Vakkundige reparatie

Ipad 4 en Iphone 7 batterij laten vervangen. Gewoon super. Vriendelijk personeel.

Afspraak was zo gemaakt. En ze hebben zeer vlot en netjes mijn telefoon gemaakt. Prijs was ook goed. Goede service

TO THE POINT ADVIES

Bijzonder prettig en afspraak =afspraak

Snel, goed en vriendelijke

Heel tevreden. Ik had haast omdat ik de computer dagelijks nodig heb. Ik werd bijzonder snel geholpen en had de computer binnen 4 uur weer goed werkend thuis!

Ze doen wat ze zeggen

Prima service en vriendelijk

Wordt goed te woord gestaan en geven goed advies

weer prima geholpen!

Weer prima geholpen: nieuwe batterij in IPhone. Snelle service!

Snel, adequaat en vriendelijk

Prettig te woord gestaan Oplossing snel en adequaat

Klantgericht

Vriendelijke mensen uitstekende service

Komen afspraken na

Correct, transparant (glazen werkplaats) en snel

Prima service voor een concurrerende prijs

Mijn touchbar van mijn MAC book was stuk. Ik kon geen partij vinden die de reparatie wilde uitvoeren of wel uitvoeren tegen onacceptabel hoog bedrag (zeg maar 50% van de aansvhafwaarde). Repairpoint heeft na een kort onderzoek, in nauw overleg het reparatieplan doorgesproken en uitgevoerd. Snelle en deskundige service voor een prima tarief.

Geweldig goede zaak, altijd welkom, geen verkooppraatjes etc

Een SSD Schijf in mijn oude Imac laten plaatsen.In een dag gereed met jaar garantie en....gewoon enorm snel geworden.de aankoop van een nieuwe bespaard!

top service

Vriendelijke medewerkers, goede, snelle service en deskundigheid. Communicatie helder, snel en duidelijk. Heel tevreden.

Vriendelijk en correct geholpen

Als prettig

Zeer tevreden met klantvriendelijkheid en kwaliteit werkzaamheden.

Twee maal goed bediend. Een keer met het onderzoeken en opschonen van een iMac (jan 2020). Een jaar later met aankoop occasion iMac (maart 2021).

Goede service en duidelijke communicatie!

Mijn telefoon bleek na de reparatie van het scherm toch niet geheel goed te werken. Binnen een paar uur heeft repairpoint er een nieuw scherm opgezet. De telefoon werkt nu weer perfect.

Wat fijn om te horen dat het probleem nu opgelost is. Bedankt voor de mooie feedback =)

Zeer positief

Ben altijd zeer tevreden over de service en ook de prettige benadering.

Fijn om te horen dat u zo lovend over onze dienstverlening bent ;)

Top. Prima service. Klantvriendelijk.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding voor vervangen scherm van mijn Xiaomi MI 2A Lite.

Bedankt voor de mooie feedback.

Snelle en nette service en precies volgens afgesproken prijs

Fijne winkel en precies volgens afspraak klaar

Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Dankjewel voor de mooie beoordeling.

Eerlijk en Duidelijk

Wat er ook mag zijn met telf of pc maakt niet uit wat ze zijn eerlijk nooit geen cent te veel Denken met je mee en betrouwbaar Zolang als de zaak bestaat ben ik hier klant Naar zeer slechte ervaring bij andere reparateurs

Bedankt voor deze mooie feedback.

Professioneel, snel en accuraat

Fijn personeel, goed geholpen en goed geïnformeerd over de kosten. En vond het bijzonder snel gegaan, dat is natuurlijk helemaal fijn!

Bedankt voor de fijne feedback.

Vakbekwaam en klantvriendelijk

Mijn iphone SE had een slechte accu en een kapot scherm. Tijdens de reparatie bleek er waterschade te zijn en daardoor nog meer storingen. Uiteindelijk was het niet rendabel om de reparatie verder uit te voeren. Uit coulance hebben ze de gebruikte onderdelen in de iphone van mijn partner gezet. (Scherm en waren van deze iphone niet optimaal) Deze werkt nu weer perfect.

Bedankt voor de mooie feedback

Vriendelijk, behulpzaam en snel!

Macbook poblemen brachten mij bij Repairpoint. Helaas kon de Macbook niet meer worden gered, maar ze hebben de onderzoekskosten laag gehouden en mijn interne hardeschijf netjes extern gemaakt. Zeer tevreden over deze zakelijke interactie.

Jammer dat de Macbook niet te redden was en fijn om te horen dat u tevreden bent.

Gewoon dikke prima

Telefoon gerepareerd, Gewoon goed geholpen doen wat je vraagt niks op aan te merken in een woord gewoon goed. En de telefoon is echt super netjes weer.

Bedankt voor de mooie beoordeling

Absoluut een aanrader!!

De batterij van mijn gsm had zijn beste tijd gehad, gisteren werd er een nieuwe besteld (van een ouder type telefoon), vandaag werd ik keurig teruggebeld en binnen no time werd vandaag nog de batterij vervangen en het toestel schoongemaakt. Fantastische service!!!

Fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de mooie feedback.

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.