Top geregeld en goede prijs kwaliteit

Ik kon dezefde middag nog terecht. De winkel ziet er zeer professioneel uit en de reparatie was binnen de gestelde termijn klaar. Zeker een aanrader.

niets is teveel

snelle conclusies en afhandeling ! Prima service. Ga daarom altijd terug !

Bij Repairpoint voel je je echt nog klant!

Hebben het beste met jou als klant voor! Goede communicatie bij twijfel, goede prijsverhouding en vooral snelle reparatieservice!

Fantastisch goed

Goede uitleg, Medewerker heeft veel kennis en is een vlotte werker. Heeft veel problemen opgelost.

Heel erg prettig

Mijn laptop is snel en goed gerepareerd. Het was niet duur voor het werk dat ze eraan gehad hebben. Ze namen de tijd om er echt achter te komen wat er mis was en legden uit wat ze gingen doen. Bij een kostbaar bezit waardeer ik deze moeite en zorg heel erg. Op al deze punten was deze ervaring veel positiever dan ik bij eerdere reparaties (bij een groot anoniem bedrijf) heb gehad.

Snelle afspraak je hoeft niet lang te wachten. Kwaliteit is goed van de reparatie. Is een aanrader voor iedereen die zijn telefoon wil laten repareren

top

Vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen.

Vriendelijk, zeer snelle en deskundige reparatie

Keurig en netjes werk geleverd.

Een bijzondere positieve ervaring en geleverde werk was perfect.

Prima geholpen met duidelijke uitleg vóór de reparatie. Snelle service!

Prima ervaring mee

Nu mijn tweede keer hier geweest. Vriendelijke medewerkers snel en vakkundig geholpen.

Vriendelijk behulpzaam en kennis van zaken

Dat dus

Super geholpen

Mijn iPhone leek zo goed als verbrijzeld, maar binnen een uurtje hadden jullie hem weer opgelapt. Heel blij mee!

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

Snelle en nette service

Ik had mijn telefoon laten vallen en de achterzijde was aan gruzelementen! Zij hebben mij snel en super geholpen!

Geweldige service

Ik heb mij laptop gebracht omdat die traag was. Zij hebebn onderzoek gedaan en kwamen tot een conclusie die ze met mij gedeeld hebben. Zij hebben alles duidelijk uitgelegd en verteld wat de kosten zijn. Na akkoord kreeg ik mijn laptop snel weer gerepareerd terug. Uitermate snelle service vond ik.

Goede & snelle service.

'Klaar terwijl u wacht' service voor een zeer redelijke prijs. Geven goed en eerlijk (voor zover ik dat kan beoordelen, maar zo komt het wel over) advies. Prima!

Goed en snel gerepareerd

Batterij van Iphone 8 laten vervangen, Goed en snel gerepareerd

Snel, goed, vriendelijk

Mobiel in water laten vallen. Binnen een dag gerepareerd!

Een 10 voor een geweldige service aan 2 bejaarden

Een laptop gekocht: alles van de computer laten overzetten en de computer heeft nu een nieuwe harde schijf. Thuis: alles deed het meteen!! Dus 2 blije en dankbare pensionades!!

Beetje dubbel…

Heb iPad ingeleverd omdat die niets deed. Kosten € 35 voor onderzoek. Die zouden vervallen als jullie de reparatie zouden doen. Moederboard zou kapot zijn… dus reparatie werd te duur. Ik vind het eigenlijk toch wat vreemd dat dit geconstateerd is zonder dat de ipad is geopend… Het glas is nl kapot, dus als die open ging moest er nieuw glas op. Hoe weten jullie dit dan? Bedacht me dit alleen pas later toen ik al een nieuwe iPad via jullie had gekocht. Wil graag lokaal kopen, nam daarom de hoge verkoopprijs tov andere online aanbieders voor lief, maar moest ook gewoon de € 35 betalen voor dit ‘onderzoek’ … (wat niet door de mensen in de winkel is gedaan) Ik vond de mensen in de winkel heel vriendelijk en hulpvaardig, alleen heb er toch een wat dubbel gevoel nu aan over gehouden eerlijk gezegd.

Perfect en snel

Correcte behandeling vakkundig advies snelle reparatie en mooie prijs

Reparatie is snel en goed uitgevoerd

Reparatie is snel en goed uitgevoerd

Super service !! Werken netjes.

Snelle en goede service!

Goede, transparante service die zijn beloftes waarmaakt.

Er werd goed met me meegedacht en er werd eerlijk gesproken over eventuele risico's van de reparatie. Alles was transparant en er werd heel prettig gecommuniceerd. Ik kom hier zeker terug als dat een keer nodig mocht zijn.

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.