Ruime collectie onderdelen

Nieuw spuitpistool besteld voor mijn Stihl hogedrukreiniger. Voldoet aan mijn verwachting qua prijs / kwaliteit en lekker snel binnen. Het persoonlijk handgeschreven kaartje in mijn bestelling was voor mij het teken dat er veel aandacht gegeven wordt door Bosgra.

Snelle levering

Snelle levering en beste prijs voor dit product

Goede webshop en communicatie

De webshop is overzichtelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Prima zaak, snelle levering en nette prijs.

Top bedrijf.

Gewoon netjes geregeld, bestellen en vlug geleverd

Zeer goede service

Top service aan een zeer concurrentiële prijs.

Snel en netjes geleverd

Heel snel geleverd, attent briefje erbij en goed product

Perfect!

Online besteld, dezelfde dag werd het nog opgestuurd. Volgende dag in huis! Product was zoals het beschreven was !

Snelle verzending, makkelijk bestellen

Verzending ging heel snel, makkelijk te bestellen en duidelijke communicatie omtrent leveren en volgen van pakket.

Goede service en snelle levering

Het bestellen ging simpel en snel. Product precies geleverd zoals aangegeven, vooral de handgeschreven notitie vond ik erg leuk erbij! Ik zou hier zo nog een keer bestellen!

Had hier een jas besteld maar helaas was de kleur niet naar verwachting. Teruggestuurd en heel snel het geld weer op mijn rekening. Toppie! Hele fijne service. Aanrader!

Nette verzending, met een persoonlijke touch

De tankdop die ik zocht paste perfect. Deze paste ook op de Stihl stokheggenschaar HL92C, terwijl deze eigenlijk niet in het bijpassende rijtje stond. Enorm mee geholpen! Hierdoor kon ik het probleem zelf eenvoudig verhelpen.

Uitstekend goede service

Klantvriendelijk zeer goed geholpen

Snel geregeld, samen overleggen En spullen gelijk kunnen leveren

Super service

De bestelde paardendeken werd snel geleverd, gunstige prijs en goede kwaliteit.

Verkeerde artikel gestuurd

Het verkeerde artikel is gestuurd, gelukkig is dit later snel verholpen en omgeruild.

online bestelling goed

ik heb daar geweest voor een aanhangwagen, het was niet helemaal droog buiten en de verkoper had mij een folder gegeven en ik kon alleen wel even gaan kijken buiten, dat vond ik persoonlijk niet fijn ,en hij vertelde mij dingen over de hanger die niet klopten, ik dacht toen deze meneer verkoopt mij geen aanhanger ,heb in verleden een hotra paardentrailer gekocht geholpen door simon daar was niks mis mee,als die er was geweest had ik daar misschien een aanhanger gekocht, je moet maar net de juiste persoon treffen die verstand heeft van zaken, verder ben ik zeer tevreden over BOSGRA heb daar na die tijd ook online bestellingen gedaan niks mis mee, telefonisch netjes geholpen

goeie en snelle service

goeie en snelle correcte levering

Super verpakt

Goed verpalt duidelijk omschreven Snel ontvangen

Altijd bereidt mee te denken in oplossingen. Mensen met kennis

Prima online bestellen

Makkelijk online bestellen en prima op de hoogte gehouden van het bezorgen van je bestelling. En het product is zoals het beschreven is..

Super goed

Service is super Personeel kundig, heeft aandacht en tijd voor de klant. Fijne winkel waar je altijd hartelijk wordt ontvangen.

Zeer goede service . Ik werd goed per mail op de hoogte gehouden . Vriendelijk dank !!

Snelle correcte levering

Snelle levering Goede materialen