Helemaal top

De service is helemaal top. Wij hadden eerst gebeld over een product. Aan de telefoon zijn we super vriendelijk behandeld ook hadden ze kennis van zaken. Wij hebben toen het product besteld en dat ging heel gemakkelijk. Direct ook een mail met de bevestiging en zijn goed op de hoogte gehouden. Product kwam snel aan zoals hun het op de pagina hebben beschreven.

Super service en een leuk persoonlijk kaartje

Prolite pad besteld. Netjes en vlot geleverd en er zat ook nog een leuk kaartje bij. Dankjewel en tot een volgende keer

Ben super geholpen.

Hoveniersbedrijf klus groen heeft offerte aanvraag gedaan. Ik heb offerte aangevraagd binnen dag had ik er een moest nog wat in veranderen dit ging zo super snel in tussen heb ik bosmaaier kettingzaag bladblazer en lumag kruiwagen en mijn grasmaaier ik ben zeer tevreden dat waren wij ook met de aankoop van groter grasmaaier. Ze nemen de tijd als je vragen hebt super,

Laagste prijs, uitstekende service

Laagste prijs, uitstekende service, persoonlijk contact!!!

Alles lekker helder

Houden je goed op de hoogte en zijn goed klant gericht bezig.

Helemaal leuk!!

Super snel geleverd, leuk verpakt, en super leuk met de hand geschreven kaartje!!

snelle levering

rijlaarzen pasten perfect!

Vlotte levering en goede voorlichting

Accugrasmaaier besteld en goed en snel afgeleverd. Goede en uitgebreide voorlichting op de website

Super klantenservice

Er was iets mis gegaan met de bestelling, maar dat is meteen en op zeer vriendelijke manier opgelost! Top.

Goede en snelle service

Ik had een foute bestelling gedaan , direct opgelost

uitstekend

snelle en correcte levering,

Altijd snelle service

Altijd snelle en vriendelijke service

snel geleverd precies wat ik nodig had

ruime keus. snel geleverd. goede prijs.

Verkeerde kleur geleverd

Ik heb een zwart halster besteld voor de veulenkeuring, ik kreeg echter een witte. Omdat ze keuring als was, had ik geen tijd meer om te ruilen. Erg jammer

Makkelijk bestelproces en snelle levering

Bosgra b.v. heeft een duidelijke website en een bestelling is snel geplaatst. De levering was snel en met een persoonlijk tintje door middel van een handgeschreven bedankkaart, dat is leuk. Ik heb een harnas besteld voor een bosmaaier en de kwaliteit voelt goed aan.

Goede prijsstelling en met name zeer goede service

Voordat ik één en ander bestelde heb ik eerst een mail gestuurd met een vraag. Daar kreeg ik zeer snel een antwoord op. Bij het ontvangen van de bestelling bleek één artikel niet leverbaar, terwijl op de site stond dat het op voorraad was. Er was een briefje bij de bestelling gedaan met excuses dat het artikel niet leverbaar bleek te zijn en daarbij de opmerking dat er gratis een vervangend artikel geleverd werd en dat het geld van het artikel dat niet geleverd kon worden teruggestort zou worden Het geld was daarna zeer snel weer teruggestort.

Goede informatie en prijs verhouding

Door goede informatie het juiste product gevonden voor een goede prijs .Levering was ook snel incl terugkoppeling .

top sevice

top service en snelle levering

Fantastisch

Klantvriendelijk en een goede service.

Kwaliteit voor een mooie prijs en persoonlijke touch

Snelle levering van een fantastisch dekje van Anky. Door een fout in het voorraad systeem was de juiste kleur er niet meteen een persoonlijk telefoontje en voor de blauwe gegaan. Super netjes opgelost en met een persoonlijk kaartje erbij

Goede service vriendelijke medewerkers

Snelle en vriendelijke service

Wij hebben paardrijkleding besteld. Het was de volgende dag al in huis. Goed verpakt en met een handgeschreven kaartje erbij. Erg attent!

Prettig en klantvriendelijk

Zeer positieve ervaring. Telefonisch contact gehad over de verzendwijze van mijn aangekochte kooimaaier. Prettig geholpen en erg klantvriendelijk team. Bedankt voor jullie service!

Goed geregeld

Op de site was het onduidelijk wat ik zou krijgen omdat er een ander plaatje stond dan wat ik aangeklikt had. Gebeld met Bosgra vriendelijk te woord gestaan alles goed geregeld