantal sessies hebben we de weg omhoog geslagen en na 3 maanden al serieuze baan die ik nu ook heb achtergelaten want slavenhandelaren heb ik al genoeg meegemaakt,vroeger zou ik doorgaan maar alles heeft me sterker gemaakt en nu wil ik iets wat ik leuk vind om te doen

Meer dan prima

Goede begeleiding, fijne mensen om mee te werken, duidelijk en direct!

Begeleiding door Mandy Vorsteveld

Fijne begeleiding, goede gesprekken

Goede begeleiding en snel weer aan het werk!

Zeer tevreden, ze nemen veel tijd en Coach Vincent heeft mij weer meer zelfvertrouwen gegeven.

Zeer bekwame coach Vincent heeft mij weer meer zelfvertrouwen gegeven.

Was dan ook weer redelijk snel op mijn nieuwe werk plek als teamleider.

Snelheid, eerder met jobhunten beginnen.

• Kwaliteit trainingen
  • Plaatsnaam: Utrecht
  • Contact met vestiging: Amersfoort
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Als zeer positief ervaren. Het traject mag vanaf het begin wel iets sneller gaan dus meer gesprekken in 1 week bijv. Daardoor kun je nog iets sneller met jobhunting beginnen. En dus eerder aan het werk komen maar goed dat is voor iedereen weer anders natuurlijk. Over het geheel postitief en toch weer snel aan het werk.

Prettige persoonlijke op maat begeleiding met goed luisterend en betrokken oor waardoor de kern geraakt wordt

• Evaluatie/ tussentijdse gesprekken
  • Kwaliteit trainingen N.v.t.
  • Plaatsnaam: Roosken
  • Contact met vestiging: Enschede
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Loopbaanadvies

Geen

• Kwaliteit trainingen
  • Plaatsnaam: Lemmer
  • Contact met vestiging: Leeuwarden
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject|Van werk naar werk|Loopbaanadvies
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Tijdens en na een vervelende periode van ontslag en herbezinning kwam ik in contact met Herman van Career Advisor en heb ik met hem een coachingstraject doorlopen. Herman is een aimabel en zeer welbespraakt persoon, die door zijn mensenkennis feilloos iemands sterke en zwakke punten weet te benoemen en deze om te buigen in handreikingen, waarmee je weer verder kunt. Met een aanstekelijk enthousiasme weet hij je mee te nemen langs onbekende paden, en schroomt daarbij niet om de humor en beeldspraak achterwege te laten. Ik heb de coachingsgesprekken met Herman als erg nuttig en waardevol ervaren, we hadden ook een goede klik. Hoewel ik blij ben dat ik inmiddels weer een passende baan heb gevonden vind ik het eigenlijk stiekem toch wel een beetje jammer dat hierdoor het coachingstraject ten einde is gekomen.

Door verkoop van het bedrijf, raakte ik na 19 jaar bij deze werkgever te hebben gewerkt, mijn baan kwijt. Om die reden deelgenomen aan het outplacementtraject. Marieke heeft mij heel goed begeleid van het begin tot het einde. Erg fijne gesprekken met haar gevoerd waarin ze mij heeft laten inzien welke kant ik op wil in de toekomst en hoe ik dit aan kan pakken. De sollicitatiebrief, cv, LinkedIn en het sollicitatiegesprek alles is aan bod gekomen. Als je wilt gaan deelnemen aan een outplacementtraject dan raad ik CareerAdvisor zeker aan. Marieke heeft mij heel goed op weg geholpen!

• Evaluatie/ tussentijdse gesprekken
  • Kwaliteit trainingen N.v.t.
  • Plaatsnaam: Goor
  • Contact met vestiging: Hengelo
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject

Over Careeradvisor

CareerAdvisor: regionaal de sterkste! CareerAdvisor zet zich met veel enthousiasme in voor iedere werknemer die ondersteuning kan gebruiken bij het vervullen van een baan waarin hij of zij zich gelukkig voelt en succesvol kan zijn. Dit doen wij aan de hand van outplacement- of re-integratie trajecten, maar ook door loopbaanadvies te geven. Met een mooi team helpen wij dagelijks vanuit onze verschillende vestigingen werkzoekenden aan passend werk. Dat dit in 85% van de gevallen ook daadwerkelijk lukt, heeft alles te maken met de regionale focus die CareerAdvisor nastreeft.