Professioneel, behulpzaam, vriendelijk

Professioneel en vriendelijk geholpen.

zeer positief en snel

klantvriendelijke service met goede uitleg

Netjes opgelost conform afspraak!

Iphone scherm laten vervangen. Reparatie was netjes op tijd klaar en de kosten waren van te voren duidelijk. Prima service!

Vriendelijk personeel

Ik ben nu een paar keer naar binnen gelopen met vragen en wordt steeds heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Mijn oude Iphone is onklaar gemaakt zodat ik hem veilig kan laten recyclen, voelt ook goed.

snel geholpen ,duidelijke prijsafspraak

in mijn telefoon moest een nieuwe batterij die ik nog had liggen en deze is vakkundig met prijsafspraak erin gezet

Snelle, vakkundige en vooral plezierige service

Ik ben er regelmatig geweest voor reparaties. We worden altijd heel vriendelijk en vakkundig geholpen.

Klantvriendelijk en goede expertise

Laptop snel geanalyseerd en uiteindelijk ook zeer rap gemaakt. Werkt weer als vanouds.

Laptop reparatie

Duidelijke uitleg en snelle reparatie aan het toetsenbord van mijn laptop. Uitstekend adres voor reparatie en meer.

Zeer vlotte vriendelijke service

Herl goed

Altijd top service, super tevreden met Repairpoint

Ik kom er al jaren voor laptop en telefoon, alles wordt netjes gerepareerd. Ook vaker refurbished telefoons gekocht. Aardige mensen, snelle service, eerlijke beoordelingen of het nog de moeite waard is om te repareren.

Snelle reparatie, deskundigen medewerkers. Hele nette reparatie

Goede service en vriendelijke medewerkers

De medewerker stelde een snelle diagnose over wat er met mijn I-pad mis was en kon direct de kosten noemen. In twee dagen had ik hem weer terug.

Uitstekende, snelle service!

De batterij van mijn iphone SE moest vervangen worden omdat hij erg heet werd bij het opladen en zéér snel leeg was. Bij Repairpoint kon ik de telefoon direct achterlaten en na ongeveer 3 kwartier werd ik thuis alweer gebeld dat de telefoon weer opgehaald kon worden. Ze hadden ook nog even de microfoon schoongemaakt. Super snelle service!

Heel goed!

Heel goed en vriendelijk geholpen. Ook zeer goede adviezen.

Precies als gehoopt en verwacht

Keurig geholpen en goed de verwachtingen gemanaged. Keurig de afspraken nagekomen en reparatie netjes uitgevoerd.

Gewoon allemaal in orde

Zeer goede ervaring, men weet waarover het precies gaat komt elke afspraak correct na,

Snel en deskundig

Prima geholpen, betrouwbaar adres

Snelle service

iPhone 7 defect en na een uurtje weer klaar. Goede service !!!!

Fantastisch

Echt goed en hij is zo goed als nieuw

Hulpvaardigheid, èchte service en goed advies in één

Mijn iPhone 5 was dringend aan vervanging toe. Nu kon ik (eindelijk) als klánt bij Repairpoint binnen stappen; tot dusver hadden ze me enkele malen geholpen met -in hun ogen- wissewasjes, die voor mij ernstige haperingen waren. Bijv een vuil geworden lens van de camera of een stofje in het oplaadstopcontactje. Betaling werd altijd van de hand gewezen: ‘dat is service, mijnheer’. Ik kreeg een prima advies (koop een refurbished iPhone 8) èn voor een luttel extra bedrag werden ook nog eens alle instellingen van het oude toestel naar het nieuwe overgeharkt. Dat was een uur later al gefikst. Hulde!

Duidelijke prijsopgave, snel klaar en prima resultaat

Toppie

Snel èn vééél voordeliger dan Samsung: €33 opvouwbaar €139

Verstand van zaken

Deze mannen hebben duidelijk verstand van zaken en hebben mijn problemen binnen korte tijd verholpen.

Top service, klantvriendelijk,

De heren die mij hebben geholpen, waren klantvriendelijk , hebben duidelijk gecommuniceerd , hebben in wat mij is overkomen een duidelijke diagnose gegeven, en daarbij een goede service verleend

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.