Service is prima!

In de winkel een fatsoenlijk assortiment (geen 40 tv-schermen), goed advies (geen praatjes), installatie in huis is snel en vakkundig en bij reparatie's geen gezeur over 'dan moet u bij de importeur zijn'. Kortom: zoals het hoort. Ja, ik ben best tevreden.

Zoals gebruikelijk, mooi op tijd geleverd en correct geplaatst.

De bezorger bracht de koel-vriescombnatie keurig op zijn plaats en nam de tijd om het een en ander uit te leggen. Niets dan lof.

Goede service, je wordt vriendelijk geholpen en krijgt goede uitleg over de apparaten.

Goede prijs, top advies

Heel prettig

Op zoek naar kookplaat. Goed voorgelicht en zeer vriendelijk geholpen.

klantvriendelijk

Ik houd niet zo van verplichte velden. Maar het is altijd zeer plezierig winkelen bij Piest.

Fijne zaak

Goed geholpen, ze nemen echt de tijd voor je.

Nette levering, prima product!

Tweede bestelling. Weer snelle levering van prima product; aanrader!

Goede ervaring

Het heeft even geduurd maar uiteindelijk toch geslaagd voor wat wij graag wilden hebben. Goed en snel geïnstalleerd!

Topservice!

Nieuwe E-bike gekocht. Medewerker nam de tijd en luisterde naar mijn wensen. Vervolgens fijne uitleg gekregen.

Rustige aardige meneer.

Komt afspraken na.

Komt afspraken na.

woedt je goed geholpen....

Prima zaak...

Ons werd goed vertelt wat de voordelen en nadelen van de was en was drager waren, dus konden we zo onze keuze maken.

Redelijk

Om snel iets te kopen voor internet gekozen… wat ons verbaast dat de koelkast niet geplaatst wordt omdat je online besteld. wij dachten makkelijk voor jullie… Niet voor ons dus. volgende keer kopen we t in de winkel… betere service Verder altijd zeer tevreden

Super dienstbaar en vriendelijk

Is gewoon een top bedrijf die voor iedereen klaar staat, echt prettig en professioneel te woord staan.

Goede prijzen en service

Alles goed geregeld en zeker weten dat je niet teveel betaald

goed personeel

goede service vriendelijk personeel

Veel kennis van zaken

Zeer goed geholpen. Veel kennis bij verkoper.

Goede monteur

Prima, zoals het eigenlijk ook hoort

Vriendelijk, keurig op tijd en snel en netjes gewerkt. Bedrijf verdient aanbeveling.

Officiële dealer, NL model, dat is fijn.

goed geholpen in de winkel

De fietsbatterij was gestolen in de stad. Ik kreeg meteen een volle leenbatterij mee. Ook werd er meegedacht over het extra beveiligen van een batterij tegen diefstal.

levering en plaatsing wasdroger snel en prettig uitgevoerd

wasdroger besteld en daags erop geleverd, aangesloten en een prima uitleg erbij over het gebruik