Super snelle service

Prijs kwaliteit is prima en ze waren binnen 2 uur klaar met de reparatie. Alles ziet er weer mooi uit.

Deskundig, vriendelijk, goede service en snelle levering van een nieuwe iMac.

Goede en snelle service

Repairpoint heeft mijn oude iMac nagelopen en met deze was weinig meer mogelijk. In overleg een nieuwe iMac gekocht die ik een dag later, met alle informatie die op de oude iMac stond op kon halen. Vriendelijke mensen en snelle service !

Snel en vakkundig geholpen

Gewoon top geholpen IPhone werkt weer perfect

Snel, volgens afspraak en betrouwbaar

Glasplaatje telefoon gesneuveld door een val. Dan heb je dus niets maar aan je telefoon. Maar we kunnen niet zonder tegenwoordig. Vooral niet als er appjes op staan waar je mee moet werken om je werk uit te voeren. Vrijdagnacht gebeurt, zaterdagmorgen gebeld en een paar uur later gerepareerd. Nieuwe glasplaat erop. Fijne zulke snelle service.

Vriendelijk, professioneel, correct, snel

Behulpzame, goede en vriendelijke service

Vlotte en zeer klantvriendelijke reparatie-service!

Vlotte en zeer klantvriendelijke reparatie-service!

Repairpoint is snel, deskundig en repareert voor een goede prijs.

Ruim binnen de afgesproken tijd liet Repairpoint me weten wat er mis was met mijn desktop computer. Daarna werd de afgesproken reparatie ook weer snel uitgevoerd. De kosten vielen werkelijk heel erg mee. Als ik nog eens een adres zoek voor een reparatie: Repairpoint Soest!

Uitstekend geholpen

Snel en vakkundig gerepareerd

GE-WEL-DIG

Hele goede en snelle service. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

prima!

Prima installatie en service. Ze doen wat ze beloven!

Snel geregeld en prima service!

De batterij van mij iPhone 7 laten vervangen door Repairpoint. Eerst werd gekeken of het echt wel nodig was!

Perfect service

Al trouwe klant van Repairpoint. Fantastisch service en heel snel!

Super goed

iMac 2010 harde schijf defect opgelost binnen 1 dag! Met duidelijke uitleg voor en na Een aanrader deze winkel

Heel klantgericht

Prima ervaring, afspraak strak nagekomen, vriendelijke bediening

Snel en deskundig tegen een eerlijke prijs.

Snel en deskundig tegen een eerlijke prijs.

Het bedrijf deed precies wat ik vroeg en binnen 5 uur

Mijn laptop van 7 jaar oud deed het niet meer. Het enige wat ik wilde is dat die weer in Windows zou starten. Dat is gelukt voor het minimumbedrag wat er voor gerekend wordt.

uitstekend

hele prettige en klantvriendelijke benadering en goede oplossing van mijn computerprobleem ook al was deze meer dan 11 jaar oud.Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen

Helemaal goed

iPhone laten vallen. Scherm gebarsten. Afspraak gemaakt en binnen een halfuur nieuw kwaliteitsscherm geplaatst door Repairpoint aan de Van Weedestraat in Soest. Gewoon helemaal goed

Zij zijn vriendelijk, bieden goede service.

Goede service!

Mijn iPad werkte niet goed meer. Repairpoint heeft hem in een paar uur weer gerepareerd. Prima. Ben er blij mee.

Ongelooflijk

Binnen 1 uur was mijn mobiel weer gerepareerd!!

Altijd goede service

Kom hier al jaren en altijd de service die ik verwacht en krijg. Leuk bedrijf.

Professionele service.

Vriendelijke medewerkers die oplossingsgericht meedenken

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.