Op een fijne en goede manier geholpen

Snelle service

Binnen 24 uur gerepareerd heel fijn.

keurig en vlot

mijn probleem is snel op kordaat opgelost , de kosten van te voren besproken ook met de voor en tegens. gewoon helder advies en reparatie keurig opgelost

Prima geholpen

Correct geholpen volgens afspraak.

Nette scherm reparatie iPhone XS

Binnen drie kwartier een nieuw scherm in mijn iPhone XS gezet. Zelfs true tone weer geactiveerd. Toen ik daar naar vroeg, kwam daar direct een adequaat antwoord op. De reparatie wordt gedaan achter een glazen wand , je kunt zelfs meekijken terwijl je iPhone wordt gerepareerd. Goed geholpen, vriendelijk personeel, ze hebben echt verstand van zaken. Aanrader!

Uitzonderlijk goed

Repairpoint maakt vooraf duidelijke afspraken bij reparaties, snelle service en prijstechnisch helemaal ok

Voor mij het vertrouwde adres voor reparatie en accessoires

Uitstekende service. Onderdeel besteld, snel geleverd en vakkundig gemonteerd.

Fijne en snelle service

Ik heb goed advies gekregen over de reparatie van mijn telefoon, en de reparatie was binnen 2 dagen uitgevoerd. Super!

Vriendelijke mensen en snelle service

Fijn dat ik even gebeld werd toen de levering van de nieuwe accu een dag langer bleek te durend

Zeer vriendelijk en vakkundige service.

Reparatie snel en keurig netjes uitgevoerd!

Vriendelijk, ter zake kundig en snel.

Heel klantgericht en vriendelijk.

Uistekende service en klantgericht. Heel blij mee

Uitstekend geholpen door Sven

Een plotseling opgetreden email probleem binnen relatief korte tijd door Sven opgelost. Dank daarvoor. Bert

UItstekend geholpen en vakkundig

Klantvriendelijk en ter zake kundig.

Mooie zaak met vriendelijke mensen

Zeer goed geholpen en geadviseerd.

Zeer snel en deskundig geholpen.

Reparatie snel en goed uitgevoerd. Ook advies over andere mobiel prima.

Ik werd door Repairpoint vriendelijk, snel en vakkundig geholpen.

Vriendelijk, snel en vakkundig.

Snelle en professionele reparatie

Netjes geholpen

Nette uitleg goede service

top service en snel en helder

Dion en zn collega, helder verhaal bij aanvraag, goede inruil, overzetten top en helder uitleg

Prima.

Ook nadat het scherm vernieuwd was en niet naar behoren werkte is dit keurig opgelost. Vriendelijk geholpen.

Snelle en goede reparatie.

USB C aansluiting defect op telefoon, werd deskundig en snel hersteld.

Goede service en fijne communicatie. Het probleem was binnen een paar uur opgelost

Fijn geholpen

Goede ervaring en gewoon even eat gaan drinken en een belletje dat de batterij vervagen was. Werkt volgens mij weer erg goed.

Prima vervanging van de batterij van mijn ipad

Duurde wat langer. Maar ben er weer blij mee

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.