Duidelijk over de mogelijke kosten. Snelle reparatie en vriendelijke en deskundige medewerkers.

Snel...klantvriendelijk..

Hele goede ervaring. Alles in 1 dag geregeld. Top..

Topservice

Scherm telefoon kapot gevallen. Naar Repairpoint en gelukkig kon het scherm gemaakt worden. Helaas niet dezelfde dag ivm niet op voorraad hebben model, maar de volgende dag gerepareerd! Heel blij mee!

Perfect geholpen, keurige zaak, vriendelijke mensen!

Deze winkel is gelukkig mijn goede keuze geweest om mijn iMac beeldscherm te laten repareren! Keurig en erg vriendelijk geholpen en de reparatie is zó mooi gedaan! Vakkundige mensen! Aanbeveling om je Apple reparaties door hen te laten uitvoeren. Topwinkel!

Klant- en servicegericht; fijne benadering.

Reparatie buiten de garantieperiode met (gedeeltelijke) coulance toegepast.

vriendelijk en behulpzaam

Zeer behulpzaam en welwillend, dat gaf vertrouwen. Ik kom zeker terug als ik jullie nog eens nodig heb.

Prijs is goed en de service ook

Top service!

Veel beter dan de concurrentie in de buurt. Jullie hebben het goed voor elkaar. Uiteraard kost het dan ook wat.

Vriendelijk, duidelijk, helder en lekker snel

De website is lekker duidelijk en to the point, kon direct zonder poespas de kosten zien en een afspraak maken. Als je naar binnengaat krijg je direct een gevoel van vertrouwen. Zo fijn want je brengt toch je Lap-top met al je gegevens. De korte reparatietijd maakte mij helemaal blij.

Snel, betrouwbaar, heldere communicatie

Snel en netjes

Bij repairpoint een nieuwe iPhone accu laten monteren naar grote tevredenheid! Snel en vriendelijke service, Ga zo door!!

Prima service en reparatie

Netjes volgens afspraak en snel weer klaar.

Vlot en correct

Gecrashte harddisk. Wilde een SDD ervoor in de plaats. Goed kunnen bespreken hoe de computer dan afgeleverd zou worden. Kon de volgende dag ophalen met instructie over software voor fan.

Fantastisch

Klantvriendelijk Super snel klaar Ben er zeer blij mee bedankt mannen!

fantastisch

Hoe je daar geholpen wordt is gewoon goed, daar kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

Probleem vlot en correct verholpen.

Herinstallatie windows, die bij mijzelf mislukt was, prima en volgens afgesproken timing uitgevoerd.

Snel en deskundig personeel Goede en duidelijke uitleg

Vakkundige reparatie

Ipad 4 en Iphone 7 batterij laten vervangen. Gewoon super. Vriendelijk personeel.

Afspraak was zo gemaakt. En ze hebben zeer vlot en netjes mijn telefoon gemaakt. Prijs was ook goed. Goede service

TO THE POINT ADVIES

Bijzonder prettig en afspraak =afspraak

Snel, goed en vriendelijke

Heel tevreden. Ik had haast omdat ik de computer dagelijks nodig heb. Ik werd bijzonder snel geholpen en had de computer binnen 4 uur weer goed werkend thuis!

Ze doen wat ze zeggen

Prima service en vriendelijk

Wordt goed te woord gestaan en geven goed advies

weer prima geholpen!

Weer prima geholpen: nieuwe batterij in IPhone. Snelle service!

Snel, adequaat en vriendelijk

Prettig te woord gestaan Oplossing snel en adequaat

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.