Goeie service en snel

Professionele service en heel klantgericht

Ik kom graag bij Repairpoint! Reparaties aan onze Apple spullen worden goed uitgevoerd en wanneer er toch iets aan de hand is, dan wordt het netjes opgelost.

Heel professioneel hulp

Ik kwam voor een nieuwe scherm

Kan beter

Over apparaat geen klachten. Service kan beter. Apparaat was niet te gebruiken omdat niet verteld was wat wachtwoord was. Bleek simpel, maar toch. Moest na weekend terugkomen en kon dus niet in weekend aan de slag. Verder begrijp ik dat bij gebruikte apparaten geen doos of verpakking zit. Maar dat er niet eens een tasje voorhanden is om in te doen bevreemd mij.

Vakkundig en snel gerepareerd

Al jarenlang fijne ervaringen met Repairpoint

Goed, snel en vakkundig geholpen

De ontvangst microfoon van mijn iphone 8 was zacht en is vervangen samen met een nieuwglas. IPhone is weer als nieuw.

Snel en zeer goed geholpen

Mijn IPhone had problemen met de batterij. Er was direct mogelijkheid om de batterij te vervangen. Dit was met 30 minuutjes geregeld. Snelle, goede en vriendelijke service.

Top bediening

Prettige en goede service

Geweldig in een woord

Fijn geholpen.

Goede service en snel klaar

niet de eerste keer dat ik een telefoon of tablet heb afgegeven ter reparatie, maar altijd naar tevredenheid verholpen. Ze zijn netjes, verstaan hun vak, klantvriendelijk en ook nog eens snel. Mooie winkel op een mooie locatie.

Binnen een ûur mijn batterij vervangen van mijn Samsung S6

Gelukkig was er nog 1 op voorraad anders was ik voor niets gereden. Vriendelijke bediening, mooie zaak. Mijn apparaat draait weer als een zonnetje.

Onderzoek blijkt reparatie

Mijn iPad Pro lade niet meer op. Dus heb ik hem naar RepairPoint gebracht voor onderzoek. Een paar dagen later kwamen ze met een kostenraming van 300 euro. Dat vond ik nogal veel, dus heb ik dat afgewezen. Bij een andere shop heb ik de iPad open laten maken, en wat blijkt? Repairpoint heeft een metalen beschermplaat op de moederkaart verbogen. Er is duidelijk meer gedaan dan alleen een “onderzoek”. De andere shop heeft de batterij vervangen. Bij navraag bij repairpoint blijkt dat ze hem al gerepareerd hadden, maar omdat ik niet akkoord was hebben ze hem onklaar gemaakt door de verbinding met de batterij te blokkeren. De vervanging van de batterij was dus helemaal niet nodig geweest. Uiteindelijk is de iPad nu weer kapot door een fout (verkeerd schroefje die de een leiding heeft doorboord) van die andere partij. Samengevat: ze weten wat ze doen, maar de communicatie kan beter.

Mijn ervaring in 1 zin? Dat kan korter, namelijk in 1 woord: 'Uitstekend'

Eenvoudig, to-the-point geen mooie verhalen en snelle service.

Behulpzaam, deskundig en klant riendelijk

Ik wil. Iet dat mijn gegevens gebruikt gaan worden voor commerciële doeleinden.

Wederom prima!

Software storing in iPhone binnen 2 dagen opgelost voor een nette prijs. En ik word altijd vriendelijk te woord gestaan.

prima service, vriendelijke mensen.

Ik zocht een laptop en werd snel en vakkundig geholpen. Ook over iets anders kreeg ik goede en eerlijke informatie. Prima zaak.

Goede service maar behoorlijk aan de prijs!

Correcte en nette service. Reparatie was behoorlijk aan de prijs.

snel en goed

Na schermbreuk naar repairpoint Soest geweest, direct prijsopgave en doorlooptijd ontvangen. dit is geheel nagekomen. 30 minuten later met gerepareerde telefoon de deur uit.

Supersnelle service

IPad scherm keurig gerepareerd . Super snel en volgens afspraak.

Zonder twijfel beste repair center van Soest, Baarn en omstreken!

Voor mijn werk heb ik veel Apple producten. Ik heb diverse keren producten laten repareren en zonder uitzondering super goed en snel geholpen, kwaliteit van reparatie is perfect! Niet verder zoeken voor een paar euro's goedkoper, maar gewoon naar Repairpoint Soest gaan is mijn advies!

Goede en snelle service!

Snel geholpen en weer een goede, nieuwe batterij erin. Erg blij mee!

Grandioos in snelheid, volledigheid en transparantie!

Nog niet eens een hele dag was ik mijn toestel kwijt ter reparatie. Een compleet nieuwe 'voorruit'. Duidelijk van te voren op de hoogte gebracht van de kosten. Volgende dag alweer helemaal kant en klaar. Super goed!

Top! Duurde iets langer dan op de website (45 minuten ipv 30 minuten)

Goede service. Je kan erop wachten

Helemaal top

Snelle service met aardige medewerkers

Snelle service

Binnen een halfuur klaar

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 5 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.