Goede en snelle service

De kapotte iPad van mijn zoon was binnen een paar uur naar tevredenheid gerepareerd.

Degelijk gerepareerd, snel en vriendelijk.

Er werd goed geluisterd naar de klachtomschrijving (Mac desktop) - werd nog extra om aanvullende informatie teruggebeld én kreeg bij het ophalen (zelfde dag!) nog een heldere uitleg. Zeer aan te bevelen.

Hele goede service zowel aan de telefoon als in de winkel. Netjes, klantvriendelijk en duidelijk. Telefoon netjes gemaakt na goede offerte.

fijn bedrijf

vakkundige serieuze mensen en service

Snelle service en goed gedaan!

Dank voor service!

Super snelle service! Zeer tevreden!

Na een uur al klaar, microfoon van mobiel was stuk. Top!

Goeie service

Toestel snel gerepareerd, en voor een mooie prijs.

Kundig, snel en behulpzaam

Kundig, snel en behulpzaam. Batterij moest vervangen worden.

Helemaal top!

Accu kapot van mijn Iphone. Een vriendin raadde me aan even naar Soest te rijden omdat ze daar zelf zo goed geholpen was. Ben binnengelopen en werd meteen geholpen. Binnen 20 minuten weer toegang tot alles waar we eigenlijk niet meer zonder kunnen. En dat voor een hele vriendelijke prijs. Toppers!

Vriendelijk, snel en effectief

Bijzonder snelle en adequate hulp

Zoals altijd super geholpen

Zolang als ik al klant ben wordt ik altijd super geholpen en persoonlijke aandacht is ook top.

Erg goed behandeld.

Zal jullie zeker nog een keer bezoeken. Hou van afspraak is afspraak.

Goeie service en snel

Professionele service en heel klantgericht

Ik kom graag bij Repairpoint! Reparaties aan onze Apple spullen worden goed uitgevoerd en wanneer er toch iets aan de hand is, dan wordt het netjes opgelost.

Heel professioneel hulp

Ik kwam voor een nieuwe scherm

Kan beter

Over apparaat geen klachten. Service kan beter. Apparaat was niet te gebruiken omdat niet verteld was wat wachtwoord was. Bleek simpel, maar toch. Moest na weekend terugkomen en kon dus niet in weekend aan de slag. Verder begrijp ik dat bij gebruikte apparaten geen doos of verpakking zit. Maar dat er niet eens een tasje voorhanden is om in te doen bevreemd mij.

Vakkundig en snel gerepareerd

Al jarenlang fijne ervaringen met Repairpoint

Goed, snel en vakkundig geholpen

De ontvangst microfoon van mijn iphone 8 was zacht en is vervangen samen met een nieuwglas. IPhone is weer als nieuw.

Snel en zeer goed geholpen

Mijn IPhone had problemen met de batterij. Er was direct mogelijkheid om de batterij te vervangen. Dit was met 30 minuutjes geregeld. Snelle, goede en vriendelijke service.

Top bediening

Prettige en goede service

Geweldig in een woord

Fijn geholpen.

Goede service en snel klaar

niet de eerste keer dat ik een telefoon of tablet heb afgegeven ter reparatie, maar altijd naar tevredenheid verholpen. Ze zijn netjes, verstaan hun vak, klantvriendelijk en ook nog eens snel. Mooie winkel op een mooie locatie.

Binnen een ûur mijn batterij vervangen van mijn Samsung S6

Gelukkig was er nog 1 op voorraad anders was ik voor niets gereden. Vriendelijke bediening, mooie zaak. Mijn apparaat draait weer als een zonnetje.

Onderzoek blijkt reparatie

Mijn iPad Pro lade niet meer op. Dus heb ik hem naar RepairPoint gebracht voor onderzoek. Een paar dagen later kwamen ze met een kostenraming van 300 euro. Dat vond ik nogal veel, dus heb ik dat afgewezen. Bij een andere shop heb ik de iPad open laten maken, en wat blijkt? Repairpoint heeft een metalen beschermplaat op de moederkaart verbogen. Er is duidelijk meer gedaan dan alleen een “onderzoek”. De andere shop heeft de batterij vervangen. Bij navraag bij repairpoint blijkt dat ze hem al gerepareerd hadden, maar omdat ik niet akkoord was hebben ze hem onklaar gemaakt door de verbinding met de batterij te blokkeren. De vervanging van de batterij was dus helemaal niet nodig geweest. Uiteindelijk is de iPad nu weer kapot door een fout (verkeerd schroefje die de een leiding heeft doorboord) van die andere partij. Samengevat: ze weten wat ze doen, maar de communicatie kan beter.

Mijn ervaring in 1 zin? Dat kan korter, namelijk in 1 woord: 'Uitstekend'

Eenvoudig, to-the-point geen mooie verhalen en snelle service.

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 5 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.