Was de duidelijkheid & service overal maar zo goed

2e ervaring met deze winkel mijn Mac book pro moet nu echt een nieuw scherm. Zeer duidelijk uitleg, vriendelijke mensen, duidelijke keuze met vaste prijzen. Prachtig resultaat en na 1dg al klaar!! Blij mee.

Snel en netjes.

Batterij van iPhone7 laten vervangen met afspraak. Alles vlot, netjes en professioneel.

Uitstekende service!

Zeer tevreden over de snelle en prima service.

Heel goed en snel geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen. Onderdeel was de volgende dag aanwezig en geplaatst.

Vriendelijk, correct, deskundig

Repairpoint heeft mij goed geholpen bij de keuze of het zinnig was om mijn laptop te repareren. Snel is er een offerte gemaakt en kon ik de tijd nemen om een beslissing te nemen. Daarna is de laptop binnen de beloofde termijn gerepareerd. Allemaal heel plezierig.

Betrouwbaar!

Makkelijk om een reparatie afspraak in te plannen. Prima werk geleverd. Ik dacht dat mijn iphone 13 al was overleden. Hij zat geklemd tussen de kofferbak van een auto toen die werd dichtgegooit. Na reparatie werkt alles weer prima, dus vakwerk.

Snel en goed

Prima geholpen voor een nieuwe batterij in een iPhone 7. Ook de prijs was niet te duur.

Nieuwe telefoon aangeschaft. Hele goede service, hebben al mijn gegevens overgezet van mijn oude naar het nieuwe toestel. Hele vriendelijke mensen en kom hier zeker terug.

Deskundig, aandachtig en vriendelijk.

Reparatie Flexgate van MacBook Pro 15 inch geheel volgens afspraak. Heb best wat tijd gestoken om partij te vinden die vertrouwen in eigen deskundigheid heeft om Flexgate op te lossen en daarop 12 maanden garantie geeft waar anderen niet verder gaan dan 3 maanden en ook nog eens tegen een concurreerde prijs.

Geweldige en -betaalbare- afhandeling!

Dektop om 12:00 gebracht en 15:00 gebeld dat reparatie klaar was. Tijdens het onderzoek is het probleem al direct verholpen. Er werd alleen het onderzoek berekend..... Een prima service, snelle behandeling. Dit bedrijf blijft mijn aanspreekpunt en adviseer al mijn kennissen om daar met een probleem te bellen.

Voortreffelijk.

Prachtige winkel. Goede ontvangst. Meteen kijken wat het probleem kan zijn; lijkt omvangrijk en er wordt meteen een concrete afspraak gemaakt. Binnen 3 werkdagen telefoon opgehaald, afgerekend en functioneert prima.

Heel vriendelijk geholpen/ goede service

Topzaak en betrouwbaar

Makkelijk afspreken. Leveren vakwerk af. Mijn oude S10 plus is weer als nieuw. Niet duur en betrouwbaar. Heb er graag een ritje van 160 kilometer voor over gehad.

uitstekende service

Vriendelijk en uitstekende service

perfect

Fantastie's,en super snel en betaalbaar

Probleem met opladen,stekker valt uit het oplaadkanaal,wat nu ,repairpoint via internet afspraak maken prijs is bekend en met een gerepareerd en ook deels opgeladen geweldig bedrijf .

Snel en deskundig, conform afspraak

Snel en deskundig, conform afspraak

Mijn probleem opgelost, zonder mitsen en maren

Mijn probleem volledig opgelost, zonder mitsen en maren

Prettig

Klantgericht en deskundig advies. Goede en snelle service!

Niet elke dag, maar als.......wordt je snel geholpen

De apparaten waar je snel digitaal mee communiceert, kunnen best lang mee. Maar opeens....haperend. En dan? Snel naar Repairpoint en snel kun je weer verder. Dat is mijn ervaring en niet de eerste keer. Oeps vraagt u nu....waarom vaker daarheen? Omdat ik meer apparaten heb en dan kan er weleens eentje minder werken. Dan een snelle repair en weer verder.

Uitstekend, kom hier al jaren

Ik en de mensen om mij heen gaan hier al jaren heen en we zijn nog nooit teleurgesteld. Van een batterij vervangen tot aankoop van een refurbished iPhone.

Super service

Snel, goed service.

Gewoon goed, doen wat er afgesproken wordt!

Super vriendelijke medewerkers, komen afspraken na. Keurig gebeld toen laptop klaar was en weer opgehaald kon worden. Geen verborgen kosten voor vervangen batterij in mac book.

Zeer klantvriendelijk en snelle deskundige reparatie.

Voor de 2e keer een iPad ter reparatie aangeboden. Ook nu zeer klantvriendelijk. Werden zelfs gebeld om snelle reparatie in te plannen. Zelfde dag gebracht en ook weer , gerepareerd, kunnen ophalen. Liever geen pech maar als je dat toch hebt gaan dan naar repairpoint in Soest.

Supersnel geholpen!

Het beeldscherm van mijn laptop was gebroken, er zat een flinke barst is. Gebeld met RepairPoint in Soest. Ik kon de laptop de volgende dag langsbrengen en men zou bellen wat de kosten zouden zijn om het scherm te vervangen. Dat heeft men netjes gedaan en ik kon de laptop de volgen de dag (gerepareerd) weer ophalen. Supersnelle service en men komt zijn beloftes na.

Van Weedestraat 18

3761CE Soest

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in smartphone, tablet & computer reparaties.