Meedenkend en deskundig

Goed advies bij het repareren van mijn telefoon en het aanschaffen van een nieuwe.

iPhone batterij defect

Schone winkel met vriendelijk personeel. Reparatie aan iPhone snel uitgevoerd.

Goede afhandeling

Online afspraak gemaakt voor het gebarsten camera glas van mijn Samsung S20 ultra. Volgens afspraak binnen 40 minuten gerepareerd. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Redders in nood

In eerste instantie had ik mijn Macbook Air met waterschade bij een andere bedrijf gebracht maar daar konden ze het probleem na een week tijd niet oplossen. Gelukkig kwam Repairpoint met een diagnose en konden ze het probleem ook nog snel oplossen. Erg bedankt!

prima.

correcte afspraak binnen twee dagen, exact op tijd klaar, vriendelijke bediening.

Super goede en vriendelijke service

Een afspraak via de site maken gaat super makkelijk, het inleveren van je telefoon gaat super snel. Na een vriendelijk ontvangst en een kundige blik gaan ze aan de slag en binnen een uur is je telefoon klaar. Alles werkt weer als vanouds en er zit een jaar garantie op. Heb je iets met je telefoon? Ik raad repair point zeker aan!!

Geweldige service

Onlangs de glazen achterkant van mijn iPhone 11 laten vervangen. Goede uitleg m.b.t het weglaseren van mijn gebarsten glas. Ziet er weer als nieuw uit. Zeer aanbevolen!

Fijn geholpen

Afweging gemaakt tussen het kopen van een nieuwe telefoon of mijn iPhone 8 laten maken. Na goed advies het scherm en de batterij laten vervangen.

Samsung S20

Snel en volgens afspraak de achterkant van mijn gloednieuwe Samsung S20 vervangen. Corona maatregelen goed in acht genomen bedankt!

Samsung s20 scherm al na enkele dagen kapot. gelukkig snel gemaakt door repairpoint!

Snelle vervanging iPad batterij

Na telefonische afspraak dezelfde dag nog de batterij van mijn iPad Air vervangen. Natuurlijk erg fijn tijdens deze dagen.

Mooie winkel, snel geholpen.

Mijn Samsung S9 was defect na een val. Online diverse prijzen vergeleken waarna deze partij de scherpste prijzen bleek te hanteren. Telefonisch contact opgenomen om de mogelijkheden te bespreken. Eenmaal aangekomen werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ongeveer een half uur later stond ik weer buiten met een gerepareerd toestel. Mijn ervaring: een nette zaak, vriendelijk personeel en een zeer vlotte reparatie.

Vriendelijk en geduldig personeel

Vriendelijk en geduldig geholpen bij de aanschaf van een refurbished Macbook air.

Onfatsoenlijk behandeld en er wordt niet meegedacht.

Ik heb mijn batterij laten vervangen. Deze was na 3 maanden al weer stuk. Teruggegaan naar de winkel waar ik er even op gewezen werd dat ik beter met mijn spullen moet omgaan en een nieuwe telefoon moet kopen. Ik kom niet voor niets naar repairpoint om mijn batterij te laten repareren en niet om een nieuwe telefoon te kopen! Zeer ontevreden, ga hier nooit meer heen!

Heel adequate en klantvriendelijk Heldere info en snelle afhandeling

Snelle reparatie

Afspraak gemaakt en dezelfde dag weer klaar. iPad is weer als nieuw.

zeer klantonvriendelijk

Komen afspraken niet na. Verkopen mijn bestelling, na binnenkomst, gelijk door aan een andere klant zonder mij daarover te informeren. Moest erg lang wachten voor dat ik geholpen werd. Al met al is dit een "shop" waar ik geen reparaties of anderszins zal laten uitvoeren.

Geachte heer Groothuis, Ik heb u eergisteren in onze winkel mogen ontvangen betreft het vervangen van de batterij voor uw telefoon. Helaas is deze door een interne miscommunicatie bij iemand anders in het toestel geplaatst. Dit heb ik u in de winkel ook kenbaar gemaakt. Uiteraard is dit niet de bedoeling en willen we graag samen naar een oplossing kijken. Echter heeft u mij op een dermate respectloze wijze te woord gestaan dat ik u bestelling per direct na uw tirade tijdens het verlaten van de winkel uit het systeem heb verwijderd. Als u ons op deze manier behandeld zijn wij u liever arm dan rijk.

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig en vlot .

Vervangen van iPad batterij binnen 24 uur . Maatregelen ivm Corona virus goed uitgevoerd.

Top alleen maar positief

Werd keurig geholpen, proberen de goedkoopste oplossing en komen na wat ze beloven. Top!

Professioneel en eerlijk.

Thuis was ik overtuigd van het feit dat mijn laadpoort van mijn Huawei P20 Pro defect was. Connector bleef niet zitten en ik had hem al goed schoongemaakt. Tenminste, dat dacht ik... Afspraak gemaakt via de site (ging snel en makkelijk) om de laadpoort te laten vervangen. Toen ik daar aankwam nam de medewerker mijn telefoon aan en zei even te kijken of er stof inzat. Ik antwoordde , vol vertrouwen, nee hoor... 3 min later krijg ik hem terug, laat de medewerker zien op een foto hoeveel stof er nog uit is gekomen en laat zien dat de connector weer goed klemt. Ik voelde me best even 'dom' maar tegelijk meer dan te spreken over hun doortastende vermogen! Als er echt wat is met mijn telefoon kom ik hier graag terug!!

Uitstekend en zeer vriendelijk

Ik ben uitstekend en zeer vriendelijk geholpen bij de aankoop van een refurbished iPhone 7.

Snel en vakkundig geholpen!

Gebarsten scherm van Samsung s 10 werd binnen korte tijd vakkundig gerepareerd!

Super snelle en goede service!

Ik kwam anderhalf uur voor sluitingstijd binnen gelopen en kon mijn telefoon nog voor sluitingstijd al weer ophalen! Super goede service, professionele en aardige medewerkers!

prima service

Goed advies en geholpen.

Behulpzaam en vriendelijk

Behulpzaam. Vriendelijk Nemen de tijd voor je vragen

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 5 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.