Professioneel, snel en accuraat

Fijn personeel, goed geholpen en goed geïnformeerd over de kosten. En vond het bijzonder snel gegaan, dat is natuurlijk helemaal fijn!

Vakbekwaam en klantvriendelijk

Mijn iphone SE had een slechte accu en een kapot scherm. Tijdens de reparatie bleek er waterschade te zijn en daardoor nog meer storingen. Uiteindelijk was het niet rendabel om de reparatie verder uit te voeren. Uit coulance hebben ze de gebruikte onderdelen in de iphone van mijn partner gezet. (Scherm en waren van deze iphone niet optimaal) Deze werkt nu weer perfect.

Vriendelijk, behulpzaam en snel!

Macbook poblemen brachten mij bij Repairpoint. Helaas kon de Macbook niet meer worden gered, maar ze hebben de onderzoekskosten laag gehouden en mijn interne hardeschijf netjes extern gemaakt. Zeer tevreden over deze zakelijke interactie.

Gewoon dikke prima

Telefoon gerepareerd, Gewoon goed geholpen doen wat je vraagt niks op aan te merken in een woord gewoon goed. En de telefoon is echt super netjes weer.

Absoluut een aanrader!!

De batterij van mijn gsm had zijn beste tijd gehad, gisteren werd er een nieuwe besteld (van een ouder type telefoon), vandaag werd ik keurig teruggebeld en binnen no time werd vandaag nog de batterij vervangen en het toestel schoongemaakt. Fantastische service!!!

Fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de mooie feedback.

geweldig en snel zelfs in deze corona tijd

Ik had van te voren geïnformeerd en aan gegeven dat ik binnen een uur bij de winkel kon zijn. Ze zijn gewoon open tijdens de lockdown en kunnen repareren. Geweldige snelle reparatie van mijn telefoon. Dat was het tripje meer dan waard.

Beste Albert, Bedankt voor het vertrouwen en de mooie review.

Gewoon goed en keurig geholpen

Netjes en volgens afspraak geholpen!, top!

Fijne snelle service

Fijn dat we tijdens de corona periode terecht konden voor reparatie. De computer was zeer snel weer gemaakt. Ik zal jullie aanbevelen

Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen

Iphone schermen prijzig

Ik moest tijdens een reparatie mijn scherm vervangen. Ik was verbaasd over de prijs/kwaliteit. Wel snel klaar.

Beste Carolien, Wij zijn transparant over onze prijzen. Deze staan online en worden altijd in de winkel voor reparatie besproken. Ik vind het dan ook jammer dat u op basis hiervan wel de keuze maakt om de reparatie bij ons te laten uitvoeren maar achteraf wel een slechte review plaatst. Desalniettemin hoop ik dat u weer plezier heeft van uw toestel.

Goede service. Zeer klantvriendelijk

Zeer tevreden.

Wat fijn om te horen en bedankt voor de review.

Ontzettend snel onze iPhone gerepareerd

Zowel scherm kapot als de audio IC. Op internet staat al dat er maar weinig herstellers die audio IC kunnen repareren, Repairpoint kan dat. Vooral eerlijk bedrijf dat je snel helpt (bij de meeste andere herstellers ben je je toestel 1-2 weken kwijt). Als er weer iets kapot is dan komen we hier graag terug :-)

Wat goed om te horen dat de iPhone zo snel hersteld is! We hopen je in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Bedankt voor de review.

De bemanning is deskundig, snel, vriendelijk en behulpzaam.

Binnen 2uur het probleem geanalyseerd, oplossingen bedacht, overlegd, mijn i-Mac leeggehaald en Catalina geïnstalleerd. En het werkt. Zeer goed!

Fijn om te horen dat alles naar wens is. We wensen je veel plezier van de iMac.

Prima, behulpzaam en snel

zie hierboven

Bedankt voor de mooie review.

Snelle service, vriendelijke bejegening

Bedankt voor de feedback dit is fijn om te horen.

erg goed geholpen

erg vriendelijke mensen

Bedankt voor de mooie review.

Echt top!

Mijn scherm viel kapot en een uur later was het al gemaakt Ik was zoooo blij

Fijn dat we je ze snel hebben kunnen helpen Willemijn. Veel plezier van je toestel.

Geheel volgens verwachting

Prima afspraak via internet, daarna een telefoontje om te melden ondanks Corona restricties vervanging van accu toch door kon gaan. Wachttijd en bedrag conform afspraak.

Bedankt voor deze mooie review.

Behulpzaam. Kennis van zaken. Klantgericht Snelle service

Ook in de lockdown top geholpen!

Keurig geregeld!

Super service

Snel en vakkundig geholpen

Top bedrijf.

Snel en professioneel geholpen, al jaren een heel tevreden klant.

Zonder poespas duidelijk wat er moest gebeuren en hoe lang het duurde. Heldere communicatie tijdens het afwachten of de waterschade ongedaan kon worden gemaakt.

Snel, vriendelijk, goed

Snel en goed geholpen. Duidelijke prijsopgave van te voren, goede communicatie.

Zeer nette en correcte bediening en vlotte service.

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.