1e x besteld en ervaring is goed, snel verstuurd en zoals gevraagd.

Zeer goed.

Snel verstuurd en goed product

Snel verstuurd en goed product

Zijn goed

De service is goed en alle aandacht voor de klant

perfect

mijn ervaring is dat het product(Handgel van Lotus) erg fijn is en heel lekker ruikt. De betaling verliep prima en de verzending ook. Mijn ontvangst ging goed en de producten waren met zeer goede bescherming en zorg verpakt en er zat een leuk bedank briefje bij en 2 ballonnen. kortom een grote aanrader. Groetjes

snel en correct

Er was een klein probleem met de levering, dit is snel opgelost. Bij elke stap werd ik netjes telefonisch op de hoogde gehouden. Een 10 voor klantenservice

Prima service, snel en precise

Prima service, snel en precise

top communicatie

bestelde 4 stuks draadspoelen kan geen kwaad en scheelde in verzendkosten. helaas niet allemaal op voorraad. wel betaald. werd daarvoor gebeld zou vermoedelijk eind week pas weer op voorraad zijn. Helaas lukte dat ook niet, werd dus weer gebeld en op de hoogte gebracht. de 2 die wel op voorraad waren zijn opgestuurd met de opmerking op een kaartje dat de overige draadspoelen nog worden verzonden. kan menig bedrijf voorbeeld aan nemen. informeren van de klant neemt veel zorg weg en zorgt voor begrip bij de klant. top dus.

Snel en goed geleverd.

Helemaal prima.

Snelle levering. Goede prijs. En goede service

TOP

Bestellen bij Bosgra is hoe je een webshopaankoop verwacht. Goede prijs, goed verpakt en zelfs een (ogenschijnlijk) handgeschreven groet erbij. Volhouden maar!

Super snel bezorgd

Altijd vriendelijk geholpen en goed advies

Verkeerd product geleverd

Ondanks mijn eerdere vraag of het te leveren product past op mijn machine blijkt het bij levering niet te passen. Op mijn vraag of het retour gestuurd kan worden krijg ik een "ja" zonder verdere toelichting hoe of wat. Erg kort door de bocht!

Enorm klantvriendelijk!

Een gedeelte van mijn bestelling had vertraging. Er werd persoonlijk contact gezocht en voorgesteld om een gedeelte alvast op te sturen. De rest van de bestelling werd kosteloos nagestuurd. Met een heel vriendelijk, handgeschreven kaartje.

Alles ging meer dan goed

Heel makkelijk besteld, snel bezorgd, goed verpakt en een persoonlijk bedankkaartje helemaal top.

Goed geregeld

Geen op of aanmerkingen

Vlotte Levering van prima vlakzeil heel erg blij mee bedankt.

Precies goed

Snel geleverd en op de website gelijk het juiste artikel gevonden. Een persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling maakte het helemaal af!

Fijn volgens afspraak en leuke attentie.

Prima ervaring,

Zeer vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig

Moest een andere maat hebben van een product dat niet meer leverbaar was. Vlotte reactie op mijn mail, en dezelfde dag het laatste product nog verzonden vanuit de winkel voorraad. Fijne service.

Klasse !

Geweldig product en snel geleverd !

Ruime collectie onderdelen

Nieuw spuitpistool besteld voor mijn Stihl hogedrukreiniger. Voldoet aan mijn verwachting qua prijs / kwaliteit en lekker snel binnen. Het persoonlijk handgeschreven kaartje in mijn bestelling was voor mij het teken dat er veel aandacht gegeven wordt door Bosgra.

Snelle levering

Snelle levering en beste prijs voor dit product

Goede webshop en communicatie

De webshop is overzichtelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Prima zaak, snelle levering en nette prijs.

Top bedrijf.

Rijksstraatweg 139