Helemaal top

Snelle service met aardige medewerkers

Snelle service

Binnen een halfuur klaar

snel en goed

Ik heb de accu van mijn iphone laten vervangen. Binnen 5 minuten was het voor elkaar, erg prettig!

Niks op aan te merken!

Goede vlotte service, aardige mensen, behulpzaam. Mooie winkel ook met ruime keuze in verschillende dingen.

Supersnelle reparatie Macbook air

Binnen 24 uur een afspraak, offerte en reparatie van beeldscherm van de Macbook. Weet niet waar dut sneller en beter kan. Nette winkel, duidelijke afspraken.

Nette service en terugkoppeling

Prima geholpen.

Goede snelle service

Bij binnenkomst meteen geholpen, duidelijk in prijs en wanneer de reparatie weer klaar is. Bij ophalen wederom snel geholpen en laten zien dat de reaparatie geslaagd was.

Goed, snel en vakkundig geholpen!

Kapotte accu van MacBook en snel geholpen, goede uitleg en prima communicatie.

vriendelijk geholpen en gedaan wat beloofd. Beter dan Media Markt . !!!

Ik werd zeer goed geholpen en ben daar als digibeet erg dankbaar voor.

Ik kwam met een dode MacBook air en een wanhopig vooruitzicht en werd enigszins gerustgesteld door de medewerker van Repairpoint. Hij zou er naar kijken. Een uurtje later was mijn (door mijzelf veroorzaakte) probleem opgelost en had ik mijn computer en mijn files weer terug. Bijna een godswonder;)))

We zijn tevreden over de service.

De batterij van de telefoon is vlot vervangen. De medewerker was ook eerlijk over mogelijkheid van stukgaan van het scherm. Is niet gebeurd gelukkig. Verbeterpunt is om doormeten bij de klant te doen ipv in het kamertje. Dit ihkv transparantie.

Dag Myra, Bedankt voor de mooie beoordeling en de feedback. We gaan hiermee aan de slag.

Uitstekende service, goede kwaliteit en vriendelijk !

Snelle service, makkelijk afspraak te maken, originele spullen, goed service en vriendelijk. Parkeergelegenheid bij de winkel.

Zeer snel en vriendelijk geholpen

Deskundig en vriendelijk

Vrijdag afspraak gemaakt en zaterdag ochtend gebracht, begin van de middag klaar. Wat wil een mens nog meer.

Topservice Sven

Zeer trage mac mini ingeleverd na prettig telefonisch contact, goede hulp/ contact toen er een probleem werd geconstateerd tijdens de upgrade. Nu weer een soepel draaiende mac voor een goede prijs!

Zeer positief

Klantgericht en kwaliteit van reparatie

Goede service en snel!

Snel en netjes geholpen! De MacBook is weer supersnel! Bedankt.

Fijne service

Netjes geholpen toen er iets fout was gegaan

Super goede Service en klanvriendelijk

Super goede Service. Komen afspraken na. Zeer klantvriendelijk

Snelle deskundige service

iPad met kapotte accu 14:30 gebracht en tegen sluitingstijd weer terug. Werkt weer als nieuw. Heel blij

In een woord goed

Vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk, deskundig en goede service!

Zeer vriendelijk, deskundig en goede service!

Reparatie die 2 dagen zou duren in een half uur klaar

Deskundig, vriendelijk én accuraat

Oplossingsgericht en vakbekwame medewerkers.

Vriendelijk personeel, adequaat en vakkundig !

Vriendelijk personeel, adequaat en vakkundig !

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 5 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.