Mooie winkel, snel geholpen.

Mijn Samsung S9 was defect na een val. Online diverse prijzen vergeleken waarna deze partij de scherpste prijzen bleek te hanteren. Telefonisch contact opgenomen om de mogelijkheden te bespreken. Eenmaal aangekomen werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ongeveer een half uur later stond ik weer buiten met een gerepareerd toestel. Mijn ervaring: een nette zaak, vriendelijk personeel en een zeer vlotte reparatie.

Vriendelijk en geduldig personeel

Vriendelijk en geduldig geholpen bij de aanschaf van een refurbished Macbook air.

Onfatsoenlijk behandeld en er wordt niet meegedacht.

Ik heb mijn batterij laten vervangen. Deze was na 3 maanden al weer stuk. Teruggegaan naar de winkel waar ik er even op gewezen werd dat ik beter met mijn spullen moet omgaan en een nieuwe telefoon moet kopen. Ik kom niet voor niets naar repairpoint om mijn batterij te laten repareren en niet om een nieuwe telefoon te kopen! Zeer ontevreden, ga hier nooit meer heen!

Heel adequate en klantvriendelijk Heldere info en snelle afhandeling

Snelle reparatie

Afspraak gemaakt en dezelfde dag weer klaar. iPad is weer als nieuw.

zeer klantonvriendelijk

Komen afspraken niet na. Verkopen mijn bestelling, na binnenkomst, gelijk door aan een andere klant zonder mij daarover te informeren. Moest erg lang wachten voor dat ik geholpen werd. Al met al is dit een "shop" waar ik geen reparaties of anderszins zal laten uitvoeren.

Geachte heer Groothuis, Ik heb u eergisteren in onze winkel mogen ontvangen betreft het vervangen van de batterij voor uw telefoon. Helaas is deze door een interne miscommunicatie bij iemand anders in het toestel geplaatst. Dit heb ik u in de winkel ook kenbaar gemaakt. Uiteraard is dit niet de bedoeling en willen we graag samen naar een oplossing kijken. Echter heeft u mij op een dermate respectloze wijze te woord gestaan dat ik u bestelling per direct na uw tirade tijdens het verlaten van de winkel uit het systeem heb verwijderd. Als u ons op deze manier behandeld zijn wij u liever arm dan rijk.

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig en vlot .

Vervangen van iPad batterij binnen 24 uur . Maatregelen ivm Corona virus goed uitgevoerd.

Top alleen maar positief

Werd keurig geholpen, proberen de goedkoopste oplossing en komen na wat ze beloven. Top!

Professioneel en eerlijk.

Thuis was ik overtuigd van het feit dat mijn laadpoort van mijn Huawei P20 Pro defect was. Connector bleef niet zitten en ik had hem al goed schoongemaakt. Tenminste, dat dacht ik... Afspraak gemaakt via de site (ging snel en makkelijk) om de laadpoort te laten vervangen. Toen ik daar aankwam nam de medewerker mijn telefoon aan en zei even te kijken of er stof inzat. Ik antwoordde , vol vertrouwen, nee hoor... 3 min later krijg ik hem terug, laat de medewerker zien op een foto hoeveel stof er nog uit is gekomen en laat zien dat de connector weer goed klemt. Ik voelde me best even 'dom' maar tegelijk meer dan te spreken over hun doortastende vermogen! Als er echt wat is met mijn telefoon kom ik hier graag terug!!

Uitstekend en zeer vriendelijk

Ik ben uitstekend en zeer vriendelijk geholpen bij de aankoop van een refurbished iPhone 7.

Snel en vakkundig geholpen!

Gebarsten scherm van Samsung s 10 werd binnen korte tijd vakkundig gerepareerd!

Super snelle en goede service!

Ik kwam anderhalf uur voor sluitingstijd binnen gelopen en kon mijn telefoon nog voor sluitingstijd al weer ophalen! Super goede service, professionele en aardige medewerkers!

prima service

Goed advies en geholpen.

Behulpzaam en vriendelijk

Behulpzaam. Vriendelijk Nemen de tijd voor je vragen

Super service!

Ik bracht mijn gecrashte laptop bij Repairpoint (na drie dagen tevergeefs wachten bij een andere computerzaak) en na een half uur belden ze al terug en konden ze me vertellen wat er aan de hand was. De harde schijf kon gelukkig nog gered worden, en ze boden me aan om gratis te helpen met het overzetten van favorieten als dat me zelf niet zou lukken. Heel vriendelijke medewerkers met verstand van zaken.

prima geholpen!

deskundig en vriendelijk geholpen!

Goede en snelle service

De kapotte iPad van mijn zoon was binnen een paar uur naar tevredenheid gerepareerd.

Degelijk gerepareerd, snel en vriendelijk.

Er werd goed geluisterd naar de klachtomschrijving (Mac desktop) - werd nog extra om aanvullende informatie teruggebeld én kreeg bij het ophalen (zelfde dag!) nog een heldere uitleg. Zeer aan te bevelen.

Hele goede service zowel aan de telefoon als in de winkel. Netjes, klantvriendelijk en duidelijk. Telefoon netjes gemaakt na goede offerte.

fijn bedrijf

vakkundige serieuze mensen en service

Snelle service en goed gedaan!

Dank voor service!

Super snelle service! Zeer tevreden!

Na een uur al klaar, microfoon van mobiel was stuk. Top!

Goeie service

Toestel snel gerepareerd, en voor een mooie prijs.

Kundig, snel en behulpzaam

Kundig, snel en behulpzaam. Batterij moest vervangen worden.

Helemaal top!

Accu kapot van mijn Iphone. Een vriendin raadde me aan even naar Soest te rijden omdat ze daar zelf zo goed geholpen was. Ben binnengelopen en werd meteen geholpen. Binnen 20 minuten weer toegang tot alles waar we eigenlijk niet meer zonder kunnen. En dat voor een hele vriendelijke prijs. Toppers!

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 5 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.