Piet Swart Vastgoed heeft ons goed geholpen met de verkoop van onze woning. Sebastiaan is duidelijk en komt na wat hij zegt. Voor vragen is hij of iemand uit zijn team altijd bereikbaar. Telefonisch, via de app of e-mail kregen wij altijd snel en duidelijk antwoord. Vanaf het eerste gesprek tot bij de notaris staat hij je bij. Wij zijn een tevreden klant en raden deze makelaar zeker bij anderen aan.

Snel en vakkundige taxatie

Goede communicatie

Fijne klantgerichte service

Onze ervaring de afgelopen jaren met Piet Swart Vastgoed met betrekking tot zowel aankoop, verhuur als verkoop is heel positief. Snelle follow up, effectief, persoonlijke aandacht en professioneel.

• Personeel

Sebastiaan heeft het keurig gedaan om mijn woning te verkopen,mvg KJ.Nielen,

• Personeel

Goede, duidelijke, gezellige communicatie.

Sebastiaan en zijn collega's zijn erg prettig om mee te werken. Snel antwoord op vragen en andere zaken worden snel geregeld. Fijn in de omgang en communicatie, hij legt alles duidelijk uit. Vriendelijk, neemt de tijd voor je. Een aanrader!

Zeer kundige makelaar

Sebastiaan en zijn medewerkers zorgen ervoor dat alles gladjes verloopt en zijn ten alle tijden bereid om je te woord te staan met raad en daad. En bovenal is Sebastiaan een zeer vriendelijke vent waardoor je als klant ook het gevoel hebt dat je op gelijke hoogte met elkaar communiceert. Dus ook duidelijke taal een geen ingewikkelde toestand. Ga zo door!

• Personeel

Makelaar die van wanten weet

Wij hebben in alle opzichten een goede ervaring met Sebastiaan en staf. Snel handelen is een pluspunt van het makelaarskantoor. Duidelijke communicatie.

• Personeel

Ik moest een snelle taxatie hebben en dat kon hij zeker snel. Volgende dag al ontvangen en super blij!

• Professionaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Personeel N.v.t.

Eerlijk, professioneel en gezellig

Bij het eerste huis dat ik kocht, was Sebastiaan de makelaar van de woning. 6 jaar later besloten we dat het tijd was voor een volgende stap en daarbij wisten we gelijk dat we Sebastiaan in wilden schakelen als makelaar. Hij kende de woning daardoor erg goed en wist precies alle unieke onderdelen te benoemen en uit te leggen aan de kijkers. Daarnaast staat hij staat altijd voor je klaar, is eerlijk, professioneel en gezellig. Wij zijn erg blij met de goede verkoop van onze woning via Piet Swart Vastgoed, bedankt Sebastiaan!

Snel en correct

Een paar uur na de aanvraag was het energielabel binnen en geregistreerd. Prima geregeld.

Zie onder

Perfecte be- en afhandeling

Duurder dan aangegeven

Zij werven klanten via westfriesland.erkende-taxateurs.com waar de prijs gemiddeld is voor Nederland. Echter betaal je achteraf meer dan aangegeven op de website. Verder is het wel vriendelijk personeel en doen ze wat gedaan moet worden.

goede service, fijne samenwerking

Ik heb Piet Swart Vastgoed als een adequate, duidelijk makelaar ervaren. Sebastiaan en zijn team staan voor je klaar ze zijn snel in hun handelingen. Ik heb een fijne samenwerking met hen gehad. Daarom raad ik Piet Swart Vastgoed zeker aan. Hopelijk ervaren jullie het net zo fijn!

Uitstekend.

Snel, efficiƫnt en vooral vriendelijk Ga zo door, Marieke !

• Personeel

Piet swart wat een top makelaars bedrijf is dat! ons huis heeft nog niet eens op internet gestaan of Sebastian had hem al verkocht. Denkt prima mee met onze wensen en neemt je alles uit handen. Altijd goed bereikbaar en houdt je van alles op de hoogte. Eerlijk en betrouwbaar!

• Personeel

Prettig gemoedelijk en laag drempelig contact met de makelaar

Wij vonden het contact met Sebastiaan erg goed verlopen, gezellig en professionele

Helemaal top!

Sebastiaan is een zeer gedreven en vakbekwame makelaar. Weet precies wat er speelt in de markt, reageert accuraat en is een prettig persoon in de omgang. Wij konden ons geen betere makelaar wensen.

• Personeel

De jonge en gedreven makelaar voor West-Friesland!

Sebastiaan is heel punctueel. Hij gaat diep in op de details. Uiteindelijk is dit in het belang van zowel verkoper als koper. Daarnaast is hij snel in de communicatie en een gezellig persoon om mee samen te werken.

• Personeel

Altijd bereikbaar en geweldige service

Sebastiaan en zijn medewerkers staan voor je klaar. Hebben een goed luisterend oor, begrijpen de emotie die de verkoper of koper heeft met een huis maar blijven dat zakelijk benaderen om tot een juiste beslissing te komen. Ons huis was in goede handen bij Piet Swart!

• Personeel

Een persoonlijke benadering in combinatie met betrouwbaar en degelijk advies en goede ondersteuning!

Sebastiaan heeft met zijn aanpak binnen enkele weken mijn huis verkocht en volledig rekening gehouden met mijn wensen! Ik ben meer dan tevreden!

Fantastische makelaar!!!

Goede, vriendelijke en behulpzame makelaar die ik echt bij iedereen kan aanbevelen!

Zeer goed geholpen.

Wij zijn zeer content met de werkwijze van Sebastiaan en Marieke en blij dat we uiteindelijk hebben gekozen voor Piet Swart makelaardij. Echt een aanrader!

Gevoel is goed

Sebastiaan is altijd bereikbaar, snel en heel vriendelijk!

Spontaan en ruim denkend.

Zeer adequaat. Luisterde goed naar onze wensen en geeft alles duidelijk aan. Ook duidelijk naar de potentiƫle koper(s) toe. Is flexibel in het maken van afspraken, en reageert snel. Makkelijk en prettig in de omgang.

Prettig en professioneel in de omgang!

Sebastiaan en het hele team van Piet Swart Vastgoed zijn prettig in de omgang en denken echt met je mee. Eventuele aanpassingen worden snel opgepakt en op vragen wordt snel gereageerd. Wij hebben (wederom) een zeer goede ervaring gehad!